Topic: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
172 posts, 79122 views
📖 Pagination options
- drbm
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
drbm
Super
Cu ocazia aceasta am aflat că bucla de întoarcere a troleibuzelor Calea Griviței - Dacia- Calea Victoriei - Griviței a fost vremelnic capăt de linie pentru 86
Cui o fi folosit?!
V2A wrote here:
O hartă cu traseele RATB din 1999/2000, rămasă în troleibuzul 5115:
Super
Cu ocazia aceasta am aflat că bucla de întoarcere a troleibuzelor Calea Griviței - Dacia- Calea Victoriei - Griviței a fost vremelnic capăt de linie pentru 86
Cui o fi folosit?!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
aztec
Trasee in 1962 si 1982.
1962
1982
Trasee in 1962 si 1982.
1962
1962_1.jpg (318.02 KB; downloaded 2691 times)
1962_2.jpg (385.41 KB; downloaded 2691 times)
1962_3.jpg (388.74 KB; downloaded 2691 times)
1962_4.jpg (182.09 KB; downloaded 2691 times)
1982
1982_1.jpg (386.57 KB; downloaded 2691 times)
1982_2.jpg (553.28 KB; downloaded 2691 times)
1982_3.jpg (391.58 KB; downloaded 2691 times)
1982_4.jpg (329.58 KB; downloaded 2691 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
ByOnu
Harta schematica "electronica" a infrastructurii de tramvai si troleibuz, teoretic la nivelul anului 1964 (? nu pot garanta acuratetea si nivelul de actualizare, raportat la anul '64). Probabil in dispeceratul ITB.
Tramvaiul este marcat cu gri deschis, iar troleibuzul cu gri inchis. Se remarca si elementele de retea.
Printre foarte multe alte detalii se pot remarca urmatoarele:
1. capatul troleibuzului de la Biserica Baratia.
2. ambele sensuri de circulatie ale troleibuzului mutate pe Str. Monetariei.
3. reteaua de troleibuz de pe Str. Ion Mincu.
4. reteaua de troleibuz Icoanei - Tei.
5. reteaua de troleibuz intregita la Gara de Nord .
6. reteaua de tramvai Grivitei - Berthelot.
7. substatia electrica STB din Str. Atelierului nr.23-25, marcata cu II roman.
va las pe voi sa mai gasiti.
Capturi de ecran din aceasta sursa.
Harta schematica "electronica" a infrastructurii de tramvai si troleibuz, teoretic la nivelul anului 1964 (? nu pot garanta acuratetea si nivelul de actualizare, raportat la anul '64). Probabil in dispeceratul ITB.
Tramvaiul este marcat cu gri deschis, iar troleibuzul cu gri inchis. Se remarca si elementele de retea.
Printre foarte multe alte detalii se pot remarca urmatoarele:
1. capatul troleibuzului de la Biserica Baratia.
2. ambele sensuri de circulatie ale troleibuzului mutate pe Str. Monetariei.
3. reteaua de troleibuz de pe Str. Ion Mincu.
4. reteaua de troleibuz Icoanei - Tei.
5. reteaua de troleibuz intregita la Gara de Nord .
6. reteaua de tramvai Grivitei - Berthelot.
7. substatia electrica STB din Str. Atelierului nr.23-25, marcata cu II roman.
va las pe voi sa mai gasiti.
Capturi de ecran din aceasta sursa.
1964 schema electronica retea troleibuz si tramvai detaliu Gara de Nord Grivitei.png (1.11 MB; downloaded 2094 times)
1964 schema electronica retea troleibuz si tramvai detaliu.png (520.54 KB; downloaded 2094 times)
1964 schema electronica retea troleibuz si tramvai.png (933.5 KB; downloaded 2094 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Apropo de discutia din alt topic despre traseul lui 300 (ex 1R).
@rosetti61 , va mai aduceti aminte exact pe unde intorcea la Sincai ?
Eu unul imi amintesc ca de pe Magistrala facea dreapta pe Serban Voda si imediat iarasi dreapta pe aleea din fata liceului Sincai, dupa care dreapta pe Linariei unde avea stationare.
De acolo traversa Magistrala si o lua la stinga spre Budapesta.
E corect ?
Apropo de discutia din alt topic despre traseul lui 300 (ex 1R).
@rosetti61 , va mai aduceti aminte exact pe unde intorcea la Sincai ?
Eu unul imi amintesc ca de pe Magistrala facea dreapta pe Serban Voda si imediat iarasi dreapta pe aleea din fata liceului Sincai, dupa care dreapta pe Linariei unde avea stationare.
De acolo traversa Magistrala si o lua la stinga spre Budapesta.
E corect ?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
Robert24
Exact asa intorcea R1 (renumerotat in 300) de la infiintare (1977) si pana prin 1983.
In 1983 (probabil cauza un conflict de trafic), nu mai face dreapta pe Lanariei si apoi stanga pe Magistrala, ci continua pe Serban Voda pana la Marasesti, de unde revine pe Magistrala spre Unirii. Va circula asa pana in 1986.
Exact asa intorcea R1 (renumerotat in 300) de la infiintare (1977) si pana prin 1983.
In 1983 (probabil cauza un conflict de trafic), nu mai face dreapta pe Lanariei si apoi stanga pe Magistrala, ci continua pe Serban Voda pana la Marasesti, de unde revine pe Magistrala spre Unirii. Va circula asa pana in 1986.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Hmm…
Si unde avea stationare la capat de linie…?
Cumva imediat dupa ce intra pe Serban Voda, dupa poarta de intrare in Sincai ?
Oricum, 300 a avut o perioada de aproape un an in care a fost suspendat din cauza lucrarilor la metrou de pe Balcescu…
Tin minte, insa, c-a revenit dupa ce s-a redeschis circulatia, dar ramasese doar intre Pta Romana si Sincai… 1 tur, doar la orele de virf in zilele lucratoare, 4 statii de la un cap la altul.
Hmm…
Si unde avea stationare la capat de linie…?
Cumva imediat dupa ce intra pe Serban Voda, dupa poarta de intrare in Sincai ?
Oricum, 300 a avut o perioada de aproape un an in care a fost suspendat din cauza lucrarilor la metrou de pe Balcescu…
Tin minte, insa, c-a revenit dupa ce s-a redeschis circulatia, dar ramasese doar intre Pta Romana si Sincai… 1 tur, doar la orele de virf in zilele lucratoare, 4 statii de la un cap la altul.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
rosetti61
300 a revenit o perioada dupa desfiintarea din 1986 dar numai intre Piata Victoriei (scuar Sevastopol) si Universitate - se desfiinteaza dupa deschiderea tronsonului de metrou spre Pipera in toamna lui 1987. Nici 331 nu a avut viata usoara in 1986 - in vara nu mai ajunge in Berceni si intoarce la podul Mihai Bravu, cand se inchide Magheru se scurteaza la Romana dupa care este prelungit pe un traseu chinuit si ocolitor (Cosmonautilor - Sahia - Hristo Botev - Mosilor - Sf. Vineri - Cosbuc - Unirii - Cantemir - Sincai (cum intorcea acolo nu stiu); la sfarsitul 1986, din cauza lucrarilor edilitare din Piata Unirii. este scurtat la Universitate (din Hristo Botev circula prin Coltei cu intoarcere prin bd.1848 - Republicii - Rosetti apoi traseul de ducere spre Damaroaia). Scurtat la Cosmonautilor/Romana (ca nici nu mai stiai cum circula atunci, le modificau de la luna la luna) prin 87-88 este modificat traseul si circula de la Cosmonautilor prin Nicolae Golescu - Episcopiei - Piata Palatului - C. A. Rosetti cu intoarcere prin Dionisie Lupu. Asa a circulat pana in 1990 cand se scurteaza la Piata Cosmonautilor si intoarce in giratie. Cativa ani mai tarziu formeaza bucla pe care o face si astazi.
300 a revenit o perioada dupa desfiintarea din 1986 dar numai intre Piata Victoriei (scuar Sevastopol) si Universitate - se desfiinteaza dupa deschiderea tronsonului de metrou spre Pipera in toamna lui 1987. Nici 331 nu a avut viata usoara in 1986 - in vara nu mai ajunge in Berceni si intoarce la podul Mihai Bravu, cand se inchide Magheru se scurteaza la Romana dupa care este prelungit pe un traseu chinuit si ocolitor (Cosmonautilor - Sahia - Hristo Botev - Mosilor - Sf. Vineri - Cosbuc - Unirii - Cantemir - Sincai (cum intorcea acolo nu stiu); la sfarsitul 1986, din cauza lucrarilor edilitare din Piata Unirii. este scurtat la Universitate (din Hristo Botev circula prin Coltei cu intoarcere prin bd.1848 - Republicii - Rosetti apoi traseul de ducere spre Damaroaia). Scurtat la Cosmonautilor/Romana (ca nici nu mai stiai cum circula atunci, le modificau de la luna la luna) prin 87-88 este modificat traseul si circula de la Cosmonautilor prin Nicolae Golescu - Episcopiei - Piata Palatului - C. A. Rosetti cu intoarcere prin Dionisie Lupu. Asa a circulat pana in 1990 cand se scurteaza la Piata Cosmonautilor si intoarce in giratie. Cativa ani mai tarziu formeaza bucla pe care o face si astazi.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Da, uitasem de 300-le Victoriei - Universitate (probabil cea mai scurta linie din istoria ITB).
S-ar putea, de fapt, sa-l incurc cu acea varianta Romana - Sincai de care vorbeam mai devreme.
Intr-adevar, la cit de des se schimbau traseele atunci, era aproape imposibil sa mai fi la zi…
331 la Sincai il tin vag minte avind stationare linga cladirea Scolii Postliceale Ranghet, dar varianta asta a avut o viata foarte scurta (2-3 saptamini cred ?), fiind repede scurtat la Coltea. Posibil sa fi facut stinga spre Timpuri Noi la Sincai dupa care intors peste linia de tramvai dupa statia tramvaiului.
In ‘86 cred ca tramvaiul inca facea curba pe linga Ranghet pe vechiul aliniament pe Linariei.
Da, uitasem de 300-le Victoriei - Universitate (probabil cea mai scurta linie din istoria ITB).
S-ar putea, de fapt, sa-l incurc cu acea varianta Romana - Sincai de care vorbeam mai devreme.
Intr-adevar, la cit de des se schimbau traseele atunci, era aproape imposibil sa mai fi la zi…
331 la Sincai il tin vag minte avind stationare linga cladirea Scolii Postliceale Ranghet, dar varianta asta a avut o viata foarte scurta (2-3 saptamini cred ?), fiind repede scurtat la Coltea. Posibil sa fi facut stinga spre Timpuri Noi la Sincai dupa care intors peste linia de tramvai dupa statia tramvaiului.
In ‘86 cred ca tramvaiul inca facea curba pe linga Ranghet pe vechiul aliniament pe Linariei.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
Robert24
Sigur nu a fost cea mai scurta linie ITB.
Nu uita de 73 - doar 2 km pe semi-cursa.
Si sigur au mai fost si altele.
Sigur nu a fost cea mai scurta linie ITB.
Nu uita de 73 - doar 2 km pe semi-cursa.
Si sigur au mai fost si altele.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Intr-adevar…
Dar 73 avea 5 (6) statii de la un cap la altul, pe cind 300 era aproape cursa directa - 2 …
Intr-adevar…
Dar 73 avea 5 (6) statii de la un cap la altul, pe cind 300 era aproape cursa directa - 2 …
- nokia2110
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
rosetti61
Scurtarea a fost facuta din cauza carosabilului foarte prost de pe strazile spre Piata Revolutiei si viteza mica de circulatie pe acel tronson.
Scurtarea a fost facuta din cauza carosabilului foarte prost de pe strazile spre Piata Revolutiei si viteza mica de circulatie pe acel tronson.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
nokia2110
În anii '90 a fost dată ştire că va fi prelungit până la Calea Victoriei, dar au fost doar vorbe, ca şi cu alte chestii care ar fi putut face transportul în comun mai bun.
În anii '90 a fost dată ştire că va fi prelungit până la Calea Victoriei, dar au fost doar vorbe, ca şi cu alte chestii care ar fi putut face transportul în comun mai bun.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun
1689
Cred ca merita aici rememorata istoria traseelor celei mai longevive linii de autobuz din Bucuresti, 1 - devenita 31 - devenita 131.
1962 -1986(?)
Pta Sudului (terminalul de linga Minastirea Vacaresti) - Pta Unirii - Pta Romana - Calea Dorobanti - Pta Victoriei - Pta Scinteii
Nu mai tin minte, insa, pe unde a avut traseul in perioada cind Bd Balcescu / Magheru au fost inchise pentru lucrarile la metrou…
Poate ne ajuta @rosetti61 cu articole din presa vremii…
Cred ca merita aici rememorata istoria traseelor celei mai longevive linii de autobuz din Bucuresti, 1 - devenita 31 - devenita 131.
1962 -1986(?)
Pta Sudului (terminalul de linga Minastirea Vacaresti) - Pta Unirii - Pta Romana - Calea Dorobanti - Pta Victoriei - Pta Scinteii
Nu mai tin minte, insa, pe unde a avut traseul in perioada cind Bd Balcescu / Magheru au fost inchise pentru lucrarile la metrou…
Poate ne ajuta @rosetti61 cu articole din presa vremii…
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination