Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 323118 views
📖 Pagination options
- 1.cremsnit
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1.cremsnit
Sa lamurim intai ceva - "nu am nimic cu X, Y sau Z, DAR..." = AI o problema cu X, Y sau Z
1) Reamintesc ca avem examen si obligativitate RCA pentru toti soferii. Ii opreste asta din a transforma soselele in cosmar? Absolut deloc.
2) Nu inteleg care e problema. O masina care face Bolt o sa care zilnic mai multi oameni decat va cara masina personala a lui Gigel. Masina personala adesea il va cara DOAR pe Gigel. Nu mai discut despre cum masina lui Gigel isi petrece 2/3 din viata stand pe loc - parcata - ocupand in general spatiul public destinat fie pietonilor, fie spatilor verzi.
Sa lamurim intai ceva - "nu am nimic cu X, Y sau Z, DAR..." = AI o problema cu X, Y sau Z
1) Reamintesc ca avem examen si obligativitate RCA pentru toti soferii. Ii opreste asta din a transforma soselele in cosmar? Absolut deloc.
2) Nu inteleg care e problema. O masina care face Bolt o sa care zilnic mai multi oameni decat va cara masina personala a lui Gigel. Masina personala adesea il va cara DOAR pe Gigel. Nu mai discut despre cum masina lui Gigel isi petrece 2/3 din viata stand pe loc - parcata - ocupand in general spatiul public destinat fie pietonilor, fie spatilor verzi.
- ByOnu
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
WT_fan06
Se vorbește de aprovizionări și mașini de gunoi... acelea sunt cauzele principale ale traficului? Din aceste motive suntem noi în topurile de trafic din lume?
Un reportaj jenant...
Se vorbește de aprovizionări și mașini de gunoi... acelea sunt cauzele principale ale traficului? Din aceste motive suntem noi în topurile de trafic din lume?
Un reportaj jenant...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ADK
Televiziunile spun ce li se impune, cumva ca un ordin, fără a pune la contribuție cele relatate. Cine nu-i urmărește știe mai bine realitatea.
Dacă de mâine cineva vrea să critice sau să susțină ceva de aici, și știe cum să procedeze, se va întâmpla sigur. Doar pe asta își iau banii, la servici faci lucruri mai mult pentru bani decât de plăcere.
Televiziunile spun ce li se impune, cumva ca un ordin, fără a pune la contribuție cele relatate. Cine nu-i urmărește știe mai bine realitatea.
Dacă de mâine cineva vrea să critice sau să susțină ceva de aici, și știe cum să procedeze, se va întâmpla sigur. Doar pe asta își iau banii, la servici faci lucruri mai mult pentru bani decât de plăcere.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ByOnu
Desigur, grosul si problema traficului sunt autoturismele care ocupa Xm² si sunt ocupate in cele mai multe cazuri doar de sofer. Cel mai nesustenabil mijloc de transport urban.
Dar, sunt de acord ca serviciile de aprovizionare si salubritate care pot fi facute noaptea ar trebui mutate, in masura in care este fezabil dpdv economic si social - scopul nu-i sa dai in cap mediului privat prin astfel de masuri. Nu de putine ori livrarile sau salubritatea blocheaza cate o banda de circulatie, inclusiv transportul public.
Preabine, serviciile de curierat n-au cum altfel sa ramana decat tot ziua.
Ca solutie alternativa / complementara, daca tot vrem sa copiem Parisul, ar trebui implementate si impuse locurile speciale pentru livrari.
Desigur, grosul si problema traficului sunt autoturismele care ocupa Xm² si sunt ocupate in cele mai multe cazuri doar de sofer. Cel mai nesustenabil mijloc de transport urban.
Dar, sunt de acord ca serviciile de aprovizionare si salubritate care pot fi facute noaptea ar trebui mutate, in masura in care este fezabil dpdv economic si social - scopul nu-i sa dai in cap mediului privat prin astfel de masuri. Nu de putine ori livrarile sau salubritatea blocheaza cate o banda de circulatie, inclusiv transportul public.
Preabine, serviciile de curierat n-au cum altfel sa ramana decat tot ziua.
Ca solutie alternativa / complementara, daca tot vrem sa copiem Parisul, ar trebui implementate si impuse locurile speciale pentru livrari.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
Da, sa se faca livrarile noaptea, cand toti angajatii sunt acasa, si gunoiul sa se ridice tot noaptea, ca nu este un proces deloc zgomotos si poti foarte bine sa lasi pubelele pe strada peste noapte, evident articol comandat ca sa dea vina pe niste probleme pe care nimeni nu le poate rezolva, deci perfecte, ca nimeni nu trebuie sa faca nimic.
Sa asteptam sa se modernizeze si separe de trafic toate liniile de tramvai si dupaia ne mai gandim.
Da, sa se faca livrarile noaptea, cand toti angajatii sunt acasa, si gunoiul sa se ridice tot noaptea, ca nu este un proces deloc zgomotos si poti foarte bine sa lasi pubelele pe strada peste noapte, evident articol comandat ca sa dea vina pe niste probleme pe care nimeni nu le poate rezolva, deci perfecte, ca nimeni nu trebuie sa faca nimic.
Sa asteptam sa se modernizeze si separe de trafic toate liniile de tramvai si dupaia ne mai gandim.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ADK
Nu știu dacă se încadrează corect, problemele sezonului sau cum este să fi șofer STB în perioada asta:
Link TikTok (cât o mai fi valabil).
Atenție, limbaj licențios!
Nu știu dacă se încadrează corect, problemele sezonului sau cum este să fi șofer STB în perioada asta:
Link TikTok (cât o mai fi valabil).
Atenție, limbaj licențios!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
cris_m
Porblema logisticii urbane este reala si nu trebuie neglijata. Desigur, nu e o cauza principala a congestiei, dar poate fi.
Porblema logisticii urbane este reala si nu trebuie neglijata. Desigur, nu e o cauza principala a congestiei, dar poate fi.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
reiny2000
Astăzi, în față la UPB
Astăzi, în față la UPB
IMG_12032024_122522.hasli-r6_27_12_21.jpg (1.61 MB; downloaded 595 times)
📖 Pagination options