Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5895 posts, 892309 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 397 398 399 400 401 402 403  ... 422
 
 

📖 Pagination options
  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București orex

”Sefutzii” nu sefii, dupa o astfel de amplasare a capetelor de linie isi misca profundorul, din birourile caldute, sa vada daca conditiile de pauza ale ”colegilor” soferi de autobuze, sunt conforme unui standard minimal de stationare? Nu cred!
@Celestin Draganescu  La Dedeman Ghencea... in afara de o tabela nu-i nicio facilitate pentru soferi... (cu referire la un minim de confort, recte o toaleta ecologica)  Pot merge la DEDEMAN, nu?! :oops:
Asa vizeaza ADTBPI sa surghiuneasca  unii conducatori de autobuze, sa-i dea/arondeze pe linii ”proscrise”, fara sa verifice conditiile minime de stationare?  Si, STB mai vrea mult randament si empatie colegiala fara sa ofere mai nimic?! :think:

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Pai nu acestea ar fi cazurile pentru care ar trebui sa se implice sindicatele? Nu sa apere interesele* angajatilor (*rezonabile, referitoare la conditiile de munca in primul rand) si sa faca cunoscute problemele obiective ale acestora?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Nici măcar sindicatele, condiţiile de muncă sunt prevăzute în Normele de protecţie a muncitorului (nu a muncii, că protejăm muncitorul, nu munca) şi nerespectarea lor la o simplă reclamaţie la ITM ( sau cum s-o numi acum, că tot îşi schimbă denumirea ) se lasă cu urmări.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București orex

@ByOnu
Sa n-o mai dam de gard! Sunt simplu observator, si, asociatia asta metropolitana, CHIAR N-A FACUT NIMIC pentru reglemetarea lucrurilor, vorbesc de ceea ce am vazut la ”capat” DEDEMAN Ghencea! Vrei probe, am, dar ar fi rusinos pentru ADTBPI  sa le prezint  (filmare video de la bordul masinii). Ce EI nu le stiu? Daca nu, le improspatez memoria negresit! :yes:
Care a fost argumentul ADTBPI sa duca 138 si 221 la DEDEMAN? NICIUNUL! ;)

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

Pentru linia 138, există toaletă la Cartier Militari, iar pentru linia 221 la CET Vest. Pentru mai multe toalete ecologice, STB ar trebui sa facă un contract cu o firmă specializată.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București orex

ADTBPI a decis asta, Ea sa se ocupe de asta, nu STB!  ;)

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Hai ca asta e caz fericit cu toaleta la un capat de linie, mergeti cu liniile de Obor sau cele de la Sudului si vorbim dupa. Eu nu vad o problema asa groaznica in a nu avea toaleta la un capat de linie, sunt atatea linii de centru care nu au stationare decat la un capat si nu s-a plans nimeni de ele pana acum.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Pai pe principiul tau, Orex, nu s-ar fi prelungit nicio linie si n-ar fi aparut regionalele, nimic. Si eu sustin ca trebuie toalete si facilitati de baza pentru personal la punctele de stationare, DAR TPBI doar face strategiile, facilitatile pentru angajati sunt aspecte operationale, deci este treaba operatorului.

Ma mira putin ca n-ai tipat pana de curand cand 381 intorcea la Victoriei, fara facilitati, fara stationare, circuland 21km tur-retur, cu niste blocaje de neinchipuit pe Vacaresti si Magheru. Surprinzator, nici sindicatul si nici soferii nu tipau. TPBI le-a usurat viata soferilor de pe 381 ducandu-i la Chibrit (aprox. 4km), unde au facilitati si stationare. De la cursa completa de 21km cu o singura stationare, avem acum semicursa de 14km cu stationare si facilitati la ambele puncte terminus. Desigur ca asta nu vrei sa vezi.

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București orex

381!
Nu se canibalizeaza traseul dintre Piata Resita si Piata Unirii cu linia 76? Acest lucru n-a fost vazut prin prisma strategiei metropolitane de vorbim la prezent despre acestea, ca beneficiam de transport ecologic pe acest segment de drum. Ca n-avem cu ce, e alta mancare de peste!
Cati ”sudisti”, in contextul actual, cu bilet de 1 ora si jumatate vor sa-si piarda timpul in trafic, aiurea, de la Resita la Clabucet? Zic ca numai autoflagelații, sau cei care beneficiază de gratuitate pe STB, oricare altii iau atitudine...inca de la Piata Sudului sau, eventual, de la  Piata Unirii. Chiar sunt curios,  STB a facut vreo statistica dupa contopirea 300 cu 381, cati pasageri sunt dispusi sa se deplaseaza din sud (Resita), pana-n nord (Clabucet), la bordul 381?! :yes:
Care a fost schisma ”strategiei” de s-au ”bagat” 138 si 221 la Dedeman? Ce nu era loc la TV, pentru 138, atat timp cat 126 e istorie?   :think:
Si, mai e o chestiune.
Tot la fel vor ”musca” autoritatile locale, pentru fluidizarea traficului de tramvaie pe calea Calarasilor, cum au facut-o pe calea Mosilor, atunci cand vor fi, in trafic, Imperio? :bleah:

 


  • Author: alexandru_minciu91
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_minciu91

Mâine vor fi prezente in noua linie, 487, Otokar Kent de 12 m, 6494 și 6640. Cele ce erau titulare in 781. Totodată, linia a fost deja trecută în stații.

IMG-20211226-WA0035.jpg (501.44 KB; downloaded 1727 times)

 


  • Author: alexandru_minciu91
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_minciu91

Update: Primul tur din 487 va avea ieșirea la 4:10-14:05 (schimbul 1), 14:05-00:35 (schimbul 2). Iar turul 2, va ieși la 4:45 și se va retrage la 23:45.  Liniile 122, 222 rămân cu aceleași ture, respectiv 8 și 5, iar 322 va avea 3 ture.

 


  • Author: alexandru_gr
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_gr

După cum am văzut noul traseu 322 dublează pe 222 în proporție de 90%.
Singura noutate este că are stație în DIMRI.
Puteau pana la acest capăt sa mai înființeze 2 stații.

 


  • Author: mihai565
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București mihai565

Începănd cu 01.01.2022 linia 112 si 442 migrează de la Autobaza Giurgiului la Autobaza Nordului si Floreasca ,bineinteles si cu alte schimbari de ture in 381,610 si 102

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Dragos31

Astazi, 27 Decembrie 2021, in prima zi de circulatie a liniei 322, au fost repartizate autobuzele 6331, 6343 si 6345 de la Autobaza Alexandria.

Indicativul a fost trecut pe toate placutele de statie, iar, daca autobuzele vor circula cat de cat intercalate cu cele de pe linia 222, traseul ar fi un plus pentru locuitorii de pe Prelungirea Ghencea.

Harta 322.png (257.98 KB; downloaded 1353 times)


Program 322 Cartier Rezidential Dimri.png (96.78 KB; downloaded 1353 times)


Program 322 Parcul Drumul Taberei.png (100.82 KB; downloaded 1353 times)


6331 - Linia 322 - Bd. Drumul Taberei (Statia ''Aleea Vlasiei'') - 27 Decembrie 2021

6331 - 322 - 27.12.2021(2).png (1.61 MB; downloaded 1353 times)

 


Go to page:  1  ... 397 398 399 400 401 402 403  ... 422
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1905 forum members have written 369045 posts in 4483 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use