Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 299081 views
 
Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Hai că mi-am dat seama unde e confuzia.
Când axa E - W are verde axa N - S are roșu.
Când axa E - W are galben ( după verde ) axa N - S are roșu.
Când axa E - W are roșu axa N - S are verde.
_________
Asta e cea mai simplă intersecție posibilă.
________________
Nu mai există demult intersecții unde toate axele au la un moment dat galben. ( Galben după roșu sau după verde, cum dorești ).

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană misterr

andrei11 wrote:
Nu mai există demult intersecții unde toate axele au la un moment dat galben. ( Galben după roșu sau după verde, cum dorești ).
Confuzia persistă.
Nu există (și nu a existat vreodată) galben după roșu.
Nu știu cum să explic mai clar... Imaginează-ți că e un pitic în semafor, care, în timp ce roșul e aprins, aprinde și lampa galbenă (ba chiar o aprinde, o stinge, se joacă cu ea...). Acest timp face parte din timpul roșului, nu se adună și nu se scade din nimic, toți ceilalți timpi rămîn la fel, roșul e la fel de valabil indiferent că galbenul e aprins sau nu, piticul poate să și danseze, să scoată limba etc.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Nu e nicio confuzie.  Galben după roșu a existat și mult timp. Independent de roșu sau combinat cu roșu.
Ba eu am prins semafoare pentru pietoni cu 3 culori, verde / galben / roșu, roșu / galben / verde. Pentru pietoni, repet.
Când am învățat eu legislație erau încă articole care permiteau în anumite condiții virajul la dreapta deși semaforul era roșu.
_____________
Piticul a transferat galbenul respectiv în verde, adică la verdele care urmează s-a mai adăugat un verde în locul galbenului. Ascultă-mă că știu despre ce e vorba.

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

misterr wrote:
Asta spuneam și eu, că a fost desființat intenționat în București, nu că s-au ars becurile.

Nu doar in Bucuresti, cam peste tot in tara. Cel putin in orasele in care mai calatoresc / le tranzitez.

Au disparut de (aproximez) vreo 35 de de ani.

Exista 2 variante:

1. Exclusiv galben, dar galbenul asta era pe directia unde fusese verde (ceea ce este si acum) simultan cu directia care avusese rosu.
Aia care avusesera verde "cipeau galbenul" la limita, iar aia care asteptasera la rosu demarau "in tromba pe galben".
Rezultatul: aproape nu era zi sa nu se "pupe" doi (si vorbesc despre traficul din anii '70 si '80, nu cel de acum...)

Rezultatul: s-a desfiintat galbenul din secventa rosu->galben->verde.
(Pe vremea aia existase o reglementare speciala pentru "galbenul dinainte de verde"... Codul Rutier s-a schimbat de atunci de nenumarate ori...)


2. In ultimele secunde de rosu sa se aprinda (simultan cu rosul) si galbenul.
Da, ar putea fi util (dar nu mai mult de 3-4 secunde), mai ales pentru soferii care in timp ce stau la semafor mai citesc un SMS / WA/ FB....
Doar ca la noi galbenul in mod sigur va fi perceput ca "o slabire a interdictiei" date de rosu.

Eu vad si acum bizoni care depasesc coloana oprita la "rosu full" si trec linistiti daca nu vine nimeni pe cealalta directie.
Daca ar exista "rosu si galben" numarul astora ar creste exponential.

Este un cerc vicios: politia nu sanctioneaza drastic -> soferii incalca tot mai des legea -> facem sistemele cat mai "restrictive" astfel incat in caz de accident, sa nu existe "intepretari".

Asta este exact ca si cu parcarea: ne plangem ca una-doua benzi sunt inutilizabile din cauza parcarilor ilegale (de multe ori si trotuarele), dar toata lumea a urlat isterizata impotriva "hingherilor de masini" pana au fost eliminati...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană adila

Vad ca ignorati ce era mai important din acest clip, adica: No more monkeys driving cars.

S-a mai spus, dar o mai spun si eu: putem face noi oricate strazi, pasaje si parcari, daca la volan avem tot maimute.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

WT_fan06 wrote:
...Într-o țară normală la cap, se lăsa timp special pentru tramvaie ca să treacă neperturbate și nici să nu blocheze apoi intersecția, însă la noi nu e cazul.
La fel e și la tramvaiele care rămân în stație chiar dacă mai au câteva secunde de verde la dispoziție.

Ba, pe soseaua Pantelimon s-a implementat asta. Tramvaiele au verde cu cateva secunde inaintea celorlalti, in intersectiile mari cel putin.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

neb1 wrote:
TibiV wrote:
Firea astăzi:
Doar anul trecut in București au fost înmatriculate 150 de mii de mașini.

(...)
GRESIT ,au intrat ''bulgarii'' in legalitate.

Daca anul trecut vedeai masini de Bulgaria claie peste gramada ,acum vezi una la doua zile.

Am prins astazi doua una langa alta, dar pana am pregatit aparatul am prins-o doar pe aceasta "bulgaroaica"...



Are omul Mercedes ? Are !!!



Dar este mai mult decat evident ca NU ii functioneaza stergatorul de luneta...
Si nici nu s-a deranjat sa spele luneta cu o carpa...
Defect mic, dar care poate deveni extrem de periculos.

Deci in mod clar mai avem destule harburi de BG....

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

C, CA si CB este Sofia, deci ala chiar este un bulgar autentic venit in vizita(mai ales ca in Bulgaria toate masinile de firma au numar de Sofia)(daca era CC adica Stara Sagora atunci da, era un sarac cu troaca de Bulgaria).

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană neb1

TibiV wrote:
Deci in mod clar mai avem destule harburi de BG....

Mergi pe la Giurgiu ,acolo nu vedeai cu zilele masini de GR pe strada ,acum e plin de GR. Mergi la Calarasi ,la fel .Numai la mine in spatele blocului erau 6 ''bulgaroaice'' toate au numere de RO ,proaspete de anul trecut .Mergi la RAR in Voluntari sau in Grivita,o sa fii uimit cate ''bulgaroaice'' stau la coada pentru a se omologa pe RO.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Mergi la Urziceni, nu stii daca esti in Romania sau Bulgaria.
Oricum, judetele pe care inmatriculeaza toti saracii sunt:
P - Ruse
XC - Dobrich
PP - RazgRad
CC - StaraSagora

Cum ziceam, C, CA si CB sunt Sofia sau masini pe firma, deci bulgari autentici.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

In seara asta la ora 20.15, pe Brancoveanu sensul spre Luica.
Coloana de masini bara la bara...



Politie...



... si pompieri



In dreapta intersectia cu Huedin. In fata pompierului din dreapta era doua masini sifonate rau, inca una putin mai incolo (daca am vazut bine)...




In mod clar a fost cu sange, ca altfel nu ar fi venit atata Politie... :(

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană punmeister

Stai asa, astia inca mai au luminitele de Craciun atarnate??? :lol: :lol: :lol:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

Atarnate, da, dar stinse... ;)

 


Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421305 posts in 5248 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use