Topic: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA
227 posts, 2193422 views
📖 Pagination options
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
ionescu63
Eu sunt deocamdata optimist, sper sa intre candva in "modernizare".
NU de alta, dar este pacat in primul rand sa se reduca numarul de tramvaie.
Eu sunt deocamdata optimist, sper sa intre candva in "modernizare".
NU de alta, dar este pacat in primul rand sa se reduca numarul de tramvaie.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Dominatrix
Cel putin prin 2007-2008, in RATB se spunea ca V3A'urile, nu se vor casa niciodata (cel putin teoretic). Ca in realitate, exact asta se face prin modernizarea lor e alta poveste, dar macar sunt inlocuite cu altceva. Tot teoretic, tot ce vedem circuland azi prin oras in materie de V3A, este fabricat in anii '70 - '80, si modernizat ulterior, desi in realitate vagoanele sunt mult mai noi. Probabil ca asa se va intampla si in continuare, fiindca nu cred ca vor exista prea curand fonduri pentru inlocuirea a peste 300 de vagoane V3A cu altele noi, de la alt producator.
Revenind la HOLEC'uri, nu cred ca se vor casa, iar problema cu numarul insuficient de km s-ar putea rezolva elegant ca si la 205, care "a mers" foarte mult pe hartie, si in perioada 2005 -2008. Iar daca nu sunt bani pentru modernizarea lor in CA, in extremis banuiesc ca ar putea fi refacute cu actionare clasica resotatica, asa cum s-a facut si cu un vagon modernizat la FAUR (nu retin numarul de parc) care a avut un chopper experimental, dar experimentul se pare ca nu a fost reusit, vagonul fiind refacut cu actionare reostatica la un RK.
Cel putin prin 2007-2008, in RATB se spunea ca V3A'urile, nu se vor casa niciodata (cel putin teoretic). Ca in realitate, exact asta se face prin modernizarea lor e alta poveste, dar macar sunt inlocuite cu altceva. Tot teoretic, tot ce vedem circuland azi prin oras in materie de V3A, este fabricat in anii '70 - '80, si modernizat ulterior, desi in realitate vagoanele sunt mult mai noi. Probabil ca asa se va intampla si in continuare, fiindca nu cred ca vor exista prea curand fonduri pentru inlocuirea a peste 300 de vagoane V3A cu altele noi, de la alt producator.
Revenind la HOLEC'uri, nu cred ca se vor casa, iar problema cu numarul insuficient de km s-ar putea rezolva elegant ca si la 205, care "a mers" foarte mult pe hartie, si in perioada 2005 -2008. Iar daca nu sunt bani pentru modernizarea lor in CA, in extremis banuiesc ca ar putea fi refacute cu actionare clasica resotatica, asa cum s-a facut si cu un vagon modernizat la FAUR (nu retin numarul de parc) care a avut un chopper experimental, dar experimentul se pare ca nu a fost reusit, vagonul fiind refacut cu actionare reostatica la un RK.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Utilizator anonim
Cel cu un chopper a fost V3A-93M EPC #246. Avea un sinugur chopper produs de ICPE-SAERP si a fost "facut" in Depoul Dudesti. Nu a fost un succes si s-a trecut pe "manivela"
Cel cu un chopper a fost V3A-93M EPC #246. Avea un sinugur chopper produs de ICPE-SAERP si a fost "facut" in Depoul Dudesti. Nu a fost un succes si s-a trecut pe "manivela"
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
3mil
Am impresia ca aceste vagoane sunt garate in momentul de fata in Dep. Colentina si nu Titan. In trecere pe langa depou am zarit siluetele lor pe acea linie unde au stat si Tatrele in conservare acum cativa ani.
Am impresia ca aceste vagoane sunt garate in momentul de fata in Dep. Colentina si nu Titan. In trecere pe langa depou am zarit siluetele lor pe acea linie unde au stat si Tatrele in conservare acum cativa ani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Utilizator anonim
Momentan nu este niciun plan pentru ele in anul 2011. Oricum pentru ele singura operatiune ce va fi facuta sigur la un moment dat este trecerea in CA ca 205.
Momentan nu este niciun plan pentru ele in anul 2011. Oricum pentru ele singura operatiune ce va fi facuta sigur la un moment dat este trecerea in CA ca 205.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Dominatrix
lucianho wrote:N-am nici o informatie "oficiala" in acest sens, dar la cum merg treburile in RATB, am dubiile mele ca aceste vagoane stau garate in depou pe hartie. Ar fi bine sa fie si acum in circulatie, ca doar si 205 "a mers" in perioada 2005 - 2008 mii de km....
Deoarece nu le vad rostul de a sta garate in depoul ,mai ales la lipsa de vagoane pe care o are ratb-ul in momentul de fata...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Gabi23
Cele doua V3A-H 192 si 361 au ajuns intradevar au ajuns la Dep. Titan la Dep. Colentina. Partea interesanta si pozitiva, e ca de la ele se folosesc unele lucruri care inca sunt bune. Boghiurile celor 2 vagoane "incalta" momentan doua din vagoanele de la Colentina .
3mil wrote:
Am impresia ca aceste vagoane sunt garate in momentul de fata in Dep. Colentina si nu Titan. In trecere pe langa depou am zarit siluetele lor pe acea linie unde au stat si Tatrele in conservare acum cativa ani.
Cele doua V3A-H 192 si 361 au ajuns intradevar au ajuns la Dep. Titan la Dep. Colentina. Partea interesanta si pozitiva, e ca de la ele se folosesc unele lucruri care inca sunt bune. Boghiurile celor 2 vagoane "incalta" momentan doua din vagoanele de la Colentina .
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
3mil
Am vazut eu unul din vagoane mai cocosat, da am zis ca mi se pare. Bine ca cel putin se folosesc piese din ele.
Am vazut eu unul din vagoane mai cocosat, da am zis ca mi se pare. Bine ca cel putin se folosesc piese din ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Gabi23
Cele 2 vagoane 192 si 361 au imprumutat boghiurile temporar, la doua vagoane de la Dep. Colentina, deoarece boghiurile acestora sunt la URAC pentru RG-uri. Dep. Colentina nu are decat un singur set de boghiuri de rezerva pentru tot parcul sau de vagoane.
Astfel cu boghiurile lui 361 este echipat vagonul 091, iar cu boghiurile lui 192 este echipat vagonul 230. Ambele se potrivesc de minune .
Cele 2 vagoane 192 si 361 au imprumutat boghiurile temporar, la doua vagoane de la Dep. Colentina, deoarece boghiurile acestora sunt la URAC pentru RG-uri. Dep. Colentina nu are decat un singur set de boghiuri de rezerva pentru tot parcul sau de vagoane.
Astfel cu boghiurile lui 361 este echipat vagonul 091, iar cu boghiurile lui 192 este echipat vagonul 230. Ambele se potrivesc de minune .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Gabi23
Cateva detalii ale celor doua Holecuri, care au fost odinioara vagoanele de elita ale RATB .
Vagoanele sunt moarte definitiv in forma actuala...
Intr-un fel sincer sa se foloseasca tot ce se poate dupa ele. Mai sunt destule chestii recuperabile:
- scaunele
- afiajele
- pantografele, mai ales al lui 361 care inca are patina de grafit
- validatoarele
- compostoarele
- usile
- geamurile
- scaunele vatmanilor
- si multe alte componente
Cateva detalii ale celor doua Holecuri, care au fost odinioara vagoanele de elita ale RATB .
Vagoanele sunt moarte definitiv in forma actuala...
Intr-un fel sincer sa se foloseasca tot ce se poate dupa ele. Mai sunt destule chestii recuperabile:
- scaunele
- afiajele
- pantografele, mai ales al lui 361 care inca are patina de grafit
- validatoarele
- compostoarele
- usile
- geamurile
- scaunele vatmanilor
- si multe alte componente
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Dominatrix
Din cate cad in poze, vagoanele sunt sigilate, si daca "s-ar fi dat liber" la canibalizare, banuiesc ca nu se gandea nimeni sa le sigileze.
Desi nu vad o mare problema daca s-ar face acest lucru, fiindca daca ajung la modernizare in URAC si vor fi trecute pe C.A. precum #205 (Doamne Ajuta!) oricum se schimba totul la ele.
Apropo de asta, pana la urma chiar nu stie nimeni cat ar costa modernizarea acestor vagoane in C.A.? Macar prin comparatie cu #205 (e adevarat ca o parte din echipamentele de pe 205 au fost primite cadou, dar totusi trebuie sa existe o estimare a costurilor totale de modernizare).
Din cate cad in poze, vagoanele sunt sigilate, si daca "s-ar fi dat liber" la canibalizare, banuiesc ca nu se gandea nimeni sa le sigileze.
Desi nu vad o mare problema daca s-ar face acest lucru, fiindca daca ajung la modernizare in URAC si vor fi trecute pe C.A. precum #205 (Doamne Ajuta!) oricum se schimba totul la ele.
Apropo de asta, pana la urma chiar nu stie nimeni cat ar costa modernizarea acestor vagoane in C.A.? Macar prin comparatie cu #205 (e adevarat ca o parte din echipamentele de pe 205 au fost primite cadou, dar totusi trebuie sa existe o estimare a costurilor totale de modernizare).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Gabi23
Vagoanele nu sunt sigilate, au fost in timpul transportului (Alexandria - Titan - Colentina). Si ceea ce se mai vede sunt urme de sigilii.
Dominatrix wrote:
Din cate cad in poze, vagoanele sunt sigilate, si daca "s-ar fi dat liber" la canibalizare, banuiesc ca nu se gandea nimeni sa le sigileze.
Vagoanele nu sunt sigilate, au fost in timpul transportului (Alexandria - Titan - Colentina). Si ceea ce se mai vede sunt urme de sigilii.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Gabi23
192 pe 24 septembrie 2009
A fost ultima data cand eu l-am vazut si pozat in traseu...
192 pe 24 septembrie 2009
A fost ultima data cand eu l-am vazut si pozat in traseu...
192 - 32 - 24.09.2009.JPG (448.25 KB; downloaded 4789 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A cu echipamente electronice Holec
Utilizator anonim
A mai circulat pana in decembrie 2009, ultima data l-am vazut mergand pe 17 Decembrie 2009. Apoi in 2010 a mai prins ceva zile in ianuarie si februarie.
Mai deosebit a fost ca pe 30 ianuarie 2009 a circulat pe linia 11.
A mai circulat pana in decembrie 2009, ultima data l-am vazut mergand pe 17 Decembrie 2009. Apoi in 2010 a mai prins ceva zile in ianuarie si februarie.
Mai deosebit a fost ca pe 30 ianuarie 2009 a circulat pe linia 11.
DSC06859.JPG (203.71 KB; downloaded 4726 times)
DSC07548.JPG (144.33 KB; downloaded 4744 times)
DSC01572.JPG (238.8 KB; downloaded 4726 times)
DSC01573.JPG (255.5 KB; downloaded 4739 times)
📖 Pagination options