Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5493 posts, 757493 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 304 305 306 307 308 309 310  ... 393
 
 

📖 Pagination options
  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Linia 302 a mai primit 2 ture, ajungând la 8. Linia 222 a mai primit un tur, ajungând la 7. Suplimentări sunt și pe 122, care a ajuns la 12(!) ture, față de 7 în aprilie. Linia 385 are 21 de ture, din care, astăzi, 8 erau asigurate cu autobuze Otokar nou introduse în circulație: 6657, 6662, 6664, 6669, 6672, 6674, 6678, 6679.
Linia 221 este deservită din 1.06.2019 de autobaza Alexandria, cu autobuze Otokar de 10 și 12 m. Astăzi erau 6331, 6485 și 6638.

 


  • Author: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Pe 221 mai bine bagă Citaro dacă nu au suficiente Kent C 10.
Ce se întâmplă cu cele 4 Kent C 10 de la Militari? , sunt folosite doar 2 pentru 106 . Restul vor fi transferate sau se va suplimenta 106  ?

 


  • Author: adrian buda
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) adrian buda

Cel putin unul este pe 268: 6337.

 


  • Author: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

Acum 10-15 minute era unul și în 336, deci cred ca sunt folosite ca rezerve.

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: CiprianTRB
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) CiprianTRB

rosetti61 wrote:
De cand s-a infiintat, la sfarsitul anilor 60, a avut un traseu chinuit: Crangasi (Cpt. Grozeanu/Cimitir)- Constructorilor - Giulesti - Plevnei - Stefan Furtuna - Budisteanu - Luterana - Sala Palatului (la un moment dat a a circulat temporar si prin Stirbei Voda). In 1975 se prelungeste spre cartierul Militari (din Constructorilor intra pe Ciuslea si mai departe pe Ciurel), in 1980 se sparge in doua - 78 barat (278) care circula numai intre cartierul Giulesti (Constructorilor-Flamanda) si Sala Palatului iar 78 nu mai face ocolul prin Constructorilor ci intra direct in calea Crangasi. 278 a circulat mereu prin Plevnei insa 178 a migrat pe Dinicu Golescu.
A existat la sfarsitul anilor 90 un "ajutor" local pentru 178  - 678 Apusului - Gara de Nord (mai este posibil asa ceva azi?). Traseul lui 178 de azi e un mamut - variante ajutatoare x78 ar fi cart. Militari Residence - Apusului/ Apusului - Gara de nord/ Apusului - Sala Palatului. Tripleta x68 din Drumul Taberei de ce nu poate fi aplicata si in cazul lui 178? 178 ar deveni 378 iar celelalte variante 178 si 278.

Asta ar fii o idee buna dar,
Complex Comercial Apusului e mereu aglomerat  de multe ori staționează pe cealaltă parte pentru ca nu mai au loc și în acest fel se pierd o gramada de curse , unde sa mai încapa încă 2 linii? Ar trebuii înființat un nou terminal prin zona, dar unde?

 


  • Author: cosminduru
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cosminduru

Cunosc bine această linie, locuind în zona cartierului Militari de mic.
Traseul a devenit un chin odată cu metroul ușor 41 care a gâtuit tot traficul.

Bd. Uverturii este blocat dimineata și seara. Pe secțiunea Virtuții - Crângași călătorii preferă 41.
Prelungirea spre Master și ulterior la Militari Residence a transformat linia într-o cursă de semimaraton, fragmentată și predispusă la "trenulețe".
178 a fost dintotdeauna haotică la intervale, fenomen pe care îl puteți observa de ex. la stația Uverturii sens Militari.
Se așteaptă 20-30 de minute, stația e full. În primul autobuz e omor, lumea nu vede după colț dacă mai vin altele sau nu.
Al doilea dă colțul și ce oameni nu au avut loc în primul se înghesuie în acesta. Imediat vine și al treilea relaxat și oarecum gol.
Apoi urmează o altă "gaură" de 20-30 minute.

Soluția pare a fi noul pod de la Ciurel, care ar trebui să degreveze Uverturii.

 


  • Author: Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Tom

Linia X78 aș împărți-o astfel:
178: Sala Palatului - (traseul actual) - Apusului - Valea Cascadelor
278: Militari Residence - Roșu (Apeductului - (Crinului | Rezervelor) - 1 Decembrie) - Uverturii - Crângași (via Constructorilor??) - Gara Basarab
378: Actualul 178
Linia R430 aș modifica-o astfel:
s1: Chiajna (comun cu R434) - Str. Apeductului - Militari Residence - (traseul actual)
s2: Valea Cascadelor - Apusului - Str. 1 Decembrie - Str. Rezervelor - Str. Apeductului - Chiajna (capăt comun cu R434)
Asta ar însemna probabil ca 278 să fie un fel de R478. Oricum la cât s'a construit în zonă, acolo deja e oraș.
Dacă ar folosi Șîkîdîmuri sau alte autobuze de 10 metri, R430 ar putea merge până la Apusului cel puțin spre Apusului pe străzile pe care merge și 611, iar la întoarcere să vină pe 1864 - 1 Decembrie - Rezervelor (străduțele pe care vine 611 spre Militari Residence sunt groaznice pentru orice mașină mai mare, chiar și dubele lui 611).

 


  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Eu aș reorganiza liniile din Militari în felul ăsta:
Linia 336 să nu mai întoarcă la ,,Apusului",ci s-o ia înainte pe Bulevardul Iuliu Maniu,apoi s-o ia prin ,,Militari Shopping Center" și să întoarcă în cartierul ,,Militari Residence".Iar în centru să nu mai întoarcă la ,,Piața Rosetti",ci la ,,Piața Romană".
Traseul lui ar fi: ,,Militari Residence" - Strada Tineretului - Militari Shopping Center - Bulevardul Iuliu Maniu - Șoseaua Cotroceni - Strada Constantin Noica - Calea Plevnei - Strada Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Strada Dem Dobrescu - Bulevardul Nicolae Bălcescu - Bulevardul Gheorghe Magheru - ,,Piața Romană",cu întoarcere prin Bulevardul Gheorghe Magheru - Strada George Enescu - Strada Episcopiei - Strada Știrbei Vodă - Strada Luterană - Strada General Berthlot - Strada Budișteanu - Strada Mircea Vulcănescu - Strada Constantin Noica - Șoseaua Cotroceni - Bulevardul Iuliu Maniu - Militari Shopping Center - Strada Rezervelor - Strada Apeductului - ,,Militari Residence".
Linia 178 să fie scurtată la ,,Gara de Nord",iar întoarcerea să fie prin Strada Witting - Calea Plevnei,apoi traseul de ducere.Totodată,aș modifica linia de la intersecția Bulevardul Iuliu Maniu/Drumul Osiei prin Bulevardul Iuliu Maniu - Militari Shopping Center,apoi traseul de bază.
Linia R430 ar deveni linia urbană cu indicativul 278 și ar circula între  ,,Militari Shopping Center" și ,,Lujerului" prin Strada Rezervelor - Strada Apeductului - Strada Crinului - Strada Alexandru Ioan Cuza - Bulevardul Uverturii - Șoseaua Virtuții - Bulevardul Iuliu Maniu - ,,Lujerului",cu întoarcere prin Bulevardul Iuliu Maniu - Strada Dreptății sau Strada Dezrobirii - Bulevardul Uverturii - Strada 1 Decembrie 1918 - Strada Rezervelor - Strada Apeductului - Strada Tineretului - ,,Militari Shopping Center".

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Marian Andrei

336 de la Apusului inseamna razboi, acum cativa ani a fost doar un zvon ca vrea primaria sa faca parcare si piata pe terenul capatului si 336 sa mearga la Master, a plouat cu reclamatii la RATB chiar din cauza acestui zvon. E o prostie oricum, 336 pleaca mai mareu plin de la Apusului.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Gabi23

Stau și mă minunez de unde vin anumite idei enunțate pe aici, linii dublate aiurea, prelungiri nejustificate.  :popa:
De curiozitate, care este raționamentul pentru care 336 trebuie să meargă la Piața Romană?
Sau 178/278/378, trei linii cu traseu mare parte comun?  :think:

 


  • Author: Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Tom

1. În afară de un raționament mai bun pe care l-ar putea da cel care a făcut propunerea, altul ar fi că la Romană întorcea în anii '80.
2. Care ar fi raționamentul pentru care la Cluj, între punctele A - B - C există o linie A-B, una B-C și una A-C? Propunerea pe care am făcut-o nu e bătută în cuie și nici măcar nu ar interesa pe domnii de la STB-sa, care au oricum date mai exacte privind fluxurile de călători și soluții mult mai bune și probabil mai realiste. Ideea era ca linia actuală să fie "divizată" parțial pentru a asigura legături alternative între un capăt și o porțiune mare din traseul actual. Un 178 scurtat la Valea Cascadelor (pentru că la Apusului ar fi greu să mai întoarcă) ar scuti aglomerația între Apusului x Maniu și Militari Residence, un 278 prin Roșu ar scuti toată aglomerația de pe Maniu și cea dintre Basarab și centru, iar un traseu complet actual, posibil ușor modificat, ar asigura legătura dintre cele două capete pentru cei interesați. Din păcate zona Uverturii-Virtuții-Crângași (traseu comun), e zonă extrem de aglomerată.
Mă tem însă că le-ar putea da prin cap domnilor sîtîbîști să "rupă" linia în două după modelul 102-202 și sûnt convins că ar oferi raționamente mai bine fundamentate decât cele ale unor "externi" de onorabila, respectabila și venerabila lor societate (pe acțiuni).

 


  • Author: cosminduru
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) cosminduru

Mai există posibilitatea unor linii cu variante "scurte" cum am văzut pe alte meleaguri.
Anumite linii au un traseu de bază și o variantă sau mai multe alternative pentru a scurta și asigura ranforsarea pe un segment foarte solicitat al liniei.
În București există 331 și 331bis. Similar, la metrou M1 există capătul Republica și extins unele trenuri la capătul Pantelimon.

Problema este că în mentalul călătorilor nu este ușor de inoculat și înțeles un astfel de sistem, dacă nu este afișat clar pe vehicul destinația.
Mai ales cu defecțiunile afișajelor electronice, ne obișnuim cu celebra foaie A4 în parbriz, călătorii trebuie să memoreze trasee, stații și direcții.
Pe stații iarăși informațiile sunt extrem de limitate, doar o înșiruire de numere , fără direcții, fără timp estimat, fără legături.

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Incepand de miercuri, 5 Iunie 2019, ora 11:00, linia 178 circula deviat pe sensul de mers catre "Cartier Militari", de la intersectia Soselei Orhideelor cu Calea Giulesti, pe Sos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Ing. Pascal Cristian, Str. Ceahlau, cu revenire pe traseul de baza din statia "Bd. Ceahlau". Devierea are loc in contextul lucrarilor de reabilitare a Pasajului Grant, demarate de catre Primaria Municipiului Bucuresti.

Revenind la linia 178, fiecare autobuz de pe acest traseu a primit in parbriz o foaie A4 pe care sunt mentionate noile artere pe care circula autobuzele, iar in statiile parasite au fost lipite tot niste coli A4 care informeaza eventualii calatori despre deviere.

Ce m-a surprins negativ in momentul in care am ajuns langa breteaua pe care autobuzele liniei 178 urcau pe Pasajul Grant: nici un picior de muncitor pe santier. Doar trei utilaje si... atat! :?

Va invit sa urmariti cateva cadre realizate in urma cu aproximativ 3-4 ore, respectiv doua autobuze Mercedes-Benz Citaro.  :yes:













4809 - Linia 178 - Sos. Orhideelor (Statia "Calea Giulesti") - 7 Iunie 2019





4392 - Linia 178 - Bd. Regiei/Sos. Orhideelor - 7 Iunie 2019



 


Go to page:  1  ... 304 305 306 307 308 309 310  ... 393
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1799 forum members have written 352116 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use