Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Subiect: Discuții despre transportul local din București

5208 mesaje, 608839 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 367 368 369 370 371 372 373
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Costin

Asta ziceam si eu :) ca ar trebui sa fie intr-un fel, nu ca si este asa...

 


  • Autor: V2A
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București V2A

De astăzi, odată cu introducerea autobuzelor hibrid pe linia 205, au intervenit și alte modificări (mă refer la programul de weekend):
- autobaza Ferentari a pierdut 3 ture din 102 și a preluat câte un tur pe liniile 137 și 667;
- autobaza Militari a pierdut un tur din linia 137 și 3 ture din linia 300;
- autobaza Giurgiului nu mai are ture în 123, a pierdut un tur din linia 104 și 2 ture din linia 301 și a preluat 3 ture pe linia 300 (acum sunt 7 Giurgiului+2 Militari);
- autobaza Alexandria a mai preluat un tur pe linia 104 (acum sunt 17 Giurgiului+2 Alexandria);
- autobaza Obregia a pierdut un tur din 667, dar a preluat turele de Giurgiului din linia 123 și un tur pe linia 381;
- autobaza Floreasca a pierdut câte un tur din liniile 182 (acum sunt 5 Nordului+5 Floreasca) și 381;
- autobaza Nordului a pierdut 5 din 7 ture din linia 205, dar a preluat 3 ture pe linia 330 (acum sunt 5 Titan+4 Nordului) și 2 ture pe linia 301;
- autobaza Titan a preluat 3 ture pe linia 102 și a pierdut 3 ture din linia 330.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Vai cata prostie monumentala! :popa:

 


  • Autor: barbuandrei
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

+ Alexandria a suplimentat cu un tur linia 117.
Ca o paranteza, sunt ture de la Nordului ce au accesul si retragerea in/din 330 la Faur Poarta 4....

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

La Presei nu le placea?

 


  • Autor: Gabi23
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Gabi23

Metehne vechi nesănătoase. Așa și Titan când a preluat linia de la Pipera, aveau accesul la Presei...

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Marian Andrei

Asa avea Titan in 335 la Baneasa acum 10 ani.  :popa:

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Marian Andrei

De asemenea, soferii de Nordului nu sunt acomodati cu traseul lui 330. Autobuzul cu care am venit din Titan de exemplu a luat-o inainte la Ferdinand spre Obor, abia cand a vazut statia de la Mihai Bravu 33 si-a dat seama, a stat ceva pe ganduri sa iasa de pe culoar peste stalpii de plastic de la intrarea in pasaj Obor, dar pana la urma a mers pe linie inainte si a facut statia la Obor comun cu 1. Frigiderul a ramas gol ca nu prea avea calatori  :lol:

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Marian Andrei a scris:
Asa avea Titan in 335 la Baneasa acum 10 ani.  :popa:

Pai mai are, am vazut la un moment dat pe la 5 dimineata un articulat la Dristor cu firma "acces la Complex Baneasa"

 


  • Autor: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București WT_fan06

Am văzut și ce frumos face accesul Bujoreni la Băneasa, pentru linia 131...

 


  • Autor: barbuandrei
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

102 - Acces la Gara Progresul din Autobaza Titan
112 - Acces la Cfr Constanta din Autobaza Giurgiului
123 - Acces la Cet Sud din Depoul Bujoreni
131 - Acces la Baneasa din Depoul Bujoreni
133 - Acces la Tineretului din Depoul Bujoreni
135 - Acces la Tunari din Autobaza Giurgiului
137 - Acces la Carrefour Militari din Autobaza Ferentari
173 - Acces la Argesului din Autobaza Ferentari
205 - Acces la Straulesti din Depoul Bujoreni
300 - Acces la Clabucet din Autobaza Giurgiului
330 - Acces la Faur din Autobaza Nordului
335 - Acces la Baneasa din Autobaza Titan
343 - Acces la Inst. Oncologic din Autobaza Giurgiului
368 - Acces la Romana din Autobaza Alexandria
605 - Acces la Baneasa din Autobazele Ferentari si Alexandria (in urma cu o luna)
783 - Acces la Otopeni din Autobaza Titan
Acestea sunt cateva exemple ce mi au trecut prin minte "la rece", insa mai sunt destule cazuri de acces sau retragere de peste 10 km.

 


  • Autor: ADK
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ADK

Ajungi s-o iei pur și simplu razna și în traficul bucureștean. Am zis în 2014 că era o aberație linia 4 deținută de Militari pentru că aveau T4R, iar linia era slab frecventată (ca să nu mai trimită Giurgiului V3A gol bun de linii ca 11 sau 25), dar ce văd aici chiar nu-mi pot explica de ce arunci multe linii la autobaze din cealaltă parte a orașului (probabil vrei să scoți șoferii mai repede la pensie). În schimb, liniile 125 și 232 erau mai potrivite la Obregia decât la Ferentari de mai demult, dar în acea perioadă fiecare garaj avea mașinile sale și le trimiteau cum considerau că erau mai corect (totuși 232 merita mai mult DeSimon decât DAC sau Ikarus, sau măcar câteva ture), și chiar și după uniformizarea doar cu Citaro au rămas cam la fel repartizările.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

barbuandrei a scris:
102 - Acces la Gara Progresul din Autobaza Titan
112 - Acces la Cfr Constanta din Autobaza Giurgiului
123 - Acces la Cet Sud din Depoul Bujoreni
131 - Acces la Baneasa din Depoul Bujoreni
133 - Acces la Tineretului din Depoul Bujoreni
135 - Acces la Tunari din Autobaza Giurgiului
137 - Acces la Carrefour Militari din Autobaza Ferentari
173 - Acces la Argesului din Autobaza Ferentari
205 - Acces la Straulesti din Depoul Bujoreni
300 - Acces la Clabucet din Autobaza Giurgiului
330 - Acces la Faur din Autobaza Nordului
335 - Acces la Baneasa din Autobaza Titan
343 - Acces la Inst. Oncologic din Autobaza Giurgiului
368 - Acces la Romana din Autobaza Alexandria
605 - Acces la Baneasa din Autobazele Ferentari si Alexandria (in urma cu o luna)
783 - Acces la Otopeni din Autobaza Titan
Acestea sunt cateva exemple ce mi au trecut prin minte "la rece", insa mai sunt destule cazuri de acces sau retragere de peste 10 km.

Daca mai aveti astfel de linii ineficiente economic va rog sa adaugati, as vrea sa trimitem un punct de vedere din partea asociatiei.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

Pai de exemplu alte 2 linii de Hibride:
304 cu acces de la Bujoreni la Străulești va face 14 kilometri (36 minute)
Si nu in ultimul rand, 301. Acces de la Bujoreni la Pasaj CFR Tunari... 22 kilometri (41 minute) :roll:
Alte linii care imi vin in minte: 104 de la Giurgiului la Cora Pantelimon...  13,3 kilometri (45 minute)
226 acces de la Alexandria la Piața Romana... 8,9 kilometri (30 minute)
243 acces de la Giurgiului la CFR Constanța... 15,8 kilometri (36 minute)
R442 de la Giurgiului la Otopeni...  26,2 kilometri (46 minute) :popa:
Pentru aceste date am folosit Google Maps

 


Mergi la pagina:  1  ... 367 368 369 370 371 372 373
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327084 mesaje în 3918 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare