MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5449 posts, 1079772 views
 
Go to page:  1  ... 196 197 198 199 200 201 202  ... 390
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex Tom

Scara rulantă de la stația Piața Unirii 1, ieșirea din dreptul stațiilor de autobuz 104,123,313 &c, este defectă de aproape două luni.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Oare pasajul de la Unirii are autorizatie ISU?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

La acea vreme erau alte reguli, receptia se facea de catre Comisia Guvernamentala numita in acest scop din care faceau parte si pompierii...iar legile nu sunt retroactive

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Ce inseamna ca nu sunt retroactive ?
Regulile la care faci  referire se refera la altceva...De exemplu până  la data "X" hartiile verzi aveau voie sa fie aruncate pe strada, dupa data "X" nu mai ai voie sa le arunci in strada...
Vezi, mie chestia asta nu-mi place...regulile ( de siguranta in exploatare ) se fac ca sa se evite incidente neplacute in timpul exploatarii. Ok, pe masura trecerii timpului, perfectionarii metodelor de prevenire, blablabla, aceste metode se modifica. In speta Pasajul Unirii din sigur a devenit nesigur. Nu putem invoca construirea lui in alta epoca cu alte repere de siguranta...Inseamna ca la ora actuala pasajul nu e sigur, ce mai. Incidentele nepravuzute nu se uita intr-un catalog al inaugurarii pasajului respectiv si-si spun singure :<< Aici nu ma manifest pentru ca acest pasaj a fost construit inainte sa apara nu stiu ce normativ... >> Incidentul se manifesta indiferent cand a fost construit obiectivul cu pricina...
Eu pentru deplasarile in Bucuresti ( si sunt multe ) as prefera o Dacie 1300 clasica. De ce nu se mai construieste ? Era mult mai economica la micile incidente de trafic...Acum cum te ciupesti cu unul îţi sar o mie de plastice de pe masina si care si costa scump...Cu bara aceea clasica de la 1300 nu aveai problemele astea. Nici cu tabla...Acum habar nu am din ce-s facute anumite parti ale vehicului dar crapa imediat, la prima "mangaiere" Si cu normele acestea EURO iarasi o poveste de marketing...Nu cred ca un motor dupa 50.000 - 70.000 km mai respecta norma respectiva...Asta am spus-o asa, in treacat, fara nicio legatura cu subiectul in sine...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Sau un Trabant 601...   :mrgreen:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Ehe, erau masini indestructibile, practic nu aveau unde sa se defecteze, nu tu pompa de ulei, nu tu pompa de apa ( furtune, etc, etc ), nu tu pompa de benzina, nu electronica, nu ax cu came, nu distributie, nimic.
PS : Care ati prins perioada nemtii aveau curajul sa ajunga cu masinile de la ei pana-n Constanta ( cel putin ). Si mai pui ca multe mai trageau si o semiremorca  cu diverse chestii.

________________
Nu va luati dupa ce am scris eu aici, timpul nu merge niciodata inapoi. Interesant va fi cu Otto si Diesel când nu va mai fi petrol...Ok, o sa fie altceva, dar si locomotivele cu abur au avut momentul  lor de glorie...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

Să nu uităm de "limuzina" Wartbourg...
Tot în 2 timpi, dar era era deja în clasă "limo"...
:lol:

Si la Trabi ai uitat ceva esențial: niciodată nu rugineau uşile, capotele sau pragurile !... :)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Retroactiv ca retroactiv, dar daca acum are loc, Doamne fereste, ceva eveniment naspa prin pasajul ala, o sa iasa cu multi morti . Ar trebui sa prioritizati construirea unui nou pasaj, eu zic ca e mai important decat orice alt proiect. Vietile oamenilor sunt puse zilnic in pericol. In plus, aveti ventilatie mai slaba ca-n CAF acolo (care CAF au 0, dar macar sunt geamurile deschise, in pasaj nada), iar scarile care urca de la M2 la M1 sunt un evident dop de sticla care ingreuneaza degajarea pasajului.

PS: Aia cu retroactivitatea se pune doar cand nu ai ce-i face, dar voi acolo aveti ce-i face, doar ca va e lene.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex cosminduru

andrei11 wrote:
Ce inseamna ca nu sunt retroactive ?
Regulile la care faci  referire se refera la altceva...De exemplu până  la data "X" hartiile verzi aveau voie sa fie aruncate pe strada, dupa data "X" nu mai ai voie sa le arunci in strada...
Vezi, mie chestia asta nu-mi place...regulile ( de siguranta in exploatare ) se fac ca sa se evite incidente neplacute in timpul exploatarii. Ok, pe masura trecerii timpului, perfectionarii metodelor de prevenire, blablabla, aceste metode se modifica. In speta Pasajul Unirii din sigur a devenit nesigur. Nu putem invoca construirea lui in alta epoca cu alte repere de siguranta...Inseamna ca la ora actuala pasajul nu e sigur, ce mai. Incidentele nepravuzute nu se uita intr-un catalog al inaugurarii pasajului respectiv si-si spun singure :<< Aici nu ma manifest pentru ca acest pasaj a fost construit inainte sa apara nu stiu ce normativ... >> Incidentul se manifesta indiferent cand a fost construit obiectivul cu pricina...
Eu pentru deplasarile in Bucuresti ( si sunt multe ) as prefera o Dacie 1300 clasica. De ce nu se mai construieste ? Era mult mai economica la micile incidente de trafic...Acum cum te ciupesti cu unul îţi sar o mie de plastice de pe masina si care si costa scump...Cu bara aceea clasica de la 1300 nu aveai problemele astea. Nici cu tabla...Acum habar nu am din ce-s facute anumite parti ale vehicului dar crapa imediat, la prima "mangaiere" Si cu normele acestea EURO iarasi o poveste de marketing...Nu cred ca un motor dupa 50.000 - 70.000 km mai respecta norma respectiva...Asta am spus-o asa, in treacat, fara nicio legatura cu subiectul in sine...


Pasajul a devenit nesigur odata cu cresterea numarului de persoane care il tranziteaza, ce sa mai vorbim de norme.
Cand a fost proiectat erau alte valori de trafic. Acum intreaga magistrala M2 este in anumite momente din zi suprasolicitata.

Cat despre Dacia 1300, corect, nu se crapa bara sau tabla, se crapau teasta si organele omului dinauntru.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Cred ca gresesti...
Trebuie sa iasa << pe post >> cineva care cunoaste fenomenul, dar am impresia ca numarul de calatori transportati inainte de 1989 este comparabil cu cel de dupa 1989...Oricum, sau inainte sau dupa 1989 calculele sunt facute pentru 50.000 persoane / h / sens...
Pentru Dacia 1300 n-ai inteles apropoul...Celor 1000 de plastice ( din fata / spate ) care se sparg la primul stranut si care costa cât trei sferturi dintr-o masina veche de 10 ani ( adica cat iti dau asigurarile daca te-ai accidentat nu din vina ta ) prefer o bara din fier de la Dacia 1300.
Restul e remarca ta proprie si care nu tine seama de contextul in care am facut eu afirmatia.
Ca sa fiu clar in exprimare, pe Opelul meu amărât tare as vrea sa-mi montez asa ceva mai ales pe spate ( dar si pe fata ) ca sa scap de toti cretinii care in loc sa se uite la drum  scriu sms-uri si se infig in spatele tau. Sau ca nu sunt in stare sa faca o pornire din panta / sa iasa din parcare te < imping > putin in spate.
1-31-2017 4-43-14 PM.png (220.09 KB; downloaded 1804 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

Curtea de Conturi a publicat astazi Raportul pe 2015.
Sinteza Raportului este aici: http://www.curteadeconturi.ro/Publicatii/Sinteza%20raportului%20public%20pe%20anul%202015.pdf

La pagina 40, Observatiile Curtii de Conturi la Ministerului Transporturilor, gasim urmatoarea informatie:
plata nelegală de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, a facilităților acordate pentru transportul în comun cu metroul (46.580 mii lei), în condițiile în care nu a fost stabilită și aprobată, prin ordin al ministrului transporturilor, potrivit legii, valoarea unei călătorii simple, ca element de raportare pentru calculul contravalorii gratuităților acordate. Prin ordine ale ministrului transporturilor, privind aprobarea tarifelor la călătoria cu metroul, au fost aprobate doar tarife pentru cartela cu 2 călătorii, cartela cu 10 călătorii, precum și valoarea abonamentelor săptămânale, lunare și pentru o zi.


Mai frate, sunt de groaza astia de la CC...
Trebuie inventata cartela cu o calatorie doar ca sa nu le dea lor "cu virgula"...  :o

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Eu nu inteleg...Exista alte facilitati decat abonamentele pentru studenti/elevi ? La ce le trebuie valoarea unei calatorii ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Mai sunt abonamentele cu 50% reducere pentru donatorii de sange daca nu ma insel.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Donatori de sange. Plus diverse companii care au acorduri/intelegeri cu Metrorex, dar astea cred ca nu se pun.

 


Go to page:  1  ... 196 197 198 199 200 201 202  ... 390
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422070 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use