Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5493 posts, 757499 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 227 228 229 230 231 232 233  ... 393
 
 

📖 Pagination options
  • Author: V3nt0R
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

Nu cred ca la Bucuresti treaba cu valabilitatea calatoriei pe o perioada de n minute poate functiona, traficul este mult prea imprevizibil, unele trasee vin mult prea greu fata de altele care vin usor, si nu-ti poti planifica calatoria la minut etc.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Bineinteles ca la Bucuresti trebuie masuri complementare pentru implementarea a asa ceva. Benzi unice, parcari, prioritizarea transportului in comun in intersectii, separarea liniilor de tramvai de trafic acolo unde se poate. Intai sa asiguram cadrul utilizarii in parametri optimi a unor astfel de titluri de transport.
Imi vine rau cand vad ca in 27 ani nu suntem practic nicaieri cu transportul in comun. N-avem statii ca lumea (bine ca punem pamant de flori sau gazon pe unele din ele ca sa aiba motz rahatul), placute in statii ca lumea, harti cu traseele in statiile principale (actualizate, nu uitate de Dumnezeu), sistem de anunt electronic in statii (daca nu in toate, macar in 3/4 din ele) etc etc etc.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Credeți ca 655 ar trebui păstrat după ce se da drumul la tramvai spre Granitul? Eu personal cred ca a fost cea mai buna linie naveta înființata vreodată. Linia este utilizată pe toată lungimea inclusiv pe tronsonul Traian - Rosetti unde nu circula tramvai (se intercalează foarte bine cu 311 și are in permanenta călători), cât și pe Iancului și Pantelimon unde preia foarte bine surplusul de călători. Pe deasupra este și o foarte buna legătura Est-Centru. Aștept opiniile voastre, mulțumesc.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nu ma pot pronunta pt ca nu cunosc linia dar se poate face o adresa la RATB premergatoare reluarii circulatiei cu tramvaie cerand mentinerea ei (cu argumente). Plus ca presupun ca vorbesti de momentul cand rondul la Granitul va fi unul normal altfel un 55 pe vechiul traseu ar desfiinta 5-ul din motive obiective. Sau ar tine parcul de bidirectionale intins la maximum fara probabilitate de eroare.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

In orice situație, in care se propune desființarea liniei.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Da, sunt de acord cu permantizarea lui 655, dar într-o formă ușor modificată, eu i-aș vedea capul în orașul Pantelimon.

 


  • Author: V3nt0R
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

655 are uneori un interval haotic, dar cred este foarte utilizata de cand a fost infiintata in aceasta formula. Totusi, cred ca nu ar mai avea calatori cand vor reveni tramvaiele, au destule linii de autobuz din Bucuresti nevoie de mariri de parc, nu prea ne putem permite o linie noua creata de la 0 ce ar avea nevoie macar de 10 autobuze pe acest traseu, daca vrei sa mentii un interval decent si sa nu o fi creeat degeaba .

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Referitor la 655, daca se permanentizeaza, sa ii schimbe indicativul in ceva de gen x55, sau 322, 324, sa nu ramanem cu tot felul de 6xx (asa se poate aplica si la 682 - nu umbla la el "ca asa s-a obisnuit lumea" - 109, 209 sai 382 scrie pe el). 6xx si unele 5x la tramvaie sunt destinate liniilor temporare; in caz ca la tramvai s-a intrat in interval si pentru linii normale se poate folosi foarte bine "linia naveta de tramvai 6xy"). Sa il vedem si pe 668 - va ramane asa, va fi desfiintat ori va primi si el un numar - 108, 215. Indicativele de forma 6xx ar trebui sa fie acordate liniilor temporare cu o functionare nu mai mare de un an, ce e mai mult de atat se poate considera ca si linie normala, numerotata corespunzator.

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Cu sau fără tramvai, 655 își justifică pe deplin existența, atâta timp cât M5 nu ajunge să preia fluxul pe axa respectivă.
Dacă ne gândim nițel, avem ca ținte Facultatea de Instalații, Universitatea, Institutul de Arhitectură, ceva licee dintre care Mihai Viteazul fix pe axa respectivă, toate dincolo de piața Iancului. 104 nu face acest oficiu de transport, legat fiind de Bd. Unirii. Ca să nu mai vorbim de faptul că legătura benefică la Rosetti cu mijloacele de transport care leagă centrul cu vestul orașului. Linia merită menținută! Doar renumerotată. 174 vă spune ceva?

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WT_fan06

Pana la urma exista vreo strategie in numerotarea liniilor RATB? Ma refer aici la liniile de autobuz 1xx-3xx. Ce semnificatie ar trebui sa poarte?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

3xx erau linile rapide, de exemplu 311. Oprea cam din două în două stații, de exemplu : Rosetti / Moșilor / Școala Iancului / Piața Iancului / Piața Muncii / Dristor / și așa mai departe.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

Ce a uitat sa mentioneze Andrei este ca 3xx dubla linii 1xx.
De exemplu 311 era "cursa rapida" pe traseul 111, care oprea in fiecare statie.

La fel 331 cu 131,  368 si 168 etc. etc. etc.
(Au existat si exceptii,  in care 3xx "nu se pupa" de nici o culoare cu traseul 1xx)

Asta a fost la inceput, dar dupa scurt timp s-a pierdut scopul initial.

 


  • Author: alch3mist
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alch3mist

Eu ma intreb de ce mai exista 46 si nu sunt mutate tramvaiele pe 55 intre Sfanta Vineri si Republica via Iancului. In afara de aberatia cu linia de pe Dr. Felix care trebuie pastrata libera de masini parcate...

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

După părerea mea ( pentru că știu situația de aici, probabil că e și prin alte părți ) linia de pe Basarabiei  - Călărașilor / Chișinău / Șerban Vodă trebuie să intre în reabilitare cât mai repede posibil.

 


Go to page:  1  ... 227 228 229 230 231 232 233  ... 393
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1799 forum members have written 352121 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use