Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Cartierul Rahova

195 posts, 72145 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 
 

📖 Pagination options
Re: Cartierul Rahova Lohengrin

Maidanul de peste drum de Liberty ar putea găzdui cu costuri minime o piaţă de flori curată şi mai spaţioasă decît cea de la Coşbuc, care ar putea fi demolată spre a prelungi Bd. Uranus pînă în Şos. Viilor. Sper să se gîndească cineva şi la aspectul ăsta, chiar dacă unora le cam dăunează curăţenia.

 


Re: Cartierul Rahova DanCld

Bine zis "ar putea" fiindca si in ipoteza in care s-ar implementa o astfel de solutie probabil ca rezultatul ar fi dezastruos. In primul rand in piata actuala de flori e un intreg ecosistem, persoanele de etnie roma care vand crizanteme olandeze locuind in casele insalubre din zona, case transformate ad-hoc in depozite de flori.

In al doilea rand o astfel de piata prin unicitatea ei la nivelul orasului ar atrage trafic auto; pe cat punem pariu ca nu s-ar amenaja vreo parcare si s-ar sugruma de facto accesul la cartierul de blocuri propriu-zis? De asemenea orice piata genereaza deseuri (ambalaje, produse degradate etc); avem vreo certitudine ca pe acolo va trece zilnic masina de gunoi? Ca se vor plasa pubele mari?

Din alt punct de vedere - in Romania orice fel de piata in aer liber nu face decat sa scada gradul de civilizatie al zonei; vezi vecinatatile oricarei piete din Bucuresti. Si nu ma refer numai la gunoi ci si la populatia zonei, faptul ca niciodata nu vor exista suficiente toalete publice sau vor exista oameni care nu le vor folosi, ca garantat se va deschide in zona cel putin o terasa care va vinde alcool ieftin sau va organiza petreceri grobiene pana tarziu in noapte. Serios, asta vrem?

 


Re: Cartierul Rahova fider

Legat de amenajari urbanistice in sectorul 5: raman la parerea ca nu este bine sa ne hazardam prea tare. In sectorul pastorit de ilustrul primar s-a facut nevazuta o piata (13 Septembrie/Antiaeriana), lucru care nu cred ca s-a mai intamplat cu alt amplasament bun din oras. Au fost modernizate cu fonduri mari trei piete: Rahova, Cosbuc si Cotroceni. De bine ce s-a modernizat piata Cotroceni a devenit si mai pustiita decat in trecut iar piata Cosbuc este aproape o fantoma, mizeria fiind prezenta din abundenta desi este piata cu cea mai redusa activitate comerciala. Tot ca efect al succesului pietei Cotroceni probabil ilustrul Vanghelie organizeaza piata volanta din fata Academiei Militare afisand un dispret imens fata de ce au insemnat totusi doua razboaie mondiale. Singura piata cat de cat mentinuta si extinsa este piata Rahova. Pana la urma nu cred ca are sens sa numaram marile realizari ale primarului pentru ca este clar ca ele nu prea exista iar sa il suspectam pe maria sa de inteligenta este mult prea mult; smecheria nu inseamna inteligenta.

 


Re: Cartierul Rahova ViitorulPrimar



 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Rahova Mircea G

Mult hulitul Vanghelie a spus adevarul ! De acum 4 ani , Vanghelie spunea ca va moderniza strazile din zona Rahova- Magurele - Salaj . Aproape toate s-au modernizat dar strada Garoafei ramasese , efectiv , un sant de pamint plin de baltoace si gropi . Motivul ? Firmele romanesti nu au avut curajul sa se " bage " la o lucrare de canalizare si apa din cauza apeductului ce trece pe strada ...si asa s-a tot aminat lucrarea . S-au cautat variante dar pina la urma s-a decis sa se aduca un utilaj din Germania si lucrarea sa se faca fara sapatura deschisa .
Azi am trecut sa vad si eu ce se mai intimpla .
:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  asta a fost pentru mine .
Ma asteptam sa vad in bunul exemplu romanesc , mizerie , utilaje raspindite , muncitori afumati ...
Am reusit sa vad utilajul care sapa pe sub pamint si introduce tuburile de canalizare ( cred ca au 1 m diametru ) si statia de separare a namolului rezultat . Impresionant . Tot santierul este mai curat decit era strada pina la inceperea lucrarilor , totul organizat si ...la ora cind scriu LUCREAZA. Din pacate n-am reusit sa discut prea multe cu ei , caci echipa este din Ungaria  ;)
Nu va pot da amanunte tehnice , dar am inteles ca utilajul este o premiera pentru Romania , asa ca amatorii de gauri , pe sub pamint , pot face o vizita pe santier sa vada cu ochii lor .
Ideea este ca Vanghelie s-a tinut de cuvint si a adus utilajul necesar fara de care nu se putea face lucrarea .
Urmeaza strada DANTELEI  , caci acolo se va muta santierul .
Strada Garoafei.jpg (164.27 KB; downloaded 3567 times)

 


Re: Cartierul Rahova subway guru

Bine frate, ce facusi? :lol:
Sau ti-a scapat aparatul foto in canalul ungurilor?... ;)
Ca ne-ai facut curiosi...si ne-ai lasat 'in bezna'... 8-)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Rahova Mircea G

subway guru wrote:
Bine frate, ce facusi? :lol:
Sau ti-a scapat aparatul foto in canalul ungurilor?... ;)
Ca ne-ai facut curiosi...si ne-ai lasat 'in bezna'... 8-)

N-am fost pregatit sa fac poze deoarece se insera si eu iesisem numai sa cas gura . Nu credeam sa vad asa lucrare . Pt dvs specialisti poate este o banalitate , pt mine ceva deosebit .
V-am pus si harta  ;) , faceti o plimbare in zona pina reusesc eu sa fac niste poze .

 


Re: Cartierul Rahova subway guru

O lucrare subterana nu e niciodata 'o banalitate', majoritatea sunt de 'Discovery'... :mrgreen:
Cum strada Garoafei nu e nici prea centrala si nici zona de agreement, cam greu sa intre 'in circuitul turistic'... :lol:
asa ca daca ai totusi posibilitatea...trage-i o poza!
Multumim anticipat!
P.S.
Din descrierea ta pare a fi un 'mini-TBM'... :ugeek:

 


Re: Cartierul Rahova Aron

Abia astept sa se apuce de Dantelei si Ghidigeni..caci e jale pe acolo.....toate stradutele intre Ghidigeni si Dantelei au deja tevi si au facut trotuarul, insa strada tot cu namol a ramas, doar cele de ies in Drumul Cooperativei sunt si asfaltate....pun o poza sa fiu mai explicit:

ROSU - Strada Ghidigeni si Strada Dantelei
ALBASTRU - Strazile care au tevi si sunt partial/total asfaltate..
VERDE - Ca sa devenim SF, dupa ce se asfalteaza cele 2 strazi ar putea ca linia 105, de exemplu, sa fie deviata pe Ghidigeni, capat la Str. Muncitorului, cu intoarcere pe Dantelei....dar cu spuneam asta e pur SF...
O sa revin cu poze maine, ca sa arat stadiul strazilor acuma, si de precizat ca cel putin Strada Ghidigeni ar beneficia de 2 benzi cel putin la cat de lata est...dar cum spneam o sa revin cu poze si explicatii....

Untitled34.jpg (198.38 KB; downloaded 3533 times)

 


Re: Cartierul Rahova telvanni

Ca un off topic dar legat de ultima discutie, stie cineva se se intampla la pasajul (cocoasa) DN1 din dreptul Jandarmeriei? S-a inceput o lucrare de cca o luna, totul se desfasoara in pamant (foraje...cred) si sunt niste masinarii de care nu am habar. De curand, pe Jandarmeriei, s-a sapat un sant pe partea cu padurea pentru ingroparea unor cabluri, are vreo legatura cu ce se inampla langa piciorul podului? Am vazut masini de la firma Erbasu pe acolo.
lucrare dubioasa.jpg (213.33 KB; downloaded 3517 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Rahova Mircea G

dj_exemplar wrote:
Abia astept sa se apuce de Dantelei si Ghidigeni..caci e jale pe acolo.....toate stradutele intre Ghidigeni si Dantelei au deja tevi si au facut trotuarul, insa strada tot cu namol a ramas, doar cele de ies in Drumul Cooperativei sunt si asfaltate....

Sper ca v-am dat o veste buna ! Utilajul de pe Garoafei se va muta in strada Dantelei dupa terminarea lucrarilor .
Din ce spuneti dvs , canalizarea este facuta pe laterale cu scurgerea in Dantelei unde nu exista canalizare ! , deci acum nefunctionala . Se va rezolva si vor fi racordate .
Strada Dantelei a fost aminata nu din cauza primariei ci din cauza solutiei tehnice . Acolo este un apeduct si singura solutie de sapare este acel utilaj de care spuneam mai sus , utilaj ce a trebuit adus de afara .Estimarile sint ca pina la inceputul verii totul va fi gata in zona respectiva , eu zic va vor fi gata chiar mai devreme . Totul este sa mai " tina " vremea cu noi . Chiar daca utilajul " merge " pe sub pamint , trebuie un put de lansare ( sper sa zic bine ) , consolidarea apeductului ( se sapa si se camasuieste in zonele in care ulterior se vor executa lucrarile de racord ale canalizarii , pt evitarea prabusirii lui ) ...deci sint si sapaturi deschise .
De Ghidigeni nu cunosc nimic .
Daca sinteti din zona , ar fi trebuit sa stiti si dvs aceste amanunte caci primaria si primarul , a anuntat clar ce se intimpla , de ce tergiverseaza lucrarile si cind se va rezolva problema . Acum aprox 2 luni , cineva de pe Dantelei a fost la sedinta la primarie si a fost informat , deci trebui sa raspindeasca stirea ! ;)
Transportul nu este in grija sau la mina lui Vanghelie , dar cereti si va incerca sa va ajute .

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Rahova Mircea G

Scuzati limbajul neprofesionist !
Lucrarea a inceput prin consolidarea apeductului , lucrare absolut necesara deoarece prin el circula aprox . 30% din apa Bucurestiului . O eventuala avarie ar avea consecinte grave atit asupra zonei cit si orasului .
A urmat saparea gropilor prin care va trece scutul si betonarea lor . Poza 1 si 3 .
Una din gaurile de lansare se vede in poza 5 . Acolo tocmai a fost scos scutul deoarece s-a sapat spre stinga , cum vedeti poza , si acum se executa intoarcerea lui spre dreapta . Gaura cu tuburile din stinga , vad ca a fost betonata si probabil este o masura de protectie cit timp se lucreaza si sint oameni in subteran .
In poza 6 este capul taietor .
Functionarea lui este urmatoarea : In capul taietor se afla niste duze de circa 1 mm diametru prin care este " purjata " ?! apa la 400 atmosfere . Apa ajuta la,taiere si formarea namolului . Tot in capul taietor se mai afla niste gauri prin care namolul rezultat este scos si trimis la statia de separare - poza 4 .
Capul taietor nu se roteste la 360 gr ci are o miscare stinga dreapta de 90 gr .
Capul taietor are circa 6 t si dupa el urmeaza statia de pompe de circa 2 t . N-am inteles bine cind si cum se introduc tuburile . Tuburile montate au 800 mm la interior , si dupa cum arata au circa 1200 mm exterior .
Dirijarea frezei , caci dupa cum vedeti ea este " asteptata "la punct fix , se face prin satelit iar manevrarea capului taietor se face din duzele cu jet de apa . Dupa primii 100 de m sapati , freza a ajuns milimetric in locul asteptat .
Adincimea la care se face lucrarea este de circa 7 m .
..............
Toti stiu ca de pe strada Garoafei se vor muta in DANTELEI .
..............
Sper sa nu faceti haz de explicatiile mele .....
Echipa care face lucrarea este din Ungaria , romanii  fac paza si manevreaza utilajele de suprafata ( macara , masini transport )
Firma romanesca care apare pe niste garduri de semnalizare , va face doar restul lucrarii , reteaua de apa si canalizarea stradala ce se va racorda la acest canal colector .
1.jpg (212.1 KB; downloaded 3470 times)
2.jpg (262.13 KB; downloaded 3469 times)
3.jpg (181 KB; downloaded 3472 times)
4.jpg (230.11 KB; downloaded 3473 times)
5.jpg (289.22 KB; downloaded 3470 times)
6.jpg (279.49 KB; downloaded 3473 times)

 


Re: Cartierul Rahova subway guru

Multumim mult de poze, sunt absolut lamuritoare!
Tehnologia asta de executie se numeste 'pipe-jacking' (tuburi impinse, pe romaneste) pentru ca tuburile se imping cu presele din putul de lansare, urmarind avansul capului taietor..
Distanta de cca 100m intre puturi e data de faptul ca la un moment dat frecarea pe tuburi depaseste capacitatea de impingere (instalatia de impingere e sania aia ce se vede intr-unul din puturi in pozele tale)...
Excelent fotoreportajul, tine-ne la curent!
P.S.
Intrebare 'nevinovata':
Nu cumva lucrarea asta o face PMB si PS5 'doar se lauda' cu realizarile altora cum face cam deobicei?

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Cartierul Rahova Mircea G

Multumesc .
Nu cunosc acest amanunte dar mai mult ca sigur este lucrarea PS 5 . Daca stie cineva alte amanunte politice , sa spuna .

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use