Forum părinte: Totul despre București

 

Subiect: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1138 mesaje, 138763 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 82
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Mai degraba camere video... limitatoare de viteza in pasaj n'am vazut niciunde, si in nici un caz limitare la 30 km/h... Si oricum, e politica primariei de a NU monta limitatoare de viteza acolo unde circula RATB, atat cat se poate.

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Marian Andrei

S-a vazut efectul camerelor video din intersectii... :lol:

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Dar in care intersectii s-au pus camere? S-a dat vreo amenda?
La Unirea la nivelul unde se poate busi cu masina trebuie montat parapet de beton armat, ca sa nu se mai distruga si perete pasajului odata cu masina fiecarui ametit.

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Marian Andrei

Sunt camere cica inteligente in toate intersectiile cuprinse in SMT, la inaugurare se spunea ca acestea stiu sa calculeze cand se face rosu semaforul si sa citeasca numerele masinilor care trec pe rosu pentru a emite automat amenzile  :lol:
La Pasajul Victoriei tin minte ca inainte sa vina Oprescu in decembrie erau sparte 2 placi in urma unui accident, au rezolvat baietii problema punand o tabla, ce-i drept arata parca era de acolo  :lol:

 


  • Autor: smokeone
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective smokeone

Adevarul este ca nici autoritatile nu prea isi fac treaba cum trebuie,dar daca ar fi si soferii mai civilizati ar fi cu totul si cu totul altceva.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Soferul se civilizeaza cu amenzi, la noi nu se dau amenzi.

 


  • Autor: smokeone
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective smokeone

Pana la a se ajunge la amenzi,ar trebui sa se gandeasca inainte de a faca greseala.
Inainte sa se urce la volan sub influenta bauturilor alcoolice sa se gandeasca si el :"bai stai ca nu e bine ce fac,poate produc un accident,poate iau o viata nevinovata"
Inainte sa treaca pe culoarea rosie a semaforului,ar trebui sa se gandesca: "poate trece prin intersectie cineva care circula regulamentar si produc o tragedie",parerea mea este ca trebuie sa fii atent la volan..

 


  • Autor: telvanni
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective telvanni

Pentru mine, a da voie cuiva sa mearga cu masina pe drumurile publice e ca si cum i-ai permite sa mearga cu o arma incarcata si pregatita de tragere. Este exact acelasi lucru, bashca ca dintr-un foc se poate sa faci mai multe victime. Fiecare sofer este un posibil criminal, prietenii rad de mine ca incetinesc la trecerile de pietoni (acolo unde nu am vizibilitate ce-i drept) dar e felul meu de a ma asigura ca nu iau viata unui copil neatent sau a unei babe cu gandul la tineretea pierduta. La fiecare 5 ani ar trebui sa trecem toti soferii pe la o testare PSIHOLOGICA PE BUNE...poate asa nu mai au acces toti nebunii pe strada.
In ceea ce priveste pasajele, sunt indicatoare ce limiteaza viteza la 40 la ora, mie mi se pare rezonabila spre mica, oricum nu tine nimeni cont de ea, eu as pune 50 sau chiar 60 dar cu camera automata si sa te ia si la 60,5 la ora.
PS: am trecut azi prin pasajul Unirii, e groaznic de murdar si intuneric (din cauza jegului). Chiar o fi atat de scump sa-l speli o data pe luna? PAcat de toate panourile acelea colorate montate acolo ca acum sunt toate NEGRE (sau gri).

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Dr2005

Balizele sunt produse de Vesta Investment, societate care a primit cadou în ultimele zile ale lui Vidanjă contractul pentru semne de circulaţie şi stâlpişorii de rigoare, de au pus pe Prel. Ghnecea din 5 în 5m stâlpi cu oprirea interzisă, când existau şi stâlpi de iluminat :))
Au mai apărut asemenea balize şi pe Şos. Antiaeriană, între sensurile de circulaţie.
€

 


  • Autor: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Chev Celios

Noteaza si Sos.Fundeni.Nu toata dar sau pus destule.

 


  • Autor: cornel001
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective cornel001

Parca ii vad ca pun si pe pantelimon, unde ca sa intorc masina la electroaparataj altfel, tre sa trec prin 3 semafoare si 1 cedeaza trecerea doar in cativa zeci de metri   :(

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Deci pe toata Antiaeriana, daca vii dinspre Ghencea, nu mai poti sa faci nicaieri stanga ca sa intrii pe strazile spre Rahova?

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Dr2005

Faci stânga unde puteai face şi înainte (nu era linie continuă). A, că unii virau ILEGAL peste linia dublă continuă e altă mâncare de peşte.€

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Pai nu e linie discontinua in dreptul fiecarei strazi?

 


 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 82
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Totul despre București  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare