Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1555700 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Nicu24
Puss@ nu suntem siguri de nimic in ceea ce priveste linia 11 pana ce RATB nu intra in pâine cu el pana la Romprim si suplimentarea liniei cu alte vagoane.
Ramane de vazut!
Puss@ nu suntem siguri de nimic in ceea ce priveste linia 11 pana ce RATB nu intra in pâine cu el pana la Romprim si suplimentarea liniei cu alte vagoane.
Ramane de vazut!
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
11 e o linie superușoară, se canibalizează reciproc cu 1...
În Giulești și așa numai fraierii plătesc călătoria deci nu se merită frecvență VIP iar în Berceni înghesuiala va fi BIG - Vitan - Bârzești. Nici aici nu stăm prea bine cu abonamentele...
IuliaIulia wrote:
Sa vedeți aglomerație în 11 cu tatra solo ce va fi, mai ales după ce îl vor duce la Romprim.11 nu e o linie ușoară,tatre solo se puteau trimite pe alte linii mai lejere.
11 e o linie superușoară, se canibalizează reciproc cu 1...
În Giulești și așa numai fraierii plătesc călătoria deci nu se merită frecvență VIP iar în Berceni înghesuiala va fi BIG - Vitan - Bârzești. Nici aici nu stăm prea bine cu abonamentele...
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
WT_fan06
Daca o luam asa cred ca dispare toata regia. Toate liniile ar trebui sa aiba "frecventa VIP" pentru ca asa incurajezi lumea sa foloseasca transportul in comun.
In plus, este mult mai probabil ca cineva sa isi achite calatoria intr-un mijloc nu foarte aglomerat care ajunge bine si te duce repede, decat daca abia reuseste sa se urce.
Daca o luam asa cred ca dispare toata regia. Toate liniile ar trebui sa aiba "frecventa VIP" pentru ca asa incurajezi lumea sa foloseasca transportul in comun.
In plus, este mult mai probabil ca cineva sa isi achite calatoria intr-un mijloc nu foarte aglomerat care ajunge bine si te duce repede, decat daca abia reuseste sa se urce.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Pe site-ul RATB vad ca linia 11 este deja actualizata cu parcursul spre Romprim si interval de 10 minute la ore de varf. Sambata si duminica sunt cam 4-5 tramvaie pe ora in intervalele orare principale. Dar asta doar daca accesezi pdf-urile, in rest e parcursul actual. Deci o struto-camila care pe unul din afara Bucurestiului il baga in ceata. Cum a fost anterior cu linia 1.
M-am uitat de curiozitate la trolee in caz ca vreunuia de pe acolo i-au alunecat degetele si a afisat programul viitor al liniilor de Berceni. Dar nu. Misterul ramane.
Pe site-ul RATB vad ca linia 11 este deja actualizata cu parcursul spre Romprim si interval de 10 minute la ore de varf. Sambata si duminica sunt cam 4-5 tramvaie pe ora in intervalele orare principale. Dar asta doar daca accesezi pdf-urile, in rest e parcursul actual. Deci o struto-camila care pe unul din afara Bucurestiului il baga in ceata. Cum a fost anterior cu linia 1.
M-am uitat de curiozitate la trolee in caz ca vreunuia de pe acolo i-au alunecat degetele si a afisat programul viitor al liniilor de Berceni. Dar nu. Misterul ramane.
- IuliaIulia
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
IuliaIulia
Poate vedem miscare in weekend in acest sens. La Romprim va fi interesant daca-l duc si pe 1 acolo deoarece cred ca 11 il va incurca deoarece cele doua linii pe care se stationeaza la capat,vor trebui pentru fiecare inel al liniei 1(cum e acum la Sura Mare),ca daca era asa il puteau lasa bine mersi si pe 4 sa intoarca acolo.
Poate vedem miscare in weekend in acest sens. La Romprim va fi interesant daca-l duc si pe 1 acolo deoarece cred ca 11 il va incurca deoarece cele doua linii pe care se stationeaza la capat,vor trebui pentru fiecare inel al liniei 1(cum e acum la Sura Mare),ca daca era asa il puteau lasa bine mersi si pe 4 sa intoarca acolo.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Daca e sa o luam dupa parcursul lui 1 filtrat pe "surse" (site-ul RATB
) atunci pentru moment 1 nu va merge la Romprim. Poate apare 34 pe traseul mentionat de Asociatie sau poate il duc pe 1 pana la urma la Romprim. Cred ca momentan tinta e 11 si atat. Si se va trage tare cu probe si tot ca sa i se dea drumul de luni.
Daca e sa o luam dupa parcursul lui 1 filtrat pe "surse" (site-ul RATB

- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Nicu24
Linia 1 nu are cum sa ajunga la Romprim fiind linie circulară, iar linia 34 nu cred ca se va reiinfiinta vreodata fiindca exista 1 si nu are rost.
19 cand o vrea onor RATB ,daca o vrea si exista tramvaie disponibile.
Linia 1 nu are cum sa ajunga la Romprim fiind linie circulară, iar linia 34 nu cred ca se va reiinfiinta vreodata fiindca exista 1 si nu are rost.
19 cand o vrea onor RATB ,daca o vrea si exista tramvaie disponibile.
- IuliaIulia
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
IuliaIulia
Dacă-l lași pe 1 la Sura Mare,unde-l duci pe 19? La Zetari? Și de unde atâtea vagoane? Plus că ar dubla prea mult pe 11 de la Big,pana la Basarab,mai ales inelul de pe Olteniței.
Dacă-l lași pe 1 la Sura Mare,unde-l duci pe 19? La Zetari? Și de unde atâtea vagoane? Plus că ar dubla prea mult pe 11 de la Big,pana la Basarab,mai ales inelul de pe Olteniței.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
1 poate ajunge bine-mersi la Romprim si sa fie circular de la Sudului daca asta e problema. Nu vad sa fie o problema insurmontabila. Si sa speram ca pe 2018 or sa fie prinse in buget niste reabilitari de linii care vor elibera vagoane suficiente incat sa fie asigurat -cu bun simt- parcul circulant pentru 1, 19 si un eventual 34. Totul rand pe rand. Intai 1....in functie de el vedem de 19 si la urma 34 (sau o alta varianta doar daca 1 nu merge la Romprim).
1 poate ajunge bine-mersi la Romprim si sa fie circular de la Sudului daca asta e problema. Nu vad sa fie o problema insurmontabila. Si sa speram ca pe 2018 or sa fie prinse in buget niste reabilitari de linii care vor elibera vagoane suficiente incat sa fie asigurat -cu bun simt- parcul circulant pentru 1, 19 si un eventual 34. Totul rand pe rand. Intai 1....in functie de el vedem de 19 si la urma 34 (sau o alta varianta doar daca 1 nu merge la Romprim).
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
anndrei
Se aude ceva de suplimentarea liniei 106? Timpul de asteptare este de 50 de minute! Nici la preorasenesti nu se asteapta atat...
Se aude ceva de suplimentarea liniei 106? Timpul de asteptare este de 50 de minute! Nici la preorasenesti nu se asteapta atat...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Pe 19 îl poți duce la Progresul.
11 va avea bucla exterioara la Romprim, cea interioară va fi pentru 34.
Sursele sunt placutele montate de RATB, deci la Romprim vor ajunge liniile 11 și 34. Nu am ajuns la Sudului astăzi la pas, ca sa urmăresc in detaliu. Conform plăcuțelor 1 nu ajunge la Romprim. Acum urmează sa vedem dacă le inaugurează pe toate sau apelam la hârtiuță...
IuliaIulia wrote:
Dacă-l lași pe 1 la Sura Mare,unde-l duci pe 19? La Zetari? Și de unde atâtea vagoane? Plus că ar dubla prea mult pe 11 de la Big,pana la Basarab,mai ales inelul de pe Olteniței.
Pe 19 îl poți duce la Progresul.
11 va avea bucla exterioara la Romprim, cea interioară va fi pentru 34.
Sursele sunt placutele montate de RATB, deci la Romprim vor ajunge liniile 11 și 34. Nu am ajuns la Sudului astăzi la pas, ca sa urmăresc in detaliu. Conform plăcuțelor 1 nu ajunge la Romprim. Acum urmează sa vedem dacă le inaugurează pe toate sau apelam la hârtiuță...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
barbuandrei
Sunt multe linii cu un interval mult mai mare de succedare . Ca exemple iti pot da 124 , 126 , 149 , 236 , 427 , 439 , 456 , 461 s.a.m.d. . Cand cei de la RATB vor avea o cerere foarte mare pe linia 106 , atunci vor introduce mai multe ture. De mentionat ca acea cerere trebuie sa se reflecte in numarul de validari.
anndrei wrote:
Se aude ceva de suplimentarea liniei 106? Timpul de asteptare este de 50 de minute! Nici la preorasenesti nu se asteapta atat...
Sunt multe linii cu un interval mult mai mare de succedare . Ca exemple iti pot da 124 , 126 , 149 , 236 , 427 , 439 , 456 , 461 s.a.m.d. . Cand cei de la RATB vor avea o cerere foarte mare pe linia 106 , atunci vor introduce mai multe ture. De mentionat ca acea cerere trebuie sa se reflecte in numarul de validari.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
anndrei
Doar ca in aceasta linie circula foarte multi pensionari si elevi care nu au ce sa valideze. Mai este o mare problema cand se defecteaza unicul autobuz, linia ramane in ,,aer".
Doar ca in aceasta linie circula foarte multi pensionari si elevi care nu au ce sa valideze. Mai este o mare problema cand se defecteaza unicul autobuz, linia ramane in ,,aer".
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Fa o adresa la RATB sa monitorizeze linia.
Fa o adresa la RATB sa monitorizeze linia.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination