Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovIstoria transportului public în municipiul Brașov

 

Topic: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-2020)

132 posts, 52820 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

310 va reveni de marți la traseu pentru o săptămână (9-16.07, fără weekend) pentru că șoferul intră în concediu până în septembrie.
Pe 308 doar o minune îl va scoate din starea în care este, în acest moment nimeni nu este interesat de refacerea lui, nici măcar șoferul său.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Puss in Boots

Nu ar trebui sa fie interesata compania de transport? Vorbesc teoretic. Soferii nu ar trebui sa se implice financiar in reabilitarea mijloacelor de transport pe care opereaza. E in fisa postului? Asa ceva poate doar la noi in tara.

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

Aceste troleibuze au mai funcționat datorită șoferilor. În viziunea RATBV, astea erau casate odată cu 307 și mai rămânea doar 311 ca gresor.

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

Revin și cu fotografii.  :mrgreen:
După cum am menționat anterior, 308 doar cu  :popa: va mai reveni la traseu. În momentul de față are 2 luni de stat pe dreapta în același loc.
IMG_9706 - Copy.JPG (290.62 KB; downloaded 4072 times)


Din fericire, nu aceleași vorbe le putem spune despre 310, care mâine va merge la ITP unde nu ar trebui să fie probleme, urmând ca de marți să-l vedem pe linia lui consacrată: linia 3. Revin mâine cu vestea.
IMG_9710 - Copy.JPG (1.21 MB; downloaded 4069 times)


07.07.2019

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) RATBCFR FaN

Pana la urma a luat 310 ITP-ul?

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

Nu, din păcate situația lui s-a agravat, are nevoie de bucși pentru arcurile de suspensie ce se găsesc foarte greu spre deloc. În consecință, cel puțin până în septembrie, nu va fi reparat. :(
În concluzie, în momentul de față, niciun troleibuz Renault nu circulă.
În cazul retragerii definitive a lui 308, care nu stă nici el prea bine, are cam aceleași bube ca 310, se are în vedere repararea lui 311 cu piese de pe 308, încât acesta să fie apt de gresare în orice moment al zilei.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) cris_m

Nu e ceva surprinzator ca nu a luat ITP-ul, vorbim totusi de un vehicul de 30 de ani (corectati-ma daca nu e asa, va rog). Locul lui nu mai e pe strada, cu calatori, ci mai degraba intr-un muzeu pentru a arata potentialul ingineresc. :)

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

32 de ani
Într-adevăr, avem niște "dinozauri eco" umblători prin Brașov, dar în acest moment, neavând alte troleibuze demne de secolul 21 trebuie să defilăm cum putem și cu astea. Mai cu câte o defecțiune, mai cu câte o peticeală ce n-ar trebui să existe, dar asta este, așteptăm ziua în care domn Scripcă va dărui RAT-ului și brașovenilor niște troleibuze cu care să îți poți face treaba fără să te gândești că în orice moment ai putea rămâne în drum.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Puss in Boots

Mai ramane si problema mentenantei la domn Scripca. Troleele noi vor veni dar ce fac stimabilii din garaje cu ele?

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

Cât de curând, 308 și 310 se vor casa.
Deci, 201x din titlul topicului trebuie modificat în 2019.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) GPS

Acum câteva luni se spunea ceva de un muzeu sau că se dorește păstrarea unor vehicule. Au uitat de acel plan?

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Andrei Andraș

Acele vorbe cred că au fost spuse ori de ochii lumii ca să scape de noi ori a avut nea directorul ceva în cap, dar pe gură a ieșit altceva și anume să se fi referit la păstrarea lui 311 ca gresor.
Oricum, și 311 se poate expune, este cel mai "original" și nepersonalizat Renault, trebuie doar câteva banchete montate la loc, o igienizare și o vopsire pe ici pe colo. Cu piesele de pe 308 și 310 se va repara 311.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-201x) Victor92

Dar care sunt motivele pentru care s-a luat aceasta decizie subita?

 


Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-2019) Andrei Andraș

308 a revenit la traseu, îl avem prezent zilnic pe linia 33, schimbul 1.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422243 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use