Topic: Știri feroviare din România
1280 posts, 411704 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
am gasit ceva interesant de "rontait" despre lucrarile de pe coridorul IV, mai ales pt. tronsonul Sighisoara - Coslariu:
http://arpmsb.anpm.ro/upload/21576_RIM% ... slariu.pdf
Desi e vorba de un raport de impact asupra mediului, aflam destule despre problemele liniei actuale si despre variantele de traseu propuse (cele mai spectaculoase par viaductele si tunelurile de la iesirea din Sighisoara catre Danes).
In aceeasi ordine de idei, http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
aici gasiti "studiul de evaluare adecvata" pentru acelasi traseu. Foarte elaborat. Glumind un pic, veti afla toate pasarile si insectele din zona, si cum vor trece ursii pe sub pilonii noilor viaducte.
Destul de interesant, pe aceeasi pagina gasiti si RIM (raport de impact asupra mediului) pentru lucrarile Pitesti - Valcele - Ramnicu Valea. Din cate am inteles de la CFR, se studiaza variante pentru reluarea lucrarilor (desi nu pare ceva iminent) si RIM-ul asta e o dovada ca cineva macar se gandeste la solutii.
Din raport rezulta ca linia existenta a fost prost executata si oricum terasamentele si chiar o buna parte din poduri sunt compromise in cea mai mare parte, deci cam trebuie luat totul de la capat.
Pentru ca imaginatia n-are limite, ne putem intreba daca n-ar fi mai inteligent sa incerce sa obtina fonduri europene pentru o linie ca lumea de viteza sporita (120 - 160 km/h) pe principiul tunel - viaduct - tunel, si sa abandoneze traseul actual care pare sa nu fi fost foarte bine ales. Ma refer la finantarile pt. 2014 - 2020.
Poate voi stiti mai multe, cei care sunteti de specialitate in domeniul feroviar.
am gasit ceva interesant de "rontait" despre lucrarile de pe coridorul IV, mai ales pt. tronsonul Sighisoara - Coslariu:
http://arpmsb.anpm.ro/upload/21576_RIM% ... slariu.pdf
Desi e vorba de un raport de impact asupra mediului, aflam destule despre problemele liniei actuale si despre variantele de traseu propuse (cele mai spectaculoase par viaductele si tunelurile de la iesirea din Sighisoara catre Danes).
In aceeasi ordine de idei, http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
aici gasiti "studiul de evaluare adecvata" pentru acelasi traseu. Foarte elaborat. Glumind un pic, veti afla toate pasarile si insectele din zona, si cum vor trece ursii pe sub pilonii noilor viaducte.
Destul de interesant, pe aceeasi pagina gasiti si RIM (raport de impact asupra mediului) pentru lucrarile Pitesti - Valcele - Ramnicu Valea. Din cate am inteles de la CFR, se studiaza variante pentru reluarea lucrarilor (desi nu pare ceva iminent) si RIM-ul asta e o dovada ca cineva macar se gandeste la solutii.
Din raport rezulta ca linia existenta a fost prost executata si oricum terasamentele si chiar o buna parte din poduri sunt compromise in cea mai mare parte, deci cam trebuie luat totul de la capat.
Pentru ca imaginatia n-are limite, ne putem intreba daca n-ar fi mai inteligent sa incerce sa obtina fonduri europene pentru o linie ca lumea de viteza sporita (120 - 160 km/h) pe principiul tunel - viaduct - tunel, si sa abandoneze traseul actual care pare sa nu fi fost foarte bine ales. Ma refer la finantarile pt. 2014 - 2020.
Poate voi stiti mai multe, cei care sunteti de specialitate in domeniul feroviar.
- flobir
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
flobir
Conform Railway Insider s-au deschis ofertele pentru instalarea sistemului pilot ERTMS cu ETCS Level 2 între Chitila şi Crivina. înainte de evaluarea tehnică, clasamentul este urmatorul:
1. Alstom – Kapsch – Alcatel Lucent: 31.8 milioane euro
2. Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks: 38.2 milioane euro
3. Ansaldo – Selex: 48.2 milioane euro
Conform Railway Insider s-au deschis ofertele pentru instalarea sistemului pilot ERTMS cu ETCS Level 2 între Chitila şi Crivina. înainte de evaluarea tehnică, clasamentul este urmatorul:
1. Alstom – Kapsch – Alcatel Lucent: 31.8 milioane euro
2. Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks: 38.2 milioane euro
3. Ansaldo – Selex: 48.2 milioane euro
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Chiar s-au apucat, astazi erau cativa muncitori care se "jucau" cu picamerele si lopetile...
Utilizator anonim wrote:
100.000 euro pentru refacerea a două peroane din Gara de Nord
Peroanele de așteptare ale liniilor 2 și 3 din Gara de Nord București urmează să fie îmbrăcate într-un covor asfaltic de uzură de către compania SC Wiebe Romania SRL.
Potrivit anunțului de licitație, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA va plăti societății Wiebe Romania SRL suma de 349.450 lei la care se adaugă TVA pentru a reface trotuarele de așteptare a călătorilor numai pe liniile de tren 2 și 3 din Gara de Nord.
http://b365.ro/news/100-000...a-de-nord/
Chiar s-au apucat, astazi erau cativa muncitori care se "jucau" cu picamerele si lopetile...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
La linia 1 se fac si modificari/devieri de retele pentru montarea trotuarului rulant.
La linia 1 se fac si modificari/devieri de retele pentru montarea trotuarului rulant.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Modificari in circulatia unor trenuri / Sibiu - Brasov
08-03-2011
CFR Călători informează că din această săptămână vor interveni următoarele modificări în circulaţia unor trenuri:
- începând cu data de 11 martie 2011, se introduce în circulaţie, în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, trenul accelerat 1734 Sibiu – Făgăraş – Braşov (ramură pentru trenul 1746 Satu Mare – Braşov – Bucureşti Nord), cu plecare din Sibiu ora 14.20 şi sosire în Braşov ora 17.15; din data de 10 martie 2011, trenul 1635 Sibiu – Copşa Mică (ramură pentru trenul 1746) se anulează.
- începând cu data de 11 martie 2011, se introduce în circulaţie, în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, trenul accelerat 1733 Braşov – Făgăraş –Sibiu (ramură de la trenul 1745 Bucureşti Nord – Braşov – Satu Mare), cu plecare din Braşov ora 10.06 şi sosire în Sibiu ora 12.50; din data de 10 martie 2011, trenul 1636 Copşa Mică - Sibiu (ramură de la trenul 1745) se anulează.
- de la data de 10 martie 2011, trenul accelerat 1746 Satu Mare – Copşa Mică – Braşov – Bucureşti Nord circulă cu orarii modificate pe distanţa Copşa Mică – Comarnic, cu plecare din Copşa Mică la ora 13.43 şi sosire în Comarnic la ora 19.50.
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.
www.cfrcalatori.ro
Modificari in circulatia unor trenuri / Sibiu - Brasov
08-03-2011
CFR Călători informează că din această săptămână vor interveni următoarele modificări în circulaţia unor trenuri:
- începând cu data de 11 martie 2011, se introduce în circulaţie, în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, trenul accelerat 1734 Sibiu – Făgăraş – Braşov (ramură pentru trenul 1746 Satu Mare – Braşov – Bucureşti Nord), cu plecare din Sibiu ora 14.20 şi sosire în Braşov ora 17.15; din data de 10 martie 2011, trenul 1635 Sibiu – Copşa Mică (ramură pentru trenul 1746) se anulează.
- începând cu data de 11 martie 2011, se introduce în circulaţie, în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, trenul accelerat 1733 Braşov – Făgăraş –Sibiu (ramură de la trenul 1745 Bucureşti Nord – Braşov – Satu Mare), cu plecare din Braşov ora 10.06 şi sosire în Sibiu ora 12.50; din data de 10 martie 2011, trenul 1636 Copşa Mică - Sibiu (ramură de la trenul 1745) se anulează.
- de la data de 10 martie 2011, trenul accelerat 1746 Satu Mare – Copşa Mică – Braşov – Bucureşti Nord circulă cu orarii modificate pe distanţa Copşa Mică – Comarnic, cu plecare din Copşa Mică la ora 13.43 şi sosire în Comarnic la ora 19.50.
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.
www.cfrcalatori.ro
- lecter
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
lecter
Interesant al doilea tren, in sfarsit se poate ajunge la o ora rezonabila ziua la Sibiu!
Interesant al doilea tren, in sfarsit se poate ajunge la o ora rezonabila ziua la Sibiu!
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Celestin Draganescu
O investitie inutila, dupa parerea mea...
Utilizator anonim wrote:
La linia 1 se fac si modificari/devieri de retele pentru montarea trotuarului rulant.
O investitie inutila, dupa parerea mea...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
De ce inutil? Ca daca o iei la pas vioi tot peronul liniei 1 si mai cari si un bagaj ajungi cu limba scoasa la capat, daca mai ai si de urcat/coborat scari ai pus-o de o transpiratie. Asta o sa fie legatura Garii de Nord cu noul nod intermodal Basarab, nu e deloc inutila.
De ce inutil? Ca daca o iei la pas vioi tot peronul liniei 1 si mai cari si un bagaj ajungi cu limba scoasa la capat, daca mai ai si de urcat/coborat scari ai pus-o de o transpiratie. Asta o sa fie legatura Garii de Nord cu noul nod intermodal Basarab, nu e deloc inutila.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Să vedeţi ce distracţie o să fie când o să trebuiască să intri în magazinele, birourile şi sediul Comenduirii Miliţiei din Gara de Nord, care sunt toate la linia 1...
Puteau să demoleze gardul dintre peron şi Bd. Dinicu Golescu (nu am văzut gări separate atât de barbar de oraş în vreun oraş civilizat din UE) şi să facă banda rulantă pe trotuar.
Să vedeţi ce distracţie o să fie când o să trebuiască să intri în magazinele, birourile şi sediul Comenduirii Miliţiei din Gara de Nord, care sunt toate la linia 1...
Puteau să demoleze gardul dintre peron şi Bd. Dinicu Golescu (nu am văzut gări separate atât de barbar de oraş în vreun oraş civilizat din UE) şi să facă banda rulantă pe trotuar.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Trotuarul rulant este o investitie foarte utila, mai ales pentru cei cu bagaje, coboara din tramvai de pe pod, ajung pe scarile rulante apoi trec pe trotuarul rulant. Oricum aspectul liniei 1 se va schimba destul de mult datorita acestui trotuar care va trece printr-un "pasaj" de sticla. O sa arate interesant.
Trotuarul rulant este o investitie foarte utila, mai ales pentru cei cu bagaje, coboara din tramvai de pe pod, ajung pe scarile rulante apoi trec pe trotuarul rulant. Oricum aspectul liniei 1 se va schimba destul de mult datorita acestui trotuar care va trece printr-un "pasaj" de sticla. O sa arate interesant.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Dar tu cum vrei Dr, trotuarul bulevardului corp comun cu peronul liniei 1? Poti sa iei orice mare gara infundata vrei, se intra doar prin cladirea principala si cel mult o paserela in celalalt capat al peroanelor, nu ai nicaieri 1km de peron comun cu trotuarul bulevardului pe ambele parti.
Dar tu cum vrei Dr, trotuarul bulevardului corp comun cu peronul liniei 1? Poti sa iei orice mare gara infundata vrei, se intra doar prin cladirea principala si cel mult o paserela in celalalt capat al peroanelor, nu ai nicaieri 1km de peron comun cu trotuarul bulevardului pe ambele parti.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Celestin Draganescu
Mi se pare inutila ca la cata nevoie are Gara de Nord de reabilitare, se realizeaza un trotuar rulant...
Mi se pare inutila ca la cata nevoie are Gara de Nord de reabilitare, se realizeaza un trotuar rulant...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Trotuarul se face din banii PMB, gara este a MT, nu se poate reabilita gara cu bani de la PMB.
Trotuarul se face din banii PMB, gara este a MT, nu se poate reabilita gara cu bani de la PMB.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination