Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5493 posts, 757492 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 235 236 237 238 239 240 241  ... 393
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nu inteleg de ce nu il lasa pe 77 la Unirii, ce mai conteaza daca e 76 sau 77 ca si indicativ? Tot apare deja pe placutele din statie.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Nu mai e, cum nu mai este nici 73 pe E. Racoviță.
Și ca să-l citez pe șoferul de pe 5247: "De duminica teoretic vom circula la Unirii, practic vom vedea."

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Ah da? deja? Oricum, ideea ramane....ce costa sa ramana 77 in loc de 76, nu e ca si cand 76 era cine stie ce linie istorica si vezi doamne e obisnuita lumea  :lol:

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

:shock:  76 are o istorie de aproape 40 de ani și este una din liniile de tradiție din Berceni, nu cred ca exista un locuitor cu o vechime mai mare de 15 ani și sa nu știe de aceasta linie și de troleibuzele articulate ce făceau legenda pe aceasta linie. Într-adevăr in ultimii ani 77 ia cam luat fata si lumea se obișnuise cu el (77)...

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Scuze, nu eram la curent cu istoria Berceniului :D Eu priveam lucrurile dintr-o perspectiva mai recenta. Mea culpa  :bere:

 


  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Deci,toate liniile de troleibuz din Berceni:73,74 si 76 vor fi duse la Unirii.Iar legat de autobuze,l-as duce pe 381 pana la Complex Baneasa,iar pe 313 l-as duce pe Vacaresti-Timpuri Noi-Bulevardul Mircea Voda-Bulevardul Corneliu Coposu-Piata Unirii cu intoarcere prin Bulevardul Unirii si Bulevardul Mircea Voda.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

WAYNEN wrote:
l-as duce pe 381 pana la Complex Baneasa

Îți dai seama câte autobuze ar fi nevoie pentru un traseu care și așa e foarte aglomerat în condițiile actuale? Cine vrea la Complex Băneasa are suficiente variante de la Piața Romană!

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB punmeister

Sau de la Sf. Vineri cu 605.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

GPS wrote:
nu cred ca exista un locuitor cu o vechime mai mare de 15 ani și sa nu știe de aceasta linie și de troleibuzele articulate ce făceau legenda pe aceasta linie. Într-adevăr in ultimii ani 77 ia cam luat fata si lumea se obișnuise cu el (77)...

Eu si acum, dupa atatia ani, de cate ori ma intreba cineva la Piata Sudului cum ajunge la Piata Resita, ii raspundeam "Mergeti pana la giratoriu si de acolo luati troleibuzul 76... Pardon, 77..."
Pentru mine 76 este "de acolo" ;)

 


  • Author: Trole
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Trole

@ Waynen   Pentru Băneasa există 131...
Dar să vedem o variantă de întoarcere pentru unele linii de troleibuze la Bd. Tineretului. Situație care a mai fost deja propusă.
Avantajele ar fi următoarele:
- reducerea parcursului suplimentar al liniei 76, și implicit a suprapunerii cu linia 381, pentru asigurarea unei frecvențe cât mai bune pe cel mai aglomerat tronson,
- păstrarea stațiilor existente pentru asigurarea acelorași puncte de îmbarcare debarcare pentru orice linie care vine dinspre / se duce spre Cart. Berceni, spre deosebire de varianta întoarcerii sub pasajul Mihai Bravu, ce ar presupune crearea unor alte puncte de oprire,
- corespondența facilă către linia 133 și, de ce nu, către tramvai, ce are stație în imediata vecinătate,
- crearea unei bucle care poate fi folosită și în cazuri de avarii / blocaje / lucrări care ar putea afecta restul traseului spre centru,
- avantajul unei rețele relativ simple, ce nu necesită instalarea unei noi încrucișări tw-tb, precum în varianta întoarcerii sub pasajul Mihai Bravu,
- posibilitatea poziționării macazelor în apropierea stațiilor, în zone unde viteza de deplasare este oricum redusă (nu-mi imaginez că o să se cumpere macaze noi...  :twisted:  )
Principalele dezavantaje:
- un traseu oricum prea lung pentru 76,
- un terminal fără puncte de interes evidente

Necesar: câțiva stâlpi, câteva console, traversee, două macaze, vreo 250 m de rețea nouă, bare de curbă, cleme, un retuș al părții carosabile și bordurii pentru ușurarea virajului...
(cu verde - rețeaua existentă, cu portocaliu - bucla propusă)
Bucla Vacaresti.jpg (126.78 KB; downloaded 2291 times)

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Aici chiar au intors troleibuzele incepand cu 1986-87, dupa aducerea lui 133 la Mihai Bravu, dar RATB a uitat ori ii e teama sa repete, avand in spate experienta acelor ani cand fluxurile de calatori erau altele si pe Calea Vacaresti carau aer, motiv pentru care au fost scurtate la Piata Sudului, facand legatura de la metrou in cartier (bucla era la BIG, langa statie, la MB legatura cu metroul e hat, peste garla).

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Deci 73 Obregia, 74 Racovita, 76 Resita toate converg la Nitu Vasile la giratoriu si de acolo ca fratii spre Unirii, corect?

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Pacat ca nu sunt putin mai mari traseele respective daca tot vor duce la Unirii. Sunt putine statii pana ca tronsonul sa devina comun (daca ramanea capat la Sudului nu era o problema, dar asa..). Iar zona s-a dezvoltat, 73 ar putea merge pana mai departe pe bdul Metalurgiei (sunt in jur de 4 statii suplimentare daca se urmeaza linia lui 232) iar 74 pe Magurele-Luica si capat la Resita pe partea cealalta (de ex) daca nu dus spre Progresului si s-ar realiza astfel intrucatva legatura intre Giurgiului si zona Berceni, chiar daca nu cu Oltenitei cum era un proiect in studiul JICA, dar cu tramvaie. Nu invit la discutie, ca e evident ca n-avem trolee pentru asa ceva si lucrarile de largire la strazile respective nici n-au inceput. E mai mult o reflectie. Si asa sunt probleme de mediu destule, n-ar strica sa se investeasca in transportul electric (de ochii lumii, ai Europei etc).

 


Go to page:  1  ... 235 236 237 238 239 240 241  ... 393
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1799 forum members have written 352112 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use