Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Hărți, pliante și traseele de transport în comun

172 posts, 79676 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun linia 69

Cea mai longeviva linie de troleibuz este 85. Dupa cum se poate vedea in lista traseelor atasata de colegul "aztec" are acelasi traseu din 1962 pana astazi.

 


Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun nokia2110

Numai că în 1989? - 1997 a fost scurtată. Iar spre Gara de Nord nu vira dreapta pe Cal. Plevnei la P-ţa M. Kogălniceanu, mergea înainte până la Vasile Pârvan şi acolo făcea dreapta.

 


Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun drbm

Corect despre scurtare, 85 a fost ciuntit începând cu iulie 1989 la Vasile Pârvan, până la refacerea rețelei către gară, cândva prin 1994-1995.
Dar virajul dreapta la Pârvan din Bd. Kogălniceanu nu a mai fost posibil de prin 1980, pentru nicio linie, rețeaua respectivă fiind desființată odată cu instalarea celei din Calea Plevnei pe segmentul dintre Piața M. Kogălniceanu și Vasile Pârvan.

 


Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

85 a revenit la gara in octombrie 1996, Tot atunci s-a facut experimentul cu 66 prelungit la Gara de Nord si 180 prelungit pana la Schitu Magureanu, care a tinut putin, pana in decembrie cand s-a revenit la traseele intiale la cererea calatorilor nemultumiti de modificarile respective.

 



Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Mergea ca 136 de la CET Vest pana la Leul dupa care o lua in jos pe Cotroceni - splai - Piata Operei cu intoarcere prin Eroii Sanitari - Gh. Marinescu -Cotroceni apoi traseul de ducere. Cand a fost prelungirea aceea experimentala traversa Dambovita, intra pe Kogalniceanu si intorcea prin Schitu Magureanu si splai.

 


Re: Discuții diverse Alina

Stiti cumva ce trasee aveau 2 si 4?

 


Re: Discuții diverse tramlovr

2 avea traseul: Cartier 16 Februarie - Depoul Alexandria

 


Re: Discuții diverse Andi_C

Linia 4: Zețari- C.F.R. Progresul. A mai fost o perioadă ce avea traseul Șura Mare- C.F.R. Progresul (nu imi aduc aminte prin ce ani, eram destul de mic).

 


Re: Discuții diverse petro burgener

Linia 4:  Cartier Colentina (Cornisor)-Piata Scanteii!

 


Re: Discuții diverse rosetti61

4 a revenit ca traseu in 2000 si functiona intre Piata Rahova si CFR Progresul via Calea Ferentari apoi a fost dus la Sura Mare. Dupa ce s-a refacut linia lui 32 in 2002 a circulat numai intre Zetarilor si Sura Mare. Inainte de el au mai fost 18 P. Rahova - CFR Progresul si 39 Sura Mare - Zetarilor. Aveau numai vagoane V3A, 4 la inceput cu V2A apoi inainte de desfiintare V3A93

 


Re: Discuții diverse Nenea_titi

Nu era :
39 : CFR Progresul - Anghel Alexandru - Zețari - Calea Ferentari - Calea Rahovei - Piața Rahovei?

18 : Sura mare - Olteniței - Trafic Greu - calea Rahovei - Piața Rahovei? Macazul ăla de la Liberty nu mai este.

4 : Sura Mare - Giurgiului - Anghel Alexandru - Zețari? La sfârșit a devenit CFR Progresul - Zețari, înainte de desființare. A avut parcă și o tentativă spre Piața Unirii dar se pare că nu a avut succes (probabil 7 era mai popular).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Nu prea știu linia 2, dar 4 a fost într-adevăr între Zețarilor și Șura Mare până prin jurul anului 2010 (în 2012 nu mai era). După l-a mutat la CFR Progresul, find cea mai scurtă linie de tramvai și singura care ținea activă porțiunea între Luica și Zețarilor. Prin 2014, s-a luat decizia de a înlocui V3A-ul (bun de linii grele) trimis de Giurgiului, cu o Tatra de la Militari (problema find accesul, ce dubla 100% linia 8, deși eu nu vedeam prea mare rău situația datorită că putea face la acces și retragere practic o cursă pe 8). Apoi... a dispărut, nu știu când, după 2016 în orice caz, find cam inutilă (porțiunea traseului find oricum acoperită de autobuze pe Zețarilor, respectiv și de tramvaie pe Giurgiului, ce circulau oricum la intervale acceptabile, atâta că schimbai la Luica).

 


Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

18 a avut traseul ala, s-au mai jucat cu el prelungindu-l temporar la CFR Progresul apoi a fost comasat cu 39 ajungand la Zetarilor
39 a avut mereu unul din capete la Zetarilor si pentru o perioada a ajuns si la CFR Progresul. La un moment dat a devenit inelar Zetarilor - Ferentari - Rahovei - Trafic Greu - Viilor - Giurgiului - Anghel Alexandru - Zetarilor, dupa care a ramas numai intre Sura Mare si Zetarilor.
4 a fost desfiintat in 2017, cand se prelungeste 11 spre Zetarilor, reapar 19 si 34 iar 1/10 intorc la Romprim.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use