MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou

688 posts, 222291 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 50
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Utilizator anonim

La Basarab sunt puse lifturile si mergeau azi la pranz. Sunt ok.  :D

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou ByOnu

Ceva nu-i in regula, cred ca vine sfarsitul lumii. :shock:

Cum adica? Cum s-a permis o asemenea catastrofa? Cum sa dai drumul liftului fara taiere de panglica?!? :evil: :lol:

Eu care ma asteptam ca fiecare lift (bucata) in parte sa aiba parte de taiere de panglica, cu scandaluri de genul "Patriarhul vrea sa sfinteasca lifturile", etc. Parca si vedeam zilnic in fiecare ziar "Lifturile: ep 52"... :ugeek:

:mrgreen:

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Gabi23

La Crangasi inca nu functioneaza lifturile :(. Cel exterior are usile blocate cu panouri de gard...

 



Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Chev Celios

ByOnu wrote:
Chev Celios wrote:
La Titan se fac probele.


Nush cum arata situatia acolo, sper ca n-au stricat statia Titan, o adevarata opera de arta a metroului Bucurestean. :|




Sincer nu prea se observa acest lift. Singurul lucru care l-a facut a fost sa dispara ceasurile de la linia spre Dristor.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou subway guru

Ce mai inaugurează ministrul Anca Boagiu: lifturi la metrou. Bonus, vizită la şantierele viitoarelor staţii de metrou Academia Militară şi Valea Ialomiţei, gata în 2015. GALERIE FOTO
http://www.zf.ro/politica/ce-mai-inaugu ... to-8938090
4 nov 2011

În România a devenit deja o obişnuinţă ca miniştrii sau chiar şi premierul să participe la inaugurarea de câţiva kilometri de autostrăzi cu o bandă pe sens sau poduri în comune uitate de lume, iar mai nou aceştia merg şi la inaugurări de lifturi.
Ministrul transporturilor Anca Boagiu, care astăzi a vizitat şantierul magistralei de metrou 5, care face legătura între Drumul Taberei şi Eroilor, şi-a început vizita la staţia de metrou Grozăveşti, unde a verificat cum funcţionează unul dintre lifturile recent instalate, cu care Metrorex a început să doteze deja staţiile de metrou din Capitală. De la "inaugurarea oficială" însă a lipsit tăierea de panglică.
La jumătate de oră după ce 20-30 de jurnalişti şi camerani s-au adunat lângă gura de ieşire de la staţia Grozăveşti (cea din stânga Pasajului Basarab pe sensul de mers dinspre şoseaua Grozăveşti spre gara Basarab), Anca Boagiu a ieşit din lift, împreună cu directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte. "Voi continua ce mi-am asumat, aşa că nu voi face rabat de la regulă, voi fi prezentă pe toate şantierele unde se construieşte", a spus Boagiu la scurt timp după ce a ieşit din lift.
Scena liftului de la Grozăveşti, care a reprezentat prima parte a vizitei ministrului, nu a fost însă anunţată iniţial de către minister.
"În prima parte a vizitei, am văzut ce s-a întâmplat cu montarea lifturilor. Până la jumătatea anului viitor vor fi montate lifturi în toate staţiile. Azi avem 12 staţii cu lifturi, iar în perioada următoare, până la sfârşitul anului, vor mai fi montate în alte 11 staţii", a mai spus Boagiu.
Următoarea oprire pentru ministrul Anca Boagiu dar şi pentru jurnalişti a fost şantierul de la Academia Militară, unde un exacavator de mari dimensiuni scotea primele bucăţi de pământ.
"Trebuia să-i dăm şi lu' şefu' o cască", se auzea din spate un reprezentant Metrorex, referindu-se la faptul că dintre toţi oficialii prezenţi la vizita de la Academia Militară, Udrişte era singurul care nu avea o cască de protecţie.
Tot la şantierul de la Academia Militară, Boagiu a recunoscut că cel mai important aspect al lucrărilor la metroul din Drumul Taberei este faptul că s-au demarat lucrări la primele staţii de metrou care nu fuseseră deja începute în perioada comunistă.
"Sunt în execuţie efectivă astăzi 274 milioane de euro, la care se adaugă încă 18 pentru depoul de la Valea Ialomiţei. Este o lucrare extrem de complexă pe care noi sperăm cu sprijinul constructorilor nu numai să respectăm termenul care este undeva în primul trimestru al anului 2015, chiar să şi devansăm, aşa cum ne-au arătat că ştiu să facă atunci când au inaugurat cele două staţii de la Jiului şi Bazilescu", a explicat Boagiu, înconjurată din toate părţile de jurnalişti, dar şi de reprezentanţi ai constructorilor.
Ea a mai spus că mai are o "veste bună", în sensul că proiectul de continuare a magistralei 5 de la Eroilor către Pantelimon se află în pregătire şi că va beneficia de fonduri de 465 de milioane de euro tot de la Banca Europeană de Investiţii. Pe de altă parte, ministrul a anunţat că au început procedurile pentru executarea în regim de parteneriat public-privat a magistralei 7 care leagă Bragadiru de Voluntari şi că la sfârşitul trimestrului 3 al anului viitor să fie gata studiile de fezabilitate.
Lucrările de la viitoarea staţie de metrou Academia Militară au obligat însă la reconfigurarea infrastructurii rutiere din zona Răzoare. Începând de duminică, actuala stradă Răzoare va fi "ştearsă" de pe harta Bucureştiului, potrivit informaţiilor apărute în presă. În locul acestei străzi, va apărea o nouă arteră, cu cinci benzi, care se va numi tot Răzoare şi care va porni din rond, unindu-se la capete cu Şoseaua Pandurilor şi Bulevardul Geniului.
Reconfigurări ale circulaţiei se vor face şi în zona în care se construieşte staţia şi depoul Valea Ialomiţei. "Se va închide toată zona şi vom face nişte sensuri unice pentru fluidizarea traficului", a spus primarul sectorului 6, Cristian Poteraş, pe şantierul de la Valea Ialomiţei, cel de-al treilea punct de oprire în vizita ministrului Anca Boagiu.
Cu câteva minute înainte însă, câţiva pensionari, nemulţumiţi de tăierea copacilor din zonă şi de zgomotul provocat de lucrările la Valea Ialomiţei, l-au luat la întrebări pe primarul Poteraş, care le-a spus însă că situaţia va reveni la normal cât mai repede cu putinţă. "Când, domnule primar, în 2015, 2016, 2020?!", au voceiferat cei doi pensionari.
Lucrările de la Valea Ialomiţei sunt realizate de germanii de la Max Boegl pentru suma de circa 56 milioane de euro, termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor fiind 2014-2015.
Pe de altă parte, contractul de construcţie a magistrate 5 Râul Doamnei-Eroilor, în valoare de 215 milioane de euro, a fost câştigat de consorţiul format din Astaldi (Italia), FCC Construccion (Spania), Delta ACM 93 (România) şi AB Construct (România). Tronsonul Râul Doamnei - Eroilor are o lungime de 6,22 kilometri şi va cuprinde nouă staţii de metrou, respectiv Râul Doamnei, Brâncuşi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2. Tronsonul ar urma să fie gata în 2015.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Dominatrix

subway guru wrote:
@aztec:
ai deschis un subiect extrem de 'dureros'...si de actual...
dar nu e momentul azi, pentru ca seful si Comandantul Consiliului suprem de aparare a tzarii...are azi zi libera...motivata...
Hai sa deschidem 'topic nou' si sa vedem cum am ramas noi 'incremenitzi in proiect' ca proshtii, pe o conceptzie stalinista 'tampita', de secol trecut, care nu mai are nici-o legatura cu NATO si ziua de azi...doar pentru ca niste 'Mos Teaca' trebuie sa-si justifice 'bashinile' si salariile...stupide si nemeritate...pe banii nostri...si sa intretzina niste 'legende urbane' privind functiile metroului...
OK?
Deci poti dezvolta putin subiectul? Mi se pare un aspect extrem de interesant legat de metrou. Si putin cunoscut.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou subway guru

As prefera sa 'intervina' cineva 'mai mare-n grad' ca mine...ca nu sunt decat sublocotenent CF in rezerva TR...totdeauna gata 'la datorie si la ordin', in linia-ntai, daca se pune problema sa ne aparam 'saracia si neamul'...si ma cheama Tzara...
Problemele astea tin de competenta exclusiva a Dlui Presedinte al Republicii si Comandant Suprem al CSAT, cu 'consilierii' dumisale...noi decat 'sa supunem atentziei' nu prea avem ce altceva ce face...
Dar e absolut clar ca 'ceva nu e in regula' si 'politica noastra de aparare' nu prea seamana cu cea a 'aliatzilor'...de ce???...nu stiu si nici n-am vre-o explicatzie 'logica'...

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou subway guru

Hai sa recapitulam unde ne aflam cu programul actual de lifturi:
Statii terminate:
1. Titan;
2. Izvor;
3. Politehnica;
4. Preciziei (Industriilor)
5. Grozavesti
Statii in lucru:
Republica, Georgian, Timpuri Noi, PU1, Lujerului, Crangasi, GN1, Berceni, D. Leonida, Aparatori, P. Sudului, Brancoveanu, Pieptanari, PU2, St. cel Mare, Iancului.
Seara buna!
P.S.
Poate se indura cineva si mai pune cate o imagine, din cand in cand...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Utilizator anonim

Mai este si Basarab unde de vreo saptamana am uitat cum mai e sa folosesc scarile rulante.
Da usa de jos de la iesirea spre Titulescu cam da rateuri, se deschide si inchide greu.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou subway guru

Basarab e din filmul M4... :ugeek:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Utilizator anonim

Basarab, sunt la fel pentru toate lifturile capacitatile ?

DSC07987.JPG (374.89 KB; downloaded 2677 times)

 


Apărătorii Patriei misterr

subway guru wrote:
Poate se indura cineva si mai pune cate o imagine, din cand in cand...



Fotografie0276.jpg (158.15 KB; downloaded 2665 times)



Fotografie0277.jpg (142.5 KB; downloaded 2666 times)

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Chev Celios

Sunt cam lenese din ce am observat eu azi cand l-am testat pe cel de la Titan.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 50
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422448 posts in 5263 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use