Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor

132 posts, 69030 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 3 Adrian Rosca

Aoleu, s-au atins de Calea Calarasilor, monument istoric, zona protejata de mare valoare. Sariti!

Vedeti ca dati in penibil.  :twisted:

 


Re: Sectorul 3 cris_m

Daca te referi la observatia mea, era strict legata de faptul ca trotuarul se reduce pe zi ce trece. Nu la oportunitatea largirii acestui tronson.

 


Re: Sectorul 3 Adrian Rosca

Pai n-au facut decat sa "standardizeze" latimea trotuarelor, luand ca reper bucata dintre Hala Traian si strada Romulus: https://goo.gl/maps/dCqL7r3zdsvrAv3Q7

Din punctul meu de vedere aceasta mini-largire este binevenita, mai ales ca sunt 99% sigur ca de o largire adevarata nu mai poate fi vorba. Si asa trotuarul era folosit ca parcare: https://goo.gl/maps/QVd4a2jnNZ5BQoST6 , asa ca acum e chiar mult mai bine pentru pietoni. Nu tot ce a facut Betonel e prost.

 


Re: Sectorul 3 gexge

Da, dar lucrările sunt facute intr-un mare fel. Cu stâlpii de iluminat lăsați in afara trotuarului.  :headbash:

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Adrian Rosca

Stalpii o sa plece la un moment dat.

 


Re: Sectorul 3 Budy187

Adrian Rosca wrote:
Aoleu, s-au atins de Calea Calarasilor, monument istoric, zona protejata de mare valoare. Sariti!

Vedeti ca dati in penibil.  :twisted:

Nu este chiar asa. Din pricina degradarilor sistematice, a paraginirii generale a intregii zone s-a ajuns la o anumita ura fata de tesuturile urbane istorice ale orasului.
Personal nu sunt, bineinteles, pentru pastrarea oricarei maghernite insa trebuie evaluat foarte bine ce trebuie pastrat, iar la final sa fie plombate zonele demolate cu imobile de calitate si cu un blend potrivit.
De asemenea, amenajarea peisagistica a zonei sa fie realizata in urma unui concurs de proiecte. Chiar si international.

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Adrian Rosca

Nu e vorba de zonele istorice, ci de subiectul particular al Caii Calarasilor, o strapungere realizata in proportie de 70% de pe timpul comunismului. Efectul gatuirii reprezentata de cei 30% nelargiti se poate vedea pe Google Maps:





Spuneam mai in gluma, mai in serios, ca pe Hatieganu sunt foarte multi copaci care ar trebui taiati in cazul realizarii strapungerii pana in Vitan-Barzesti. La fel ca in cazul de fata, intrebarea este ce alegem?

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor aztec

Problema acolo e data și de starea infrastructurii...
Lunile de tramvai distruse, gropi și mașinile trebuie să meargă cu viteză redusă..

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor cris_m

Pe acolo se circula foarte ok, nu se fac cozi ca pe Dudesti sau Pache. Se merge incet pentru ca linia e rupta ca dupa bombardament (un material in acest sens curand), iar la Piata Sfantul Stefan foarte multi vireaza stanga de pe Calarasi.

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Adrian Rosca

Nu trebuie sa se atinga nimeni de linia de tramvai, vorbim de o zona protejata care nu trebuie sa-si schimbe aspectul nici macar cu un milimetru.  :P

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor andreiiul

Daca prin lucrare au vrut doar sa elibereze trotuarul de masini parcate (ceea ce nu e rau) trebuie cumva sa faca si o separare fizica (nu-mi dau seama daca bordura e destul de inalta), altfel in curand in loc de parcare paralel cu bordura, vom avea parcare in spic ca incapem mai multi.
Cat despre stalpii lasati in drum nu e mare bai daca acolo e parcare semnalizata ca atare. Daca vor sa faca banda ce circulatie si muta stalpii atunci troturul este egal cu 0 in dreptul lor pt ca iar avem 50 de cm pt pietonii saraci care nu-si permit masini (asa gandesc multi).

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Adrian Rosca

Aici ai dreptate, daca muta stalpii pe trotuar, or sa fie probleme de spatiu. Unde mai pui ca vor trebui sa sparga totuarul pentru fundatia stalpilor si toate lucrarile de rigoare. Pana la urma l-am laudat degeaba pe betonel.  :?

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor ByOnu

Poate ar trebui sa ne uitam si la Matei Basarab. Un sistem de sensuri unice pe Matei Basab si Calarasilor pe portiunea ingusta ar fi o idee de dezbatut avand in vedere perspectiva modernizarii infrastructurii de tramvai de pe 40. De asemenea, dupa modernizare, o semaforizare << smart >> care sa dea un timp mai lung pe directia Calarasilor in intersectie la Hala Traian ar putea schimba datele problemei.

Sunt atat de multe aspecte de micro-management care se pot face pana la solutia capitala de largire, aspecte pe care nu le-a discutat nimeni din factorii de decizie. Sensuri unice, semaforizare adaptata samd.

Budy187 wrote:
Nu este chiar asa. Din pricina degradarilor sistematice, a paraginirii generale a intregii zone s-a ajuns la o anumita ura fata de tesuturile urbane istorice ale orasului.
Personal nu sunt, bineinteles, pentru pastrarea oricarei maghernite insa trebuie evaluat foarte bine ce trebuie pastrat, iar la final sa fie plombate zonele demolate cu imobile de calitate si cu un blend potrivit.
De asemenea, amenajarea peisagistica a zonei sa fie realizata in urma unui concurs de proiecte. Chiar si international.


:yes:

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Budy187

Adrian Rosca wrote:
Nu trebuie sa se atinga nimeni de linia de tramvai, vorbim de o zona protejata care nu trebuie sa-si schimbe aspectul nici macar cu un milimetru.  :P

Calea Calarasi cuprinsa intre Udriste si Hala Traian facuta sens unic, linile de tramvai modernizate calumea si restul ce am scris mai sus. Pastram, demolam, plombam si modernizam cu cap. Problema liniei duble de tramvai care ar surveni in urma sensului unic rutier rezolvata prin desfiintarea uneia dintre linii, iar tramvaiul sa faca retur pe Paleologu unde exista deja linia, asteapta doar modernizarea.
Pe bune, sunt atatea variante si idei, iar incompetentii acestia de la PMB nu sunt in stare sa implementeze nimic de calitate. Cred ca daca ar sta sa citeasca idei, harti, propuneri etc. de pe diverse forumuri de infra tot ar iesi ceva muuuuuult mai bun decat ce fac in prezent.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421262 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use