Parent forum: Comunitatea MetrouUsor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4042 posts, 603826 views
 
Go to page:  1  ... 282 283 284 285 286 287 288 289
 
 

📖 Pagination options
  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Vezi, ca tre sa studiezi, putin...mai adanc, codul rutier, asta daca cele 4(patru)-5(cinci) puncte de amenda pentru tine sunt banii de bomboane agricole, ca cele 3(trei) puncte de penalizare sunt ferm convins ca nu te afecteaza.. pentru inceput! :rofl:

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ADK

orex wrote here:
Esti sigur ca la modelul de automobil pe care-l conduci, poti selecta, independent, functionarea lampii spate (pe timp de ceata) de cea a proiectoarelor?! Eu zic ca nu, si ascutitoarea mea face 7 ani maine, poimanie!

Sunt mașini care se pot selecta și independent proiectoarele și lampa/lămpile de ceață spate, una care îmi vine acum în minte e Opel Agila care au butoanele separate în partea stânga a bordului (mi se pare totuși că condiția să funcționeze oricare dintre ele, este să fie aprinsă și faza scurtă). Altele, gen Logan clasic sau Solenza, din blocul de lumini întâi se aprinde lampa de ceață ulterior proiectoarele (dacă există, că mulți au luat mașinile chele sau fără această dotare), la fel, mi se pare cu condiția să funcționeze și faza scurtă. În altă ordine de idei, pe vechia Dacie aveam proiectoare care se aprindeau neașteptat tot pe faza scurtă, însă am modificat să le pot aprinde independent în cazul în care aș fi avut vreodată probleme cu farurile până ajungeam acasă sau în prima parcare să remediez problema (vreo lipsă masă, siguranță dusă, becuri arse etc). Aici ca fapt-divers nu aveam stop de ceață și deși la Break, lampa de pe haion din partea stângă lângă număr era normal lampa de ceață și eu aveam a doua lampă de marșarier (am întrebat la ITP dacă pot monta măcar o lampă cu bec de 21w separată prin bară măcar pe partea stângă, ca să pot păstra și ambele lămpi pentru marșarier, și mi-a zis că da mai ales la mașinile mai vechi care nu erau dotate, de amintit cum erau Trabanturile care nu aveau nici măcar o lampă pentru mers înapoi din fabrică).

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari andrei11

CF - ul de Militari, adicălea tot ce e de la Gara Cotroceni spre Răzoare şi mai încolo trecând prin Ferentari spre Gara Progresu  nu va mai vede în veci tren.
Nu e nicio linie strategică, vă plac poveştile adolescentine cu Castele, Pasaje Secrete, Ciobani şi Arhitecţi.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari orex

”Sicrie” mai ”susica” care-i T2 propus. Restul enuntat de mata e CAN-CAN, cu care sunt in acord total, nu de alta dar ar crea un haos de nedescris in Bucuresti! Nici linia 41 n-a avut, n-are, si nu va avea faimoasa unda verde! ;)

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" orex

Vorbim de prezent sau cand Kudreavka a plecatara-n spatiu cu Sputnik 2?!

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari andrei11

Stimate cetăţean conspiraţionisto - secretos, pe 90 % din Str Progresului / Trafic Greu nema  linie Cf. Porţiunea rămasă de 10 %  va dispare  când societăţile de construcţii se vor ocupa şi de zona respectivă.
Ce-i aia T2 ? Poate T - 72.
Şi-n Ferentari sunt locuri ( multe ) unde linia e lipsă. Adică nu  mai e deloc, nu e acoperită de vegetaţie. E lipsă.
Visaţi trenuri prin Bucureşti.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Liniile industriale din cartierul Militari orex

Nu si-a pus nimeni problema, cred ca nici intai statorii urbei din prezent, ca linia ferata sa poata ajunge la fosta fabrica de conserve FLORA! ;)

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

orex wrote here:
Esti sigur ca la modelul de automobil pe care-l conduci, poti selecta, independent, functionarea lampii spate (pe timp de ceata) de cea a proiectoarelor?! Eu zic ca nu, si ascutitoarea mea face 7 ani maine, poimanie!


Conduc un VW din 2008 (14 ani) , butonul de lumini are pozitiile (acolo unde am pus + se citeste ca sunt aprinse si luminile de mai sus):
- 0;
- Auto;
- Pozitii;
- + Faza scurta;
- + Proiectoare de ceata;
- + Stopuri de ceata.

Pe de alta parte, amenda pentru folosirea necorespunzatoare a luminilor nu se refera doar la luminile din fata, se refera la totalitatea luminilor exterioare, practic esti in culpa oricum si cu proiectoare si fara. Cu toate astea, eu nu am auzit in ultima perioada de vreo amenda data pentru tipul asta de contraventie.

De exemplu la Audi ai buton separat in bord pentru proiectoare sau stopul de ceata.

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Personal cunosc un caz unde s-a ridicat și talonul, și asta din naivitatea (mai frumos spus) a proprietarului. Respectivul și-a instalat 2 proiectoare ”cool” cu leduri pe lumină rece pentru Matizul său, d-alea gen reflectoare cum pun unii la platformele de ridicări auto sau la semi-remorci când sunt manevrate cu spatele. În altă ordine de idei, mergea cu ele aprinse ziua în amiaza mare și l-a oprit poliția. S-a întocmit o amendă + ridicarea talonului pentru proiectoare neconforme cu standardele aflate în vigoare, eliberându-se totuși o dovadă de circulație. A trebuit evident să se prezinte ulterior la RAR cu mașina (cu dovada proiectoarelor date jos) pentru recuperarea talonului după ceva zile (parcă 10). Eu i-am zis când l-am văzut, că respectivul e chiar o cunoștință apropiată, să caute proiectoare originale și să lase șmecheriile astea că nu's pentru el. Nu a vrut să mă asculte și nici nu a vrut să pună pe ele capacele (pentru a nu fi ”valabile” la ITP, că din start îl pica, el le vroia ca proiectoare de ceață și când vroia, și ca lumini de zi cu zi), neînțelegând că acele ”proiectoare” sunt destinate altor scopuri cum am menționat și mai sus, nu pentru a fi folosite abuziv pe domeniul public și neînțelegând că instalate așa și după ochi ele sunt supărăcioase mașinilor din sens opus de nu sunt omologate. Acum tot pățitul e priceput, nu mă bucur pentru răul nimănui dar au trecut acele vremuri când pe mașini se puteau instala tot felul de lumini fără vreo grijă anume, trebuie să înțelegem că nu tot ce se vinde la piese auto sunt și omologate, iar producătorul/vânzătorii nu-și asuma răspunderea pentru instalarea și folosirea lor neconformă.

Pentru cei care circulă cu proiectoarele aprinse ziua în amiaza mare (sau oricând nu's necesare), unul la mână: de ce faceți asta? aș dori un răspuns logic și nu în sictir, că m-am săturat de toți borfașii ajunși șoferi, doi la mână: nu este permis dpdv legislativ aprinderea lor când situația nu prevede, sau pentru înlocuirea farurilor dacă acestea sunt în stare de funcționare (cu toate că poliția nu prevede acest lucru, obligația cond. auto este să se asigure că instalația de iluminat principală (și nu numai, intră și lumini de poziție, semnalizare etc) se află mereu în stare conformă de funcționare). Plus că multe abia dacă se mai bagă în seamă, că ori sunt parțial desprinse ori sunt arse oglinzile sau mătuite sticlele încât să mai facă vreo treabă. Nu știu dacă fac asta intenționat să pară ”cool” sau aprind tot ce le vine la mână. Proiectoarele sunt foarte bune mai ales pe culoare galbenă (cei drept cam dispărute), dar folosite doar când prevede codul rutier (doar când vizibilitatea este drastic de redusă, adică sub 50m, și nu doar când e vorba de ceață, ci și pe ploaie, lapoviță sau ninsoare). Nu mai zic că ar fi bine să funcționeze la nevoie (inclusiv la ITP), și unde e cazul verificată toată instalația când acestea nu mai funcționează (panou siguranțe, comutator, releu, starea becurilor și alimentarea lor, starea papucilor din cabluri, ar fi de adăugat și traseul firelor dacă permite accesul să nu fie pe undeva desprinse dintr-o mufă de legătură). Schimbatul unui bec n-ar trebui să fie greu la o mașină cu becuri clasice, cu toate că și la cele mai vechi de 10-15 ani întâlnești toate plasticele cu tot felul de capse și cleme în locuri mai puțin vizibile până ajungi să schimbi un bec de poziție, poate trece și 10 minute lucrând lejer.

 


  • Author: messe
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană messe

Cristi N wrote here:
De exemplu la Audi ai buton separat in bord pentru proiectoare sau stopul de ceata.

Si la BMW sunt separate langa blocul de lumini si, ca tot a adus vorba ADK de Matiz, si cel dotat din fabrica, "SE", are butoane separate: proiectoarele pe blocul de lumini care e comun cu semnalizatorul ( are o rotita catre carcasa volanului si scrie ON-OFF in dreptul proiectoarelor) iar lampa de ceata are butonul pe panoul bordului  langa butonul de avarii, deasupra robinetului de caldura.

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Nu mai știu dacă la unele BMW (dar sigur la modelele vechi), ai un comutator rotund pe partea dreaptă în panoul ceasurilor de bord care se trage treptat (prima poziție - stop ceață, a doua poziție - stop ceață și proiectoare față), la fel mai există încă unul pe partea stângă pentru poziții și fază scurtă care are rol și de reglare a intensității luminilor din bord.

 


  • Author: messe
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

La BMW, blocul de lumini (care contine intrerupatorul,rotitele de reglat intensitatea luminoasa a bordului si reglajul farurilor pe inaltime precum si cele doua butoane push aferente proiectoarelor si lampii de ceata) se afla in stanga volanului iar comutatorul sau mai bine zis intrerupatorul  pt. lumini, se roteste spre dreapta in doua etape: pozitie si apoi faza scurta, apoi in dreapta acestui comutator ai reostatele ( sunt 2 rotite care se actioneaza sus-jos) pt. intensitatea luminoasa a bordului si cel de reglat farul (inaltimea fasciculului luminos) si, depinde de modelul de masina (cele din grupa F au in stanga) ai si cele doua butoane aferente proiectoarelor si lampii (lor) de ceata. La E90 rotita pt. reglat farurile se afla in stanga intrerupatorului de lumini (comutatorul).

 


  • Author: Linia 43
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: ARF - Achiziție 40 rame electrice H-EMU (hidrogen) Linia 43

shoppy wrote here:
Si cel mai mare neajuns al trenurilor cu hidrogen in Romania, nu le fac decat producatorii seriosi si de renume, deci fara chinezarii, romanisme, turcisme, rusisme etc.

Iar cateva inexactitati:
Statutul de cel mai mare producator de material rulant din lume cred ,ii cam garanteaza titlul de producator serios al  Chinei. Deci scoate-o din listuta.  Si da,poporul chinez a facut si locomotiva cu hidrogen.

Nu vrei turcisme,chinezisme ,rusisme in licitatii? Faci legi si ,daca nu contrazic normele europene, ai scapat de ei . Nu trebuie sa te rogi sa nu fabrice ei nu-stiu-ce sau sa manaresti, intr-un sens sau altul licitatii.

Iar faptul ca nu vrei lucruri facute in Romania in licitatii nu mi se pare OK.  Din ce bani o sa platesti exploatarea trenurilor cu hidrogen (chiar daca vin moka, e clar ca nu o sa vezi never-ever profit, macar operational, de la ele) daca noi nu producem nimic ? Din imprumuturi ? Pomeni? Ciordeli?

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 ADK

andrei11 wrote here:
Am trecut eu prin acest topic fix la ora 14:41.  Ca să nu vă mai bateţi capul cine a şters  mesajele.

Am vrut să întreb și eu - cum e posibil ca cineva să creadă că un tramvai se poate fabrica într-o singură zi (mai ales la noi, și nu la... chinezi, unde la ei mai totul decurge foarte repede) și tot în aceeași zi să iasă și-n circulație?? nici să se apuce o echipă serioasă de oameni de lucrat de dimineață bună la el (cu toate piesele de-a gata, doar să fie montate) și până după-amiază să facă primele probe prin curte. Dar să iasă pe traseu cu călători n-au când să fie gata înmatricularea, licențele de transport precum și alte acte, nu mai zic de rodajul care-i trebuie un anumit număr de km și asta făcute la diverse grade de încărcare. Se pare că nu toți au intrat în URAC măcar o dată - cu scopul de a fotografia tramvaiele aflate în timpul RK-urilor și câte un 415T la diverse reparații în ultimii ani - pentru a vedea practic cum decurg treburile. În 1993 când făcea colegul referire - până și Ikarusurile 260 care au venit pe roțile lor din Ungaria a mai trecut ceva timp până au intrat în circulație cu călători - făceau rodaj până la Ploiești și înapoi un anumit număr de zile, până și fabricarea lor cu tehnologia din anii ăia nu a fost cine știe cât de rapidă, sunt totuși niște filmulețe din uzinele lor și de prin anii '70 parcă și vă dați seama, până se termina fabricarea, până erau gata actele și se efectuau plățile, până ajungeau în autobazele RATB și până se remediau eventualele defecțiuni din fabrică etc... nu se făceau într-o singură zi și nici în vreo 3, și după RK-urile din anii 2000 se făceau un rodaj deoarece mașinile erau din nou - practic - ca și noi.

Și o simplă mașină - un Logan - dacă aici se mai poate fabrica într-o singură zi, că astăzi echiparea se face mult mai repede datorită performanțelor actuale, tot nu se poate ca în aceeași zi să și pleci cu ea acasă. Îi trebuie niște km de pistă în primul rând și normal, pregătite actele către client.

 


Go to page:  1  ... 282 283 284 285 286 287 288 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea MetrouUsor  • 
Choose destination

Since , our 1928 forum members have written 372888 posts in 4524 topics and 450 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use