Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1343 posts, 233953 views
 
Go to page:  1  ... 90 91 92 93 94 95 96
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Adică s-a promis  montarea unui semafor cu buton.
Iar pe acea stradă sunt vreo 5 dacă nu mai multe treceri de pietoni ( aproape ) identice. Ştiu pentru că circul de destule ori pe acolo.  Cum se procedează ? Se << aşteaptă >> mortul / protestul de rigoare şi după aceea se montează ? Rezolvăm doar punctual ?

 


  • essco
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Pe soseaua Pantelimon - zona spitalului, exista senzori implantati sub asfalt (am vazut cu ochii mei cand i-au montat, am scris pe forum la momentul respectiv). Nu stiu ce rol au - ar trebui sa aiba - dar NU cred ca in momentul actual sunt activati, pentru ca functionarea semafoarelor este statica, au aceleasi  intervale la care se aprind / sting.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andreiiul

Senzorii respectivi sunt bucle inductive si detecteaza masinile care trec peste ele. Rolul lor este de a informa automatul de semaforizare despre valorile de trafic. In functie de valorile de trafic, acesta declanseaza verdele pt pietoni sau nu. Dar cum la noi se fac multe lucrari edilitare, una dupa alta, mai mult ca sigur buclele sau firele de la bucla la automat sunt taiate si atunci automatul intra in modul de lucru presetat.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Se vor opri aici sau continuă ?
2022-10-18_20-40-13.jpg (118.54 KB; downloaded 799 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Alt caz, de astăzi. Pe Splai între Timpuri Noi şi Pod Mihai Bravu. Tras parcă la indigo cu cel de pe Antiaeriană.
2022-10-18_22-30-18.jpg (204.43 KB; downloaded 778 times)

Sursa.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) cosminduru

syzkd wrote here:
Pe niste planse vechi aparea că se vor reface zonele cum erau  initial dar se pare ca au schimbat planurile si nu inteleg de ce.


Nici eu nu pricep ce este acolo.  A rămas un triunghi de sensuri unice, complet ilogic.
Pe acest triunghi format din șos. Panduri, bd. Geniului și str. Răzoare sunt câte 5 sau 6 benzi cu sens unic, unde invariabil se întâlnesc fluxuri de mașini din direcții diferite. Orice regulă dispare, fiecare taie benzile după cum are chef, blocaje, claxoane, sunt continuu riscuri de acroșaje și frecușuri la întretăierea benzilor, șoferii trebuie să fie atenți în oglinzi și în același timp în față... e o nebunie ce nu pot să concep cum a fost avizată de Brigada Rutieră. Poate era OK când erau lucrări și se ocolea, dar acum?

Am atașat o hartă cu propunerea mea de refacere a sensurilor normale. Nu înțeleg de ce două șosele ce se întâlnesc acolo nu pot avea dublu sens, cum era înainte.
Cu un sens giratoriu acolo la Răzoare s-ar mai fluidiza, cei de pe Trafic Greu de ex. ar putea accede ușor spre bd. Timișoara.. Se poate da undă verde tramvaielor separat
geniului-razoare.png (487.7 KB; downloaded 662 times)

 


  • cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) cris_m

Este asa pentru ca trebuia facut nu stiu ce pasaj care nu s-a mai facut. Evident ca cea mai naturala configuratie pentru ceea ce este acolo e cea de dinainte de 2011. Cu putina vointa se rezolva semaforizarea si nu erau probleme...

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) orex

E praf intersectia asta dupa faimoasa etapa de ”refacere a suprafetelor”! Numai ”aducere din nou în starea (bună) de mai înainte”  nu este! Chiar nu ma asteptam la o asemenea catastrofa.
Tot ce vine din Drumul Taberei si de pe Drumul Sarii, intra-n purgatoriu, in fostul giratoriu, daca se doreste continuarea traseului spre Leu sau spre Academia Militara, se strange lațul, de la 4 benzi la 3, in mai putin de 20 de m, pentru ca mai apoi sa redevina 4.
Puteau, daca tot a fost ”resistemaizata” intersectia, sa ”muste” mai mult din spatiu verde nou creat, astfel incat fluenta traficului sa nu fie afectata mai deloc pe directia Razoare cladirea Rectoratului UB.
Sa vii dinspre strada Progresului (Trafic Greu) si sa vrei s-o iei pe bd. Timisoara e de-a dreptul curata nebunie, tre sa ocolesti 700 m, in loc de 100 de m,  si asta cu un disconfort maxim (aglomeratie de nedescris).
E clar ca s-a stat pe ganduri 10 ani, aiurea-n tramvai, de a iesit, asa ceva, in 2022, in halul asta! :headbash:  

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) BogdanPetrini

Praf e puțin spus. Intersecția asta sfidează orice normă minimă de siguranță. E plină de conflicte de trafic periculoase peste tot, de la benzi care se pierd (DT spre rectorat UniBuc) și care oricum nu sunt marcate, la intersectări de fluxuri în același sens care se întretaie, din stânga în dreapta și din dreapta în stânga (laturile care merg spre și dinspre Cotroceni). De ce nu s-a revenit la soluția veche din 2011 prezentată și mai sus, nu pot înțelege. Realizarea unui pasaj, indiferent pe care direcție n-are de a face cu organizarea asta dezastruoasă a fluxurilor la suprafață.

 


  • aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) aztec

Noroc ca trec rar pe acolo, dar este adevarat....
Si inainte era una dificila...acum e ruleta rusească.
Noroc ca e o biserica inainte de intersectie si isi fac multi cruce...si asa mai scapa...ca altfel nu imi explic...
Daca vrei sa o iei de pe Dr Sarii spre Cotroceni ai 3 mari probleme la  schimbarea de fiecare data a cate 2 benzi, minim ori din scurt, ori din viteza, la aglomeratii variabile.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) BogdanPetrini

Înțeleg că înainte era rău probabil din cauza intensității fluxurilor, dar vechea configurație prezenta siguranță pentru toată lumea, atât la semaforul dintre Panduri și Geniului, cât și la giratoriul Răzoare x Timișoara x Drumul Sării, fără intersectări de fluxuri din mers, fără ocoluri de sute de metri. În actuala configurație nu avem nimic, nici fluență, nici siguranță.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Sigur ca, in zare, vezi, pe ziua, si turla Capelei Sfanta Elisabeta (Elisabeta Doamna), care ne fereste/apara, alaturi de Sfantul Vasile cel Mare (biserica Razoare), de multe nenorociri !

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Mircea G

Va feriti de cuvinte ???
Toata zona este modernizata in cel mai idiot mod posibil .
Cu Dr Taberei care de zeci de ani se discuta ca va fi " scos " la academie au rezolvat definitiv , a sarit din schema , asa ca au " organizat " o intersectie de senzatie ! Senzatii tari , si singe in instalatie .
Probabil ca asta este nivelul celor ce proiecteaza !?

 


Go to page:  1  ... 90 91 92 93 94 95 96
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2028 forum members have written 389598 posts in 4820 topics and 474 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use