Subiect: Discuții despre transportul local din București
5208 mesaje, 606609 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Victor92
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Victor92
Prima parte: https://bit.ly/33IidsY
Ultimele.
4902

4935

Prima parte: https://bit.ly/33IidsY
Ultimele.
DSC_0892.JPG (155.8 KB; descărcat de 1230 ori)
DSC_0904.JPG (158.66 KB; descărcat de 1231 ori)
Drumul Nisipoasa 231.JPG (83.53 KB; descărcat de 1231 ori)
Stefan Mihailescu Braila 231.JPG (101.81 KB; descărcat de 1229 ori)
4902

4935

- Autor: motherplayer
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
motherplayer
Intreb si eu : cat de greu (si scump) pentru STB este infiintarea unui nou terminal ? (ma refer la terminal adevarat, unde poate fi loata pauza de masa pentru soferi de exemplu)
Am impresia ca o multime de linii (de autobuz) au trasee chinuie tocmai pentru a se lega de un acest punct (traditionalele Piata Presei, Ghencea, Arena Nationala, Complex Baneasa...), cand tocmai avantajul autobuzul in principiu este ca se poate intoarce oriunde... 231 e doar un exemplu, daca traseul era gandit doar pentru calatori, ajungand la Aviatorilor traseul nu s-ar fi sucit spre Presei, ci s-ar fi orientat catre centru, oriunde Victoriei sau Romana, sau chiar oprit la Aviatorilor, acolo exista conexiuni bune.
Intreb si eu : cat de greu (si scump) pentru STB este infiintarea unui nou terminal ? (ma refer la terminal adevarat, unde poate fi loata pauza de masa pentru soferi de exemplu)
Am impresia ca o multime de linii (de autobuz) au trasee chinuie tocmai pentru a se lega de un acest punct (traditionalele Piata Presei, Ghencea, Arena Nationala, Complex Baneasa...), cand tocmai avantajul autobuzul in principiu este ca se poate intoarce oriunde... 231 e doar un exemplu, daca traseul era gandit doar pentru calatori, ajungand la Aviatorilor traseul nu s-ar fi sucit spre Presei, ci s-ar fi orientat catre centru, oriunde Victoriei sau Romana, sau chiar oprit la Aviatorilor, acolo exista conexiuni bune.
- Autor: cosminduru
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cosminduru
Nu cred că e nici greu, nici scump. Dar cel mai probabil este necesar cel puțin un aviz de la Brigada Rutieră, iar STB are o reticență/lene să își bată capul.
Capetele din centru nici măcar nu sunt nimic decât niște stații obișnuite, maxim mai trebuie o toaletă ecologică sau ceva.
Exemple, Sala Palatului, Pța Romană, Pța Rosetti, Sf. Vineri (pt. autobuzele din sud), etc.
La Charles de Gaulle există chiar și bretele unde se poate amenaja un loc special pt staționarea autobuzelor, doar să se vrea.
Nu cred că e nici greu, nici scump. Dar cel mai probabil este necesar cel puțin un aviz de la Brigada Rutieră, iar STB are o reticență/lene să își bată capul.
Capetele din centru nici măcar nu sunt nimic decât niște stații obișnuite, maxim mai trebuie o toaletă ecologică sau ceva.
Exemple, Sala Palatului, Pța Romană, Pța Rosetti, Sf. Vineri (pt. autobuzele din sud), etc.
La Charles de Gaulle există chiar și bretele unde se poate amenaja un loc special pt staționarea autobuzelor, doar să se vrea.
- Autor: ANTENA
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ANTENA
Piata Dorobantilor. Simplu, logic si la indemana.
Pentru 343 s-a putut.
Deh. Atat s-a putut
Piata Dorobantilor. Simplu, logic si la indemana.
Pentru 343 s-a putut.
Deh. Atat s-a putut
-
- Autor: V2A
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
V2A
Odată cu ”hibridizarea” liniei 133 au intervenit următoarele modificări:
- turele de Giurgiului din 605 au fost mutate în 102;
- Autobaza Ferentari are iar ture în 605, în locul celor de Giurgiului și a preluat turul de Alexandria rămas în 667;
- Autobaza Titan a mai preluat două ture în 123;
- Autobaza Giurgiului a mai preluat un tur în 300 (acum sunt 14 Militari + 2 Giurgiului);
- linia 196 a trecut de la Militari la Ferentari;
- linia 368 a trecut complet la Alexandria (Floreasca mai avea doar două ture după înființarea liniei 231).
Odată cu ”hibridizarea” liniei 133 au intervenit următoarele modificări:
- turele de Giurgiului din 605 au fost mutate în 102;
- Autobaza Ferentari are iar ture în 605, în locul celor de Giurgiului și a preluat turul de Alexandria rămas în 667;
- Autobaza Titan a mai preluat două ture în 123;
- Autobaza Giurgiului a mai preluat un tur în 300 (acum sunt 14 Militari + 2 Giurgiului);
- linia 196 a trecut de la Militari la Ferentari;
- linia 368 a trecut complet la Alexandria (Floreasca mai avea doar două ture după înființarea liniei 231).
-
- Autor: aztec
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
aztec
Întrebare.
Se are în vedere cesionarea transportului Bucureștean către Voluntari?
Din ce in ce mai des vad destul de adânc în oraș autobuze voluntare...
Ușor ușor ....
Întrebare.
Se are în vedere cesionarea transportului Bucureștean către Voluntari?
Din ce in ce mai des vad destul de adânc în oraș autobuze voluntare...
Ușor ușor ....
-
- Autor: Andrei Andraș
- Membru Silver
- Scris:
-
Discuții despre transportul local din București
Andrei Andraș
Le vezi pentru că circulă pe regionale, regionale care intră prostesc și aberant de mult în oraș. Și vor fi și mai multe pentru că ușor ușor STB va rămâne strict în București.
Le vezi pentru că circulă pe regionale, regionale care intră prostesc și aberant de mult în oraș. Și vor fi și mai multe pentru că ușor ușor STB va rămâne strict în București.
- Autor: alexandru_gr
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
STV este operator regional in cadrul ADTPBI și operează momentan pe 17 trasee regionale care pătrund și în interiorul Bucureștiului unde au capetele de linie.
STV este operator regional in cadrul ADTPBI și operează momentan pe 17 trasee regionale care pătrund și în interiorul Bucureștiului unde au capetele de linie.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Nu mai raționați primitiv, București - ZID- Ilfov. Raționați cu capul. Punctul de interes A --> Punctul de interes B. Vorbim de ADTPBI și nu de STB // Transport Ilfov.
E fix ca î n cadrul UE sau mai bine spun a Spațiului Schengen, priviți totul unitar și integrat, nu fracționat în granițe artificiale !
Nu mai raționați primitiv, București - ZID- Ilfov. Raționați cu capul. Punctul de interes A --> Punctul de interes B. Vorbim de ADTPBI și nu de STB // Transport Ilfov.
E fix ca î n cadrul UE sau mai bine spun a Spațiului Schengen, priviți totul unitar și integrat, nu fracționat în granițe artificiale !
- Autor: alexandru_gr
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Mie unul mi se pare ok ca regionalele să pătrundă până în anumite puncte de interes în interiorul Bucureștiului mai ales unde este legătura și cu metroul .
Mie unul mi se pare ok ca regionalele să pătrundă până în anumite puncte de interes în interiorul Bucureștiului mai ales unde este legătura și cu metroul .
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
-
- Autor: Costin
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Costin
Modelul cu operatori multipli este perfect in regula cata vreme ai integrate tarifarea si informarea calatorilor, asa cum e cam peste tot mai la vest de noi.
aztec a scris:
Întrebare.
Se are în vedere cesionarea transportului Bucureștean către Voluntari?
Din ce in ce mai des vad destul de adânc în oraș autobuze voluntare...
Ușor ușor ....
Modelul cu operatori multipli este perfect in regula cata vreme ai integrate tarifarea si informarea calatorilor, asa cum e cam peste tot mai la vest de noi.
- Autor: gexge
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
gexge
E ok sa ai operatori multipli, dar aceștia sa nu vina cu autobuze sh cu vechime de peste 10 ani și peste 1 milion de km făcuți in Olanda. După ne plângem de poluare și de condițiile din mijloacele de transport.
E ok sa ai operatori multipli, dar aceștia sa nu vina cu autobuze sh cu vechime de peste 10 ani și peste 1 milion de km făcuți in Olanda. După ne plângem de poluare și de condițiile din mijloacele de transport.
-
- Autor: aztec
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
aztec
Mie îmi părea ciudat sa vad la Charles de Gaulle un autobuz voluntar...
"Anumite puncte de interes"pot fi...cam toate, mai ales Unirii de ex.
Cel mai ciudat e că șefii supremi a celor două servicii împart același dormitor...poate de aici și penetrarea atât de adâncă a autobuzelor STV in interiorul Bucureștiului...cu autobuze mai vechi că MB E3 de la STB
Mie îmi părea ciudat sa vad la Charles de Gaulle un autobuz voluntar...
"Anumite puncte de interes"pot fi...cam toate, mai ales Unirii de ex.
Cel mai ciudat e că șefii supremi a celor două servicii împart același dormitor...poate de aici și penetrarea atât de adâncă a autobuzelor STV in interiorul Bucureștiului...cu autobuze mai vechi că MB E3 de la STB
📖 Opțiuni paginare
Prima pagină
•
Forum părinte: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Alege destinația