Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2219 posts, 624326 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
V2A
Propunerea mea ca linia 136 să oprească alături de 361 la Palatul Parlamentului (viewtopic.php?f=20&t=154&start=1050#p306828) a fost pusă în practică.
Propunerea mea ca linia 136 să oprească alături de 361 la Palatul Parlamentului (viewtopic.php?f=20&t=154&start=1050#p306828) a fost pusă în practică.
136_51.pdf
136_51.pdf (73.26 KB; downloaded 183 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
Ma bucur sa aud asta. Propunerea a inclus cumva statie si pe sensul celalalt ? E absurd sa nu opreasca in fata la SRI/Ministerul Mediului, tangential cu Piata Constitutiei. Ar putea chiar sa parcurga semicercul si sa aiba statie ca in poza atasata, la Constitutiei. Eu am propus asta acum ceva vreme si nu am primit raspuns.
Ma bucur sa aud asta. Propunerea a inclus cumva statie si pe sensul celalalt ? E absurd sa nu opreasca in fata la SRI/Ministerul Mediului, tangential cu Piata Constitutiei. Ar putea chiar sa parcurga semicercul si sa aiba statie ca in poza atasata, la Constitutiei. Eu am propus asta acum ceva vreme si nu am primit raspuns.
Capture.JPG (51.71 KB; downloaded 3293 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
V2A
Nu, propunerea n-a inclus stație spre Izvor.
P.S.: a apărut și comunicatul:
Autobuzele Iiniei 136 vor efectua opriri în staţia "Parlamentului"
Începând cu data de 12.04.2019, ora 09.00, autobuzele Iiniei 136 vor efectua opriri şi în staţia "Parlamentului", comun cu cele ale liniei 361, amplasată pe Bd. Libertăţii, sens Calea 13 Septembrie.
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1025
Nu, propunerea n-a inclus stație spre Izvor.
P.S.: a apărut și comunicatul:
Autobuzele Iiniei 136 vor efectua opriri în staţia "Parlamentului"
Începând cu data de 12.04.2019, ora 09.00, autobuzele Iiniei 136 vor efectua opriri şi în staţia "Parlamentului", comun cu cele ale liniei 361, amplasată pe Bd. Libertăţii, sens Calea 13 Septembrie.
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1025
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
OK, voi relua eu sesizarea de acum ceva vreme. Revin cu raspunsul.
OK, voi relua eu sesizarea de acum ceva vreme. Revin cu raspunsul.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
V2A
Eventual să trimiți sesizarea direct la ADTPBI (office@tpbi.ro), eu am trimis-o la STB și au redirecționat-o la ADTPBI.
Eventual să trimiți sesizarea direct la ADTPBI (office@tpbi.ro), eu am trimis-o la STB și au redirecționat-o la ADTPBI.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
OK. Multumesc pentru sugestie. Am trimis deja la STB, dau copy/paste si la ceilalti.
OK. Multumesc pentru sugestie. Am trimis deja la STB, dau copy/paste si la ceilalti.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Problema în zonă e că ar trebui o legătură din Piața Regia Maria spre Izvor/Kogăniceanu/Pârvan...
Problema în zonă e că ar trebui o legătură din Piața Regia Maria spre Izvor/Kogăniceanu/Pârvan...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
Corect, dar nu vezi ca bulevardele din jurul Casei Poporului sunt considerate in continuare "premium" si ca transportul public (cu exceptia lui 385) este extrem de slab reprezentat pe aici ? Ar merge un 217 chiar si pana la Piata Victoriei, prin Libertatii - Natiunile Unite (sau Izvor, nu mi-e clar unde se termina una si incepe cealalta) - Hasdeu - Parvan - Berzei - Buzesti. Sau ceva pana la Gara de Nord, daca se considera ca dubleaza prea mult tramvaiul. E incredibil cata inertie mentala au acesti edili, la 30 de ani de la evenimentele din 1989.
Corect, dar nu vezi ca bulevardele din jurul Casei Poporului sunt considerate in continuare "premium" si ca transportul public (cu exceptia lui 385) este extrem de slab reprezentat pe aici ? Ar merge un 217 chiar si pana la Piata Victoriei, prin Libertatii - Natiunile Unite (sau Izvor, nu mi-e clar unde se termina una si incepe cealalta) - Hasdeu - Parvan - Berzei - Buzesti. Sau ceva pana la Gara de Nord, daca se considera ca dubleaza prea mult tramvaiul. E incredibil cata inertie mentala au acesti edili, la 30 de ani de la evenimentele din 1989.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Tom
Nu cred că problema lor e Casa Poporului și să nu deranjeze aleșii poporului, ci faptul că prin zonă se tot blochează traficul pentru tot felul de concerte, raliuri (bine măcar că am scăpat de Bucales Ceaulenge) și chiar alte manifestații. Dar când termină de construit Catedrala, n'ar fi exclus să vedem și un 783 sau 784 ajungând până acolo. Poate și un 785 la Gara de Nord, ca să aibă vizitatorii și pupătorii de moaște o alternativă "de luxe" la metrou. Chiar ar fi bună o stație în fața Casei Poporului pentru turiști și una la Catedrală pentru enoriași.
Nu cred că problema lor e Casa Poporului și să nu deranjeze aleșii poporului, ci faptul că prin zonă se tot blochează traficul pentru tot felul de concerte, raliuri (bine măcar că am scăpat de Bucales Ceaulenge) și chiar alte manifestații. Dar când termină de construit Catedrala, n'ar fi exclus să vedem și un 783 sau 784 ajungând până acolo. Poate și un 785 la Gara de Nord, ca să aibă vizitatorii și pupătorii de moaște o alternativă "de luxe" la metrou. Chiar ar fi bună o stație în fața Casei Poporului pentru turiști și una la Catedrală pentru enoriași.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
cosminduru
Nu înțeleg care este problema cu evenimentele, ce are Bucharest Challenge? Orașe mari din lumea asta ar da orice să organizeze etape de F1, Formula E, GT3, rally, etc. pentru că atrag o mulțime de turiști și implicit bani.
O metropolă de calibrul Bucureștiului trebuie să găzduiască cât mai multe evenimente culturale și sportive, nu să stea încremenită într-o rutină plictisitoare doar pentru că ne dorim să nu fie perturbate graficele autobuzelor. Până și în sate se mai organizează câte un bâlci ocazional, zilele comunei, festivaluri medievale prin Europa...
Din păcate suntem refractari la orice, am văzut mentalitatea asta la pensionari sau șoferi născuți la volan, sunt nervoși și supărați pe orice eveniment că le strică lor plimbarea duminicală între talcioc și piață.
Nu înțeleg care este problema cu evenimentele, ce are Bucharest Challenge? Orașe mari din lumea asta ar da orice să organizeze etape de F1, Formula E, GT3, rally, etc. pentru că atrag o mulțime de turiști și implicit bani.
O metropolă de calibrul Bucureștiului trebuie să găzduiască cât mai multe evenimente culturale și sportive, nu să stea încremenită într-o rutină plictisitoare doar pentru că ne dorim să nu fie perturbate graficele autobuzelor. Până și în sate se mai organizează câte un bâlci ocazional, zilele comunei, festivaluri medievale prin Europa...
Din păcate suntem refractari la orice, am văzut mentalitatea asta la pensionari sau șoferi născuți la volan, sunt nervoși și supărați pe orice eveniment că le strică lor plimbarea duminicală între talcioc și piață.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
Tom, evenimentele de care spui nu sunt chiar atat de dese incat sa nu poti infiinta linii permanente intre Rahova/13 Septembrie si "malul cealalt" al raului Dambovita. E lesne de vazut ca liniile permanente existente din alte zone sufera oricum modificari cu ocazia diverselor manifestari de genul acesta (si vorbim de linii "grele" aici). Pur si simplu nu i-a pasat nimanui sa refaca, macar cu autobuze, legaturile rupte dupa construirea Casei Poporului. Statie la Constitutiei nu a avut nici 117 cand a fost deviat prin bd. Unirii - Libertatii - 13 Septembrie - Uranus - Chirigiu, cu ocazia reabilitarii totale pe Regina Maria + Cosbuc, in 2003. Si, ghici ce, era cerere, imi amintesc ca se urcau oameni care ar fi coborat la Constitutiei si mergeau fortat pana la Uranus, ca acolo era prima statie! Iar statia lui 136 de la "Casa Academiei" este infiintata de cativa ani; o gramada de vreme autobuzul pleca de la "Puisor" si mergea fara oprire pana pe partea cealalta a "Casei Poporului"...
Tom, evenimentele de care spui nu sunt chiar atat de dese incat sa nu poti infiinta linii permanente intre Rahova/13 Septembrie si "malul cealalt" al raului Dambovita. E lesne de vazut ca liniile permanente existente din alte zone sufera oricum modificari cu ocazia diverselor manifestari de genul acesta (si vorbim de linii "grele" aici). Pur si simplu nu i-a pasat nimanui sa refaca, macar cu autobuze, legaturile rupte dupa construirea Casei Poporului. Statie la Constitutiei nu a avut nici 117 cand a fost deviat prin bd. Unirii - Libertatii - 13 Septembrie - Uranus - Chirigiu, cu ocazia reabilitarii totale pe Regina Maria + Cosbuc, in 2003. Si, ghici ce, era cerere, imi amintesc ca se urcau oameni care ar fi coborat la Constitutiei si mergeau fortat pana la Uranus, ca acolo era prima statie! Iar statia lui 136 de la "Casa Academiei" este infiintata de cativa ani; o gramada de vreme autobuzul pleca de la "Puisor" si mergea fara oprire pana pe partea cealalta a "Casei Poporului"...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
1689
...exact asta rimeaza cu "calibrul" si cu "metropola"[/u:3a4o943e]...[/i:3a4o943e]
cosminduru wrote:
[...]
O metropolă de calibrul Bucureștiului trebuie să găzduiască cât [...]
...exact asta rimeaza cu "calibrul" si cu "metropola"[/u:3a4o943e]...[/i:3a4o943e]
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Tom
Stații ITB n'au fost niciodată în fața Palatului Victoria, Palatului Cotroceni, Casei Poporului și altor palate. Teoretic nu cred că la ora actuală cineva din conducerea RATB, pardon, SîTîBî-SA ar avea vreo obiecție în instalarea unora acolo, dar nu cunosc dacă există sau nu alte reglementări sau "vechi tradiții" nescrise, că în asemenea locuri nu e bine de amplasat stații, pentru a evita "aglomerările spontane" sau "manifestațiile spontane" mascate în prima categorie. Se cunoaște și cazul unei bănci asiatice care ar fi avut mari probleme financiare după ce autobuzul a întârziat, iar în stația din fața băncii s'a adunat lume, ceea ce a declanșat panica unora că banca ar avea probleme și au început să-și retragă banii.
Despre restul afirmațiilor despre dușmanii noii ordini, oamenii retrograzi, cu mentalități depășite și incapabili să înțeleagă mărețele prefaceri ale minunatului comunism care de abia acum vine și evenimentele minunate care le generează pentru adunat mulțimea la bîlci, depășesc subiectul discuției și le voi ignora. Le-am auzit eu și alții înaintea mea de prin anii '50, când la putere erau părinții și bunicii marilor democrați de astăzi.
Dar cunosc un medic probabil destul de cunoscut care locuiește în zonă, care nu mergea cu mașina și mi-a povestit "experiența" lui din perioada de glorie a marelui eveniment "Bucales Ceaulenge".
Stații ITB n'au fost niciodată în fața Palatului Victoria, Palatului Cotroceni, Casei Poporului și altor palate. Teoretic nu cred că la ora actuală cineva din conducerea RATB, pardon, SîTîBî-SA ar avea vreo obiecție în instalarea unora acolo, dar nu cunosc dacă există sau nu alte reglementări sau "vechi tradiții" nescrise, că în asemenea locuri nu e bine de amplasat stații, pentru a evita "aglomerările spontane" sau "manifestațiile spontane" mascate în prima categorie. Se cunoaște și cazul unei bănci asiatice care ar fi avut mari probleme financiare după ce autobuzul a întârziat, iar în stația din fața băncii s'a adunat lume, ceea ce a declanșat panica unora că banca ar avea probleme și au început să-și retragă banii.
Despre restul afirmațiilor despre dușmanii noii ordini, oamenii retrograzi, cu mentalități depășite și incapabili să înțeleagă mărețele prefaceri ale minunatului comunism care de abia acum vine și evenimentele minunate care le generează pentru adunat mulțimea la bîlci, depășesc subiectul discuției și le voi ignora. Le-am auzit eu și alții înaintea mea de prin anii '50, când la putere erau părinții și bunicii marilor democrați de astăzi.
Dar cunosc un medic probabil destul de cunoscut care locuiește în zonă, care nu mergea cu mașina și mi-a povestit "experiența" lui din perioada de glorie a marelui eveniment "Bucales Ceaulenge".
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination