Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5268 posts, 741989 views
 
Go to page:  1  ... 370 371 372 373 374 375 376 377
 
 

📖 Pagination options
  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

subway guru wrote here:
...daca in loc de Muncii/Hurmuzachi i-ar fi zis (Bariera) Vergului te-ar fi deranjat?

Pe noi ( doi ) absolut deloc ! Dacă prin anii 1980 aproape toată lumea îi spunea Bariera Vergului cu regret o să-ți spun că acum aproape nimeni nu mai știe de acestă denumire  !

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

Asa de palmares, Republica ce mai inseamna decat doar o denumire a unei statii de metrou, vecina cu statia de tren Titan Sud? ;)

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

@andrei11
Ai toate atributele sa muti acest mesaj, indubitabil, unde crezi ca-i e locul firesc dar o sa ramai si tu bouche bee la vederea unora ca asta! :yes:
De ce si-n 2021, STB asociaza zona cu aceasta denumire ”de mult apusa”? :think:
PE PM 2021 Mjpg.jpg (206.42 KB; downloaded 1733 times)

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex cris_m

Unde e apusa ca eu am tot auzit denumirea prin cartier...

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

E fosta denumire  a actualei piete Drumul Taberei de dinainte de '89!
Punctul de vanzare care a emis bonul fiscal este situat pe partea parcului, in dreptul trecerii de pietoni de la actualul peron al statiei liniei 41!

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

PTMZ wrote here:

Articol scris la misto. De ex "la ora de vârf se pot introduce trenuri suplimentare". Serios? Avem trenuri care stau nefolosite ? Poate putem sa micșoram puțin intervalul, dar trenuri suplimentare de unde?
Cat despre sosirea alternativă in stație s-a mai discutat și nu s-a implementat nimic. Practic nu poți sa oprești trenul la întrarea în stație pentru ca peronul sa se elibereze, pentru care însemna să mărești intervalul de circulație, ceea ce ar crea și mai mare aglomerație în trenuri
Deci..maculatura, ne facem ca luam masuri. Bifam ca am discutat ceva. Practic,  nu putem sa facem nimic.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Mai recuonoaște cineva peisajul ?
250373697_3047519842161424_6984147169159318094_n.jpg (182.08 KB; downloaded 1004 times)

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Foarte tare poza. O fi de la inaugurarea stației, sau utilajele respective se pregăteau pentru demolarea zonei ?
Se vede ca lipsește rulanta actuala, oare când or fi făcut-o ? După 1990 ?
Si ce o fi semnul de "interzis" , acolo lângă denumirea stației ? Era gura numai de ieșire ? Deși vad ca un domn coboară...

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex Robert24

Sensurile de coborare si urcare... Well... pe dos. Se credeau in UK pe vremea aia. Sau poate in India!

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

E dupa nivelarea dealului si inceperea lucrarilor la Casa Poporului, atunci s-au facut demolarile.
La inaugurare peisajul era complet altfel.

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex rosetti61

Foto e din martie 1979, iar semnul de interzis este pus temporar - cred ca toata firma e temporara, urmand a fi inlocuita cu acelasi tip de caseta ca la celelalte statii. Semnul indica faptul ca statia inca nu e deschisa circulatiei.
Leroy Demery, in acelasi an:
metrou piata unrii.jpg (190.28 KB; downloaded 847 times)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex subway guru

La data inaugurarii movila cu Arhivele Nationale si biserica Mihai-Voda erau inca la locul lor, inclusiv substatia electrica de tractiune Izvor incastrata in taluzul dealului.
Prima poza arata calatori, deci statia era in functiune.
A doua poza nu-mi dau seama de cand ar fi, accesul ala ultima data cand a fost inchis a fost pentru instalarea escalatorului, post lovilutie.
Modificarea accesului pentru escalator a facut-o Tunele Brasov dupa ce au terminat pasajul pe sub cf de la Basarab.
Semnalistica de pe fronton pare mai recenta de 1979.
Intre pozele astea ceva nu se leaga…insa a doua e clar ulterioara primei, are in plus mana curenta de inox dreptunghiular…si infiltratii de apa!
Ce nu-mi amintesc deloc e banda aia mediana din prima poza…dar nu cred ca Agerpres s-a obosit sa fotoshopeze o poza originala din arhiva lor.

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex rosetti61

La Izvor nu sunt calatori - cel care urca are halat, cel care coboara probabil e vreun inginer cu planuri sul in mana. A doua e facuta in vara lui 1979 (udatura poate fi de la ploaie).

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Banda mediana din mijloc la Izvor poate indica faptul ca acolo urma sa se instaleze o balustrada, deci stația poate ca nu era încă inaugurata.
Dealul si Arhivele Naționale  nu se vad in poza (sunt undeva in stânga), deci nu știm daca sunt sau nu pe locul lor.

 


Go to page:  1  ... 370 371 372 373 374 375 376 377
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368680 posts in 4479 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use