Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București

5493 posts, 757283 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 226 227 228 229 230 231 232  ... 393
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@V3nt0R: Soferii de pe liniile 168 si 368 NU fura din curse (probabil asta voiai sa spui)! Autobuzele pleaca la interval din Brincusi/Valea Oltului, dar pe traseul, timpii intre autobuze se maresc din cauza numarului mare de masini si a strazilor inguste din cartier (cel mai bun exemplu e Strada Valea Oltului unde de la 7 dimineata e crima si pedeapsa). Sa luam exemplu: ce vina are un sofer de pe linia 368 daca in momentul in care face stanga de la platforma pe Valea Oltului e ditamai coada, iar pe parcurs autobuzele nu pot pleca din statii pentru ca sunt pline din cauza numarului mare de calatori?

Valabil si pentru 168, 268, 668 si alte linii din oras.

 


  • Author: Nicu24
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Atata timp cat nu exista un control la sânge la RATB nu se va face nimic concret in privinta transportului in comun .
Eu nu inteleg de ce se fura ture de soferi ?Nu sunt mulțumiri de slujba lor ?
Intervalele alea sunt jenante pur si simplu, atata cat de infecta si putredă e aceasta institutie tinuta pe bani publici .

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@Nicu24: Soferii nu au nicio vina! Degeaba bagi autobuze si la 3 minute, daca strazile pe care circula sunt blocate!

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Strada Valea Oltului este un exemplu de cretinism capitalist tipic. Eu am prins zona când se treierea grâu dincolo de stradă...Trebuiau să o facă atunci, imediat după 1989, la 3 benzi / sens + scuar + bandă de parcare în spic. Repet, era ditamai câmpul după stradă.

 


  • Author: Nicu24
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Victor 92 si asta e adevarat însă nici intervale de 30 minute la autobuze in general pare o bătaie de joc sincer .

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@Nicu24: O vina o au si cei care fac aceste itinerarii, dar oamenii de sus prefera sa trimita 4 autobuze inutil sa care elevii lu' Firea din Rahova ...

 


  • Author: V3nt0R
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

Aud prea des scuza cu traficul afectand liniile din Drumul Taberei, n-o halesc deloc, 381 pe axa nord sud poate da de blocaje mult mai grele spre Tineretului sau in Pasajul Unirii, 385 are blocaj pe Ghencea si 13 Septembrie aproape toata ziua, 104 are mai mereu blocaj intre Natiunile Unite si Unirii, Colentina intre Bucur Obor si Doamna Ghica e full zilnic, da, seara intre 5 si 7 si ceva la Academia Militara sens spre cartiere e belea, vorbim insa de restul zilei, vorbim de sensul spre centru, in nicio alta zona din Bucuresti nu e batjocura care este pe liniile din Drumul Taberei la orice ora. Iuliu Maniu. Mai are rost sa il folosim ca exemplu ? 136 si 336 merg aproape mereu la un interval super decent, 62 la fel, care e troleibuz, 137 la fel care are ditamai traseul. Pe partea cealalta, 178, are blocaj si in Crangasi dimineata si seara, si pe Iuliu Maniu aproape toata ziua. Interval super decent, mici decalaje si trenulete, nimic insa asemanator cu bataia de joc din Drumul Taberei .

Imi pare rau, dar nu cred in inocenta celor de pe traseele cu x68. Se fac manevre la curse. Drumul Taberei nu e cartierul asta impanzit de trafic si de blocaje pe care il justificati unii, doar pt ca o ramura de la Eroilor e plina seara o ora si putin.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

andrei11 wrote:
Strada Valea Oltului este un exemplu de cretinism capitalist tipic. Eu am prins zona când se treierea grâu dincolo de stradă...Trebuiau să o facă atunci, imediat după 1989, la 3 benzi / sens + scuar + bandă de parcare în spic. Repet, era ditamai câmpul după stradă.


Andrei, aici este o problema mai degraba istorica decat urbanistica...

Iti amintesti in mod sigur cand in anii '80 Ceausescu a decis sa "folosim fiecare petec de pamant" pentru agricultura, si se dadeau la TV(R) reportaje cu "gospodarii care planteaza rosii langa blocuri".
Dar pentru ca recolta de rosii dintre blocuri era prea mica, tot in '80 a decis "intensificarea folosirii terenului". Si atunci a mai insamantat... niste blocuri! In anii aia a mai plantat/prasit/recoltat niste blocuri noi printre blocurile existente.
In cartierul Titan (cartierul copilariei/tineretii mele) au construit multe astfel de "blocuri plomba" in zone care inainte au fost foarte aerisite, dar le-au sufocat fix prin metoda asta...

Dupa '89 problema a fost fi invers...
Toata lumea voia "retrocedari"... Ce exproprieri sa cutezi sa mai faci imdeiat dupa "nea Nicu? Nu, la litru!".. ;)

Ceea ce spui tu da, are logica...
Dar inaplicabila dupa '89.
Este fix cazul Caii Calarasi, pe care amandoi o stim foarte bine cum arata in urma cu +30 de ani.
Ceausescu a demolat tot si a largit strada.
Dar nu a apucat sa demoleze/largeasca intre Hala Traian si (actuala) Piata Coposu.
Crezi ca cineva (primarie/guvern) ar fi indraznit imediat dupa '89 sa continue "sistematizarea" inceputa de Ceausescu ?
Iar acum, ca avem legi cat de cat, largirea Caii Calarasi ar presupune exproprieri atat de scumpe incat mai bine faci metrou...
Asa ca am ramas cu o Cale Calarasi aproape inutilizabila.

Ce vreau sa spun este ca ceea ce nu a demolat/largit impuscatu' asa ramane, nu cred ca va mai face vreun primar.
Sa comparam cu Fabrica de Glucoza, unde largirea presupune demolari minime, in principal este vorba doar despre exproprieri terenuri - si mama-mama ce "bine merge" proiectul ala...

 


  • Author: Florinds
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

In Drumul Taberei autobuzele sunt o batjocura, troleibuzele nu mai sunt. Foarte buna analiza ta, Victor.
Nici tramvaiele de pe Timisoara nu mai sunt ce au fost, 25 cred ca vine la 10 minute, 8 si 35 poti sa nici nu le iei in calcul, la ce interval au, eventual considerate bonus.
Sunt foarte curios ce se va intampla si in Berceni dupa ce vor da drumul troleibuzelor peste pasaj. Acum e OK pentru ca merg oamenii pe picioare pana la rond si troleibuzele nu stau foarte mult la semafoare.
Asta nu este parc sa infiintezi linii noi, sfidare si batjocura.
Off topic: am prins blocaj de 15 minute pe Bd. Eroilor, ce mai urmeaza... sa se dea cu spatele toata ziua ca sa se poata iesi dintr-o intersectie.

 


  • Author: Nicu24
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Cartierul Drumul Taberei de cand a început santierul la metrou a fost dat peste cap la maximum.
In ceea ce priveste transportul de suprafata vina apartine exclusiv celor de la RATB care fac turele,este o bătaie de joc maxima la ora actuala .
Unele trasee de autobuz nici nu isi justifica existenta, nu cunosc in detaliu liniile din Drumul Taberei dar este inadmisibil avand in vedere si aglomerația nesfârșită ca un autobuz sa aiba intervale mari de 20 minute .
Atâta timp cât nu se trimite Corpul de Control al primului ministru peste ăstia de la RATB si sa se faca un audit corect despre situația reala a acestei instituții nu o sa vedem o însănătoșire pe termen mediu si lung.
Nu cred ca sa facut vreodata un astfel de control la sânge la RATB,sa se scoată in evidenta tot ceea ce este putred si sa se încerce revitalizarea companiei.
Zic si eu ..

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Costin

Corpurile de control ale statului sunt glume proaste. Oricum, la RATB cel mult corpul de control al primariei poate ajunge, pentru ca e in ograda lor.
Audit la RATB - clar, mai mult decat necesar. Dar facut de un auditor privat.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nu se va face asa ceva. Sunt mult prea multe mizerii ascunse si care trebuie sa ramana asa. Ca mai peste tot. De aceea nici transformarea RATB in SC nu se va face decat daca unii sau altii vor considera ca e o noua modalitate care le va servi tot propriilor lor interese. Sa nu ne pacalim ca daca RATB devine SC se schimba ca broasca-n print. Deloc. Doar ca asa macar ar putea accesa fondurile europene de care e nevoie......e cam singura chestie pozitiva pe care o vad ca ar iesi (constransi fiind pana la urma si de realitatile din teren).

 


  • Author: survola
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB survola

Dupa părerea mea, mai mult de 2-3 linii pe o strada e pierdere de bani. Ar trebui reduse din linii si populate mai bine cu vehicule. Intervale de succedare mai bune si legături intre ele.
De exemplu (ipotetic) de la Unirii la Eroilor o singura linie, la 3-4 minute. De acolo una perpendiculară, spre Gara, la 3-4 minute. De acolo, la 3-4 minute pe Calea Griviței. Iar biletele sa fie pe o oră  (sau ceva de acest gen).
Altfel, avem linii de oriunde spre toate directiile, la 30 minute, deci practic inutile.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Daca si cand se vor introduce titlurile de transport cu validitate in minute atunci probabil se vor reorganiza ca lumea traseele de la suprafata. La Iasi se vor introduce in curand si se vorbeste de o reorganizare in primavara viitoare dupa ce vin si ultimele din Isuzurile cumparate in vara. Sa vedem ce o da.

 


Go to page:  1  ... 226 227 228 229 230 231 232  ... 393
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1798 forum members have written 352070 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use