Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-PPC

350 posts, 132973 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 25
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC DanCld

Azi am beneficiat si eu de confortul auditiv oferit de #206 (linia 11); din exterior se auzea foarte clar un zgomot foarte urat la al 3-lea boghiu  :idea:

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC florin.lifticariu

Simplu cred...instalatia de frina montata pe boghiul 3.....daca nu e reglata corect, osiile se blocheaza.....de aici locuri plane pe bandaj...si pe urma zdrangane tot boghiul...

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Cristy

Dar linia dintre Apaca si Carrefour a fost schimbata sau au lasat-o to pe cea veche?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Utilizator anonim

A ramas linie veche intre Bd. Timisoara si pana la curba de dupa intersectia de la Apaca.

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Gabi23

164 a ajuns pe linia 45 de astazi...
Sa speram ca va reveni pe linia 41, pentru ca este unul dintre cele mai bune vagoane de la Bucurestii Noi, indiferent de motivul pentru care a fost scos. Este cel mai nou vagon al depoului, alaturi de 288, defect nu prea a fost si a circulat aproape in permanenta pe linia 41 din ianuarie 2006 si pana ieri. Si nu in ultimul rand are podea partial coborata...

164 - 45 - 30.03.2011_001.JPG (615.24 KB; downloaded 4099 times)

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Victor92

Gabi23 wrote:
164 a ajuns pe linia 45 de astazi...
Sa speram ca va reveni pe linia 41, pentru ca este unul dintre cele mai bune vagoane de la Bucurestii Noi, indiferent de motivul pentru care a fost scos. Este cel mai nou vagon al depoului, alaturi de 288, defect nu prea a fost si a circulat aproape in permanenta pe linia 41 din ianuarie 2006 si pana ieri. Si nu in ultimul rand are podea partial coborata...


Daca e asa de bun de ce duminica seara scotea un zgomot ingrozitor de urat in corpul B (probabil de la bandaje) asemeni celorlalti frati ( 181 si 206) ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Utilizator anonim

164 e cu grup conic uzat (risc de impilare) pe boghiul 1 si rulmenti dusi pe 2 si 3.
288 e cu reostatica slaba si grup conic pe B (va promit ca o sa explic toti termenii astia tehnici si cu poze cand am timp).
008 e picat cu un motor dar am inteles ca e tot in 45 repartizat oricum, bandaje uzate.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Dr2005

Grupul conic cred că e reductorul, că acolo e un pinion conic care antrenează coroana dinţată ce învârte osia.

Frâna reostatică e frâna electrică (de fapt electrodinamică). Cum funcţionează: se decuplează alimentarea m.e.t.-urilor, astfel că ele devin astfel generatoare de curent, acţionate de inerţia vagonului (nu poţi decupla osia motoare de la motor... osia oricum se va învârti din inerţie după ce nu se mai bagă curent în m.e.t., deci va învârti şi rotorul m.e.t.-ului), care debitează curent pe rezistenţele de frânare. Cu cât se scot din circuit mai multe rezistenţe, cu atât curentul de frână creşte, implicit frânarea e mai eficeintă (şi mai bruscă...). Dacă se scot prea rapid siguranţele din circuit se pot bloca roţile şi vagonul alunecă pe şine precum o sanie, ceea ce e destul de nasol. La primele 6 (?) trepte de frânare, m.e.t.-ul (ajuns generator) e excitat suplimentar de la bateria de acumulatoare.

M.e.t. = motor electric de tracţiune (se face precizarea asta pentru a nu se confunda cu alte motoare şi motoraşe de pe tramvai)

RulmenÅ£ii ÅŸi bandajele cred că ÅŸtiÅ£i ce sunt  :P

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC macheta218

Nici 164 nu mai circula, este defect

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Utilizator anonim

A revenit la traseu vagonul 008 care a avut unul din motoare defecte. Normal, circula pe linia 41. Vagonul 098 care il inlocuia s-a intors pe linia 24.
Dupa remedierea motorului defect si problemelor la rulmenti revine si 164.

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Gabi23

008 in verdeata de la Ghencea
Problemele care l-au tinut imobilizat au fost la motorul de sub corpul A.

Vagonul 164 este in continuare defect in depou si nu sunt sanse sa reapara foarte curand in traseu, pentru ca nu i se acorda prioritate la reparare, chiar daca are acea sectiune PPC foarte necesara :roll:.

008 - 41 - 26.04.2011.JPG (966.54 KB; downloaded 5094 times)

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC SprinterXP

181 sosind in statia "Sergent Moise"



 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC SprinterXP

181 ca deobicei la datorie pe linia 25
181 - 25 - 3.05.2011 (1024x768).jpg (562.71 KB; downloaded 4953 times)

 


Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC Gabi23

008 a circulat in aceasta dupa-amiaza pe linia 20, dupa ce dimineata a circulat pe linia 41.
P.S. In poza 2 arata putin schimbat printr-o mica magie :mrgreen:

008 - 20 - 09.05.2011.JPG (705.35 KB; downloaded 4760 times)

080 - 20 - 09.05.2011 (T).JPG (150.46 KB; downloaded 4763 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422497 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use