Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Subiect: Discuții despre transportul local din București

5208 mesaje, 606664 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 362 363 364 365 366 367 368  ... 373
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Stefan28

V2A a scris:
Odată cu ”hibridizarea” liniei 133 au intervenit următoarele modificări:
- turele de Giurgiului din 605 au fost mutate în 102;
- Autobaza Ferentari are iar ture în 605, în locul celor de Giurgiului și a preluat turul de Alexandria rămas în 667;
- Autobaza Titan a mai preluat două ture în 123;
- Autobaza Giurgiului a mai preluat un tur în 300 (acum sunt 14 Militari + 2 Giurgiului);
- linia 196 a trecut de la Militari la Ferentari;
- linia 368 a trecut complet la Alexandria (Floreasca mai avea doar două ture după înființarea liniei 231).


Deci 123 are de azi 17 ture de la Obregia si 4 de la Titan.
La rândul ei, 123 primeste 17 Hibride, deci 100% urmează 123 "hibridizata", si Titan va ramane cu cele 4 ture, iar Obregia cu nimic.
:mrgreen:

 


  • Autor: ANTENA
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ANTENA

Astăzi
Ora 9: 343 intersecția Eliade cu Floreasca sens Fundeni
Ora 14: 343 sosind in Piața Dorobanților
Ora 18: 231 pe Prezan spre Charles de Gaulle
Toate mașinile erau goale pușcă. Zero călători. Nada

 


  • Autor: ANTENA
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ANTENA

V2A a scris:
Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0224058521

"La data de 14 Sepembrie 2020, Societatea de Transport Bucuresti STB SA a infiintat si inceput operarea liniei de autobuze cu indicativul 204 care leaga cartierul Greenfield de Terminalul Multimodal Straulesti.

Ca urmare a testelor efectuate in ultimele zile, si pentru a veni in intampinarea nevoilor de transport ale locuitorilor cartierului Greenfield, Societatea de Transport Bucuresti STB SA a infiintat si incepe operarea, din data de 1 Octombrie, a unei noi linii de autobuze cu indicativul 305, care va avea traseul pe DN1 spre Piata Presei.

STB SA va dezvolta in continuare rețeaua de transport atat către cartierul Greenfield, cat si catre alte noi cartiere rezidențiale, facand astfel mai facila legătura cu mijloacele de transport de suprafață din zona centrală a Capitalei, cât și cu metroul.

Primăria Capitalei și Societatea de Transport București STB SA se implică activ în dezvoltarea unui plan integrat de transport public în comun, astfel încât toți cetățenii să beneficieze de servicii fiabile și calitative."


Adica asta ar fi traseul de retur? My God !!!!
5C0DE98C-515B-4C26-BD16-32E73D199F19.jpeg (338.64 KB; descărcat de 1214 ori)


Neaaparat sunt necesare și alte legături de la Greenfield, spre Gara de Nord, Aeroport Otopeni etc. Înțeleg ca sunt multe nevoi

 


  • Autor: Victor92
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Victor92

Mai bine duceau 131 acolo ... si banda unica de la Centura pana la Romana si invers ...

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Tu ai o boală cu banda asta unikă. Când vii cu o propunere din asta fantezistă atașează te rog și Norme de aplicare, adică cum faci ca banda aceea unică să fie într-adevăr bandă unică. Dar real,  nu indicații din seria << Din puțul gândirii >> . Mulțumesc.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Normele exista, dar nu se aplica. Degeaba ti le insira aici, cu totii le cunoastem, sper.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Pot face o teorie de ce nu se aplică normele.  De aici trebuie pornit, de ce nu se aplică ? O normă care nu se poate aplica e ca și cum nu ar exista !

 


  • Autor: rosetti61
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București rosetti61

Alt indicativ din zona nu gaseau, 148, 149, 248, 249, 349, 350?

 


  • Autor: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Chev Celios

Un comunicat al Primariei Dobroesti pe pagina lor de Facebook.
Comunicat
Lucrările la traseul STB din Fundeni s-au încheiat. După efectuarea probelor, autobuzele vor parcurge traseul pe ruta pod Fundeni – Strada Gării – capăt strada Caisului
După o serie de amânări și probleme legate de infrastructură, au fost finalizate lucrările la traseul STB din Fundeni; s-au amenajat stațiile și zona unde va fi capătul de linie ( str Caisului).
Traseul STB va reprezenta o prelungire a liniei actuale 182 / 343, de la podul Fundeni până la capătul de linie, ce va fi pe strada Caisului.
Pe strada Gării vor fi trei stații: Livadă, Cireșului și Părului. A patra stație va fi pe strada Piersicului, iar capătul de linie va fi pe strada Caisului.
Trebuie menționat faptul ca într un timp extrem de scurt de la bugetarea intarziata a lucrărilor, traseul liniei STB a fost finalizat.
După efectuarea probelor, în cel mai scurt timp, traseul va devenii operabil.


https://www.facebook.com/PrimariaDobroestioficial


Deci se pare ca si 182 si 343 vor intoarce in Fundeni.

 


  • Autor: ANTENA
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ANTENA

Asa cum spunea Adrian Rosca - pe langa intreruperea lui 41, noul PG va trebui  să ceara STB sa re-analizeze/optimizeze pleiada de noi linii de autobuze
infiintate in graba in prag de alegeri. 204,231,243,343,305
Marea majoritate continua sa care aer curat, le vad zilnic.

 


  • Autor: alexandru_gr
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_gr

Ptr 243 țin să te contrazic
Dimineața este full (circul aproape zilnic cu această linie)
Iar în cursul zilei sigur nu cară aer ptr că mereu văd călători în el de la geamul biroului.

 


  • Autor: ANTENA
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București ANTENA

In cazul lui 243, poate ar merita re-analizata oportunitatea capatului de la CFR Constanta.

 


  • Autor: Dragoscat4609
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București Dragoscat4609

ANTENA a scris:
Asa cum spunea Adrian Rosca - pe langa intreruperea lui 41, noul PG va trebui  să ceara STB sa re-analizeze/optimizeze pleiada de noi linii de autobuze
infiintate in graba in prag de alegeri. 204,231,243,343,305
Marea majoritate continua sa care aer curat, le vad zilnic.

Legat de 243 si 343, te contrazic, nu cara aer. Aceste doua linii 243 si 343 sunt cele mai rapide rute de a ajunge din Colentina in Pipera. Eu lucrez in Pipera si acum cu 243 si 343 ajung mult mai rapid in Pipera, decat cu trenurile 16 si 36 sau cu mult iubitul metrou care la orele de varf este foarte aglomerat.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Pe langa regandirea acestor linii eu as merge si mai departe cu regandirea unor repartizari. De exemplu, 102 sa fie mai intens deservit de Giurgiului, iar turele lor din 253 sa ajunga la Titan. Idem 243 sa revina la Titan. Evident mai sunt si alte lucruri de remediat, orice ar fi semnalati-le aici. Pe cat posibil vom incerca sa le centralizam si sa le transmitem prin intermediul ONG-ului mai departe.

 


Mergi la pagina:  1  ... 362 363 364 365 366 367 368  ... 373
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1657 utilizatori ai forumului au scris 326761 mesaje în 3916 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare