Parent forum: Comunitatea MetrouUsor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4042 posts, 602930 views
 
Go to page:  1  ... 283 284 285 286 287 288 289
 
 

📖 Pagination options
  • Author: messe
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

Vreau sa mai adaug ceva, ca sa termin cu subiectul luminilor de ceata, fie ele proiectoare sau stopuri de ceata, cel putin la BMW si cred ca si la alte masini spre deosebire de Matiz (iar il dau ca exemplu insa a fost adus in discutie de colegul nostru) care are buton cu retinere mai precis in momentul cand il apesi el ramane actionat, in momentul cand stingi luminile din intrerupator sau opresti motorul, automat sunt dezactivate proiectoarele si stopul(stopurile, dupa caz) de ceata.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Din simplul fapt că alimentarea se taie nefind nevoie de ele pe timpul staționării, iar funcționarea proiectoarelor este permisă numai cu luminile de întâlnire aprinse. La Opel Astra G comenzile sunt independente sub comutatorul de lumini și sunt cu impuls, însă dacă la această mașină fabricată și-n anul '98 nu ai proiectoare, mai bine cauți o bară care are deja locașurile chiar și fără proiectoare pe moment, decât să te apuci de decupat și apoi de instalație dacă nu ai habar și cunoștințe avansate de ceea ce faci. Dar când bugetul e limitat și nu vrei nici să muncești cu zilele de unul singur... pui proiectoare aftermarket pe becuri incandescente care să le imite pe cele originale și care să le poți prinde elegant de exteriorul bării, pornești cu firul puțin gros de la priza mașinii (că siguranța e pe vreo 25-30a), datorită faptului că are curent doar cu contactul pus, ca să pornești de la panou trebuie bordul dat jos, trebuie loc lângă mașină, dat până și volanul jos și multă răbdare... Și nu cu curent de la contact, deoarece are legătură cu ECU, cel mai ideal de la brichetă (dar să nu existe și alți consumatori mari separați, spre exemplu o husă de scaun mobilă cu încălzire, că se poate arde siguranța). Instalat obligatoriu și releul și pus un comutator unde se găsește un loc prin bord, iar lucrarea să fie cât mai apropiată de instalația mașinii și cu fir prin copex mai ales în exterior. Am mai văzut lucrări de genul chiar reușite!

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ADK

Mircea G wrote here:
andrei11 wrote here:
Eu pe DN 2 ziua merg "călare", juma pe acostament, juma pe bandă.

Nu este corect , dar cum este cel mai ciudat drum .... Si eu am facut ultimul drum intr-un mod nerecomandabil pe DN2

Așa-i când la noi vin toți tinerii ”intelectuali” cu planurile lor mizerabile care și reușesc să le pună în aplicare (vorbind și la figurat), în loc să fi făcut drumuri practice cu câte 2 benzi pe sens și cu linie dublă continuă să fi fost mulțumită toată lumea, ei au făcut ce au găsit în hârtiile găsite în mașinile de gunoi aduse la mâna a doua la noi sau în coșurile de gunoi ale birourilor unora, când lucrau ei la curățenie la nemți sau cine știe unde și au venit cu ele la noi să ne îngreuneze viața și mai mult decât era. Eu unul m-am săturat să tot aud ”așa-i în țările din vest” și la noi concepția asta nu se potrivește nici cât negru sub unghie în majoritatea cazurilor. Parcări de 700 lei pe an la bloc ”așa-i în țările din vest”, 4 sau 5 lei ora de parcare în București doar prin sms ”așa-i în țările din vest” dar CÂȚI sunt cei care mai spun și faptul că în țările din vest ai salariu DECENT, ai servicii medicale GRATUITE (la noi îți oprește mulți bani pe CAS și când te îmbolnăvești te salută din mers), ajutor serios de la STAT, multe zile libere (au austriecii zile declarate libere pentru o groază de sărbători, se lucrează la bancă doar câteva ore și-și iau bani de toată frumusețea) și multe altele.

Da, trebuie și noi să ne modernizăm, de acord, susțin și eu o infrastructură decentă, canalizări și căi ferate/linii tramvai la nivel perfect cu asfaltul (dar mă ”mulțumesc” ca canalizările să aibă măcar capace), trenuri mai rapide etc dar să modernizăm DOAR ceea ce ne este NOUĂ bine, NU tot ce au gândit alții pentru țările lor trebuie să copiem și noi ca papagalii. Nu facem decât să ne facem mai de râs cu toate planurile lor puse în practic și la noi, iar rezultatul - vine neamțul, circulă pe E85 cum merge la el în țară și e ”întâmpinat” românește de unul, de doi, de... douăzeci și tot așa. Ba mai pleacă cu mașina și pe platformă de la noi, că ”Gigel” are pe cineva care îl scapă de toate - un șef nu știu pe unde în poliție, un judecător care l-a mai scos ”nevinovat” de vreo 10 ori până acum, când el trebuia să fi stat demult închis, și nimeni nu le poate face aparent nimic ăstora de-l apără pe ”Gigel” și e în continuare liber să facă ceea ce vrea și unde vrea. Concepția ”țărilor din vest” cu ”mentalitatea românească” amestecate în proporții diferite se bat serios cap în cap la noi, normal că decât mentalitatea românească care și azi m-am lovit de ea la unii depășiți de gândire în ciuda vârstei lor, mai bine aș prefera o țară din vest cu condiția să fie copiat absolut tot ce-i la ei. Greșești, plătești, nu că merge cu șpagă. Salariu și de 10.000 lei lunar și multe beneficii. Dar până atunci, din niște motive sunt și eu obligat să rămân la majoritatea concepțiilor românești, fiindcă cum am mai zis, una ar fi că sunt obligat să merg pe acostament în unele situații pe DN ca să EVIT un accident, fiindcă nu sunt genul să pun paie pe foc mai ales în astfel de situații. Alta e să fiu mai devreme în stația de autobuz că unii nu respectă ora de plecare și nici la reclamații nu răspunde nimeni, și dacă nu ajung la timp la destinație tot în pierderea mea ajung. Așa că ce câștig dacă-l fac pe cetățeanul ”civilizat”? ...cam nimic.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: ARF - Achiziție 40 rame electrice H-EMU (hidrogen) shoppy

Dezinformezi, nu am deloc inexactitati.
Producatorii din China nu pot fi numiti seriosi, ei au produs pe subventii guvernamentale intr-un mediu neconcurential si au ajuns, asa cum era inevitabil, sa fie considerati neperformanti dupa regulile stabilitate de propriul guvern chinez. Ce s-a mai intamplat cu acel EMU sau DMU promis ca o sa fie omologat si o sa intre in exploatare in Romania?, au uitat de el?
In Romania, Turcia, Rusia nu exista producatori care sa fi produs si pus in circulatie cateva zeci de EMU intr-o tara din UE, deci nu pot fi considerati seriosi.
Mai mult, normele europene sunt mult mai largi decat niste standarde tehnice, daca o tara vrea sa vanda in UE atunci sa respecte idealurile europene, deci sa nu incerce sa falimenteze industria autohtona cu pactici de dumping finantate cu fonduri guvernamentale cum face China, sa nu tina minoritati in sclavie cum face China, sau sa nu bage profesori in inchisoare si sa legalizeze violenta domestica impotriva femeilor cum face Turcia, ca altfel mereu se vor fabrica chichite care sa ii blocheze de la banii europeni.

Ce treaba are locomotiva din China in discutia cu EMU? In locomotivele din China intra cumva calatorii ca sa se aplice normele de siguranta pentru protectia calatorilor care se aplica intr-un EMU din UE?, sau tine cineva evidenta cat de repede se raspunde doar pentru a ingropa mesajele care ataca Astra sau China?

Vreau sa se produca lucruri in Romania si este foarte bine ca avem fabrici precum Astra, Softronic, Grivita, Remarul si altele care repara si produc.
Insa cand este vorba de o comanda mare pentru prapaditii de la CFR Calatori, acolo trebuie sa vina o firma cu experienta adevarata cu un pordus testat intr-un mediu concurential adevarat; este nevoie de repetarea succesului DMU Sageata Albastra Siemens, nu de insuccesul Astra care a cumparat cateva zeci de DMU de la fiare vechi, le-a anuntat ca o sa circule cu 190km/h, a cumparat trase pe o droaie de trasee, si dupa 4 ani din acelea cateva zeci deabia ajunge sa tina in circulatie vreo 5, reduse la 140km/h, circuland pe 2-3 trasee si cu zeci de trenuri anulate ca s-au oprit in camp prin Baragan sau pe Valea Prahovei.

Ce nu inteleg este cum se justifica atata lacomie si agresivitate la Astra, de ce nu pot fi multumiti sa produca vagoane de calatori si tramvaie?, pot trece apoi la un EMU si incepe cu contracte mai mici, asa cum este normal si cum se pare ca au reusit cu tramvaiele; au incercat o data sa sara calul si si-au luat-o peste bot, deci mai util ar fi sa-si vada lungul nasului si mersul normal al lucrurilor.
Uite la Softronic, care prin productia si exploatarea de locomotive electrice si EMU in UE ar fi mult mai justificata sa aiba pretentii, dar ei isi vad de treaba, toata lumea ii lauda si nu pot fi acuzati de nimic, nici de insuccesuri, nici de manipulare chineza, nici de a fi contestatarii de serviciu la toate licitatiile; poate ca aceasta este calea de urmat.

 


  • Author: Linia 43
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: ARF - Achiziție 40 rame electrice H-EMU (hidrogen) Linia 43

shoppy wrote here:
Producatorii din China nu pot fi numiti seriosi...
    :rofl:      
For reference: the declared annual production capacity of the Chinese CRRC (as of June-2021)
547 MVPS trains (including high-speed trains)
1,530 locomotives
2,300 passenger cars
51,500 freight cars
11 840 cars for urban transport (metro, trams
, monorail, maglev for low and medium speeds)

https://www.railway.supply/en/zayavlyaem ... oj-crrc/

shoppy wrote here:
tine cineva evidenta cat de repede se raspunde doar pentru a ingropa mesajele care ataca Astra sau China?

Tine-te te rog de subiect ,nu devia spre conflictualitate.

shoppy wrote here:
Ce nu inteleg este cum se justifica atata lacomie si agresivitate la Astra, de ce nu pot fi multumiti sa produca vagoane de calatori si tramvaie?, pot trece apoi la un EMU si incepe cu contracte mai mici, asa cum este normal si cum se pare ca au reusit cu tramvaiele; au incercat o data sa sara calul si si-au luat-o peste bot, deci mai util ar fi sa-si vada lungul nasului si mersul normal al lucrurilor.

Nu am inteles nimic din acest citat. Nu prea are sens. De ce ii certi?  
"lacomie si agresivitate la Astra..." : ce descrii tu caracterizeaza orice corporatie si ele s-ar descrie  insele  cu mandrie ca dinamice si competitive.
Muncesti sa ne convingi ca Astra e rea ,Siemens si Alstom sunt rupte din rai :
Siemens (at the time: Siemens-Schuckert) exploited the forced labour of deported people in extermination camps. The company owned a plant in Auschwitz concentration camp.
Siemens exploited the forced labour of women in theconcentration camp of Ravensbrück. The factory was located in front of the camp.

https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens
A former Alstom SA executive was sentenced to 15 months in prison on money-laundering charges related to a scheme to bribe Indonesian officials.

https://www.wsj.com/articles/former-alst ... 83542058  Si exemplele sunt multe.  
Sa nu se inteleaga ca nu vreau sa cumparam de la Siemens sau Alstom. Dar sa nu fim ipocriti.

Dar oricum ,nu am inteles de ca ai amestecat Astra in povestea ramelor cu hidrogen.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Pentru fanii filmului "Cars" (și eu sunt unul).

Video 1: https://vm.tiktok.com/ZML4mvCGS/
Video 2: https://vm.tiktok.com/ZML4uNrXQ/

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Nu știu exact unde s-o postez, ce înseamnă 2 "șoferi" inconștienți care până și cel care depășește îi place să pună paie pe foc, putând a evita tot teatrul ăsta cu posibile urmări grave doar frânând. Înainte ar fi existat o altercație între cei doi, din păcate ăștia (să nu le zic chiar direct, nici n-am voie aici) ne omoară.

https://vm.tiktok.com/ZML4XKaQm/

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ByOnu

1941.
20220415_142116.jpg (35.74 KB; downloaded 394 times)

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Până să citesc am crezut că sunt țările pe care le vroia Rusia în vreun plan în anul 1941, ca acum Europa să nu se fi numit Europa, ci Rusia. Dar e vorba de altceva, se pare că România și Ucraina nu s-au pus cu Rusia, însă culmea că Rep. Moldova da. Cel puțin asta înțeleg eu de pe hartă, de la roșu = inamic.

Interesant și cu rușii ăștia, pe lângă că armata lor e foarte rea (sau cel puțin jumătate din ea, ținând cont că nu toți au vrut să omoare oameni - unii defilau cu tancurile doar ca la paradă, și puteau distruge destule clădiri și mașini deși n-au făcut-o, sau făceau după chef ori după anumite preferințe sau provocări între ei ”distruge Touaregul ăla nou, dar dacă te atingi de Barkasul ăla în 3 culori îți torn cafeaua undeva”), însă e ciudat să vrei ceva și tu să distrugi acel ceva ca să fie al tău (concepția președintelui, armata face din păcate ce zice el, însă unii o fac cu prea mult chef). E ca și cum ți-ai dori o mașină dar vrei să o obții cu forța, o distrugi ca proprietarul să nu mai aibă ce să fac cu ea și bineînțeles nici tu (eventual o faci și dacă ți s-a urât de libertate). Pagubele și timpul reconstrucțiilor sunt imense, și din păcate cei ce le fac nu știu cât sunt trași la răspundere, iar armata există ca să-și apere țara, nu să invadeze alte țări. Cred că Putin nu știe acest lucru sau la ei armata e și pentru extinderea țării, s-o fi săturat de atâta teren și vor și ieșire la mare (ca să împărțim marea neagră cu ei), dar să păstreze și terenul lor și-așa ”puțin” și neatins probabil de nimeni în cele mai multe zone.

În altă ordine de idei, nu foarte demult cică 2 băieți dintr-un sat din Iași ar fi plecat în Ucraina să se lămurească dacă e pe bune sau nu toată povestea asta (eu nu știu cum le-o fi dat voie să treacă la vamă), având în vedere că eu unul le dau și puțină dreptate când vezi varianta televizorului vs realitatea (mai ales în modul cum se precizează sau se exagerează). Într-adevăr războiul la vecini e din păcate pe bune, dar asta ajungi să faci când nu te mai convinge nimeni și nimic că tot se citești pe site-urile de presă sau tot ce vezi televizor e și real. Fiindcă și eu m-am lămurit că nu tot ce se difuzează în presa sau la știri sunt exclusiv lucruri pur reale, unii nu o fac decât ca să-și câștige existența din ceva - un pont, o poză -  și de aici se deduce o grămadă, mai ales la mintea unora (era o întrebare adresată cuiva, te uiți sau nu la televizor? păi dacă nu mă uit, nu sunt informat, și dacă mă uit, sunt prost informat). Nu vreau să se înțeleagă că sunt în măsură să interzic cuiva să se uite la știri, fiecare e liber să se uite la ce vrea, pe ce canal vrea și cât vrea, dar știrile nu fac decât să aducă în general o energie negativă celor ce vizionează, nu mai sunt știrile ca-n 2005-6 și pe vremea când se și râdea la televizor. Citeam un pic un reportaj, mai pe gustul nostru - Ultimul autobuz Roman Diesel a fost salvat de către un bucureștean de la fier vechi, acum merge la turnee cu el - în primul rând, nu e ultimul autobuz - mai sunt câteva prin țară (am și eu inclusiv unul la Mărăcineni, Buzău, stă de mulți ani acolo, cred că are vreo 10 sigur), însă într-adevăr foarte puține mai sunt funcționale și care să și circule (cel de la Cluj o mai merge?), iar în al doilea rând nu știu dacă chiar e salvat de la fier vechi sau doar a căutat un autobuz și l-a găsit într-o locație din Sibiu, a întrebat dacă se vinde și aceștia au spus că da (altfel ar fi rămas și acum acolo). Dacă a fost la MAI (după schema de culori cam așa pare) e posibil să fi fost scos la vânzare pe Romtehnica, unde știu că acolo și armata scoate la vânzare ce nu le mai trebuie - unde tot așa a fost cumpărat și TV20R-ul. E posibil să fie adevărat, dar find publicat în presă am mereu îndoieli cu informațiile difuzate. La turnee într-adevăr merge, am văzut câteva fotografii din diverse locații, iar autobuzul e super (deși după aranjamentul interior e defapt autocar, sau mai modern autobuz regional) văzând și acel video publicat de Mașiniștul. Dar presa și cu DAC-ul feteșean a zis că un pasionat român, dar stabilit în state a cumpărat ”ultimul” autobuz DAC. Ultimul ce înseamnă la ei? că atunci mai erau și la Craiova în circulație, a dacă agențiile mari de presă sunt din București și ei n-au mai văzut DAC-uri de mulți ani pe acolo, asta nu înseamnă că au dispărut și de prin țară. Și Alex. B teoretic nu e pasionat român, dar cunoaște bine limba română însă e stabilit în State că originea lui e mai mult americană decât română, dar în fine.

 


  • Author: Andrei Andraș
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Clubul „Flacăra Roșiatică” Andrei Andraș

ADK wrote:
Dar e vorba de altceva, se pare că România și Ucraina nu s-au pus cu Rusia.
E fix pe dos, așa cum scrie în engleză și pe poză. România și Ucraina sunt singurele țări care au doborât vase numite „Moscova”: ucrainenii zilele trecute, iar noi în vara lui 1941 în timpul Raidului din Constanța.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Textul s-ar traduce ”țările europene care au scufundat o navă de război rusă numită Moscova”, însă se pare că l-am interpretat eu greșit. Într-adevăr, e vorba de noi și de vecinii afectați.

 


  • Author: anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 anndrei

ADK, noile faruri folosite sunt de o calitate mai buna fata de cele vechi. Acestea sunt fabricate de Hella. Legat de semnalizari...sunt montate prea sus si depasite de vremuri fiind cu bec incandescent. Nu stiu de ce nu monteaza lampi LED.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 ADK

Probabil URAC mai avea prin magazii semnalizări vechi care trebuiau folosite cu prima ocazie. Semnalizări led n-ar strica însă să fie și ele la fel de calitative (și omologate), doar că aprinderea este instantanee și nu progresivă (oricum se pot monta direct becuri pe soclu celor vechi cu led, doar să fie omologate, însă cel mai probabil sunt destul de scumpe mai ales unele ca acestea). Doar că s-ar fura cu prima ocazie iar în caz de accident te-ar durea și sufletul să le vezi sparte. Hella le are bine cu componentele de iluminat, doar că după niște ani buni dispersoarele încep să se mătuiască, însă oglinzile rămân încă în stare bună (am avut o mașină de 18 ani cu farurile de fabrică, puțin mătuite, am încercat cei drept o restaurare dar cam nereușită din cauza cunoștințelor de atunci).
anndrei wrote here:
Se pare ca au existat V3A si cu gemulet in partea dreapta a cabinei vatmanului. Scuzati calitatea pozei.

Cred că așa au ieșit unele de la modernizare, apoi s-a făcut un geam dintr-o singură piesă (aparent pare și prost vizibilitatea în oglindă).

 


  • Author: anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 anndrei

Acele becuri nu sunt omologate. Trebuie lampa cu totul omologata. Nu mai sunt atat de scumpe cele LED. Sunt cam la acelasi pret cu cele clasice doar ca scapi de inlocuirea becurilor.
Legat de faruri, cele Elba de camion au fost cele mai reusite faruri. Au fost montate pe camion, autobuz, troleibuz, tramvai, metrou. Au fost patent Cibie fabricate de Elba.

 


Go to page:  1  ... 283 284 285 286 287 288 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea MetrouUsor  • 
Choose destination

Since , our 1925 forum members have written 372198 posts in 4516 topics and 449 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use