Forum părinte: Totul despre București

 

Subiect: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1139 mesaje, 146744 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 82
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Mircea G

shoppy a scris:
Ba nu Dr2005, 5 benzi de la Arc se termina in 3 benzi spre Poligrafiei si 3 benzi spre Baneasa, problema aici e paradoxala adica normala pentru bucuresti - Romania, in loc ca cei de pe dreapta sa faca dreapta iar cei de pe stanga sa faca stanga, e logic ca cei de pe dreapta sa faca stanga si astfel sa se blocheze totul.

Asta spuneam si eu dar vina este in mare masura a prostei semnalizari .Nimeni nu cunoaste toate intersectiile si daca s-a incadrat gresit trebuie sa croseteze , ce sa faca! ? daca ar exista semnalizare corespunzatoare se poate trece apoi la sanctionari .
Si pt ca se facusera comentarii referitoare la semnalizare , ca am eu o problema : in masterplan prima problema in organizarea traficului este SEMNALIZAREA .
Este suficient ca unul singur incadrat gresit sa fie nevoi la manevre in intersectie si s-a dus verdele , unele masini ramin in intersectie , altele lungesc coada , si uite asa ne trezim ca nu ajung strazile cind de fapt problema este ca nu putem circula pe ele !

 


  • Autor: Serban
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Serban

Mah nene, iti trebuie semn sa te invete ca daca vrei sa faci stanga, nu te incadrezi pe dreapta si invers?!

 


  • Autor: Serban
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Serban

Eu nu zic ca nu are dreptate, dar vreau sa subliniez faptul ca daca ar exista cat de cat disciplina in trafic, n-ar mai fi asa omor pe strazi. Nu trebuie sa ai nu stiu ce semn sa-ti explice ca la boi ca de pe banda 3 nu faci dreapta. Nu mai zic de aia care se infig in fundu' aluia din fata pe galben si blocheaza intersectia. Chiar si in intersectiile hasurate

 


  • Autor: cornel001
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

Sunt ambele probleme, semnalizarea si presemnalizarea de *****, si faptul ca se da carnet la orice maimuta.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Off topic
Voi stiti ca foarte mult timp, acum nu mai e valabil, daca veneai de la Muncii pe Mihai Bravu si vroiai sa faci stanga pe Pache Protopopescu la Piata Iancului trebuia sa te incadrezi pe prima banda ? ( cea de langa trotuar ). Si nu era nici o presemnalizare ? Daca te incadrai pe banda din stanga luai teapa !  :lol:
Si cum am spus am zeci de exemple din zona asta unde stau.

 


  • Autor: cornel001
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere cornel001

Cum nu mai e valabil ? Am trecut in ultimul timp pe acolo si nu am vazut sa se fi schimbat ceva.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere shoppy

Cum adica luai teapa? Se termina banda intr-un spatiu verde? Nu cumva smecherii se bagau pe banda 1 si luau fata celor care erau incadrati corect pe banda 2?

Poti sa te pacalesti cel mult cand vrei sa mergi inainte pe prima banda si te trezesti ca e obligatoriu la dreapta sau pe ultima banda si te trezesti ca e obligatoriu la stanga, daca vrei sa nu gresesti atunci stai pe prima banda ca sa faci dreapta si pe ultima banda ca sa faci stanga, in rest toate incidentele sunt cauzate de bizoni care nu sunt dezorientati ci fac cu buna stiinta manevre interzise ca sa se bage in fata.

Cum am mai zis, politia londoneza da amenzi si ridica permise cu camere fixe de 640x480 alb-negru, politia bucuresteana a pompat milioane in fundul fUTI ca sa instaleze camere fixe de 1024x768 color, adica ce genereaza de 7 ori mai multa informatie, si a dat pana acum fix 0 amenzi cu ele ca deh, ala din dispecerat nu are cum sa stie care fisu a lu care tasu nu trebuie sa primeasca amenda, si asa se ajunge la situatia din poza de mai devreme.
O sa vina colegul si o sa zica ca defapt cu camerele alea se identifica blocajele si se trimite echipajul sa intervina, ba nu!, pana nu se inrosesc sarmele la 112 nu se intervine nicaieri.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Aspecte negative in circulatia bucuresteana andrei11

cornel001 a scris:
Cum nu mai e valabil ? Am trecut in ultimul timp pe acolo si nu am vazut sa se fi schimbat ceva. [este vorba despre virajul la stanga de pe Mihai Bravu spre Pache Protopopescu la Piata Iancului]

Nu mai este semnul de interzis viraj stanga, deci poti sa faci stanga si de pe banda a 3 - a ( cea de langa tramvai ). Nu mai e nevoie sa folosesti banda 1 si sa te ajuti de scuar.
Benzi care se "evapora"
Fundeniul din Colentina "pleaca" cu 3 benzi si dupa 20 metri banda a 3-a ( cea de la axul drumului) dispare pur si simplu ca asa vrea muschii ei.
Iancului din P-ta Iancului in mijlocul intersectiei ( la scuar ) pleaca inainte cu 3 benzi si tot asa dupa 20 de metri dispare tot banda a 3 -a. Banda 1 este parcare "in spic" asa incat te trezesti cu o singura banda + linia de tramvai

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Vedeti ca am mutat discutia la rubrica "Rutier" - Aspecte negative in circulatia bucuresteana - cei care vrem sa discutam diverse aspecte care nu sunt in regula.( Am deschis un nou topic )

 


  • Autor: cornel001
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana cornel001

shoppy a scris:
Cum adica luai teapa? Se termina banda intr-un spatiu verde? Nu cumva smecherii se bagau pe banda 1 si luau fata celor care erau incadrati corect pe banda 2?

Daca te uiti pe harta o sa vezi ca acolo e o situatie mai atipica, ca sa faci stanga trebuie (sau trebuia) sa mergi in dreapta scuarului si apoi de acolo faceai stanga, asteptand la alt semafor.

 


  • Autor: Tom
  • Pisică
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Tom

Deci asta e motivul pentru care banda de langa linia tramvaiului se ramifica...
Totusi, par'ca semafoarele continuau sa indice ca directii inainte si la dreapta, nu si la stanga.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana andrei11

sss a scris:
Din pacate, voi ati luat-o cam personal si v-ati cam aprins. Cred ca amandoi aveti dreptate, pentru ca adevarurile voastre sunt valabile in planuri diferite. Pasajul Basarab imi pare o realizare inginereasca demna de lauda si interesul nostru, dar si demna de o cauza ( si o destinatie a banilor ) mai buna. Indiferent de interesul nostru pentru trenuri, Gara de Nord nu se va mai intoarce niciodata la un flux de calatori care sa-i justifice dimensiunile, pozitionarea si valoarea investitiei in Pasajul Basarab.  :(  Realitatea trista este ca, mai devreme, sau mai tarziu Nordul trebuie sa se transforme intr-un centru comercial sau intr-un muzeu ...tare mi-e teama, ca in spirit romanesc, se vatransforma intr-o ruina insalubra si apoi... surpriza, otel si sticla...

Pasajul Basarab asigura inchiderea cercului prin traversarea liniilor CFR. Asta face in esenta. Ca bonus trece si pe deasupra Caii Grivitei. Nu avea cum altfel, Calea Grivitei fiind practic lipita de liniile CFR.
Iar ca bonus la aceasta lucrare s-a realizat in continuare si un pasaj suprateran peste Orhideelor / Calea Giulesti. Bonus la bonus avem si o rezolvare supraterana a Splaiului.
De ce nu priviti voi lucrurile asa ? Nu inteleg de ce legati hobanatul de celalalte lucrari - cu care nici macar nu este legat ca si structura de rezistenta. Aici avem de-a face cu 3 pasaje independente legate intre ele.
Gara de Nord muzeu ? Nu - si din mai multe motive. De ce ai duce o gara in camp ? De acolo ce faci cu calatorii ? In loc sa spui "bogdaproste" ca in sec XXI avem o gara relativ aproape de centrul orasului, cum necum avand si o legatura cu metroul, noi sa o mutam in afara orasului ?
Transportul cu trenul in UE vad ca este destul de dezvoltat. Trenul ocupa un segment important in transportul de persoane, fiind preferat pentru rutele  unde autobuzul e prea scump sau prea lent iar avionul nu are cum sa opereze.Avionul dupa cum se stie nu prea e rentabil pe distante scurte.  Vad ca tarile civilizate au investit destul de mult in confortul calatorilor, ceea ce ma face sa cred ca trenul nu va disparea.
Revin la GdN. Da, de acord, trenul nu mai este ce a fost, dar se poate renunta - de exemplu - la triajul Basarab, chiar la desfiintarea garii Basarab. dar trenul ca mijloc de transport mi-e greu sa cred ca va dispare - cel putin ptr generatia mea sau a celor mai tineri ca si mine
Aceasta a fost prima interventie. Va astept si pe voi - mai ales pe plouis pentru ca am multe de spus - si nu cuvinte de lauda - fata de circulatia rutiera bucuresteana. Ca un om ce am urmarit acest fenomen de vreo jumatate de veac.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana andrei11

Din pacate eu nu vad cu ochi buni circulatia pe b-dul Nicolae Titulescu dupa desciderea Pasajului Basarab. Este clar ca pe acest bulevard  se reduc numarul de benzi de circulatie si va fi o problema pentru fluxul de masini care vor folosi Pasajul .
Din pacate eu vad o solutie aplicabila dar care va duce la  disparitia spatiului verde de pe bulevard, si anume :
- Traseul tramvaiului sa fie modificat pe Banu Manta si dr Felix – conform schemei
- Renuntarea la copacii din centrul bulevardului.
Voi vedeti alte variante logice ?

 


  • Autor: mindmasster
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana mindmasster

Discutia asta este de cand a inceput constructia pasajului. Nimeni nu a gasit pana acum o solutie. Ce stim pana acum este ca la intersectia dr felix cu Titulescu va fi interzis sa faci la stanga .

 


Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 82
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Totul despre București  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327145 mesaje în 3919 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare