Topic: Depoul Colentina
76 posts, 40826 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
bercenicity
Prababil afisajul pentru sensul de dus pentru fosta linie 33 P-ta Sf. Gheroghe - Hala Traian - Granitul (actuala fosta 55).
Prababil afisajul pentru sensul de dus pentru fosta linie 33 P-ta Sf. Gheroghe - Hala Traian - Granitul (actuala fosta 55).
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
georgica2704
Ultima oara linia 33 a circulat pe traseul Granitul -Sos Pantelimon- Sos. Iancului- Foisorul de Foc- Bd Ferdinand-Granitul ( un fel de 655 de azi ) . Asta datorita lucrarilor la linia de tramvai pe Str. Traian intre Hala Traian si Foisorul de Foc prin 2006 parca
Ultima oara linia 33 a circulat pe traseul Granitul -Sos Pantelimon- Sos. Iancului- Foisorul de Foc- Bd Ferdinand-Granitul ( un fel de 655 de azi ) . Asta datorita lucrarilor la linia de tramvai pe Str. Traian intre Hala Traian si Foisorul de Foc prin 2006 parca
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
macheta218
In 1996 a mers asa , ultima oara a circulat; Granitul - Hala Traian - Republica prin 2006.
In 1996 a mers asa , ultima oara a circulat; Granitul - Hala Traian - Republica prin 2006.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
cris_m
Turatie (teoretica) din 10.09.2017.
Linia - ture zi normala/weekend
14 - 6/4
16 - 8/7
21 - 17/12
36 - 7/5
46 - 2/2
Turatie (teoretica) din 10.09.2017.
Linia - ture zi normala/weekend
14 - 6/4
16 - 8/7
21 - 17/12
36 - 7/5
46 - 2/2
- Cristi CFR
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Cristi CFR
Pentru cei ce nu știu,Depoul Colentina a fost primul depou de tramvaie cu V3A-93.
Pentru cei ce nu știu,Depoul Colentina a fost primul depou de tramvaie cu V3A-93.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
V2A
Turația depoului Colentina în octombrie 2019:
14 - 3/3
16 - 10/7
21 - 17/12
36 - 10/6
Total: 40/28 ture.
Turația depoului Colentina în octombrie 2019:
14 - 3/3
16 - 10/7
21 - 17/12
36 - 10/6
Total: 40/28 ture.
- ADK
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
1689
Daca pozele sint din 1996, e interesant ca 067 - care ar fi avut cel mult trei ani - avea deja boghiurile ruginite de la atita stat pe dreapta.
Daca pozele sint din 1996, e interesant ca 067 - care ar fi avut cel mult trei ani - avea deja boghiurile ruginite de la atita stat pe dreapta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Gabi23
067 posibil să fi fost "pus" pe boghiu de manevră, iar motorul său să fi fost la URAC in acel moment pentru reparații.
067 posibil să fi fost "pus" pe boghiu de manevră, iar motorul său să fi fost la URAC in acel moment pentru reparații.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
V2A
Turația depoului Colentina în această perioadă cu parc redus de vehicule:
14 - 3/3
16 - 7/7
21 - 15/12
36 - 6/6
Total: 31/28 ture.
Turația depoului Colentina în această perioadă cu parc redus de vehicule:
14 - 3/3
16 - 7/7
21 - 15/12
36 - 6/6
Total: 31/28 ture.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
V2A
La data de 3.07.2020, parcul depoului Colentina este format din:
V3A-93 (47): 015, 039, 091, 103, 104, 111, 112, 113, 115, 121, 123, 125, 128, 132, 138, 142, 148, 156, 162, 167, 168, 171, 179, 183, 185, 187, 188, 193, 194, 209, 211, 230, 232, 250, 258, 274, 279, 283, 289, 307, 325, 327, 337, 341, 347 (RK), 355, 360;
V3A-2010-CA (16): 016, 017 (în curs de modernizare), 027, 030, 044 (în curs de modernizare), 045, 053, 056, 063, 067, 069, 202, 210, 242, 320 (în curs de modernizare), 350.
TOTAL: 63 de tramvaie.
Alte 10 tramvaie aflate în dep. Colentina sunt retrase definitiv din circulație și scoase la vânzare prin B.R.M.: 052, 092, 097, 105, 116, 180, 192, 246, 247, 267.
La data de 3.07.2020, parcul depoului Colentina este format din:
V3A-93 (47): 015, 039, 091, 103, 104, 111, 112, 113, 115, 121, 123, 125, 128, 132, 138, 142, 148, 156, 162, 167, 168, 171, 179, 183, 185, 187, 188, 193, 194, 209, 211, 230, 232, 250, 258, 274, 279, 283, 289, 307, 325, 327, 337, 341, 347 (RK), 355, 360;
V3A-2010-CA (16): 016, 017 (în curs de modernizare), 027, 030, 044 (în curs de modernizare), 045, 053, 056, 063, 067, 069, 202, 210, 242, 320 (în curs de modernizare), 350.
TOTAL: 63 de tramvaie.
Alte 10 tramvaie aflate în dep. Colentina sunt retrase definitiv din circulație și scoase la vânzare prin B.R.M.: 052, 092, 097, 105, 116, 180, 192, 246, 247, 267.
- ionutz18
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
ionutz18
"Alte 10 tramvaie aflate în dep. Colentina sunt retrase definitiv din circulație și scoase la vânzare prin B.R.M.: 052, 092, 097, 105, 116, 180, 192, 246, 247, 267."... de ce nu le modernizeaza si pe astea in V3A-CA???
"Alte 10 tramvaie aflate în dep. Colentina sunt retrase definitiv din circulație și scoase la vânzare prin B.R.M.: 052, 092, 097, 105, 116, 180, 192, 246, 247, 267."... de ce nu le modernizeaza si pe astea in V3A-CA???
- V2A
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
V2A
6 dintre ele nu se încadrau oricum la modernizarea în CA (cele de Craiova și FAUR). Celelalte 4 necesitau, probabil, costuri mai mari pentru repunerea în funcțiune, fiind imobilizate de mulți ani.
6 dintre ele nu se încadrau oricum la modernizarea în CA (cele de Craiova și FAUR). Celelalte 4 necesitau, probabil, costuri mai mari pentru repunerea în funcțiune, fiind imobilizate de mulți ani.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
ByOnu
Proiectul de CA este oricum un fail total. Subfinantarea si numarul redus de vehicule realizate in ultimii aproape 10 ani si-au pus amprenta. Tramvaiele acestea ies pe poarta uzinei fara AC, deci pentru calatori impactul pozitiv este aproape insesizabil. Aproape 50% dintre ele sunt defecte, desi sunt inca foarte noi.
Cu banii pe care ii investeste STB intr-un CA, mai bine repara cateva V3A-93.
Proiectul de CA este oricum un fail total. Subfinantarea si numarul redus de vehicule realizate in ultimii aproape 10 ani si-au pus amprenta. Tramvaiele acestea ies pe poarta uzinei fara AC, deci pentru calatori impactul pozitiv este aproape insesizabil. Aproape 50% dintre ele sunt defecte, desi sunt inca foarte noi.
Cu banii pe care ii investeste STB intr-un CA, mai bine repara cateva V3A-93.
📖 Pagination options