Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1337911 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 167 168 169 170 171 172 173  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB AlexD

Astazi dimineata si mai si, Depoul Alexandria nici nu s-a mai sinchisit sa trimita primul vagon pe linia 8 (ala de pleaca din Zetari la 04:52) si am asteptat ca prostii in statie pana la 05:30(Intersectia Sos Salaj cu Calea Ferentari) in conditiile in care multi intrau in tura la 05:45...toti am intarziat azi la munca din cauza indiferentei RATBului.
Ca sa nu mai spun, cuplul de Tatre care a venit direct de la Dep Militari era bineinteles fara caldura si cu usile care ramaneau intredeschise vre-o 10cm, va dati seama ce misto a fost o calatorie cu o astfel de relicva dupa ce am stat 50min in statie la -18*C sa te mai vanture si asta 50 de min pana la Valea Cascadelor ca vatmanul o ardea cu 20km/h...nesimtiti, de ce au program nu stiu, oricum nimeni nu il respecta.
Daca vad picior de controlor pe linia 8 pana in luna mai ii rup capul direct, cu toate ca prostul de mine si multi altii su abonamente de toate liniile valabile.Sau i-au angajat anul trecut ca si controlori si acum fac scolarizarea pentru vatmani pe tramvaie?
076 era ieri pe post de scoala pe Calea Rahovei...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Imi poate spune cineva cum face Metroul Opresc (Tramvaiul 1) la Sura Mare, adica tramvaiul in care ma aflu isi continua traseul pe cealalta ramura a traseului sau trebuie sa-l schimb acolo? Multumesc.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Il schimbi acolo. Sunt doua linii diferite numite la fel pentru fraieri...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Ieri, autobuzul 123 a oprit in statia de la capatul lui 783, de unde am urcat intr'un autobuz fara afisaj, al carui calatori l-au recomandat ca fiind 313 si care intr'adevar a luat-o pe acest traseu. Astazi, surpriza, am coborat cu o statie mai devreme, la Piata Unirii 1 si acolo am urcat in 313, care nu a mai oprit si in statia de la capatul lui 783. Ieri, autobuzul 123 anunta acea statie ca Piata Unirii 1, azi am vazut ca a luat-o pe la fantani.
Mi se pare un sistem idiot, ca si prostia ca 133 nu mai opreste la gara pe Dinicu Golescu. Atunci de ce sa nu aleg taxiul sau masina personala?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Tom wrote:
Mi se pare un sistem idiot, ca si prostia ca 133 nu mai opreste la gara pe Dinicu Golescu.

Linia 133 opreşte la GdN, pe Dinicu Golescu, comun cu linia 178. Şi 105 ar fi indicat să oprească în aceeaşi staţie...

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

105 opreste, insa nu opreste la urmatoarea, pentru ca vireaza stanga pe Grivitei si are statie acolo. Dar e absurd ca 133 sa nu opreasca la Dinicu Golescu. Pe placuta din statie NU este trecut! Nu am stat sa verific daca e asa sau nu.
Si la Piata Unirii este absurd ca 313 nu opreste si in statia lui 783 de la intrarea pe bd. Cantemir, ci tocmai la restaurantul Budapesta/bd. Marasesti. E cam departe. Si mai ciudat este ca acolo m-a lasat 123, care acum vad ca o ia pe la fantani!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Dar in afara de 783 si liniile de noapte niciun autobuz nu opreste in statia de la Irish Pub. Eu nu imi amintesc sa fi oprit vreodata 123 sau 313 acolo. Probabil a fost o greseala a soferului. Singura statie "oficiala" pentru 123 si 313 (ca de altfel si pentru 104, 116, 124) numita Piata Unirii 1 este cea din fata farmaciei Help Net. Iar in ceea ce priveste 104, 123 si 124, daca o iau pe la fantani sau prin fata Irish Pub, este la latitudinea soferului, din ce am observat eu. Totusi, putini o iau pe la fantani deoarece le este mai greu sa se incadreze pe banda de facut stanga.
N-ar fi rea infiintarea unei statii noi pentru 313 si 116 la intrarea pe Cantemir, acolo unde a avut "noul" 76 capatul inainte de suspendare.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Inseamna ca a fost "greseala" ambilor soferi. La 123 a anuntat acea statie ca "Piata Unirii" (1 sau 2?!), iar 313 a venit cu afisajul stins. Am crezut initial ca se retrage.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Linia 136 mi se pare cea mai ciudata linie cu care am mers pana acum (portiunea intre Leu si Podul Izvor). Dupa o statie in dreptul Academiei Militare (apropo, de ce i-au schimbat numele??), urmeaza foarte aproape inca o statie, apoi pana la Mariott sunt statii extrem de dese. Incepand de la Academia Militara pana la Podul Izvor, autobuzul a avut aproape aceiasi calatori, au coborat 3-4, cam cate unul in fiecare statie si au urcat vreo 2-3, tot asa, cam cate unul. Mai bine l-ar fi dus si pe 236 la Podul Izvor.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Practic, inainte de inceperea lucrarilor la metrou, el oprea in statia "Razoare" inainte de intersectia Panduri - Dr. Bagdasar. Statia a fost mutata acum dupa intersectie, comuna cu 122 si 226, considerandu-se probabil ca trebuie sa fie asigurata totusi o transbordare cu autobuzele de Drumul Taberei. Intr-adevar, sunt multe statii pe sos. Pandurilor pe sensul catre 13 Septembrie, dar e mai OK asa, zona e deservita excelent.
In schimb pe mine ma intriga faptul ca nu opreste deloc intre Casa Academiei si Palatul Parlamentului. S-ar putea infiinta statiile Piata Francofoniei (in fata sediului SRI, pe bd. Libertatii) si Piata Constitutiei (dupa intersectia bd. Libertatii cu breteaua bd. Unirii care vine dinspre piata Unirii). Statia Piata Constitutiei merge infiintata si pe sens opus. Dar de ani buni RATB considera inca un subiect tabu infiintarea de statii in zona asta ori circulatia vreunei linii intre Constitutiei si Unirii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Linia 46 continua sa care aer intre Pasajul Victoria si Gara de Nord. Cand iese din pasaj, la Dr Felix, prima statie este la Constantin Caracas. Macar de ar fi fost statia mai aproape de Banu Manta sau chiar la intersectie, unde ar fi legaturi cu 205, 282, 300. Am intalnit o gramada de calatori pe Ion Mihalache care intrebau vatmanii daca mai merg pe Dr Felix. O solutie buna ar fi ducerea lui 46 la Piata Presei si desfintarea fantomei 42. Astfel s-ar asigura o legatura buna intre zona Ion Mihalache si Piata Obor. Sunt destui calatori pe aceasta ruta. Dar cand macelaru capitalei decapiteaza regia de transport, ce pretentii sa mai avem?   :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Daca pe 46 l-ai trimite la Piata Presei acesta ar avea un traseu destul de lung si deasemenea la ce multe tramvaie apte detine in acest moment RATB, linia ar deveni fantoma cu intervale de 30-45 min . Linia 46 ar trebui sa intoarca la Banu Manta la fel si linia 42 ( ma rog un traseu util ar fi pentru 42 Mezes- PPL  dar asa ar ramane dr. Felix fara tramvai ). ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

georgica2704 wrote:
Daca pe 46 l-ai trimite la Piata Presei acesta ar avea un traseu destul de lung si deasemenea la ce multe tramvaie apte detine in acest moment RATB, linia ar deveni fantoma cu intervale de 30-45 min . Linia 46 ar trebui sa intoarca la Banu Manta la fel si linia 42 ( ma rog un traseu util ar fi pentru 42 Mezes- PPL  dar asa ar ramane dr. Felix fara tramvai ). ;)


Nu cred ca era necesar sa specific ca mai trebuie 3-4 vagoane pentru un 46 util la PPL. Stim bine situatia regiei. Si in prezent, daca ar duce 42 la Mezes, tot inutil  e cu un singur vagon. S-au desfintat linii utile iar 42 ramane sa care aer pentru a speria parcangii de ocazie.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Eu zic ca linia 46 ar fi utila daca ar fi prelungita in Militari.Iar linia 42 putea sa intoarca la Banu Manta ca sa tine bucla aia deschisa in caz de avarie pentru liniile 1 si 46,si sa aiba 2 tramvaie pe traseu,nu 1.

 


Go to page:  1  ... 167 168 169 170 171 172 173  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421253 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use