Topic: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari
415 posts, 134234 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari
Dominatrix
George wrote:Sper sa ai dreptate cu M7. In legatura cu M5, adevarat spui ca e cea mai necesara, nu degeaba "incepem" cu ea. Cat despre PPP'uri, am recitit mesajele anterioare si nu am vazut pe nimeni sa spuna ca ideea nu e viabila. Ai dreptate cand spui ca ideea nu trebuie aruncata la cosul de gunoi din start - dovada cazul Madrid'ului, de exemplu - doar ca avem si experiente mai recente si de la noi, si din alte tari cu acest gen de parteneriate care "ne cam pun in dificultate"....
@Dominatrix, metroul va genera si traficul necesar. E un paradox, dar numai aparent. Cred ca va certati un pic steril pe care linie e mai necesara. Va zic eu: Drumul Taberei Acolo stau, evident.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
Dr2005
A început campania...
Să trecem în revistă şi câteva din proiectele cu care Partidul Unic, pardon DL, a căştigat ultimele alegeri locale (a luat CGMB-ul, care ,,valorează" dpdv politic mai mult decât fotoliul lui Oprică):
- străpungerea Ciurel - A1
- pasajul subteran Răzoare
- noul spital din Bd. G-ral. Vasile Milea
- licitaţie pentru 150 de troleibuze şi 50 de tramvaie
- metrou la Otopeni
A început campania...
Să trecem în revistă şi câteva din proiectele cu care Partidul Unic, pardon DL, a căştigat ultimele alegeri locale (a luat CGMB-ul, care ,,valorează" dpdv politic mai mult decât fotoliul lui Oprică):
- străpungerea Ciurel - A1
- pasajul subteran Răzoare
- noul spital din Bd. G-ral. Vasile Milea
- licitaţie pentru 150 de troleibuze şi 50 de tramvaie
- metrou la Otopeni
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
Dominatrix
Cred ca daca vin Hai Tsiom-Ping, Fain Fu-Tai si Ling Cea-Puk sa faca metrou, "dezastrul" e aproape garantat...
Cred ca daca vin Hai Tsiom-Ping, Fain Fu-Tai si Ling Cea-Puk sa faca metrou, "dezastrul" e aproape garantat...
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
George
Mdap, partid unic am prins la viata mea, facem desigur abstractie de PCR, dar 1990 - 96 si mai ales 2000 - 2004 sunt perioade care merita studiate...
In fine, CGMB-ul poate doar bloca proiectele primarului, dar initiatorul hotararilor CGMB este primarul - ca atare, ce se face, se face la initiativa acestuia, nu impotriva lui.
Avem in plan local un sistem politic foarte complicat, care presupune un compromis mare. O solutie mai eficienta ar fi ca fiecare partid sa nominalizeze un candidat la functia de primar, ca locomotiva la alegerile locale pt. consiliu, si partidul cu cel mai mare numar de alegatori sa desemneze primarul. Altfel nu cred ca vom avea o administratie functionala in viitorul apropiat.
on-topic, cred ca aceasta magistrala se poate face numai in PPP. Ca investitorul va fi sud-coreean (ceea ce mie imi suna mai bine, dar in fine) sau chinez, e mai putin important, poate, e clar ca el nu va fi...roman!
Nu stiu ce zice subway apropo de chinezi la metrou, stiu ca el nu agrea ideea...
Dr2005 wrote:
A început campania...
Să trecem în revistă şi câteva din proiectele cu care Partidul Unic, pardon DL, a căştigat ultimele alegeri locale (a luat CGMB-ul, care ,,valorează" dpdv politic mai mult decât fotoliul lui Oprică):
- străpungerea Ciurel - A1
- pasajul subteran Răzoare
- noul spital din Bd. G-ral. Vasile Milea
- licitaţie pentru 150 de troleibuze şi 50 de tramvaie
- metrou la Otopeni
Mdap, partid unic am prins la viata mea, facem desigur abstractie de PCR, dar 1990 - 96 si mai ales 2000 - 2004 sunt perioade care merita studiate...
In fine, CGMB-ul poate doar bloca proiectele primarului, dar initiatorul hotararilor CGMB este primarul - ca atare, ce se face, se face la initiativa acestuia, nu impotriva lui.
Avem in plan local un sistem politic foarte complicat, care presupune un compromis mare. O solutie mai eficienta ar fi ca fiecare partid sa nominalizeze un candidat la functia de primar, ca locomotiva la alegerile locale pt. consiliu, si partidul cu cel mai mare numar de alegatori sa desemneze primarul. Altfel nu cred ca vom avea o administratie functionala in viitorul apropiat.
on-topic, cred ca aceasta magistrala se poate face numai in PPP. Ca investitorul va fi sud-coreean (ceea ce mie imi suna mai bine, dar in fine) sau chinez, e mai putin important, poate, e clar ca el nu va fi...roman!
Nu stiu ce zice subway apropo de chinezi la metrou, stiu ca el nu agrea ideea...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
Chev Celios
Harta aia de mai sus e pe bune??? Pe unde fac astia metrou pe sub Spitalul Fundeni???
Harta aia de mai sus e pe bune??? Pe unde fac astia metrou pe sub Spitalul Fundeni???
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
Dominatrix
Atat timp cat nu exista nici macar un studiu de fezabilitate, desenele pe hartie nu au nici o valoare.
Atat timp cat nu exista nici macar un studiu de fezabilitate, desenele pe hartie nu au nici o valoare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
shoppy
Deocamdata singurii care au fost in stare sa construiasca metrou in Romania au fost comunistii, ca romanii democratizati se pare ca deabia au reusit sa raspunda la intrebarea "de cati ani e nevoie sa spoim tot ce-a construit ceausecu", spaniolii/itlaienii de cum au castigat proiectul au pus-o urgent de o siesta pur latineasca pe la umbra mazlinilor ca doar la ei vara are 5 luni iar japonezii sunt prea civilizati (sau emo sau sinucigasi, nu-mi dau seama care) ca sa priceapa cum merge treaba pe aici, deci pana la urma, dupa 3 noi abordari semi-esuate, intoarcerea la origini (comunistii) pentru construirea metroului nu pare o idee atat de rea.
Decat ca americanii care sa fie platiti de 3 ori mai scump pe km/autostrada si sa nu faca nimic, mai bine platim de 2 ori mai scump pe chinezi.
Deocamdata singurii care au fost in stare sa construiasca metrou in Romania au fost comunistii, ca romanii democratizati se pare ca deabia au reusit sa raspunda la intrebarea "de cati ani e nevoie sa spoim tot ce-a construit ceausecu", spaniolii/itlaienii de cum au castigat proiectul au pus-o urgent de o siesta pur latineasca pe la umbra mazlinilor ca doar la ei vara are 5 luni iar japonezii sunt prea civilizati (sau emo sau sinucigasi, nu-mi dau seama care) ca sa priceapa cum merge treaba pe aici, deci pana la urma, dupa 3 noi abordari semi-esuate, intoarcerea la origini (comunistii) pentru construirea metroului nu pare o idee atat de rea.
Decat ca americanii care sa fie platiti de 3 ori mai scump pe km/autostrada si sa nu faca nimic, mai bine platim de 2 ori mai scump pe chinezi.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
sab
Harta este o ABERATIE. Niciodata nu s-a pus problema unui alt traseu decat pe sub Calea Mosilor (portiunea "noua") si sos Colentina. Altfel ce rost ar mai avea un metrou acolo, daca nu preia macar calatorii unui cartier precum Colentina ? Sa ajunga bolnavii repede la spital ?
Chev Celios wrote:
Harta aia de mai sus e pe bune??? Pe unde fac astia metrou pe sub Spitalul Fundeni???
Harta este o ABERATIE. Niciodata nu s-a pus problema unui alt traseu decat pe sub Calea Mosilor (portiunea "noua") si sos Colentina. Altfel ce rost ar mai avea un metrou acolo, daca nu preia macar calatorii unui cartier precum Colentina ? Sa ajunga bolnavii repede la spital ?
- andrei11
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
Dominatrix
Cum ziceam mai sus...
Cum ziceam mai sus...
Dominatrix wrote:
Atat timp cat nu exista nici macar un studiu de fezabilitate, desenele pe hartie nu au nici o valoare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
sab
Studiul de fezabilitate, ca si contractele de imprumut conteaza prea putin (a se vedea cele 2 statii din Ghencea disparute "fara urma"). Insa aici este vorba de imaginatia ziaristilor. A se vedea si harta de mai jos a M5 aparuta intr-un articol din EVZ. Nu seamana destul de mult u M7 de mai sus ca grad de aberatie ? Este din ciclul...."Se dau denumirile statiilor, asezati-le pe harta, eventual cu Google Earth, Wikimapia sau orice alt program de cautare "avansata""
Revenind la M7, nu are fizic pe unde sa o ia altfel, nu exista traseu alternativ la sos Colentina sau Calea Rahovei & Sos Alexandriei. Acestea sunt lucruri certe, niciun studiu de (pre)fezabilitate nu are cum sa schimbe acest lucru, ca si alte lucruri certe, ca Pta Unirii si str Mantuleasa. Statiile sunt intr-adevar discutabile, ca si capetele (in sensul ca nu este sigur daca se va depasi granita Bucurestiului sau nu, indiferent de visele unora), dar traseul eu zic ca este "batut in cuie". El nu poate urma decat o trama stradala, iar aceasta este clara pentru oricine se uita pe o harta
Studiul de fezabilitate, ca si contractele de imprumut conteaza prea putin (a se vedea cele 2 statii din Ghencea disparute "fara urma"). Insa aici este vorba de imaginatia ziaristilor. A se vedea si harta de mai jos a M5 aparuta intr-un articol din EVZ. Nu seamana destul de mult u M7 de mai sus ca grad de aberatie ? Este din ciclul...."Se dau denumirile statiilor, asezati-le pe harta, eventual cu Google Earth, Wikimapia sau orice alt program de cautare "avansata""
Revenind la M7, nu are fizic pe unde sa o ia altfel, nu exista traseu alternativ la sos Colentina sau Calea Rahovei & Sos Alexandriei. Acestea sunt lucruri certe, niciun studiu de (pre)fezabilitate nu are cum sa schimbe acest lucru, ca si alte lucruri certe, ca Pta Unirii si str Mantuleasa. Statiile sunt intr-adevar discutabile, ca si capetele (in sensul ca nu este sigur daca se va depasi granita Bucurestiului sau nu, indiferent de visele unora), dar traseul eu zic ca este "batut in cuie". El nu poate urma decat o trama stradala, iar aceasta este clara pentru oricine se uita pe o harta
M5.jpg (36.71 KB; downloaded 3909 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
Dominatrix
Sab, este foarte adevarat ceea ce zici, dar nu vad ce este de mirare. Stim cu totii ce le poate pielea jurnalistilor nostri si cat de "profesionist" scriu unele articole. Cat despre M7, sa asteptam incheierea studiului de fezabilitate, anul viitor ca sa putem discuta obiectiv ce si cum va fi.
Sab, este foarte adevarat ceea ce zici, dar nu vad ce este de mirare. Stim cu totii ce le poate pielea jurnalistilor nostri si cat de "profesionist" scriu unele articole. Cat despre M7, sa asteptam incheierea studiului de fezabilitate, anul viitor ca sa putem discuta obiectiv ce si cum va fi.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
rosetti61
Si asta o sa arate ca un tramvai pe dedesubt - metrou si statia Ratb aferenta. Punctele de maxim interes de pe linia asta, intre Alexandria si intrarea in Voluntari sunt la Alexandria (cu iesiri spre autogara Rahova si intersectia Antiaeriana, Piata Rahova, Sebastian, Progresului, Chirigiu, Cosbuc, Piata Unirii3, Mosilor, Eminescu, Obor2, Dna Ghica), Fundeni (la fostul capat al lui 1), Colentina (Cornisor/Carrefour), Helitube (sau Pasaj Colentina), Voluntari, Voluntari Primarie, Metro si cu depoul la centuira
Spre Bragadiru, sunt case si ceva institutii - statii mari sunt la penitenciar (trebuie sa aiba si ei metrou la "facultate", nu?), Independenta (cartierul), Centura Bragadiru.
Daca se gandesc la 35 de statii ne vom trezi ca aproape jumatate din ele sunt inutile si in timp ori se vor inchide ori vor avea program limitat (in felul in care avem statii unde unul din accese este inchis).
Asa cum au taiat din M5, o sa scoata si de aici. Margeanului, Teiul Doamnei se justifica? Statia Petre Ispirescu e inutila deoarece Sebastian/Ferentari incape frumos intre strada Petre Ispirescu si Calea Ferentari.
Si asta o sa arate ca un tramvai pe dedesubt - metrou si statia Ratb aferenta. Punctele de maxim interes de pe linia asta, intre Alexandria si intrarea in Voluntari sunt la Alexandria (cu iesiri spre autogara Rahova si intersectia Antiaeriana, Piata Rahova, Sebastian, Progresului, Chirigiu, Cosbuc, Piata Unirii3, Mosilor, Eminescu, Obor2, Dna Ghica), Fundeni (la fostul capat al lui 1), Colentina (Cornisor/Carrefour), Helitube (sau Pasaj Colentina), Voluntari, Voluntari Primarie, Metro si cu depoul la centuira
Spre Bragadiru, sunt case si ceva institutii - statii mari sunt la penitenciar (trebuie sa aiba si ei metrou la "facultate", nu?), Independenta (cartierul), Centura Bragadiru.
Daca se gandesc la 35 de statii ne vom trezi ca aproape jumatate din ele sunt inutile si in timp ori se vor inchide ori vor avea program limitat (in felul in care avem statii unde unul din accese este inchis).
Asa cum au taiat din M5, o sa scoata si de aici. Margeanului, Teiul Doamnei se justifica? Statia Petre Ispirescu e inutila deoarece Sebastian/Ferentari incape frumos intre strada Petre Ispirescu si Calea Ferentari.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati
andrei11
Putina barfa nu strica, mai ales ca maine e inceput de Octombrie : Cica se lucreaza intens pe intreg tronsonul. Datorita faptului ca in Bucuresti e plin de magistrale de metrou M 1... M 14 plus inelara, am auzit ca Udriste s-a apucat sa traseze magistrale in jud. Ilvfov ( Bragadiru - Afumati ). Activitate la foc continuu, in 7 ani o sa ne ducem pe tarlale cu M, ce mai ! Promit ca nu o sa am mai mult de o interventie pe luna pe marginea acestui subiect, sa nu stresez cititorii cu ineptiile mele.
Putina barfa nu strica, mai ales ca maine e inceput de Octombrie : Cica se lucreaza intens pe intreg tronsonul. Datorita faptului ca in Bucuresti e plin de magistrale de metrou M 1... M 14 plus inelara, am auzit ca Udriste s-a apucat sa traseze magistrale in jud. Ilvfov ( Bragadiru - Afumati ). Activitate la foc continuu, in 7 ani o sa ne ducem pe tarlale cu M, ce mai ! Promit ca nu o sa am mai mult de o interventie pe luna pe marginea acestui subiect, sa nu stresez cititorii cu ineptiile mele.
📖 Pagination options