Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC

205 posts, 48180 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Productia de tramvaie Imperio la RATB-URAC Marian Andrei

Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB
Luni, 13 Decembrie 2010

Vestitele tramvaie din Viena vor avea caroseria facuta la RATB in cadrul Uzinei proprii.
In data de 09.12.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, cel mai mare operator de transport public de suprafata din tara si Siemens Austria, unul dintre cei mai mari producatori si furnizori de tehnologie in domeniul transporturilor la nivel mondial, au pus bazele unei noi colaborari prin care se doreste modernizarea parcului industrial, Regia reusind sa se ridice la pretentiile de calitate cerute de Siemens.

RATB va produce in Uzina proprie module complete de caroserie pentru tramvaiele Siemens. Primul modul va fi livrat in vara anului 2011, partile convenind asupra extinderii contractului, pe viitor urmand a se furniza un numar de 60.
Conducerea Regiei a demarat inca de la instalare discutii pentru ca in Uzina sa se execute si comenzi externe, in conditiile in care, aici isi au locul de munca circa 1200 de angajati.
Contractul a fost semnat de Adrian Crit, director general, si de Andreas Schwendemann, director Divizia Transport Public Siemens.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=480

 


  • Author: Der Hofmeister
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Der Hofmeister

lucianho wrote:
Sa inteleg ca vom vedea astfel de tramvaie si pe strazile din bucuresti?


Tu cam ce intelegi din titlu si din comunicat, prietene? Asa, stand stramb si judecand drept?

 


  • Author: Der Hofmeister
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Der Hofmeister

lucianho wrote:
Pai tu ce intelegi? Eu inteleg ca nu...doar caroseria acestora va fi facuta de uzina ratb...


Pai, atunci de ce mai intrebi? :?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Marian Andrei

Odata ce ai baza de productie se pot face multe. Un prototip pentru Bucuresti va exista. Deja se lucreaza (ma rog, lucrez  8-) ) la o macheta a variantei in 6 usi si cu schema de culoare dorita de conducerea RATB. Mai multe detalii pe masura ce se pot publica, ca ce e mult strica  :P Ce este clar este ca odata ce iese primul vagon din uzina pentru Bucuresti acesta va circula pe linia 41 unde inca din 2002 se doreste introducerea de vagoane 100% LF.
Oricum tot respectul pentru conducerea RATB si RATB-URAC pentru ca se straduiesc si reusesc sa dezvolte aceasta uzina cu potential de viitor producator important de tramvaie in Europa.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Marian Andrei

Aducerea acesteia la standardele actuale.
In plus pentru realizarea caroseriilor Siemens e nevoie si de ceva utilaje de profilat metalul.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina Marian Andrei

Ce se cumpara pentru acest proiect...
Si ca noutate - URAC are inca de acum 2 ani statutul oficial de producator de vehicule urbane - tramvaie

Masina de debitat prin frezare cu disc
Dată limită: Miercuri, 22 Decembrie 2010 9:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Masina de debitat cu plasma
Dată limită: Marţi, 21 Decembrie 2010 10:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Masina de roluit tevi si profile mici
Dată limită: Marţi, 21 Decembrie 2010 12:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Masina de roluit tevi si profile mari
Dată limită: Marţi, 21 Decembrie 2010 10:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Instalatie de sudat MIG-MAG
Dată limită: Luni, 20 Decembrie 2010 11:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Instalatie de sudat aluminiu WIG
Dată limită: Luni, 20 Decembrie 2010 9:30
Persoană de contact: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
€

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Dominatrix

Marian Andrei wrote:
Si ca noutate - URAC are inca de acum 2 ani statutul oficial de producator de vehicule urbane - tramvaie.
Asta e bine. Trebuia sa nu-si piarda deloc acest statut dupa '90.

Din ce am citit in legatura cu acest subiect, eu tot nu inteleg un lucru: ce legatura e intre tramvaiul Imperio si Viena? Daca URAC'ul va produce caroserii de Imperio in colaborare cu Astra Arad, care oricum vor fabrica vagoane Siemens sub licenta, asta e cu totul altceva. Dar tot nu inteleg ce legatura are treaba asta cu vienezii, din moment ce ei au comandat din 2006 inca 150 de Siemens ULF, fata de ce aveau atunci. Imperio cred ca nu era nici macar "in carti" la acel moment. O parte din ULF'urile comnadate in 2006 au intrat deja in exploatare la ei.  Sa inteleg ca la URAC se vor face caroserii de ULF?
Marian Andrei wrote:
Ce este clar este ca odata ce iese primul vagon din uzina pentru Bucuresti acesta va circula pe linia 41 unde inca din 2002 se doreste introducerea de vagoane 100% LF.
Cum adica? La URAC se vor face caroseriile, care vor fi echipate de austrieci la ei acasa. Deci inteleg ca nu vor circula la noi. Imi "scapa" ceva?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Marian Andrei

Odata semnata colaborarea aceasta se poate extinde in orice directie. Asta este unul din motivele RATB pentru inceperea acestui protocol.

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina bercenicity

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15174&lang=ro wrote:
„Până la jumătatea anului vom livra capitalei Austriei, Viena, tramvaiele ce vor avea caroseria facută la RATB în cadrul Uzinei proprii. De asemenea, suntem interesaţi să participăm şi la alte proiecte ce contribuie la dezvoltarea companiei de transport RATB. Un pas important pentru noi va fi transformarea din regie de transport în societate comercială, în vederea obţinerii co-finanţărilor externe”, a declarat Adrian Criţ, directorul general al Regiei de Transport Bucureşti (RATB).
RATB va realiza caroseria în parteneriat cu Siemens Austria, iar pentru acest lucru se doreşte şi modernizarea parcului industrial al RATB. RATB va produce în Uzina proprie module complete de caroserie pentru tramvaiele Siemens. Părţile implicate ăn proiect au convenit asupra extinderii contractului urmînd să fie furnizate un număr de 60 de caroserii.

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15164&lang=ro wrote:
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB), Astra Vagoane Arad şi Siemens au încheiat un parteneriat pentru fabricarea de tramvaie cu podea joasă 100%, acord cadru ce va fi întărit de municipalitate şi consiliul general. „Am început demersurile pentru acest proiect în octombrie 2010, în vederea stabilirii unei asocieri. În cadrul târgului InnoTrans, multe companii producătoare s-au arătat interesate – Alstom, Stadler, Solaris, însă nu s-a realizat nimic cu aceste companii. Însă Siemens şi Astra Arad au propus această colaborare, pentru realizarea tramvaiului Imperio. Siemens va veni cu tehnologia, Astra cu partea investiţională, iar RATB va implica spaţiile şi personalul necesar”, a declarat Adrian Criţ, directorul general al RATB.
Acordul cadru încheiat va avea o durată de 10 ani, perioadă în care, conform estimărilor, nivelul investiţiilor va fi amortizat. Pentru realizarea tramvaielor va fi necesară o investiţie de câteva milioane de euro în modernizarea spaţiilor de la Uzina de Reparaţii Atelierele Centrale (URAC). De asemenea proiectul vizează retehnologizarea liniei de producţie de tramvaie, proiectarea prototipului, construcţia seriei 0, producţia de serie, asigurarea serviciilor de întreţinere şi mentenanţă, astfel încât URAC să se alinieze standardelor necesare susţinerii proiectelor de acest fel.
„Trebuie să existe voinţa de a face o fabrică modernă şi un tramvai modern, ce va fi destinat atât pieţei interne cât şi internaţionale. Peste 6 luni va fi finalizată modernizarea spaţiilor necesare şi primul prototip”, a declarat Valer Blidar, preşedintele Astra Arad.
Tramvaiul va fi unul modular, cu 2 până la 6 corpuri, însă acestea vor fi realizate în funcţie de cerinţele cumpărătorului.
„Capacitatea de producţie este de 30-40 de tramvaie pe an, iar valoarea unui tramvai va fi de 2 milioane de euro. În vederea achiziţiei, nu ştim dacă vor exista facilităţi pentru companiile româneşti, ceea ce este cert este faptul că preţul tramvaiului va fi cu 30% mai mic decât preţul mediu al unui astfel de tramvai”, a declarat pentru Railway Insider, Valer Blidar.
Necesarul de tramvaie pentru România este de 1500-2000 de tramvaie, operatorii de transport în comun având, la nivel naţional, un parc de material rulant învechit.
În ianuarie 2010, Astra Arad şi Siemens au încheiat la Arad parteneriatul pentru realizarea tramvaiului Imperio, însă acolo va fi realizat în capacitate de producţie diferită faţă de realizarea tramvaiului la Bucureşti, aceasta fiind o strategie de dezvoltare a companiei Astra.
€

 


  • Author: cornel001
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB cornel001

Sper sa vedem cat mai repede in bucuresti tramvaie d-astea. Interesant e ca au dimensiune personalizabila, de ex poti face unul cu 6 corpuri pt linia 41 si la capatul opus unul cu 2 pt linii slab utilizate.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB andrei11

Nu stiu, vad ca Marian Andrei este in tema, mi-e frica sa nu fie ptr 'afara' iar noi sa mai asteptam mult si bine. Sa circule numai primele 10 tramvaie, asa, de proba, si cu asta basta.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB Marian Andrei

Vagoanele produse la URAC vor avea 4 corpuri si capacitate 310 calatori.
La Bucuresti vor circula doar in probe, in parcul RATB vor intra numai dupa licitatii. Practic RATB-URAC este un producator de tramvaie (Imperio) care vor fi vandute unde este nevoie. Pietele tinta sunt in special cele din Romania. Oricum se are in vedre realizarea unui proiect de achizitie a unui lot de vagoane pentru inlocuirea totala a parcului liniei 41.
La Arad se va produce exclusiv versiunea Imperio cu 3 corpuri si pe ecartament 1000mm.

 


  • Author: SprinterXP
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB SprinterXP

Marian Andrei wrote:
Oricum se are in vedere realizarea unui proiect de achizitie a unui lot de vagoane pentru inlocuirea totala a parcului liniei 41.


Inclusiv inlocuirea CH-PPC-urilor si a lui 205?

 


  • Author: mastocitu
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele din Viena vor avea caroseria facuta la Uzina RATB mastocitu

De ce doar pe 41? 21,34 au linii modernizate

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1735 forum members have written 341305 posts in 4061 topics and 419 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use