Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Stiri si articole din presa

387 posts, 113914 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 28
 
 

📖 Pagination options
  • Author: George
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa subway guru

:bleah:
Un parerolog de la ministerul subdezvoltarii care-si da cu parerea fara habar...

 


  • Author: George
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa George

Am si eu o intrebare, cum se va face subtraversarea DN 1 pentru accesele de pe cealalta parte a drumului, cam stil DT?  :roll:

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa subway guru

Greu de spus din cauza strambelor CNAIR, astia toti de la MT trateaza metroul de parca ar fi-rea...

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa subway guru

@George
Tu poti crede macar vreo vorbulita din ce zice baietasul asta responsabil de terenuri de sport in panta, scoli in sate fara elevi, internet in localitati fara electricitate, sali de sport pentru pensionari si alte aberatii asemanatoare?
Sa-i fie rusine! Mai bine tacea ca filosof ramanea...

 


  • Author: satanistu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa satanistu

Cat timp pleaca de la Chibrit nici sa nu-l faca.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa subway guru

Se va face, n-avea grija.
Greu...dar se va face.
P.S.
Tu esti de la presa tonomata sau vorbesti in nume propriu, ca nu am inteles ce cauti pe topicul de stiri de presa si nu ratacesti pe pajistea purtatorilor de pareri mai mult sau mai deloc relevante...

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa Costin

Care e problema cu "Chibrit"? Conexiunea acolo inseamna tren direct pana la GdN si mai departe spre Progresului.

Mi se pare ca aceasta conexiune e prost inteleasa - racordul la 1 Mai nu inseamna ca trenul se opreate acolo!

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa subway guru

Din considerente de separare clara a finantarilor se numeste M6 in loc de M4nord ce se va continua cu M4sud
Dar nu este singurul caz de felul asta si nu se incurca nimeni cu asa ceva.

 


  • Author: George
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa George

Subway: nu sunt specialist si nu cunosc cine e nenea...grija mea este sa se reduca la minim suprafetele ocupate, sa nu fie belferia de la Favorit de exemplu sau de la Parc, ci sa se sape foarte rapid accesele si afectand functional si temporal cat mai putine suprafete adiacente statiei propriu-zise.
Grijile mele mari sunt: evident, intersectia Mihalache - Grivita; chiar si la Expozitie unde au trantit parca o CV fix in strada, ca deh, asa ne place si lucrarile care vor afecta DN1. Eu as da autorizatie de tipul: ca in Anglia, aveti 3 zile sa subtraversati DN-ul si sa inchideti si sa se redea traficului.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Google...Nici eu nu stiam cine este nenea.. :)
1.nu cred ca poti sa faci astfel de lucrari in 3 zile.
2. Nu cred ca este bine să se închidă TOTAL circulatia pe DN1, chiar si 3 zile.
Soluția este gasirea unei modalitati de deviere a traficului care să afecteze cat mai putin circulatia.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa ByOnu

Desi vorbim despre ceva ce mai devreme de 2035 nu vom vedea, vreau sa inteleg pentru mine. Planul actual prevede ca trenurile M6 sa se limiteze la Gara sau sa continue, asa cum ar fi normal, pana-n sud?

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Nu se stie nimic despre modul cum se va circula, atât in sud, cat si in nord, daca se va construi si M6.2.
Nu există niciun plan/ viziune asupra modului de exploatarea liniei. Intâi cheltuim banul, apoi vedem cati călători avem si cum este bine să se circule...
Doar bănuim că în sud se va urma traseul M4, pentru ca este mai greu să rebrusezi trenurile M6 la GdN2, cu o M4 care circula către sud. A se vedea exemplul Eroilor, când M3 se oprea acolo.
În nord însă, Dumnezeu cu mila...Probabil vor fi 2 capete in nord. Asta înseamnă că din sud pleacă 3 metrouri diferite...ar trebui să avem și călători, să nu avem unul la 10 min pentru fiecare direcție.

 


  • Author: satanistu
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa satanistu

Costin wrote:
Care e problema cu "Chibrit"? Conexiunea acolo inseamna tren direct pana la GdN si mai departe spre Progresului.

Mi se pare ca aceasta conexiune e prost inteleasa - racordul la 1 Mai nu inseamna ca trenul se opreate acolo!


Problemele sunt multe, de la timp redus pe ramuri, asa cum se intampla acum cu Raul Doamnei si V.I. sau Militari si restul de magistrala 1 de la Grozavesti pana la Dristor 2, pana la faptul ca trebuie sa schimbi de o gramada de ori metroul pentru a ajunge din centru in Baneasa/Otopeni.

Problema cu Gara de Nord va fi rezolvata in Decembrie... deci nu mai avem nevoie de bucle intortochiate, 2 statii de metrou intr-un cartier mic si scaderea timpului de succedare al trenurilor.

Sper sa nu plece vreodata TBM-ul de la Chibrit...

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since , our 1906 forum members have written 369535 posts in 4488 topics and 446 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use