Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1447740 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
”Sefutzii” nu sefii, dupa o astfel de amplasare a capetelor de linie isi misca profundorul, din birourile caldute, sa vada daca conditiile de pauza ale ”colegilor” soferi de autobuze, sunt conforme unui standard minimal de stationare? Nu cred!
@Celestin Draganescu La Dedeman Ghencea... in afara de o tabela nu-i nicio facilitate pentru soferi... (cu referire la un minim de confort, recte o toaleta ecologica) Pot merge la DEDEMAN, nu?!
Asa vizeaza ADTBPI sa surghiuneasca unii conducatori de autobuze, sa-i dea/arondeze pe linii ”proscrise”, fara sa verifice conditiile minime de stationare? Si, STB mai vrea mult randament si empatie colegiala fara sa ofere mai nimic?!
”Sefutzii” nu sefii, dupa o astfel de amplasare a capetelor de linie isi misca profundorul, din birourile caldute, sa vada daca conditiile de pauza ale ”colegilor” soferi de autobuze, sunt conforme unui standard minimal de stationare? Nu cred!
@Celestin Draganescu La Dedeman Ghencea... in afara de o tabela nu-i nicio facilitate pentru soferi... (cu referire la un minim de confort, recte o toaleta ecologica) Pot merge la DEDEMAN, nu?!
Asa vizeaza ADTBPI sa surghiuneasca unii conducatori de autobuze, sa-i dea/arondeze pe linii ”proscrise”, fara sa verifice conditiile minime de stationare? Si, STB mai vrea mult randament si empatie colegiala fara sa ofere mai nimic?!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Pai nu acestea ar fi cazurile pentru care ar trebui sa se implice sindicatele? Nu sa apere interesele* angajatilor (*rezonabile, referitoare la conditiile de munca in primul rand) si sa faca cunoscute problemele obiective ale acestora?
Pai nu acestea ar fi cazurile pentru care ar trebui sa se implice sindicatele? Nu sa apere interesele* angajatilor (*rezonabile, referitoare la conditiile de munca in primul rand) si sa faca cunoscute problemele obiective ale acestora?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Nici măcar sindicatele, condiţiile de muncă sunt prevăzute în Normele de protecţie a muncitorului (nu a muncii, că protejăm muncitorul, nu munca) şi nerespectarea lor la o simplă reclamaţie la ITM ( sau cum s-o numi acum, că tot îşi schimbă denumirea ) se lasă cu urmări.
Nici măcar sindicatele, condiţiile de muncă sunt prevăzute în Normele de protecţie a muncitorului (nu a muncii, că protejăm muncitorul, nu munca) şi nerespectarea lor la o simplă reclamaţie la ITM ( sau cum s-o numi acum, că tot îşi schimbă denumirea ) se lasă cu urmări.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
@ByOnu
Sa n-o mai dam de gard! Sunt simplu observator, si, asociatia asta metropolitana, CHIAR N-A FACUT NIMIC pentru reglemetarea lucrurilor, vorbesc de ceea ce am vazut la ”capat” DEDEMAN Ghencea! Vrei probe, am, dar ar fi rusinos pentru ADTBPI sa le prezint (filmare video de la bordul masinii). Ce EI nu le stiu? Daca nu, le improspatez memoria negresit!
Care a fost argumentul ADTBPI sa duca 138 si 221 la DEDEMAN? NICIUNUL!
@ByOnu
Sa n-o mai dam de gard! Sunt simplu observator, si, asociatia asta metropolitana, CHIAR N-A FACUT NIMIC pentru reglemetarea lucrurilor, vorbesc de ceea ce am vazut la ”capat” DEDEMAN Ghencea! Vrei probe, am, dar ar fi rusinos pentru ADTBPI sa le prezint (filmare video de la bordul masinii). Ce EI nu le stiu? Daca nu, le improspatez memoria negresit!
Care a fost argumentul ADTBPI sa duca 138 si 221 la DEDEMAN? NICIUNUL!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Gabi23
Pentru linia 138, există toaletă la Cartier Militari, iar pentru linia 221 la CET Vest. Pentru mai multe toalete ecologice, STB ar trebui sa facă un contract cu o firmă specializată.
Pentru linia 138, există toaletă la Cartier Militari, iar pentru linia 221 la CET Vest. Pentru mai multe toalete ecologice, STB ar trebui sa facă un contract cu o firmă specializată.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
ADTBPI a decis asta, Ea sa se ocupe de asta, nu STB!
ADTBPI a decis asta, Ea sa se ocupe de asta, nu STB!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Hai ca asta e caz fericit cu toaleta la un capat de linie, mergeti cu liniile de Obor sau cele de la Sudului si vorbim dupa. Eu nu vad o problema asa groaznica in a nu avea toaleta la un capat de linie, sunt atatea linii de centru care nu au stationare decat la un capat si nu s-a plans nimeni de ele pana acum.
Hai ca asta e caz fericit cu toaleta la un capat de linie, mergeti cu liniile de Obor sau cele de la Sudului si vorbim dupa. Eu nu vad o problema asa groaznica in a nu avea toaleta la un capat de linie, sunt atatea linii de centru care nu au stationare decat la un capat si nu s-a plans nimeni de ele pana acum.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Pai pe principiul tau, Orex, nu s-ar fi prelungit nicio linie si n-ar fi aparut regionalele, nimic. Si eu sustin ca trebuie toalete si facilitati de baza pentru personal la punctele de stationare, DAR TPBI doar face strategiile, facilitatile pentru angajati sunt aspecte operationale, deci este treaba operatorului.
Ma mira putin ca n-ai tipat pana de curand cand 381 intorcea la Victoriei, fara facilitati, fara stationare, circuland 21km tur-retur, cu niste blocaje de neinchipuit pe Vacaresti si Magheru. Surprinzator, nici sindicatul si nici soferii nu tipau. TPBI le-a usurat viata soferilor de pe 381 ducandu-i la Chibrit (aprox. 4km), unde au facilitati si stationare. De la cursa completa de 21km cu o singura stationare, avem acum semicursa de 14km cu stationare si facilitati la ambele puncte terminus. Desigur ca asta nu vrei sa vezi.
Pai pe principiul tau, Orex, nu s-ar fi prelungit nicio linie si n-ar fi aparut regionalele, nimic. Si eu sustin ca trebuie toalete si facilitati de baza pentru personal la punctele de stationare, DAR TPBI doar face strategiile, facilitatile pentru angajati sunt aspecte operationale, deci este treaba operatorului.
Ma mira putin ca n-ai tipat pana de curand cand 381 intorcea la Victoriei, fara facilitati, fara stationare, circuland 21km tur-retur, cu niste blocaje de neinchipuit pe Vacaresti si Magheru. Surprinzator, nici sindicatul si nici soferii nu tipau. TPBI le-a usurat viata soferilor de pe 381 ducandu-i la Chibrit (aprox. 4km), unde au facilitati si stationare. De la cursa completa de 21km cu o singura stationare, avem acum semicursa de 14km cu stationare si facilitati la ambele puncte terminus. Desigur ca asta nu vrei sa vezi.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
381!
Nu se canibalizeaza traseul dintre Piata Resita si Piata Unirii cu linia 76? Acest lucru n-a fost vazut prin prisma strategiei metropolitane de vorbim la prezent despre acestea, ca beneficiam de transport ecologic pe acest segment de drum. Ca n-avem cu ce, e alta mancare de peste!
Cati ”sudisti”, in contextul actual, cu bilet de 1 ora si jumatate vor sa-si piarda timpul in trafic, aiurea, de la Resita la Clabucet? Zic ca numai autoflagelații, sau cei care beneficiază de gratuitate pe STB, oricare altii iau atitudine...inca de la Piata Sudului sau, eventual, de la Piata Unirii. Chiar sunt curios, STB a facut vreo statistica dupa contopirea 300 cu 381, cati pasageri sunt dispusi sa se deplaseaza din sud (Resita), pana-n nord (Clabucet), la bordul 381?!
Care a fost schisma ”strategiei” de s-au ”bagat” 138 si 221 la Dedeman? Ce nu era loc la TV, pentru 138, atat timp cat 126 e istorie?
Si, mai e o chestiune.
Tot la fel vor ”musca” autoritatile locale, pentru fluidizarea traficului de tramvaie pe calea Calarasilor, cum au facut-o pe calea Mosilor, atunci cand vor fi, in trafic, Imperio?
381!
Nu se canibalizeaza traseul dintre Piata Resita si Piata Unirii cu linia 76? Acest lucru n-a fost vazut prin prisma strategiei metropolitane de vorbim la prezent despre acestea, ca beneficiam de transport ecologic pe acest segment de drum. Ca n-avem cu ce, e alta mancare de peste!
Cati ”sudisti”, in contextul actual, cu bilet de 1 ora si jumatate vor sa-si piarda timpul in trafic, aiurea, de la Resita la Clabucet? Zic ca numai autoflagelații, sau cei care beneficiază de gratuitate pe STB, oricare altii iau atitudine...inca de la Piata Sudului sau, eventual, de la Piata Unirii. Chiar sunt curios, STB a facut vreo statistica dupa contopirea 300 cu 381, cati pasageri sunt dispusi sa se deplaseaza din sud (Resita), pana-n nord (Clabucet), la bordul 381?!
Care a fost schisma ”strategiei” de s-au ”bagat” 138 si 221 la Dedeman? Ce nu era loc la TV, pentru 138, atat timp cat 126 e istorie?
Si, mai e o chestiune.
Tot la fel vor ”musca” autoritatile locale, pentru fluidizarea traficului de tramvaie pe calea Calarasilor, cum au facut-o pe calea Mosilor, atunci cand vor fi, in trafic, Imperio?
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_minciu91
Mâine vor fi prezente in noua linie, 487, Otokar Kent de 12 m, 6494 și 6640. Cele ce erau titulare in 781. Totodată, linia a fost deja trecută în stații.
Mâine vor fi prezente in noua linie, 487, Otokar Kent de 12 m, 6494 și 6640. Cele ce erau titulare in 781. Totodată, linia a fost deja trecută în stații.
IMG-20211226-WA0035.jpg (501.44 KB; downloaded 3194 times)
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_minciu91
Update: Primul tur din 487 va avea ieșirea la 4:10-14:05 (schimbul 1), 14:05-00:35 (schimbul 2). Iar turul 2, va ieși la 4:45 și se va retrage la 23:45. Liniile 122, 222 rămân cu aceleași ture, respectiv 8 și 5, iar 322 va avea 3 ture.
Update: Primul tur din 487 va avea ieșirea la 4:10-14:05 (schimbul 1), 14:05-00:35 (schimbul 2). Iar turul 2, va ieși la 4:45 și se va retrage la 23:45. Liniile 122, 222 rămân cu aceleași ture, respectiv 8 și 5, iar 322 va avea 3 ture.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
După cum am văzut noul traseu 322 dublează pe 222 în proporție de 90%.
Singura noutate este că are stație în DIMRI.
Puteau pana la acest capăt sa mai înființeze 2 stații.
După cum am văzut noul traseu 322 dublează pe 222 în proporție de 90%.
Singura noutate este că are stație în DIMRI.
Puteau pana la acest capăt sa mai înființeze 2 stații.
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
mihai565
Începănd cu 01.01.2022 linia 112 si 442 migrează de la Autobaza Giurgiului la Autobaza Nordului si Floreasca ,bineinteles si cu alte schimbari de ture in 381,610 si 102
Începănd cu 01.01.2022 linia 112 si 442 migrează de la Autobaza Giurgiului la Autobaza Nordului si Floreasca ,bineinteles si cu alte schimbari de ture in 381,610 si 102
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Astazi, 27 Decembrie 2021, in prima zi de circulatie a liniei 322, au fost repartizate autobuzele 6331, 6343 si 6345 de la Autobaza Alexandria.
Indicativul a fost trecut pe toate placutele de statie, iar, daca autobuzele vor circula cat de cat intercalate cu cele de pe linia 222, traseul ar fi un plus pentru locuitorii de pe Prelungirea Ghencea.
6331 - Linia 322 - Bd. Drumul Taberei (Statia ''Aleea Vlasiei'') - 27 Decembrie 2021
Astazi, 27 Decembrie 2021, in prima zi de circulatie a liniei 322, au fost repartizate autobuzele 6331, 6343 si 6345 de la Autobaza Alexandria.
Indicativul a fost trecut pe toate placutele de statie, iar, daca autobuzele vor circula cat de cat intercalate cu cele de pe linia 222, traseul ar fi un plus pentru locuitorii de pe Prelungirea Ghencea.
Harta 322.png (257.98 KB; downloaded 2833 times)
Program 322 Cartier Rezidential Dimri.png (96.78 KB; downloaded 2834 times)
Program 322 Parcul Drumul Taberei.png (100.82 KB; downloaded 2833 times)
6331 - Linia 322 - Bd. Drumul Taberei (Statia ''Aleea Vlasiei'') - 27 Decembrie 2021
6331 - 322 - 27.12.2021(2).png (1.61 MB; downloaded 2833 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination