Parent forum: Totul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1267 posts, 207569 views
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 91
 
 

📖 Pagination options
  • Author: zapacitu
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Eu as introduce taxa la ORICE parcare stradala. Si posibilitatea amendarii pe proba video la modul trece masina de politie, scaneaza numerele, face poze si un sistem automat identifica masina, comparand cu BD parcare activa. Daca iese cu virgula, un agent verifica "dosarul" precompilat si decide sanctiunea sau ridica tichet pentru remediere eroare sistem (caz de detectie falsa). Daca numarul nu e valabil, se solicita verificare fizica si se intoarce echipajul la masina cu pricina. Se ridica daca are numere false.

Rezolvi zece dintr-un foc.

DAR! Unde e sistem, nu e tocmeala si un b0o$$ de b0$$ e afectat la fel de mult ca un oarecare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ca sa faca asta ar trebui sa instaleze parcometre si sa angajeze scriptologi care sa intocmeasca procese verbale de contraventie...
Solutia in Romania e alta, ridicarea sau blocarea masinilor parcate ilegal.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Si cu amenzi se poate, cand am fost anul trecut in Franta se preconiza marirea amenzii pentru dublare(parcarea paralel cu masinile deja parcate) la 10.000€, dar asta presupune sa se doreasca deranjarea nesimtitilor cu amenzi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nu cred ca merge, in Romania amenzile de regula nu se platesc...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu poti platii impozitul cu amenzi restante, deci daca vrei sa ai ceva pe numele tau atunci platesti si amenzi.

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Politistul local nu are baza legala prin care sa sanctioneze necomunicarea datelor persoanei care a condus autovehiculul, iar amenda se emite pe numele soferului nu pe al propietarului. In conditiile astea localul nu are decat sa pazeasca masina sau sa lase fluturas in parbriz sperand ca soferul va musca momeala si se va prezenta la sediu.

Daca se doreste rezolvarea situatiei sunt 3 variante:
- se detaseaza un rutierist la locala care sa semneze instiintarile;
- se doteaza localii cu blocatoare de roti;
-  se modifica legea asemanator cu cea pt rovinieta astfel incat sa permita amendarea direct a propietarului.

Pana nu se implementeaza cel putin una din variantele de mai sus o sa ne invartim in jurul cozii.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

-  se modifica legea asemanator cu cea pt rovinieta astfel incat sa permita amendarea direct a propietarului.

E cea mai simplă metodă și are eficiență aproape 100 %.  Amenda se plătește și dacă nu-i convine proprietarului să dea proprietarul în judecată șoferul.

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Este cea mai buna metoda dar cea mai grea, iti imaginezi ca majoritatea gorobetilor astia din parlament o sa vrea asa ceva?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andreiiul

Desi deja o dam in off topic, aplicarea sanctiunilor ca la rovigneta nu este posibila pt ca te vei alege cu n procese si contestatii pt ca situatiile difera.
In cazul rovignetei ai poza clara ca masina ta a trecut pe acolo si proprietarul primeste acasa scrisoare, desi nu mi se pare ok pt ca ar trebui procedat ca in cazul amenzilor rutiere, si anume sa comunice numele soferului (sunt situatii cand proprietarul nu are carnet, deci clar nu a condus el). I
CNAIR emite comunicarile in urma consultarii bazei de date a DRPCIV, ceea ce Locala nu are si nici nu cred ca va avea. Daca se dorea asta aveau de mult acces.
In cazul parcarii neregulamentare sunt destule situatii gri, care tin de interpretarea agentului:
- zone unde parcarea este interzisa dar semnul de circulatie lipseste din n motive,
- parcarea la mai putin de 25 de m de trecere de pietoni care rar este si masurata (daca vrei sa amendezi fix pt asa ceva trebuie sa demonstrezi ca ai si masurat corect distanta
- zone pe care localii le ignora intrentionat ca nu au voie de la primar sa se atinga
etc

 


  • Author: Cristi N
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Nu vad de ce la parcare nu ai putea avea chiar mai multe poze: in ansamblu, inclusiv eventuale indicatoare si in detaliu cu nr de inmatriculare. Singurul moment cand ai avea nevoie de sofer ar fi atunci cand ai vrea sa dai si puncte de penalizare, nu doar puncte amenda, dar asta e strict atributul rutieristilor.

Din ce stiu, in trecut localii au avut acces la baza de date a drpciv dar dupa cateva prostii au pierdut privilegiul asta. Deocamdata au acces la baza de date cu titularii dpdv fiscal. Aici nu stiu daca e acces la nivel national sau doar local. De exemplu daca un local din Bucuresti poate afla cine e titular pentru o masina cu numar de Suceava.

Daca indicatorul lipseste si nu se incalca nicio alta reglementare rutiera atunci soferul are tot dreptul sa parcheze, el nu are de unde sa stie ca acolo a fost candva un indicator. Asemanator e atunci cand un indicator e obturat de frunzele unui copac, cel sanctionat poate contesta pv-ul si face dovada situatiei respective.

Legat de ignorarea unor situatii, rutieristii fac asta cu succes cu 90% din situatii, nu vad nicio diferenta.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

In tarile civilizate se vopseste bordura, galben = parcarea interzisa, albastru = parcare permisa 2h cu ceas in parbirz, deci nu mai sunt probleme cu semnele.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Am vazut cu ochii mei treaba asta in Israel si functiona perfect.

 


  • Author: zapacitu
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

In tarile civilizate se AMENDEAZA incalcarile. La noi pauza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Oho, si inca cum, doua-trei daca-ti aplica te lasa muritor de foame la cantina saracilor!
:rofl:
La Tel Aviv de exemplu in afara parcarii din fata primariei nu aveai unde parca fara plata, cand aveam treaba in oras parcam in fata ambasadei noastre ca lipisem un abtibild cu tricolorul pe parbriz!

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 91
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 1939 forum members have written 375739 posts in 4560 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use