Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5502 posts, 1172643 views
📖 Pagination options
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sorin.niculescu_
Încă una!
Încă una!
IMG_2881.jpg (1.6 MB; downloaded 2838 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
BodoMinea
Văd că e deja a treia postare legată de reclamele aplicate în trenurile de metrou, poate ar trebui deschis un subiect separat pentru a ține un istoric al acestor campanii separat de discuția generală despre Metrorex.
Văd că e deja a treia postare legată de reclamele aplicate în trenurile de metrou, poate ar trebui deschis un subiect separat pentru a ține un istoric al acestor campanii separat de discuția generală despre Metrorex.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Costin
Parerea mea e ca nu se justifica. Reclamele sunt trecatoare si nu sunt nici fix pe tematica forumului... dar vedem cum evolueaza discutiile pe viitor.
Parerea mea e ca nu se justifica. Reclamele sunt trecatoare si nu sunt nici fix pe tematica forumului... dar vedem cum evolueaza discutiile pe viitor.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Luca M.
Cred ca subiectul cu discutii diverse exista exact pentru a nu se forma prea multe alte subiecte care vor avea prea putine pagini de mesaje.
Cred ca subiectul cu discutii diverse exista exact pentru a nu se forma prea multe alte subiecte care vor avea prea putine pagini de mesaje.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
aztec
Este prima data cand patesc sa nu imi mai funcționeze o cartela de metrou de 10 calatorii, noua.
Se pare ca nu este ceva nou, pt ca cele de la acces sunt destul de obisnuite se pare si trec contorizarea cu pixul pe ea si iti permit accesul.
Este prima data cand patesc sa nu imi mai funcționeze o cartela de metrou de 10 calatorii, noua.
Se pare ca nu este ceva nou, pt ca cele de la acces sunt destul de obisnuite se pare si trec contorizarea cu pixul pe ea si iti permit accesul.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
Este vorba de o noua firma, Lemon Design Advertising cu specific in zona de metrou si aeroporturi.
BodoMinea wrote here:
Văd că e deja a treia postare legată de reclamele aplicate în trenurile de metrou, poate ar trebui deschis un subiect separat pentru a ține un istoric al acestor campanii separat de discuția generală despre Metrorex.
Este vorba de o noua firma, Lemon Design Advertising cu specific in zona de metrou si aeroporturi.
20231027_082423.jpg (1.9 MB; downloaded 2584 times)
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Dristorul Nr.3
Acea petiție a fost calificată ca fiind "comunistă" de către nimeni altul decât Dan M. Costescu, un director oarecare care s-a perindat pe la conducerea SNTFC o perioadă de timp şi care totodată pentru un P.R pozitiv s-a fotografiat cu diverşi pasionați de calea ferată....Din aceia care face infarct dacă nu pozează locomotiva x sau y intr-o zi anume cu DSLR-ul de 500 de euro cumpărat special pentru asta.
Nu are nicio relevanță opinia dumnealui căci oricum deciziile acestea se iau probabil undeva mai sus decăt cercul lor restrâns de păreri de pe margine.
Lăsând la o parte asta, petițiile in general sunt luate în derâdere de catre entitătile cărora se adresează...Apelativele gen "comunist/ă" si alte tactici de genul le intâlneşti mai mult pe la oameni imaturi care nu pot veni cu un contra-argument solid.
shoppy wrote here:
Da, sa facem petitii, ca petitia pentru Timuri Noi despre care au spus ca este o prostie comunista.
Acea petiție a fost calificată ca fiind "comunistă" de către nimeni altul decât Dan M. Costescu, un director oarecare care s-a perindat pe la conducerea SNTFC o perioadă de timp şi care totodată pentru un P.R pozitiv s-a fotografiat cu diverşi pasionați de calea ferată....Din aceia care face infarct dacă nu pozează locomotiva x sau y intr-o zi anume cu DSLR-ul de 500 de euro cumpărat special pentru asta.
Nu are nicio relevanță opinia dumnealui căci oricum deciziile acestea se iau probabil undeva mai sus decăt cercul lor restrâns de păreri de pe margine.
Lăsând la o parte asta, petițiile in general sunt luate în derâdere de catre entitătile cărora se adresează...Apelativele gen "comunist/ă" si alte tactici de genul le intâlneşti mai mult pe la oameni imaturi care nu pot veni cu un contra-argument solid.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Ok, trecem peste comentariul personajului, dar in final s-a publicat ca petitia nu a fost luata in seama.
Ca ai DSLR de x sute de euro nu se poate interpreta ca semn de imaturitate, si eu am DSLR, sa lasam DSLR-ul in pace
Ok, trecem peste comentariul personajului, dar in final s-a publicat ca petitia nu a fost luata in seama.
Ca ai DSLR de x sute de euro nu se poate interpreta ca semn de imaturitate, si eu am DSLR, sa lasam DSLR-ul in pace
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Securitatea la metrou la Basarab si depoul Militari, adica lipseste cu desavarsire.
Securitatea la metrou la Basarab si depoul Militari, adica lipseste cu desavarsire.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
satanistu
Anu asta :
M6 inceput - NU
M4 inceput - NU
M5 continuare inceputa - NU
Accese deschise pe M5 la Dr Taberei si Academia Militara - NU
Metrouri noi pentru M5 - NU
Deschis statie noua pe M2 - DA - datorita lui Baluta, si nu, nu sunt PSD-ist, daca nu era el nu se facea deloc, ce sa zic de inceput/neinceput (?!) da si asta cu pendula, ca aici nu mai are nicio putere Baluta, sta in carca Metrorexului care nu face nimic
Nu exista cineva care sa ceara demisia responsabililor pentru nereusitele pe banda rulanta pe acest an???? defapt ca sa ai o nereusita trebuie sa incerci, sa incepi ceva, astia n-au inceput nimic!
Anu asta :
M6 inceput - NU
M4 inceput - NU
M5 continuare inceputa - NU
Accese deschise pe M5 la Dr Taberei si Academia Militara - NU
Metrouri noi pentru M5 - NU
Deschis statie noua pe M2 - DA - datorita lui Baluta, si nu, nu sunt PSD-ist, daca nu era el nu se facea deloc, ce sa zic de inceput/neinceput (?!) da si asta cu pendula, ca aici nu mai are nicio putere Baluta, sta in carca Metrorexului care nu face nimic
Nu exista cineva care sa ceara demisia responsabililor pentru nereusitele pe banda rulanta pe acest an???? defapt ca sa ai o nereusita trebuie sa incerci, sa incepi ceva, astia n-au inceput nimic!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
E vina Metrorex ca Alstom (adica fosta Bombardier) are vendor-lock pe M2? Ei pot cere si 100 de milioane de euro pentru semnalizarea si includerea statiei in sistemul CITYFLO 350, si nu exagerez cand spun ca se pot cere sume astronomice raportat la serviciul prestat. In astfel de cazuri furnizorul are o putere imensa de negociere, de asta si dureaza asa mult.
sta in carca Metrorexului care nu face nimic
E vina Metrorex ca Alstom (adica fosta Bombardier) are vendor-lock pe M2? Ei pot cere si 100 de milioane de euro pentru semnalizarea si includerea statiei in sistemul CITYFLO 350, si nu exagerez cand spun ca se pot cere sume astronomice raportat la serviciul prestat. In astfel de cazuri furnizorul are o putere imensa de negociere, de asta si dureaza asa mult.
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
Pana la urma, interesul furnizorului, indiferent de ce companie este, cand vine vorba de sisteme vechi precum CITYFLO 350 si TBS100FB este sa-ti bage pe gat solutiile noi, adica CBTC.
Toate bune si frumoase avand in vedere avantajele evidente ale sistemelor CBTC fata de sistemele tip Fixed Block (TBS100FB) respectiv Distance-to-Go (CITYFLO 350), dar si cu niste costuri pe masura, atat pe partea de infrastructura, CTC si interlocking imbarcat pe trenuri, mai ales in vederea asigurarii compatibilitatii*. Daca la BM2/21 n-ar fi probleme avand in vedere ca toata proprietatea intelectuala a gamei MOVIA a ajuns la Alstom, ei bine la BM3 trebuie obligatoriu implicarea celor de la CAF.
*GVB Amsterdam a avut parte de o lectie dura in ceea ce inseamna compatibilitatea intre materialul rulant vechi si CBTC.
https://www.railtech.com/rolling-stock/2 ... -system/
Pana la urma, interesul furnizorului, indiferent de ce companie este, cand vine vorba de sisteme vechi precum CITYFLO 350 si TBS100FB este sa-ti bage pe gat solutiile noi, adica CBTC.
Toate bune si frumoase avand in vedere avantajele evidente ale sistemelor CBTC fata de sistemele tip Fixed Block (TBS100FB) respectiv Distance-to-Go (CITYFLO 350), dar si cu niste costuri pe masura, atat pe partea de infrastructura, CTC si interlocking imbarcat pe trenuri, mai ales in vederea asigurarii compatibilitatii*. Daca la BM2/21 n-ar fi probleme avand in vedere ca toata proprietatea intelectuala a gamei MOVIA a ajuns la Alstom, ei bine la BM3 trebuie obligatoriu implicarea celor de la CAF.
*GVB Amsterdam a avut parte de o lectie dura in ceea ce inseamna compatibilitatea intre materialul rulant vechi si CBTC.
https://www.railtech.com/rolling-stock/2 ... -system/
📖 Pagination options