Topic: Sectorul 1
443 posts, 148255 views
📖 Pagination options
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
ByOnu
Inteleg.
Ma intereseaza, insa, strict procesul. Se vehiculeaza fel si fel de aiureli in presa si pe social media, cum ca PS1 ar fi pierdut procesele si ca trebuie sa achite retroactiv catre Romprest cate 10.000 EUR / zi.
Tind puternic sa cred ca sunt fake-news, dar stirile de pe internet nu-s concludente.
Inteleg.
Ma intereseaza, insa, strict procesul. Se vehiculeaza fel si fel de aiureli in presa si pe social media, cum ca PS1 ar fi pierdut procesele si ca trebuie sa achite retroactiv catre Romprest cate 10.000 EUR / zi.
Tind puternic sa cred ca sunt fake-news, dar stirile de pe internet nu-s concludente.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Gabi23
Pe Calea Griviței nr. 166 unde a existat în trecut fostul cinematograf „Grivița”, s-au apucat în urmă cu câtiva ani de construit o nouă clădire, dar lucrările s-au împotmolit...
Are idee cineva de ce? Au contestat careva sau au rămas fără foduri? Era ceva „vâlvă” făcută parcă la demolarea ruinei vechi, începuseră construția cu elan, dar a rămas un „schelet”.
Pe Calea Griviței nr. 166 unde a existat în trecut fostul cinematograf „Grivița”, s-au apucat în urmă cu câtiva ani de construit o nouă clădire, dar lucrările s-au împotmolit...
Are idee cineva de ce? Au contestat careva sau au rămas fără foduri? Era ceva „vâlvă” făcută parcă la demolarea ruinei vechi, începuseră construția cu elan, dar a rămas un „schelet”.
Calea Griviței Nr. 166 - 31.08.2023.jpg (435.64 KB; downloaded 974 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Utilizator anonim 2
Observati cretinismul amenajarii acestui asa-zis trotuar:
Pentru pietoni nu e bun de nimic, pentru copaci nici atit. Sint doar bani aruncati pe betoane, absolut inutil. Dezamagitor, ma asteptam la mai mult de la Clotilde.
Bun, important e ca au asfaltat strada care era de pamint, noroioasa. Dar aia care fac proiectele nu judeca? Nu au si ei niste normative?
Observati cretinismul amenajarii acestui asa-zis trotuar:
IMG_0816.png (1.61 MB; downloaded 829 times)
IMG_0815.jpeg (390.85 KB; downloaded 829 times)
Pentru pietoni nu e bun de nimic, pentru copaci nici atit. Sint doar bani aruncati pe betoane, absolut inutil. Dezamagitor, ma asteptam la mai mult de la Clotilde.
Bun, important e ca au asfaltat strada care era de pamint, noroioasa. Dar aia care fac proiectele nu judeca? Nu au si ei niste normative?
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Serban
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Serban
Fara ironie, cum ai amenaja acea strada? Am sesizat si eu inghesuiala din poza, insa toate aceste ulite sunt foarte inguste. Poate ca o solutie ar fi fost ca zona sa fie shared space? Nu cunosc strada, nu stiu daca s-ar fi potrivit.
Fara ironie, cum ai amenaja acea strada? Am sesizat si eu inghesuiala din poza, insa toate aceste ulite sunt foarte inguste. Poate ca o solutie ar fi fost ca zona sa fie shared space? Nu cunosc strada, nu stiu daca s-ar fi potrivit.
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Albert
Și firele rămân tot pe stâlpi, văd ca nu vor sa îngroape nimic. Doar asfalt și borduri.
Și firele rămân tot pe stâlpi, văd ca nu vor sa îngroape nimic. Doar asfalt și borduri.
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Costin
Solutia civilizata ar fi fost limita de 30 km/h cu limitatoare fizice si fara trotuar.
Solutia civilizata ar fi fost limita de 30 km/h cu limitatoare fizice si fara trotuar.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
ByOnu
@Serban l, solutia corecta cred ca este cea propusa de Costin. Ce au facut acum e degeaba pentru pietoni.
@Serban l, solutia corecta cred ca este cea propusa de Costin. Ce au facut acum e degeaba pentru pietoni.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Utilizator anonim 2
Fara trotuar, doar niste borduri ridicate din loc in loc in asa fel incit sa fie impiedicata parcarea pe spatiul verde dintre copaci. Nu e nevoie de trotuar acolo, e doar o fundatura iar singura masina ce trece o fi a proprietarului de la ultima curte. Sau cea de la salubritate.
Serban wrote here:
Fara ironie, cum ai amenaja acea strada? Am sesizat si eu inghesuiala din poza, insa toate aceste ulite sunt foarte inguste. Poate ca o solutie ar fi fost ca zona sa fie shared space? Nu cunosc strada, nu stiu daca s-ar fi potrivit.
Fara trotuar, doar niste borduri ridicate din loc in loc in asa fel incit sa fie impiedicata parcarea pe spatiul verde dintre copaci. Nu e nevoie de trotuar acolo, e doar o fundatura iar singura masina ce trece o fi a proprietarului de la ultima curte. Sau cea de la salubritate.
- Serban
-
Posted:
-
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
shoppy
Daca oamenii insista sa se mute pe alei unde nu incape masina de pompieri atunci nu ai ce sa le faci, nu se poate si copaci si trotuar, la ceva trebuie sa renunti.
Daca oamenii insista sa se mute pe alei unde nu incape masina de pompieri atunci nu ai ce sa le faci, nu se poate si copaci si trotuar, la ceva trebuie sa renunti.
- neoman
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
neoman
Dar exista si o legislatie care sa reglementeze shared space? Dau un exemplu poate exagerat dar cred eu pertinent: vine masina si acroseaza un pieton care nu are alta cale de acces la proprietate. Neavand trotuar, pietonul ar fi si el scos vinovat nu?
Dar exista si o legislatie care sa reglementeze shared space? Dau un exemplu poate exagerat dar cred eu pertinent: vine masina si acroseaza un pieton care nu are alta cale de acces la proprietate. Neavand trotuar, pietonul ar fi si el scos vinovat nu?
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 1
Cristi N
Reguli pentru circulaţia vehiculelor - Zona rezidenţială şi pietonală -
Art. 158.
(1) În zona rezidenţială, semnalizată ca atare, pietonii pot folosi toată lăţimea părţii carosabile, iar jocul copiilor este permis.
(2) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să circule cu o viteză de cel mult 20 km/h, să nu staţioneze sau să parcheze vehiculul în afara spaţiilor anume destinate şi semnalizate ca atare, să nu stânjenească sau să împiedice circulaţia pietonilor chiar dacă, în acest scop, trebuie să oprească.
Reguli pentru circulaţia vehiculelor - Zona rezidenţială şi pietonală -
Art. 158.
(1) În zona rezidenţială, semnalizată ca atare, pietonii pot folosi toată lăţimea părţii carosabile, iar jocul copiilor este permis.
(2) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să circule cu o viteză de cel mult 20 km/h, să nu staţioneze sau să parcheze vehiculul în afara spaţiilor anume destinate şi semnalizate ca atare, să nu stânjenească sau să împiedice circulaţia pietonilor chiar dacă, în acest scop, trebuie să oprească.
📖 Pagination options