Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Subiect: Discuții despre transportul local din București

5208 mesaje, 610694 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 373
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Oameni buni, va rog mult, nu mai scrieti mesaje doar de dragul de a scrie ceva. Documentati-va inainte.
Ultima plecare a lui 45 de la Banu Manta este la 22:32. De la Mezes, e la 23:05 (conform programului liniei 42, fiindca pe site-ul RATB celalalt capat al lui 45, apare la Granitul :P ), deci cu mai mult de o ora inainte de intreruperea alimentarii retelei pe Mihalache, deci 45 NU e afectat.

 


  • Autor: 3mil
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Trix a scris:
Linia 86 se suspenda.
Cum ar fi fost daca mai exista retea de troleibuz pe Magheru / Balcescu / 1848 (sau cum se mai cheama acum) sau pe str Icoanei ?


...sau daca se montau 100m de retea si un macaz: un sens al liniei 79 ramanea neschimbat. 133 nu face fata pe portiunea Gara de Nord-Piata Spaniei la orele de varf.

Apropo de reteaua de pe Str. Icoanei: imi aduc aminte, pe la sfarsitul anilor '90 inca exista. Unde ducea ea cand era circulata?

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

3mil a scris:
Apropo de reteaua de pe Str. Icoanei: imi aduc aminte, pe la sfarsitul anilor '90 inca exista. Unde ducea ea cand era circulata?
OFF-TOPIC: Reteaua in cauza facea legatura cu cartierul Tei, pe strazile Icoanei, Tunari si (vechea) Barbu Vacarescu. Pana in 1987, artera Barbu Vacarescu-Serbanescu-Aerogarii NU EXISTA. Barbu Vacarescu era o strada ingusta, cu 2 benzi care se infunda in dreptul str. Verdi, unde intorcea autobuzul 135. Troleibuzele coteau pe Bd. Lacul Tei si intorceau intr-o bucla pe str. Cristea Mateescu- Bd. Ghica Tei – Teiul Doamnei. Reteaua de troleibuz s-a scos in 1987 (tot in 1987 s-a deschis artera actuala cu tot cu linie de tramvai), dar urme in zona Icoanei au mai ramas multi ani dupa aceea.

 


  • Autor: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Marian Andrei a scris:
Trasee modificate in zona Piata Unirii
...
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 627, care va functiona intre FAUR Poarta 4 si Piata Unirii pe urmatorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Cal. Dudesti, Bd. Octavian Goga, Pasajul Marasesti, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria.
...


Linia 627 va fi deservita de Autobaza Floreasca cu 3 autobuze.

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Stati ca nu inteleg: pe linia 627 nu sunt decat 3 autobuze? Pai inseamna ca e complet inutila, la cat de lung e traseul.

Ce nu inteleg este de ce au ales aceste modificari. 32 la Sura Mare inteleg, dar de ce nu l-au modificat pe 27 de la Parcul Carol, spre Filaret si apoi traseul lui 7 pana la CFR Progresul? Ar fi rezultat o linie lunga de tramvai: CFR Progresul - Pieptanari - Filaret -  Marasesti - Dudesti - RATB Titan. Asa s-ar fi putut renunta complet la autobuzul 627, si s-ar fi infiintat eventual o linie 632, intre Depoul Alexandria si Piata Unirii, ca dublura a lui 32, care cred ca oricum vine mai prost acum datorita traseului prelungit.

Chiar e asa de greu sa repare macazul automat de la Parcul Carol, pentru a se permite circulatia directa Marasesti - Filaret? E adevarat ca n-am mai fost de multa vreme pe acolo, asa ca nu stiu sigur care e situatia, dar stiu ca macazul a fost multa vreme nefunctional. L-au reparat intre timp?

 


  • Autor: 3mil
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Si daca nu merge schimbat automat, de-aia nu poate sa circule pe-acolo? :lol: Ce mai conteaza un macaz in plus, unul in minus de facut? Cred ca doar curatat trebuia si era functional.

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Macazul de care e vorba a fost multa vreme nefunctional. O sa razi, dar asta e si motivul pentru care tramvaiele care fac probe de panta dupa RK la URAC vin de pe Marasesti si se plimba pe 11 Iunie pana la Piata Unirii, apoi fac cale intoarsa pe traseul lui 7 spre Filaret. Nu mai stiu daca acum se face la fel, dar asta era "procedura" acum ceva timp.

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Toate macazele si linia din zona Parcului Carol (11 Iunie - Marasesti - Istrati) vor fi inlocuite anul acesta, dupa ce se termina lucrarile din Bucurestii Noi, se vor muta acolo.
Anul acesta au fost aprobate schimbarea macazelor din:
- Terminalul de la Zetarilor - Finalizat
- Bucla din Lacul Tei - Finalizat
- Str. Dristorului - Bd. Camil Ressu - Finalizat
- Bd. Bucurestii Noi - Depoul Bucurestii Noi - In lucru
- 11 Iunie - Marasesti - Istrati - neinceput

Procedura cu traseul de "Probe" e inca valabila, cand vagoanele ajung spre Cet Vest (in cele mai multe cazuri se fac probele acolo).  

Cand si ce linie folosea acel macaz pe timpuri?

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Gabi23 a scris:
Procedura cu traseul de "Probe" e inca valabila, cand vagoanele ajung spre Cet Vest (in cele mai multe cazuri se fac probele acolo).
Multumesc pentru raspuns. Eu ma refeream la probele de panta, la Cet Vest se fac probele de viteza si franare.

Gabi23 a scris:
Cand si ce linie folosea acel macaz pe timpuri?
Intre 1986 si 1991, nici nu exista linia pe 11 Iunie, singura linie existenta era directa Marasesti - Filaret pe unde mergeau 15 si 23 (linia pe Marasesti intre Parcul Carol si Nerva Traian a fost deschisa cam in 1987, la cateva luni dupa scoaterea liniei de tramvai care traversa Piata Unirii). Incepand din 1991, pe traseul drept spre Filaret a ramas numai 15, 23 fiind orientat pe 11 Iunie. In 1999, s-au inlocuit complet schimbatoarele de cale din intersectie si a aparut si posibilitatea de circulatie dinspre Filaret spre 11 Iunie si invers, care pana atunci nu exista. Atunci, linia 7 a fost prelungita la Piata Unirii. 15 a continuat sa foloseasca traseul vechi via Marasesti - Filaret pana in 2003, cand la modernizarea liniei 32 s-a scos macazul de la Stan Tabara, care permitea circulatia lui 15 dinspre Viilor spre Alexandria, asa ca si 15 a fost deviat pe str. 11 Iunie - Piata Chirigiu.

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Dominatrix a scris:
d la modernizarea liniei 32 s-a scos macazul de la Stan Tabără, care permitea circulatia lui 15 dinspre Viilor spre Alexandria, asa ca si 15 a fost deviat pe str. 11 Iunie - Piata Chirigiu.


După aia s-a scos cel la intersecţia Dr. Istrate cu Viilor, care permitea circulaţia dinspre Şos. Progresului spre Filaret... după ce s-au pus macaze noi acolo (inclusiv pentru linia care nu s-a mai făcut prin Şos. Viilor spre Str. Odoarei), mai puţin în direcţia fostului traseu 15, în 2006 s-a închis zona o săptămână să se scoată macazele puse aiurea şi să se refacă macazul de mers înainte, dinspre Şos. Progresului spre Filaret... nu că s-ar fi şi făcut vreun traseu pe acolo. Din fericire, au începu lucrările la Pasajul Basarab şi în Ghencea a ajuns 11, că altfel... nu făceau ei 15-le ăla cu care se tot laudă din 2004.€

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Desi e off-topic, vreau sa fac o corectura: Schimbatorul de cale pentru mers inainte la intersectia respectiva (macazul dinspre Filaret) a fost refacut in 2007, nu 2006, si lucrarile nu au durat o saptamana, ci mai mult de 2 luni ! (intre 14 iulie - 28 septembrie, mai exact). Intr-un fel, a fost normal sa inceapa modificarea retelei din intersectie in 2004 prin scoaterea liniei pe directia inainte, fiindca atunci era in discutie mutarea liniei de pe Trafic Greu pe Viilor - Vladimirescu - Panduri. De ce au durat atat? Dureaza 6 saptamani sa se inchege betonul. Explicatie oficiala.

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Linia 27 are deja afisajele actualizate "RATB Titan - Sura Mare", purtand si o hartie A4 pe care scrie "Linia 27 - RATB Titan - Dudesti - Sura Mare".
Linia 32 nu au afisajele modificate, dar toate vagoane au o placuta de care scrie ca "Intoarce la Sura Mare".

 


  • Autor: 3mil
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Marian Andrei a scris:
Incepand de sambata, 03.07.2010, linia 23 va functiona pe un traseu modificat
Joi, 01 Iulie 2010

In vederea executarii unor lucrari la calea de rulare a tramvaielor din intersectia Str. 11 Iunie/Bd. Marasesti, incepand cu data de 03.07.2010, linia 23 va functiona pe un traseu modificat intre terminalele Faur Poarta 4 si Zetari, astfel: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru si Str. Zetarilor.


Sambata si duminica, liniile 19, 27 si 40 vor functiona pe trasee modificate
Joi, 01 Iulie 2010

In vederea executarii unor lucrari de reparatii la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Th. Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, liniile de transport din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 19 va functiona intre terminalul FAUR Poarta 4 si Zetari pe urmatorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru si Str. Zetari.
Linia 27 va functiona intre Piata Titan si Sura Mare, pe traseul: Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Sincai, Calea Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei si Str. Sura Mare.
Linia 40 va functiona pe traseul actual numai intre FAUR Poarta 4 si Piata Sf. Vineri, pe traseul: Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu si Str. Sf. Vineri.
Pentru asigurarea capacitatii de transport pe Bd. Theodor Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, se infiinteaza linia naveta de autobuze 640, care va functiona pe acest bulevard intre Piata Titan si Complex R.A.T.B. Titan.
Abonamentele eliberate pe liniile 19, 27 si 40 vor fi valabile pe liniile naveta de autobuze 627 si 640.
Incepand de luni, 05.07.2010, tramvaiele liniilor 19, 27 si 40 vor reveni pe Bd. Th. Pallady, iar linia naveta 640 se va desfiinta.



Si iata cum vom atinge weekend-ul acesta cifra de 3 depouri indisponibile (2 izolate de restul retelei si unul in reconstructie).

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

Marian Andrei a scris:
Sambata si duminica, liniile 19, 27 si 40 vor functiona pe trasee modificate
Joi, 01 Iulie 2010

In vederea executarii unor lucrari de reparatii la calea de rulare a tramvaielor de pe Bd. Th. Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, liniile de transport din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 19 va functiona intre terminalul FAUR Poarta 4 si Zetari pe urmatorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Sos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru si Str. Zetari.
Linia 27 va functiona intre Piata Titan si Sura Mare, pe traseul: Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Sincai, Calea Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei si Str. Sura Mare.
Linia 40 va functiona pe traseul actual numai intre FAUR Poarta 4 si Piata Sf. Vineri, pe traseul: Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu si Str. Sf. Vineri.
Pentru asigurarea capacitatii de transport pe Bd. Theodor Pallady, in zilele de 03.07 si 04.07.2010, se infiinteaza linia naveta de autobuze 640, care va functiona pe acest bulevard intre Piata Titan si Complex R.A.T.B. Titan.
Abonamentele eliberate pe liniile 19, 27 si 40 vor fi valabile pe liniile naveta de autobuze 627 si 640.
Incepand de luni, 05.07.2010, tramvaiele liniilor 19, 27 si 40 vor reveni pe Bd. Th. Pallady, iar linia naveta 640 se va desfiinta.

O sa se circule la paleta intre Stirom si Policolor pentru modernizarea liniei pe sensului spre centru. Asta e una din ultimele portiuni de linie nemodernizata de pe bd. Th. Pallady. Mai e o bucata imediat la vest de bd. 1 Decembrie 1918.

 


Mergi la pagina:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 373
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1665 utilizatori ai forumului au scris 327369 mesaje în 3921 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare