Parent forum: Totul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1275 posts, 213328 views
 
Go to page:  1  ... 86 87 88 89 90 91 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente andrei11

Colega ( @Media  ) acolo a fost gard şi a fost scos. Îţi spune cineva care cunoaşte zona ca-n palmă,  ca şofer şi ca pieton   ;)

 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente ByOnu

A FOST gard. N-am rabdare sa caut fotografiile de pe forum din 2017-2018.

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Nu căuta fotografiile, sunt şofer de-o viaţă, ştiu Moşilor pe de rost, a fost gard SIGUR !

 


Re: Accidente / incidente Media

Dacă a fost (nu contest, eu nu am trecut pe acolo când a fost sau nu am băgat de seama) e o prostie ca a fost scos. Esti la 250m de intersecție și nu e nevoie de scurtături de genul ala, care încurcă nu ajuta.

OffTopic: sunt atatia care deschid Waze pe un drum pe care îl fac zilnic pentru a găsi o scurtatura iar eu nu ii înțeleg. Sa intri pe tot felul de străzi, sa faci stânga dreapta continuu, sa tai bulevarde dor pentru 2 min de ajuns mai devreme. Uneori nici nu ajung mai devreme dar se mai și pun în pericol sau chiar provoacă accidente. Un gadget util  se dovedește ca folosit în exces este dăunător.

 


Re: Accidente / incidente Bogdan Ciorascu

andrei11 wrote here:
Colega ( @Media  ) acolo a fost gard şi a fost scos. Îţi spune cineva care cunoaşte zona ca-n palmă,  ca şofer şi ca pieton   ;)


A fost, l-au scos, iar l-au pus, iar l-au scos....telenovele... acum este scos  :yes:  :D

 


  • shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente shoppy

Pe drumul cunoscut Waze te ajuta sa eviti blocajele neprevazute aparute de la vreo lucrare aparuta peste noapte, accident aparut in ultima ora sau de la soferii gura casca la vreun accident pe sensul opus, incendiu sau orice altceva la care soferii incetinesc sa vada tot ce e de vazut si nea Ion ca si el e om, dar asta nu inseamna ca cine merge cu Waze e agresiv, cine e agresiv e agresiv si fara Waze.

 


  • ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Daca am avea politicieni curajosi care sa implementeze astfel de masuri?



 


Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei reiny2000

aztec wrote here:
Voi cam uitati cat se face coada sa treci de intersectie?
Cam din orice directie spre alta directie?
Si sa muti peoblema putin mai incolo nu e o solutie.
Semafor cu faze si banda de stanga.
Nu se inventeaza apa calda si nici noi reguli de circulație...doar ce a fost.
Functioneaza la Lujerului/Timișoara cat si la Tricodava...(aici oarecum ca sunt prea multe masini)

Și dacă facem așa dispare traficul? E mai bine să faultăm o linie care transporta zilnic zeci/sute de mii de călători pentru ca o mână de oameni să nu stea câteva minute la semafor?
Interzicerea virajului la stânga funcționează la APACA și la Ion Mihalache. Dacă am avea un sistem inteligent de semaforizare și management al traficului, care să-i acorde undă verde tramvaiului, alta ar fi discuția. Însă în prezent trebuie să alegem între mașini și transport în comun, cui acordăm mai multă importanță.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

Care-i linia aia de autobuz ce transporta zilnic sute de mii de calatori?
Hai sa nu exageram in mod nepermis de fantezist!
:mrgreen:

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Cred că s-a  gândit la tramvaiul 41. La  cifre evident că este o exagerare.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc reiny2000

De acum 3 ani:
Cristy wrote here:
De pe Facebook PMB:
Circulatia liniei de tramvai 41 va fi suspendata, in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru finalizarea lucrarilor la trei mari obiective de infrastructura: Pasaj denivelat subteran Pod Grant,  Podul hobanat peste Soseaua Virtutii, Statia de metrou „Parc Drumul Taberei”

Primaria Municipiului Bucuresti a avizat in Comisia Tehnica de Circulatie din data de 04 aprilie 2019 urmatoarele lucrari:
-         Lucrari de reabilitare si consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;
-         Podul hobanat peste Sos. Virtutii, in cadrul obiectivului Penetratie si racord Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti – Pitesti;
-         Statia de metrou „Parc Drumul Taberei” pe Bd. Drumul Taberei,  in zona intersectiei cu Str. Brasov in cadrul proiectului “Magistrala 5 - Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson 1”
Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendarii circulatiei liniei de tramvai 41 in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru buna defasurare a lucrarilor la obiectivele de investitii mai sus mentionate.

Tronsonul liniei 41 ramane neafectat intre Casa Presei si Podul Grant, prin asigurarea unui rebrusment (schimbare a directiei traseului) pe strada Turda.

Pentru restul traseului - Pod Grant – terminaul Ghencea – se introduce linia naveta de autobuz 641.
In ceea ce priveste fluxul de calatori deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit in prezent de 36 de tramvaie ce asigura o capacitate maxima de  7077 calatori/h/sens.
Pe perioada de vara, traseul liniei 41 va fi acoperit de un numar de 35 tramvaie cu o capacitate de 6880 calatori/h/sens.
In zilele de sarbatori , acest traseu este acoperit de un numar de 25 tramvaie cu o capacitate de 5188 calatori/h/sens.
https://www.facebook.com/750349898436390 ... 5900875/


Vreți să spuneți că nu se poate ajunge la cel puțin 100000 de călători/zi într-o zi de lucru normală, în total? Normal că dacă ne batem joc de linie capacitatea ei va scădea, iar unii care luau tramvaiul se vor reorienta, poate spre mașina personală.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ subway guru

Tu vorbeai de viraj stanga la PDT. Acum o dai pe 41?
De cand face viraj stanga la piata?
Daca ne preocupa 41 atunci DA, trebuie interzise virajele auto la stanga pentru ca incurca circulatia metroului usor!
:mrgreen:

 


Aspecte negative în circulația bucureșteană reiny2000

Eu vorbeam despre cum afectează virajul la stânga circulația tramvaiului.

Am dat exemplu intersecția dintre strada Brașov și bd. Drumul Taberei de la Auchan. Acolo este permis virajul la stânga din toate direcțiile.
Mai exact, timpii semaforizării în intersecție sunt:
Faza 1 - tramvai
Faza 2 - autovehicule dinspre Piata
Faza 3 - autovehicule dinspre ”Steaua”
Faza 4 - autovehicule dinspre 1 Mai
Faza 5 - autovehicule dinspre Lovinescu.

Tramvaiul nu face niciun viraj, dar timpul care i-a fost acordat să traverseze intersecția este foarte scurt. În plus, având o singură fază, se întâmplă deseori să se formeze cozi de 2-3 tramvaie, în ambele sensuri.

Revenind la intersecția de la Piața Drumul Taberei, când se vor termina lucrările, ce facem?

Având în vedere că la câteva sute de metri există spații mediane care permit întoarcerea (atât spre Drumul Taberei 34, cât și spre Romancierilor), mai are rost virajul la stânga în intersecție, pe direcția bd. Timișoara - Prelungirea Ghencea?

Dacă este reintrodus virajul la stânga, cum vor arăta fazele semafoarelor din intersecție? Ca la Auchan?
Faza 1 - tramvai
Faza 2 - autovehicule dinspre Timișoara
Faza 3 - autovehicule dinspre ”Steaua”
Faza 4 - autovehicule dinspre 34
Faza 5 - autovehicule dinspre Romancierilor

Dacă se face așa nu se vor crea cozi de tramvaie?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană subway guru

Eu retinusem ca era vorba de o linie de autobuz care ar fi fost afectata

 


Go to page:  1  ... 86 87 88 89 90 91 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 1959 forum members have written 379778 posts in 4611 topics and 454 subforums.
Within the past 24 hours there were 182 registered members online who wrote 83 posts.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use