Topic: Depoul Colentina
76 posts, 41109 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Depoul Colentina
Dominatrix
Depoul Colentina a fost deschis in anul 1966 si in prezent este cel mai mare depou de tramvaie din Bucuresti, cu o capacitate proiectata de 100 de tramvaie V3A.
Este situat in Şos. Colentina nr. 278, sector 2.
Depoul Colentina a fost deschis in anul 1966 si in prezent este cel mai mare depou de tramvaie din Bucuresti, cu o capacitate proiectata de 100 de tramvaie V3A.
Este situat in Şos. Colentina nr. 278, sector 2.
Depoul Colentina.JPG (444.55 KB; downloaded 11297 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
ByOnu
Totusi, trebuie modernizat si el. Majoritatea sinelor se scufunda in pamantul noroios. Exista planuri pentru modernizarea lui?
Totusi, trebuie modernizat si el. Majoritatea sinelor se scufunda in pamantul noroios. Exista planuri pentru modernizarea lui?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Costin
Cand erau planuri pentru continuarea modernizarii depourilor, ordinea era Bucurestii Noi - Titan - Colentina. Dar acum nu mai zice nimeni nimic de modernizari de depouri, deci... asteptam. Oricum, depoul Colentina a fost usor cosmetizat recent (in ultimii 10 ani, parca).
Cand erau planuri pentru continuarea modernizarii depourilor, ordinea era Bucurestii Noi - Titan - Colentina. Dar acum nu mai zice nimeni nimic de modernizari de depouri, deci... asteptam. Oricum, depoul Colentina a fost usor cosmetizat recent (in ultimii 10 ani, parca).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Dominatrix
cos wrote:Din cate stiu, ultima "spoiala" (zugraveli, reparatii minore la hale etc.) a avut loc in 2007 cand a fost inchis ca urmare a lucrarilor la linia 21.
Oricum, depoul Colentina a fost usor cosmetizat recent (in ultimii 10 ani, parca).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Gabi23
Depoul Colentina are in exploatare, la data de 10 februarie 2011, urmatoarele vagoane:
V3A-93 (63 de vagoane): 015, 016, 017, 030, 039, 044, 045, 052, 053, 056, 063, 067, 069, 091, 092, 103, 111, 113, 115, 116, 121, 123, 125, 128, 132, 138, 142, 148, 149, 162, 168, 171, 179, 182, 183, 187, 188, 193, 194, 202, 209, 210, 211, 230, 232, 242, 247, 250, 258, 274, 279, 283, 289, 307, 320, 325, 327, 337, 341, 347, 350, 355, 360.
V3A-93M-FAUR (1 vagon): 105.
Depoul Colentina are in exploatare, la data de 10 februarie 2011, urmatoarele vagoane:
V3A-93 (63 de vagoane): 015, 016, 017, 030, 039, 044, 045, 052, 053, 056, 063, 067, 069, 091, 092, 103, 111, 113, 115, 116, 121, 123, 125, 128, 132, 138, 142, 148, 149, 162, 168, 171, 179, 182, 183, 187, 188, 193, 194, 202, 209, 210, 211, 230, 232, 242, 247, 250, 258, 274, 279, 283, 289, 307, 320, 325, 327, 337, 341, 347, 350, 355, 360.
V3A-93M-FAUR (1 vagon): 105.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
ByOnu
Nu pot sa nu remarc V3A-93-ul cu luneta sparta, cele doua Holecuri deja uitate de lume (nu ca 205), si un EP-V3A.
EP-V3A-ul e cumva una dintre remorcile agatate de 6001 acum cativa ani? Despre ce # e vorba?
Utilizator anonim wrote:
Cateva poze "calde" din Depoul Colentina.
Nu pot sa nu remarc V3A-93-ul cu luneta sparta, cele doua Holecuri deja uitate de lume (nu ca 205), si un EP-V3A.
EP-V3A-ul e cumva una dintre remorcile agatate de 6001 acum cativa ani? Despre ce # e vorba?
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
adn2377
Deci pana la urma are 95 de vagoane sau 64?
Gabi23 wrote:
Depoul Colentina are in exploatare, la data de 10 februarie 2011, urmatoarele vagoane:
V3A-93 (63 de vagoane): 015, 016, 017, 030, 039, 044, 045, 052, 053, 056, 063, 067, 069, 091, 092, 103, 111, 113, 115, 116, 121, 123, 125, 128, 132, 138, 142, 148, 149, 162, 168, 171, 179, 182, 183, 187, 188, 193, 194, 202, 209, 210, 211, 230, 232, 242, 247, 250, 258, 274, 279, 283, 289, 307, 320, 325, 327, 337, 341, 347, 350, 355, 360.
V3A-93M-FAUR (1 vagon): 105.
Deci pana la urma are 95 de vagoane sau 64?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Dominatrix
Avea 95 (de fapt, am impresia ca 96) pana in 2007 cand a fost evacuat datorita lucrarilor la linia de tramvai 21. Pe urma, s-au casat tramvaiele Rathgeber, neinlocuite - evident - cu nimic si la Colentina s-au intors numai 64 de vagoane, restul ramanand la alte depouri, din lipsa de parc suficient.
adn2377 wrote:
Deci pana la urma are 95 de vagoane sau 64?
Avea 95 (de fapt, am impresia ca 96) pana in 2007 cand a fost evacuat datorita lucrarilor la linia de tramvai 21. Pe urma, s-au casat tramvaiele Rathgeber, neinlocuite - evident - cu nimic si la Colentina s-au intors numai 64 de vagoane, restul ramanand la alte depouri, din lipsa de parc suficient.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
autob368
- nokia2110
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Dominatrix
Doua remorci erau la Victoria (6334 si 6270). Numai una a ajuns la Colentina, cealalta o fi pe la Sidex.
Oricum ambele erau de tipul EP/V3A, deci nu e mare pierdere ca s-a casat una.
Si avand in vedere ca nicaieri in Romania nu am vazut sa se restaureze remorci de tramvai, cu atat mai putin la RATB, probabil ca si 6270 va ajunge fier vechi la un moment dat.
Doua remorci erau la Victoria (6334 si 6270). Numai una a ajuns la Colentina, cealalta o fi pe la Sidex.
Oricum ambele erau de tipul EP/V3A, deci nu e mare pierdere ca s-a casat una.
Si avand in vedere ca nicaieri in Romania nu am vazut sa se restaureze remorci de tramvai, cu atat mai putin la RATB, probabil ca si 6270 va ajunge fier vechi la un moment dat.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
nokia2110
Ştiu că erau ambele la fel, dar puteau restaura încă un vagon motor pentru a avea 2 cupluri. Dar asta e RRomânia şi mai ales ăsta e Bucureştiul, aşa zis oraş european.
Ştiu că erau ambele la fel, dar puteau restaura încă un vagon motor pentru a avea 2 cupluri. Dar asta e RRomânia şi mai ales ăsta e Bucureştiul, aşa zis oraş european.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
Gabi23
Ziceţi merci că o să se repare în câţiva ani 6001 . Şi la ce naiba să faci două la fel cand unul singur e arhisuficient şi reprezentativ în condiţiile actuale ...
LATER EDIT: Pentru că au dispărut pozele din acest depou, repostez aici câteva din anii 2011 şi 2012:
Ziceţi merci că o să se repare în câţiva ani 6001 . Şi la ce naiba să faci două la fel cand unul singur e arhisuficient şi reprezentativ în condiţiile actuale ...
LATER EDIT: Pentru că au dispărut pozele din acest depou, repostez aici câteva din anii 2011 şi 2012:
Depoul Colentina - 10.02.2011.JPG (438.25 KB; downloaded 11294 times)
Depoul Colentina - 10.02.2011 (1).JPG (327.4 KB; downloaded 11287 times)
Depoul Colentina - 10.02.2011 (2).JPG (432.33 KB; downloaded 11303 times)
Depoul Colentina - 10.02.2011 (3).JPG (386.54 KB; downloaded 11290 times)
Depoul Colentina 21.06.2012.jpg (460.04 KB; downloaded 11338 times)
Depoul Colentina 21.06.2012 (1).jpg (438.38 KB; downloaded 11328 times)
Depoul Colentina 21.06.2012 (2).jpg (466.4 KB; downloaded 11286 times)
Depoul Colentina 21.06.2012 (3).jpg (490.67 KB; downloaded 11327 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Depoul Colentina
rosetti61
Un traseu curios, 33 a fost un traseu Granitul - Iancului - Hala Traian - Sfantu Gheorghe, inainte de mega liniile 5 si 16 (5+33=5 si 16+40=16).
Aia sa nu fi fost vreo naveta prilejuita de lucrari pe Calarasi.
Un traseu curios, 33 a fost un traseu Granitul - Iancului - Hala Traian - Sfantu Gheorghe, inainte de mega liniile 5 si 16 (5+33=5 si 16+40=16).
Aia sa nu fi fost vreo naveta prilejuita de lucrari pe Calarasi.
📖 Pagination options