Parent forum: Comunitatea MetrouUsor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4042 posts, 603732 views
 
Go to page:  1  ... 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289
 
 

📖 Pagination options
  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad orex

Asa si la ce ajuta autonomia asta? :think:
Unde-n Timisoara o sa ruleze pe acumulatori asa de mult? Oricum n-am vazut nimic, la firul ierbii, sa se fi validat acest parcurs strict prin prestatia acumulatorilor!
Si, e ca la automobile, depinde in ce conditii de trafic ai aceste performante, cu /fara aer, cu/fara caldura, cu iluminare permanenta a salonului si exterioara, cu/fara functionarea afisajelor interioare. :yes:
PS
Vor sa inlocuiasca cu tramvaie, cumva,  fara catenara, ruta feroviara Timisoara-Arad?
:rofl:

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad PTMZ

Linia 43 wrote here:
Cat timp a fost magaria cu omologarile ,atat la minister cat si la PMB,la care a reactionat si Asociatia MU  , si 61km ceruti in CS fata de 63 oferiti de B . la Timisoara ,raspunsul tau ca astea-s minciuna gogonata este pura propaganda , daca eludezi in halul acesta adevarul .

Mai gândește-te: propaganda e la tine, deoarece eviți cu bună știință niște aspecte pe care ți le-am semnalat deja. Atât aici, cât și la ramele electrice. Cel care eludează adevărul ești tu. Și nu o spun doar eu:
shoppy wrote:
Opa s-a intors departamentul de propaganda de la Astra.

Afirmația buclucașă de aici, reamintesc, e aceasta:
La orice licitatie au participat  la noi ,a fost cu circ , cu "scurtaturi" , cu "suporteri".

Ai spus clar că orice licitație la care a participat Bozankaya a fost cu probleme. Eu am sancționat această afirmație, concentrat pe acel "orice", deoarece nu este adevărat, iar termenul "orice" clar are o tentă propagandistică, deoarece nu e doar o generalizare, ci o eludare și manipulare a adevărului. Uite, de dragul acurateții, îți dau mai multe exemple din licitațiile unde au fost anulări sau Bozankaya a ieșit pe loc secund, și unde nu au jucat vreun rol în niciun scandal:
1. 81 autobuze electrice 10m șes minister
2. 70 autobuze electrice 10m deal minister
3. 131 autobuze electrice 12m deal minister
4. 51 autobuze electrice 12m șes minister
5. 16 autobuze electrice 18m Craiova
6. 30 autobuze electrice 12m Craiova
7. 56 autobuze electrice 18m șes minister
8. 8 autobuze electrice 12m deal Brașov minister
9. 16 tramvaie Iași (aici chiar domnul Bialus a spus pe Tramclub că se doreau PESA pentru uniformizare, dar Bozankaya a câștigat la preț)
Nu mai are rost să continui, că mă enervez degeaba. Aici e problema. Ai 9 licitații unde nu a fost vreo problemă. Câte au fost cu probleme?
1. Trolee București (omologarea)
2. Trolee minister (certificatul de omologare)
3. Tramvaie Craiova minister (ofertă incompletă)
4. Tramvaie 18m minister (oferta incompletă).
Total? 4. Câte au fost fără probleme? 9. Așa că nu avem ce discuta. Inclusiv nuanțatul "aproape toate" este o eludare a adevărului, iar dacă ai dovezi de fraudare a licitațiilor și de ilegalități, nu simple conspirații sau bănuieli, te sfătuiesc să le reclami la DNA.
Pot începe și cu licitațiile Astrei, dacă vrei. O să vezi că și acolo e rău. Reversul medaliei, se aplică amândurora.

Linia 43 wrote here:
Zici ca esti de acord cu productie autohtona dar Astra nu ,ca nu-ti place de Blidar si ca foloseste platforme vechi .  Softronic ,ii dadeai ca exemplu pozitiv ?! Platforma de la Transmontana este foarte noua ,nu?

Are 10-11 ani, de când se produce modelul. Am verificat informația înainte tocmai pentru a nu greși.
Oricum, și dacă ar fi fost mai veche, diferența la tramvaiele Astrei e că ai platforma în așa fel încât trebuie să-ți tai un picior ca să stai pe scaunul de acolo, din față, cum trebuie. La Softronic nu ai așa ceva de satisfăcut, pur și simplu trebuie să fie prietenoasă cu calea de rulare și să satisfacă standardele de performanță ale locomotivei.

Linia 43 wrote here:
Un premiu international ... Ha! Intra in primul Carrefour si du-te la vinuri .Vei vedea ca aproape toate posircile de 8 lei se lauda cu premii si medalii.  Sunt atatea institutii care"ofera" premii.
Bozankaya e un turcism si ,prima data cand m-am intalnit cu "calitatea" produselor tehnice turcesti a fost cand Ford Transit nu se mai faceau in Birmigham si au venit cele facute la Kokaeli . Praf ! Diferenta ca de la cer la pamant. Si asa au ramas.

Diferența față de vinuri e că la tehnică există anumite standarde mult mai obiective și mai stricte ce pot fi depășite...sau nu. Bozankaya are premiul deoarece a venit cu o inovație pentru tramvaie ce poate ridica în viitor întreprinderea la un nivel mult mai ridicat, în competiție cu giganți de tip Siemens sau Alstom. Astra... Vorba unui cunoscut: "Foaie verde, laba gâștii, noi muncim cu spor". Nu are nimic care să o scoată în evidență printre alte tramvaie.

Linia 43 wrote here:
Aici fara comentarii !Poate si cu parca !

Ba cu comentarii, deoarece sunt similarități ce pot fi importate dintr-o parte în alta.

Aron wrote here:
@Linia 43  Fara nicio suparare, dar tot ce ai scris pari exact genul de persoana care comenteaza pe facebook cum a specificat @PTMZ . Un pic mai multa obiectivitate. Pana la urma nu inteleg ce atata suparare ca s-a cerut autonomie de 61 de km. Putea sa ceara autonomie si de 1 km. Avea Astra cu ce sa indeplineasca cererea? Nu cred

Aron, îți mulțumesc pentru susținere. :bere:
1 km ar fi la limită, Astra folosește supercondensatori pentru tramvaiele sale pentru câteva sute de metri. Dar mai mult nu, nu au.

orex wrote here:
Asa si la ce ajuta autonomia asta? :think:
Unde-n Timisoara o sa ruleze pe acumulatori asa de mult? Oricum n-am vazut nimic, la firul ierbii, sa se fi validat acest parcurs strict prin prestatia acumulatorilor!
Si, e ca la automobile, depinde in ce conditii de trafic ai aceste performante, cu /fara aer, cu/fara caldura, cu iluminare permanenta a salonului si exterioara, cu/fara functionarea afisajelor interioare. :yes:
PS
Vor sa inlocuiasca cu tramvaie, cumva,  fara catenara, ruta feroviara Timisoara-Arad?
:rofl:

Sunt mai multe proiecte din perioada administrației Robu pentru care s-au pregătit aceste tramvaie. Acestea ar fi:
- reactivarea tramvaiului 3, fără montarea firului de contact, și prelungirea tramvaiului în metropolitan, la Utvin.
- prelungirea liniei de la Ciarda Roșie până la Moșnița Nouă
- tram-train Timișoara - Reșița (au fost incluse în discuție ca potențial material rulant, mai ales că ar fi planificate pe o rută aproape 100% neelectrificată, via Bocșa).
Din păcate, nicio inițiativă nu s-a mai concretizat, însă autonomia a rămas. Oricum, poate fi foarte utilă pe viitor. Totuși, Bozankaya nu are nicio vină că primăria a fost incompetentă atunci când a elaborat documentația.

 


  • Author: andreir14
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad andreir14

PTMZ wrote here:
Am circulat doar "virtual" cu ele, dar am și mărturii de la călători care l-au prins în tablă și osii. :rofl:  La Arad, Galați și Oradea într-adevăr, păreau ok. La Cluj, însă, potopul. Față de PESA sunt inacceptabil de gălăgioase pentru niște tramvaie cu 8-9 ani mai noi. Și nu cred că e doar de la infrastructură.


Pot confirma. Fiind student la Cluj, nu de putine ori am calatorit cu Imperio-urile CTP-ului si sunt inacceptabil de zgomotoase la calea de rulare. Testat cu sonometru si in medie scotea undeva la 65-70 dB, uneori ajungand pana la 80. Unele finisaje lasa de dorit si incep deja sa se degradeze dupa nici un an de cand au fost produse, la cateva din ele..

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad orex

PTMZ wrote here:
Sunt mai multe proiecte din perioada administrației Robu pentru care s-au pregătit aceste tramvaie. Acestea ar fi:
- reactivarea tramvaiului 3, fără montarea firului de contact, și prelungirea tramvaiului în metropolitan, la Utvin.
- prelungirea liniei de la Ciarda Roșie până la Moșnița Nouă
- tram-train Timișoara - Reșița (au fost incluse în discuție ca potențial material rulant, mai ales că ar fi planificate pe o rută aproape 100% neelectrificată, via Bocșa).
Din păcate, nicio inițiativă nu s-a mai concretizat, însă autonomia a rămas. Oricum, poate fi foarte utilă pe viitor. Totuși, Bozankaya nu are nicio vină că primăria a fost incompetentă atunci când a elaborat documentația.


Ce fler pe chitarist. Un adevarat vizionar al epocii moderne ramas fara responsabilitati publice! :rofl:

 


  • Author: Linia 43
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad Linia 43

PTMZ wrote here:
Ai spus clar că orice licitație la care a participat Bozankaya a fost cu probleme. Eu am sancționat această afirmație, concentrat pe acel "orice", deoarece nu este adevărat,

Pe principiul  a trisat doar de cateva ori ,nu de fiecare data.
PTMZ wrote here:
Totuși, Bozankaya nu are nicio vină că primăria a fost incompetentă atunci când a elaborat documentația.

Incompetenta aici ,incompetenta la PMB . Ma intreb de unde naiba fac partidele munti de bani ,ca nimeni nu fura pentru partid ,sunt doar multi incompetenti. De ce s-or mai lupta atata diverse personaje si partide sa aiba influenta la achizitii?

PTMZ wrote here:
Are 10-11 ani, de când se produce modelul. Am verificat informația înainte tocmai pentru a nu greși

Vorbeam de platforma pe care se produce LEMA, ca ei produc vechiul boghiu si sasiu de acum 50 de an si tu imi raspunzi ca produsul are 11 ani. Pai asta e dialog?  Asa si tramvaiele Imperio au 9 ani.

Din partea mea ,inchid acest dialog ,care mai este si offtopic ,fiecare ramane cu parerea lui .

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad PTMZ

Și eu închid acest dialog, pentru că este clar că avem niște opinii diametral opuse pe tema Astra versus Bozankaya, dar nu înainte de a clarifica aspectele semnalate în ultimul tau mesaj:
Linia 43 wrote here:
Pe principiul  a trisat doar de cateva ori ,nu de fiecare data.

Mda, nu mă mai chinui... E clar că te eschivezi de la a admite că ai spus ceva complet neadevărat în primul rând.
Apropo, de unde știi că Astra nu a trișat când a fost ofertant unic? A avut cine să conteste? Nu. Să nu mai zic că Clujul a majorat în mod suspect numărul total de tramvaie de la 22 la 24. Din nou, se aplică același raționament.
Linia 43 wrote here:
Incompetenta aici ,incompetenta la PMB . Ma intreb de unde naiba fac partidele munti de bani ,ca nimeni nu fura pentru partid ,sunt doar multi incompetenti. De ce s-or mai lupta atata diverse personaje si partide sa aiba influenta la achizitii?

Această întrebare te sfătuiesc să ți-o pui și în legătură cu Astra. Nu uita că Blidar e cunoscut ca finanțator al fostului PDL, iar 3 din 5 orașe cu comenzi pentru Imperio sunt conduse de primari PNL. Nu cumva e cam dubios că Astra a nimerit unic ofertant la licitațiile pentru Cluj, Oradea, Arad și Galați? Aceasta așa, dacă păstrăm tenta conspiraționistă a discuției.
Bozankaya a avut de fiecare dată competitor, PESA, care nu a contestat rezultatul la Iași și Timișoara, deci nu cred că putem vorbi de o problemă aici.
Linia 43 wrote here:
Vorbeam de platforma pe care se produce LEMA, ca ei produc vechiul boghiu si sasiu de acum 50 de an si tu imi raspunzi ca produsul are 11 ani. Pai asta e dialog?  Asa si tramvaiele Imperio au 9 ani.

Este un dialog unde confruntăm idei, dacă ție îți displace așa ceva, atunci nu mai e nimic de zis.
Nu produc chiar același proiect de șasiu și boghiu vechi (ar fi culmea), ci a fost modificat în concordanță cu nevoile prezentului, într-o manieră eficientă, de aceea am zis 10-11 ani. Și uite că proiectul a dat roade pentru export. Astra a preluat proiectul vechi și nu l-a mai modificat, ceea ce e cu atât mai rău pentru călători și spațiu interior. E o diferență, totuși, ce nu poate fi neglijată. Și unul din motivele pentru care arădenii nu au exporturi de tramvaie.

 


  • Author: Linia 43
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad Linia 43

PTMZ wrote here:
Este un dialog unde confruntăm idei, dacă ție îți displace așa ceva, atunci nu mai e nimic de zis.

Imi displace sa se bata apa in piua cu aceleasi idei afimate si contrazise de   celalalt in mod repetitiv si invers. Si Grand Off Topic. Mi s-a parut de bun simt sa-i scutesc pe colegi de o disputa care tindea spre infinit fara a aduce idei noi.

 


  • Author: ADK
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Să mai şi râdem... ADK

ByOnu wrote here:




Să fim sinceri, majoritatea străinilor de genul nu cred că au făcut ”scheme” d'astea, cu toate că videoclipul este o glumă reușită. Câți nu au fost și la noi, bătrâni, care și-au luat mașinile de noi, au circulat din joi în paști cu ele și chiar și atunci au avut maximă grijă, iar la niște ani serioși când s-au decis să le vândă mașinile erau ca noi, că multe au avut parte și de condiții (au stat adăpostite, nu au circulat pe vreme nefavorabilă și tot așa). Nu s-a umblat la nimic, vopseaua era originală, km foarte puțini, toate elementele originale, e de vis să pui mâna pe o astfel de mașină veche ca și nouă dacă nu ai apucat ”era” lor. La noi sunt și câteva Dacii/ARO'uri care sunt încă relativ noi, și plus de asta sunt și foarte puține (dacă nu chiar vreo 2-3) care... nu au fost înmatriculate vreodată (spre exemplu un ARO 244).

Revenind, într-adevăr la români eu unul mă aștept ca majoritatea care le vând să fi făcut ”ceva” cu ele. Fie că le-au muncit până le-au leșinat, fie că au fiert motoarele, au mers pe ”gol” și le iei cu pompele de combustibil aproape terminate, sau cel puțin măcar o dată au fost lovite și nu se specifică. La noi sunt și unii care importă mașini declarate de alte țări daună totală, din 3 rele face 1 bună și apoi o vinde. Acum trimit ai noștri mașini parțial recuperabile de la dezmembrări în Georgia, le încarcă una peste alta în containere industriale și adio. La noi cu greu poți pune mâna pe o mașină rulată serioasă... multe dintre ele s-a umblat și din laptop, iar unii se bucură și la bateriile lor și le înlocuiesc cu unele mai proaste, evident. Dar măcar se preferă o mașină adusă din străinătate, că se știe de ai noștri ce mentenanță au știut (și știu) să le ofere.

 


  • Author: TPB
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Astra Imperio Civitas din Arad TPB

Eu nu vorbesc despre politica.
Nu critic tramvaiele Bozankaya, nu le-am criticat niciodata.
Si nu injur turcii (eu, deobicei, nu injur), dar stim toti cat de ,,bune" sunt autobuzele. Sa ne amintim de Bucuresti, de Otokar si de cele 8.000 defectiuni pe care le-au avut.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" PTMZ

Aici generalizezi și nu e ok, doar pentru că Otokarele au fost așa, nu înseamnă că toate sunt la fel. În cazul turcismelor care circulă momentan în România, marea problemă comună (aproape) tuturor este calitatea finisajelor, iar în majoritatea cazurilor climatizarea este excesivă (iarna e saună în unele autobuze, iar vara e congelator).
Ca fapt divers, în aprilie 2021 am fost cu 2 Karsan Atak Electric de la Dej. Mă așteptam la un dezastru similar cu Probus-ul de la dus (un "autobuz" cu tablă în loc de geamuri), dar nu mi s-au părut deloc rele (exceptând finisajele: grilajul din tavan stătea într-o rână, deoarece un șurub nu fusese prins bine), chiar aveau potențial.

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Greva la STB drbm

ByOnu wrote here:
A apara e una, ca asta face si Colegiul Medicilor cu cei care fac malpraxis si ii scot deseori nevinovati, dar aici e vorba de a nu "ciripi".


De când te pricepi la ale medicinei ? Sau ale justiției pe culpă medicală? E atât de facil să generalizezi, dar eu nu aș face asta! Pilde neutile ale unor influenceri seamănă neîncredere și în utilitatea vaccinurilor - e plină lumea de specialiști de ocazie!
Scuze pentru off-topic!

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Greva la STB andrei11

Ha ? Ce a spus colegul ( ByOnu ) şi  ce  ai înţeles tu ! Şi ce legătură există între culpa medicală şi vaccinuri ? Sper că nu te-ai referit la acea substanţă injectabilă care se administrează contra Sars Cov 2, că numai vaccin nu e.
Habar n-ai ce e aia influencer. Influencer este un individ care te determină să cumperi un produs de care nu ai nevoie. Deci te fraiereşte, profitând de incapacitatea individului de a raţiona.
Din partea moderatorului:
Cuvântul futile NU se acceptă, este malpraxis forumist.

 


  • Author: Linia 43
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Linia 43

Pentru cei care spuneau ca nu trebuie sa cumparam din China ca se incalca drepturile omului si noua ne pasa foarte mult.
Dar cu astia ce facem ?

Poliţia din Turcia a arestat cinci persoane care s-au amuzat pe reţelele sociale că Erdogan are Covid
  :lol:

https://www.digi24.ro/stiri/externe/poli ... -1828865

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" subway guru

Eu as vrea sa comentez alta aberatie…
De ce nu a fost consultat presul nostru referitor la Ucraina ci doar polonezul?
Dl Duda (polonezul nu gudemul mucegait in beci la Sinaia) e prezident in exercitiu al OSCE, al nostru nu.
Macron e prezident UE.
Scholtz e prezident G7.
Singurul care nu e in poza e englezoiul dar e nuclear si membru in Consiliul de Securitate ONU cu drept de veto.
Asta e explicatia pentru care Biden nu s-a sters pe picioare cu preshul nostru, nu cautati alte pretexte conspirationiste…
Pana acum presedintele polonez ne-a reprezentat cu bravura si curaj, el are de a face pe doua fronturi cu Belarus si Rusia la Kaliningrad, noi cu Sevastopol si Transnistria…in rest si noi si ei avem o lunga si problematica frontiera cu Ucraina.

 


Go to page:  1  ... 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea MetrouUsor  • 
Choose destination

Since , our 1928 forum members have written 372888 posts in 4524 topics and 450 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use