Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298972 views
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Minune!

Politia Locala sector 1 a iesit pe Aerogarii si a dat in lipsa amenda pentru parcare pe trotuar la toate masinile parcate pe trotuar.
2.png (698.34 KB; downloaded 2168 times)
1.png (887.67 KB; downloaded 2169 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Desi eu sunt pentru amenzi, aici mi se pare ca politaii trebuie sa aiba discernamant, totusi. In cazul asta pe trotuar este destul loc, pietonii nu sunt incomodati absolut deloc!
Sunt mii de cazuri in care masinile blocheaza total trotuarul, iar politistii amendeaza cazuri ca cel de fata!

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Mai bine ii amendeaza pe cei care parcheaza pe str Gara Herastrau, unde e interzis. Uneori si la dublu. Si din cauza carora uneori doua masini mai mari abia trec una pe langa alta.
Sau pe cei de pe Pompeiu care parcheaza langa linia de tramvai pe acea sa -i zicem bordura extinsa care nu e loc de parcare totusi.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Sava_6115-6315

Astazi, politia a imprastiat pliante cu avertizare privind oprirea si stationarea ilegala in zona Ion Mihalache, intre Piata Victoriei si Turda. Practic, aceste pliante le-au pus sub stergatoare. Politia a si patrulat prin zona facand curatenie in perimetrul Victoriei - Piata Ion Mihalache. Am inteles de la un politist de la rutiera ca urmeaza ploaia de amenzi in zilele urmatoare. In plus, indicatoarele de "oprirea interzisa" au fost curatate de placutele cu intervalul orar 7:30 - 19:00. Practic, intre Turda si Victoriei nu mai ai voie sa opresti nici noaptea.... Drept urmare, parcarile ADP au fost invadate de soferii care aveau treaba in zona. Culmea nesimtirii, nimeni nu mai lasa numere de telefon in bord. Des mi se intampla sa plec  2-3 ore cu treaba si cand revin sa gasesc locul ocupat pentru tot restul zilei.... Sa vedem ce se va intampla de acum incolo....

Din toata treaba asta e bine ca primaria elibereaza bulevardul pe care aproape ca nu se mai circula la ore de varf, dar e nasol ca nici riveranii nu mai au locuri de parcare. Practic primaria se scarpina invers: incepe cu restrictionarea parcarilor, dar nu ofera alternative, adica transport in comun decent, parcari rezidentiale sau macar parcari pentru institutiile publice.

In toata aceasta mizerie, victimele colaterale vor fi pietonii, caci soferii vor parca pe orice petec de trotuar liber, neingradit...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Florinds

andrei11 wrote:
+ 1

+1. Exces de zel, nu stiu unde sunt alternative in zona, dar cu siguranta masina respectiva nu deranjeaza pietonii.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Eu as contesta amenda aia!

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Serban

Sa contesti ce? Parcarea pe trotuar e neregulamentara, punct. De asta la noi nu e ca in tarile civilizate. Pentru ca ne deranjeaza normalitatea atunci cand ne afecteaza pe noi si nu ne asumam cand gresim. Ai parcat pe trotuar, nu e nicio tragedie, iti asumi amenda si data viitoare esti mai atent.

Ce vedem in poza e un exemplu de ASA DA. Pentru ca, in sfarsit, politia isi face treaba.

Pana acum PL S1 dadea avertismente pentru parcarea pe trotuar. Ma bucur ca au trecut la amenzi. Trotuarele sunt pentru pietoni, nu pentru masini. Argumentul ca nu ai unde sa parchezi nu tine. Nici eu nu fac gratar pe mijlocul soselei, daca n-am spatiu de gratar langa mine.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Daca iau orasul la pas, isi fac planul de amenzi pe 100 de ani. Evident ca de la a o da, si la a o incasa, e cale lunga...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Acolo ar trebui largita strada pentru ca incap 2 locuri de parcare, nu se justifica trotuar de 6m.

Pe Mihalache ai si portuni de trotuar de 15m, evident ca se parcheaza pe el si nu incurca pe nimeni, nu are nici un rost sa te duci sa dai amenzi ca se parcheaza pe trotuar si sa ai 15m de asfalt gol pe post de trotuar, daca vrei sa nu se parcheze pe trotuar atunci sa transforme trotuarul de 15m in parcari spic pe marginea drumului + spatiu verde + trotuar de 3m.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Normal, sunt cazuri si cazuri. Eu ma refeream la alea unde e strigator la cer ce se intampla. Iar orasul e mare. Si pe Obregia cred ca puteau sa ingusteze trotuarul dar asta insemna sa mute toti copacii si stalpii. Foarte greu. De-asta ne-am trezit cu spice de grau, cu copaci ingraditi de borduri si stalpi lasati in offside.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Serban wrote:
Sa contesti ce? Parcarea pe trotuar e neregulamentara, punct.....

Voiam sa te iau la cearta dar m-am documentat si ai dreptate  :)
Intr-adevar, eu ramasesem cu informatia din codul rutier vechi conform caruia aveai voie sa parchezi daca lasai jumatate de metru pentru pietoni. Dar de la 1 ianuarie 2017 este asa cum zici tu.
Situatia nu e roz deloc!

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană zapacitu

Puss in Boots wrote:
Daca iau orasul la pas, isi fac planul de amenzi pe 100 de ani. Evident ca de la a o da, si la a o incasa, e cale lunga...

Stai linistit, ca daca nu se platesc amenzile ajung direct in impozit.

Problema e ca daca se intampla asta, primarul (care o fi el) nu mai vede un al doilea mandat si pierde popularitate "pentru ca e rau si nu ne lasa sa ne parcam masinile cumparate cu toti banii... desi stiam clar ca nu avem ce face cu ele".

Eu as propune ca amenda sa poata fi re-emisa automat la fiecare 4 ore pana muti masina. Si aplicata cu strictetete peste tot. In trei zile vom vedea masini pe maidanele din afara Bucurestiului, ca numai acolo vor putea fi parcate legal. Realitatea e ca s-a permis inmatricularea unui numar absurd de automobile si fizic nu exista loc pentru ele - de asta ajung pe cine stie unde.

Actualmente ar trebui impusa o taxa oricui nu poate face dovada ca are loc permanent pentru automobilul care circula in Bucuresti.

Dar stai! Nu stii exact daca masina de OT de la bloc e a unui rezident legal, rezident ilegal (adica fara buletin/domiciului pe Buc), a unui vizitator sau este "imprumutata" de la prorietar (ex: student din localitatea X de la >50km de Buc, cu masina lu Bunicu, ca Bunicu e revolutionar scutit de impozit).

Si din tot calvarul asta, nimeni nu vrea sa isi bage coada pentru ca ... vezi paragraful 2.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ClaudiuL

Paragraful 2 ar trebui sa faca parcari  :evil:

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421228 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use