Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule

 

Topic: Producția de tramvaie Astra Imperio la RATB-URAC

206 posts, 88208 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC andrei11

Vreti  sa fiu "rau"  :?:  Tot ce la ora actuala ( Duminica 09 Octombrie 2011 ) nu e modernizat dispare. Ma contrazice cineva ? Poate numai pe Basarabiei sa ramana tramvai, in rest totul "cancel". ( Rog a fi atenti, tot ce nu e modernizat am spus )

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

andrei11 wrote:
Vreti  sa fiu "rau"  :?:  Tot ce la ora actuala ( Duminica 09 Octombrie 2011 ) nu e modernizat dispare. Ma contrazice cineva ? Poate numai pe Basarabiei sa ramana tramvai, in rest totul "cancel". ( Rog a fi atenti, tot ce nu e modernizat am spus )


Pai si cele care sunt/intra acum in modernizare precum Rebreanu si Ptm cui le lasi? Si nu cred ca linia de la Sincai o sa dispara... cel putin nu in viitorul apropiat.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

@ByOnu: Andrei11 a exagerat intentionat. Dar e perfect adevarat ca unele tronsoane vor disparea mai devreme sau mai tarziu. Cu politica actuala, nu exista alta finalitate. Nu stiu de ce, dar am o impresie ca fostul tronson al liniei 47 spre Cet Vest e kaputt, asta pe langa linia 20 pe Bucurestii Noi (vezi declaratia lui Critz de acum vreo luna), sau tronsoane pe care nu se mai circula de ani de zile (ex. str. Paleologu sau bucla Baicului, in ciuda carpelilor recente).

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Gabi

In ce stadiu se mai afla imperio?

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

Sunt niste secrete la mijloc, chiar MA ne-a zis "o sa va explic care e faza". Un lucru este ciudat, daca se face Imperio, de ce nu se renunta la Bucur LF, care pana la urma este un tramvai mediocru, nu e 100% LF, n-are o calitate extraordinara. Mie imi place Bucur LF, dar n-are logica, sau cel putin nu o vad eu. :?:

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

E vorba de 2 proiecte diferite. Chiar daca de Imperio se ocupa in prezent Astra, pentru Bucur LF vor fi necesare  licitatii pentru orice, deci in continuare se va sta cu lunile dupa geamuri, surse, articulatii, roti elastice etc. Dar atat timp cat o achizitie consistenta de Siemens Imperio pentru Bucuresti este la stadiul de "s-ar putea sa se poata", ne-existand finantare, este limpede de ce se doreste continuarea productiei de Bucur LF, din alocatii bugetare.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC ByOnu

End of the story?  :| Te rog confima-mi si mie cu vesti actualizate MA. ;)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dr2005

Bucur LF e făcut de RATB, în regie proprie. Imperio e făcut de Astra Arad, care a închiriat un spaţiu. Problema e că la tramvaie nu e ca la maşini, să produci şi să vinzi din stoc (deşi şi la autoturisme, dacă vrei nu-ştiu-ce opţiuni trebuie să aştepţi), deci până nu vine o comandă fermă, nu văd de ce ar produce ceva.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Gabi

Ce se mai aude despre imperio? :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Utilizator anonim

Continua lucrul la prototip.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

Ce tramvai puteau avea bucureştenii şi cu ce s-au ales FOTO

http://www.rtv.net/ce-tramvai-puteau-av ... 13908.html

RATB construieşte cu Astra Vagoane Călători Arad un tramvai cu licenţă Siemens, dar nu are bani să-l cumpere. Regia pune pe şină, din acest an, tramvaiul Bucur pe care-l face de una singură. E mai ieftin. Dumneavostră puteţi face comparaţia.

Bucureştenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens însă o vor face cu unul de producţie locală denumit  Bucur. Regia de Transport Bucureşti lucrează de doi ani la realizarea prototipului „Imperio”, un tramvai modern realizat împreună cu Astra Vagoane după un patent Siemens.

Până în primăvara acestui an, modelul 0 de Imperio ar trebui să fie gata, după cum spune Viorel Popescu, directorul RATB. Degeaba, însă, pentru că regia bucureşteană nu are bani să-l cumpere. “Nu avem buget pentru achiziţionarea de tramvaie Imperio. Noi producem deja Bucur în  uzina noastră. Avem cinci tramvaie care sunt pe şină, în scurt timp mai urmează două, iar la sfârşitul anului vom avea 15 care suplimentează parcul de 300 de tramvaie deja existent”, a precizat, pentru RTV.NET, Popescu.  

Potrivit acestuia, nu este obligatoriu ca RATB să cumpere Imperio. Ar putea încerca să-l vândă altor municipalităţi. Până acum, însă, nu a reuşit acest lucru chiar dacă au încercat.

„La sfârşitul anului trecut am participat la o licitaţie la Cluj pe care am pierdut-o în favoarea unor polonezi, iar luna aceasta, la una în Ungaria pe care, de asemenea, am pierdut-o, dar rezultatul este contestat şi de noi şi de către alte firme internaţionale”, mai spune Popescu.

Planul RATB şi al ASTRA Vagoane era de a se construi circa 100 de Imperio în următorii cinci ani, potrivit lui Adrian Criţ, fostul director al Regiei, în prezent director al Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti. Chiar dacă acest tramvai nu este deloc ieftin – 1,7 milioane de euro -, costurile lui se pot amortiza în 13 ani pentru că este eficient energetic, spune Criţ. Spre comparaţie, Bucur costă doar 1 milion de euro. Ultimele modele de tramvaie ale unor concerne renumite precum Bombardier, Alstom ori Skoda au preţuri de porbire de peste 2,2 milioane de euro

Caracteristici tehnice

Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră ceea ce-l fac recomandabil şi pentru folosirea drept metrou de suprafaţă. Imperio are o capacitate de 300 de pasageri.

Bucur are, la rândul lui, podea joasă, aer condiţionat şi o capacitate de 300 de locuri.Viteza maximă este de doar 50 de km/h. Potrivit reprezentaţilor uzinei Atelierele Centrale a RATB tramvaiul nu ar avea nevoie de reparaţii timp de 14 ani.  

Astra Vagoane şi RATB vor participa cu Imperio la toate licitaţiile organizate de municipalităţile din România, Valer Vlidar, preşedintele Astra, spune că necesarul de tramavaie al României, pe termen scurt, este de 1500 -2.000. Acestea trebuie să fie unele uşoare şi cu recuperare de energie. Imperio ar putea s[ acopere 15% din acest necesar. Cele două companii româneşti vor merge cu Imperio şi la licitaţiile din Europa, însă sub brand-ul Siemens.

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Gabi

Sincer nici nu ma asteptam la ceva mai bun :roll: ....noi trebuie sa ne multumim cu v3a-urile noastre si cu 5 Bucur lf care se contruiesc anual :cry:

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC andrei11

Ca sa se simta ceva, URAC - ul trebuie sa scoata 1 LF / saptamana. Cu 5 LF - uri / an nu poate fi vorba de o productie de serie, eventual de un moft care nu ajuta la ( aproape ) nimic. Apropo, pe "Obama" l-a mai vazut cineva sau a ajuns la termenul de casare ?

 


Re: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Dominatrix

andrei11 wrote:
Cu 5 LF - uri / an nu poate fi vorba de o productie de serie, eventual de un moft care nu ajuta la ( aproape ) nimic.
Ba ajuta la de-credibilizarea transportului cu tramvaiul. Deja pe multe trasee se circula la intervale obscen de mari, pentru ca onor RATB sa poata ulterior raporta in mod victorios "scaderea cererii" pe tronsoanele respective (intre noi fie vorba, ce mare cerere sa fie pe trasee care vin la 15 - 20 - 30 de minute si chiar mai mult)? Prilej care poata fi folosit apoi pentru desfiintarea tronsoanelor respective, ca nu degeaba ritmul "modernizarilor" tinde spre zero. Candidate sunt destule: Bucurestii Noi, Damaroaia, Cet Vest, Pache Protopopescu (dupa ce incepe lucrul la metrou), plus alte zone pe unde nu se mai circula de ani buni "din lipsa cererii", gen Baicului, Paleologu si altele.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Iniţiative nematerializate de achiziţie, construcţie sau modernizare vehicule  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421217 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use