Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Subiect: Discuții despre transportul local din București

5208 mesaje, 606598 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 366 367 368 369 370 371 372 373
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Asta sa fie ultima problema ca e Euro 3 sau alta nuanta. Important e ca autobuzul sa circule, nu sa stea blocat in trafic. Sa fie facute benzi unice in tot orasul ...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Mai rămâne să ne spui și cum să se facă acele benzi unice.
Deocamdată nu le respectă nimeni.  Pe b-dul Unirii nici măcar nu se parchează.  Acolo nici eu nu respect banda unică ( Între tribunal și Piața Unirii )

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Aici e strict de vina BPR care doarme in post sau mai rau considera ca banda unica mai rau incurca. Eu pe cuvant ca i-as pune pe teren fara masini sa vada cum e :evil:

 


  • Autor: alch3mist
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București alch3mist

cris_m a scris:
Pai da ca poluarea e in periferie nu in centrul orasului... In loc sa le trimita pe astea in 104, la schimb cu avalansa de Euro 3 de la Giurgiului... Bine ca promitem marea cu sarea, dar chestiile de bun simt pauza. :popa:


Stiu ca nu are legatura neaparat cu transportul auto, dar poluarea este cateodata mai mare la periferie decat in centru. Uita-te acum pe Airly. Chiar e irelevant unde mai circula Euro 6/Hibrid si unde circula Euro 3/4, in contextul in care avem santiere peste tot, se fasoneaza borduri in strada fara jet de apa, utilajele primariilor mai mult ridica praful decat spala strazile, se ard plastice si cauciucuri la gropile de gunoi etc. Privind imaginea globala, aerul e poluat peste tot, din multe alte surse; chiar daca-si inceteaza toate autobuzele circulatia o saptamana, zau daca ar fi mare diferenta
Screenshot_2020_11_16_20_27_05.jpg (662.7 KB; descărcat de 954 ori)

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Au trecut mai bine de 2 luni de cand STB a introdus primele autobuze in cartierul Greenfield. Este vorba despre linia 204 intre complexul rezidential si Terminalul Straulesti.

Comunicatul il aveti in urmatorul link: http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1338

Au trecut ceva saptamani - timp in care s-a putut face o analiza productiva asupra acestui traseu. Din cate stiu, in fiecare zi sunt 4 autobuze.

Personal, mai mult am vazut autobuzele goale. De ce?

1) capatul si statia Greenfield se afla in afara complexului rezidential - cei care locuiesc in capatul celalalt sunt nevoiti sa mearga 1 - 1.5 kilometri pe jos pana la autobuz;
2) autobuzele pleaca de la Straulesti cam in acelasi timp cu 304 - atasat grafice;
3) autobuzele stau in cursul saptamanii, cat si in weekend, uneori, blocate pe Centura din cauza lucrarilor la pasajul de la Mogosoaia, respectiv din cauza numarului mare de masini ce se indreapta dinspre podul Otopeni spre giratoriul DNCB - EST;
4) la Greenfield, nu exista un punct de achizitionare a titlurilor de calatorie;
5) locuitorii din zona NU au o legatura directa si rapida cu:

- un centru comercial (cel mai apropiat este Baneasa);
- aeroport (sau un alt autobuz care sa ii duca acolo - express sau regional);
- gara (vezi Baneasa, dar aici e o alta discutie);
- centrul orasului.

Ar mai fi si alte aspecte, dar va las pe voi sa le dezbateti sau sa le descoperiti.

Propunerea mea  si singura (si ma repet, asa cum am facut-o de mai multe ori pe forum): avand in vedere spatiul mare de parcare al autobuzelor, dotarea cu toaleta pentru soferi, cat si deservirea si creearea unor conexiuni care sa fie in beneficiul locuitorilor, a unui feedback din partea lor catre STB / PMB (acest return poate fi si sub forma financiara - calatorii cumparate, abonament), cat si a incurajarii utilizarii unui transport eficient si ecologic, ar fi prelungirea liniei 131 pana la Greenfield .

Astfel, toate lucrurile enumerate mai sus, pot fi corectate. Nu necesita multe modificari. Poate doar introducerea a alte 3-4 ture (Nordului le poate "muta" pe cele din 204). De ajutor ar fi o banda unica pe tot traseul propus, anume DN1, Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Kiseleff, Prezan, Dorobantilor (intre Piata Dorobanti si Romana).

+ ar fi utilizate autobuze fabricate in 2020 - Mercedes-Benz Citaro Hybrid + Otokar, cat si autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4.
+ s-ar mai aerisi capatul de la Baneasa - sufocat de autobuze.

Pana atunci, va las cateva poze din cartier realizate acum 2-3 saptamani, dar incep cu graficele curente.

204 Greenfield.jpg (136.17 KB; descărcat de 684 ori)


204 Straulesti.jpg (188.16 KB; descărcat de 681 ori)


304 Straulesti.jpg (180.77 KB; descărcat de 680 ori)


Greenfield 204.JPG (384.8 KB; descărcat de 680 ori)


Greenfield harta.jpg (124.98 KB; descărcat de 682 ori)


DSC_0558.JPG (1.16 MB; descărcat de 684 ori)


DSC_0559.JPG (665.86 KB; descărcat de 682 ori)


DSC_0560.JPG (1000.89 KB; descărcat de 680 ori)


DSC_0561.JPG (905.26 KB; descărcat de 679 ori)


DSC_0562.JPG (883.87 KB; descărcat de 679 ori)

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Ultimele poze.

DSC_0563.JPG (795.56 KB; descărcat de 640 ori)


DSC_0572.JPG (758.56 KB; descărcat de 640 ori)


DSC_0573.JPG (950.64 KB; descărcat de 637 ori)


DSC_0578.JPG (1.06 MB; descărcat de 642 ori)


DSC_0579.JPG (1.41 MB; descărcat de 643 ori)


DSC_0580.JPG (1.23 MB; descărcat de 645 ori)


DSC_0581.JPG (1.36 MB; descărcat de 645 ori)


Si doua poze cu 4342.







 


  • Autor: rosetti61
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București rosetti61

Parca ii "ameninta" Firea cu putin timp inainte de alegeri pe cei din Greenfield cu noua linie 305 catre Piata Presei.
Daca nu s-ar fi scos din Bucuresti maxitaxiurile, era acum o increngatura de linii... 500-nu stiu cat in toate cele 4 zari - Otopeni, Straulesti, Presei, Aurel Vlaicu-Pipera... altele gen Ghencea-Baneasa via Piata Victoriei sau din Rahova spre Cora Pantelimon etc :mrgreen:  :evil:

 


  • Autor: orex
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București orex

Tot cu Mercedes”Irannational”, rosii sau albastre vrei sa se faca aceste trasee de...MaxiTaxi ”500”? :mrgreen:
E, 501 era de la V. Oltului la Piata Rosetti (5 lei) si, mai apoi 516 de la V. Oltului-P. Scanteii (cred ca tot atat, 5 lei, probabil)! :yes:

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Privatizați odată transportul în comun ! Statul se dovedește - încă o dată - un prost administrator.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Oricine ar conduce fie el stat sau privat trebuie sa aiba studii in domeniu ca sa faca treaba ca lumea. Altfel e fix egal cu 0.

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Costin

andrei11 a scris:
Privatizați odată transportul în comun ! Statul se dovedește - încă odată - un prost administrator.

In esenta, afirmatia este corecta si personal eu sustin ideea. Insa aici vorbim de o autoritate care planifica transportul, asa ceva nu poate fi decat de stat. STBul poate fi particular (si sustin ideea!) insa desi asta ar rezolva multe probleme, nu va rezolva proasta planificare a traseelor care revine ADTPBI. Asa ca ajungem la vorba lui Cristi - sa fie oamenii competenti, interviuri pe bune la numirea pe post etc. Asa cu nepotul varului, a carui singura calificare e ca e nepotul varului, nu face nimeni treaba.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Ce înseamnă să fi competent ?
Voi nu observați că competența este strâns legată de câte like-uri obții pe Facebook, Instagram, etc ? Un articol luat la întâmplre de pe net:
8 cele mai bune aplicații pentru a obține aprecieri pe Instagram (Gratuit și Sigur)

 


  • Autor: Costin
  • Site Admin
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Costin

Competenta stii si tu ce inseamna, doar nu trebuie sa dau definitia de DEX acum... si exista in companiile serioase private. Exista procese serioase de selectie a candidatilor care masoara competenta corect si obiectiv, am facut parte din asemenea procese de 'ambele parti' si iti confirm clar ca nu se joaca nimeni cu selectia candidatilor. Scopul final e sa alegi omul potrivit pentru postul potrivit si sa ii oferi conditiile necesare ca sa performeze, nimeni nu are interes sa tina persoane neproductive sau nepotrivite  sau incompetente in mediile serioase de afaceri/cercetare/dezvoltare de produse. Mentiunea e ca la stat asemenea procese sunt inexistente, iar la privat, mai ales "la patron", exista posibilitatea sa nu fie implementate corect.

Articolul ala nu are nici o relevanta pentru subiectul in discutie. Ba chiar e o intreaga 'stiinta' in spatele marketingului online (serios) si nu, nu este ceea ce se discuta in acele articole care sunt doar vrajeli pentru oameni fara ocupatie. Dar asta nu are nici o legatura cu ce vorbeam.

Ca sa revin, problema principala a institutiilor de stat este ca nu exista interes pentru performanta. Problema secundara este ca exista un interes pentru 'nepotul varului', si e mai mare decat pentru performanta. Si aici nu e vorba de profit, pentru ca vorbim de o institutie care nu face asa ceva, ci doar centralizeaza niste servicii (trasee, informare etc).

STB-ul il eficientizezi prin privatizare, pentru ca reduci instant acele cheltuieli inutile date din repartizari pe garaje preferentiale si titularizare preferentiala (care conduc la programe ineficiente si trasee de acces si retragere foarte lungi), ca sa dau un singur exemplu de ceva ce se rezolva in secunda doi cand se pune problema de pierderi si/sau profit.

ADTPBI-ul nu il poti privatiza. Il poti privi ca pe un minister la scara mica - o agentie cu putere executiva care da cadrul de desfasurare a unei activitati. Asa ca solutia e depolitizarea, desfiintarea nepotismului, si angajarea unor profesionisti 'pe bune'.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Da, ADTPBI mustește a profesionalism. Ce să spun, dă profesionalismul pe dinafară din ADTPBI   :headbash:

 


Mergi la pagina:  1  ... 366 367 368 369 370 371 372 373
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1657 utilizatori ai forumului au scris 326761 mesaje în 3916 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare