Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1338005 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 163 164 165 166 167 168 169  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

In locul vatmanilor de la Militari eu as merge cu vagonu pana la macaz ma opresc ma dau jos fac macazul si dupa plec.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

In general am vazut ca vatmanii opresc tramvaiul in intersectie. Valabil pentru ambele linii. Dar am vazut si exceptii.

Gabi23 a sesizat bine viteza naucitoare a melcilor de pe 44. Unii vatmani abia se taraie pe traseu. Doar luni am facut sub 20 min de la Stirbei pana la Pasteur, pe Giulesti. In rest am ajuns sa fac 30 min. Iar daca pierd un 44 nu mai zic.... De retinut ca 11-le face  Giulestiul cam in 15 min cu o viteza decenta.
Tot la Orhideea trebuie marit timpul pe verde pentru 44. Cand masinile dinspre Regie au verde, 44 poate pleca din rond lejer spre Giulesti. Se pierde foarte mult timp mai  ales daca se nimereste si un 35 la macaz...
S-au prostit astia de la RATB. :evil:  Fac probe de ochii lumii pe Buzesti-Berzei, iar un jeg de macaz nu sunt in stare sa-l porneasca. Am mai spus in alte postari ca vatmanul nu  are ce cauta pe jos in rond traversand intersectia. Alearga pe barba lui sa faca macazul.

O situatie hilara e si la intersectia Berzei-Dinicu Golescu. Unii vatmani opresc direct la macaz (o data am patit), altii opresc in statie si alearga la macaz, iar ultimii fac statia si apoi opresc la macaz. Era chiar greu sa prelungeasca peronu cu 50 m? :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Chev Celios wrote:
In locul vatmanilor de la Militari eu as merge cu vagonu pana la macaz ma opresc ma dau jos fac macazul si dupa plec.


Problema se pune ca nu ai timp efectiv sa faci aceeasta procedura in 18 secunde, asa cum ne-a spus acum cateva zile "electricianu' ". Asa cum marti (parca) au reusit sa repare macazul de sub pasajul Basarab (Spre Dinicu Golescu si capatul "Gara Basarab"), asa ar putea sa-l repare pe cel de la intersectia Giulesti/Orhideelor. Dimpotriva, acesta ar fi trebuit considerat proritar, dar pana nu o sa se intample ceva grav nimeni nu va lua pozitii...

Legat de linia 44, aceasta are 29 de minute pe semicursa. Cu Tatrele, logic ca aceasta poate fi parcursa lejer in 20-25 de minute. Observ ca in linia 44 se potriveste situatia liniei 47 unde sunt multe minute pe semicursa...sa nu va mirati de ce o sa vedeti doua Tatre una dulpa alta si dupa pauza 20-30 de minute...dar precis nu o sa se rezolve nimic...tipic RATB!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Victor92 wrote:
Legat de linia 44, aceasta are 29 de minute pe semicursa. Cu Tatrele, logic ca aceasta poate fi parcursa lejer in 20-25 de minute. Observ ca in linia 44 se potriveste situatia liniei 47 unde sunt multe minute pe semicursa...sa nu va mirati de ce o sa vedeti doua Tatre una dulpa alta si dupa pauza 20-30 de minute...dar precis nu o sa se rezolve nimic...tipic RATB!


:lol:  :lol: Exact asta ma patit marti 14, cand am tremurat 15 min la Stirbei dupa un 44 spre Giulesti la 7:15.
Observ ca exista un "gol" intre cele 5 curse de circa 15 min sau mai mult.... Cel putin asa vad dimineata, pana in 8:00 . De exemplu azi (joi) am luat 44 de la Stirbei spre Giulesti si una din curse coborase deja  spre Vasile Parvan. O alta cursa am intalnit la Gara, alta la Orhideea si ultima - la Prunaru. Va dati  seama ce gol  a urmat, daca eu eram in cursa urmatoare, tot la Prunaru, dar pe sens opus. Am sperat in vreo minune cu 6-7 vagoane,  dar canci. :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Sava_6115-6315 wrote:
Victor92 wrote:
Legat de linia 44, aceasta are 29 de minute pe semicursa. Cu Tatrele, logic ca aceasta poate fi parcursa lejer in 20-25 de minute. Observ ca in linia 44 se potriveste situatia liniei 47 unde sunt multe minute pe semicursa...sa nu va mirati de ce o sa vedeti doua Tatre una dulpa alta si dupa pauza 20-30 de minute...dar precis nu o sa se rezolve nimic...tipic RATB!


:lol:  :lol: Exact asta ma patit marti 14, cand am tremurat 15 min la Stirbei dupa un 44 spre Giulesti la 7:15.
Observ ca exista un "gol" intre cele 5 curse de circa 15 min sau mai mult.... Cel putin asa vad dimineata, pana in 8:00 . De exemplu azi (joi) am luat 44 de la Stirbei spre Giulesti si una din curse coborase deja  spre Vasile Parvan. O alta cursa am intalnit la Gara, alta la Orhideea si ultima - la Prunaru. Va dati  seama ce gol  a urmat, daca eu eram in cursa urmatoare, tot la Prunaru, dar pe sens opus. Am sperat in vreo minune cu 6-7 vagoane,  dar canci. :evil:


Acum mai "intervine" o problema. La cele doua capate nu sunt dispeceri, deci iti dai seama de aici de ce ne confruntam cu aceasta situatie...Raman la parerea ca linia 11 ar trebui pastrata intre Romprim S.A. si Ghencea, iar turele ramase din 11 sa fie repartizate in 44 + cele 5 Tatra existente...sau poate cei de la Victoria ar putea da cateva ture liniei 44. Ramane de vazut daca se vor mai face modificari. Oricum, 44 in formula actuala, fara suparare, nu e atractiva din cauza intervalelor mari de succedare, din punctul meu de vedere. Daca l-ar duce la 10 minute, si-ar castigat multi calatori!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

Victor92 wrote:
Asa cum marti (parca) au reusit sa repare macazul de sub pasajul Basarab (Spre Dinicu Golescu si capatul "Gara Basarab"), asa ar putea sa-l repare pe cel de la intersectia Giulesti/Orhideelor.

In exemplele date de tine, automatul la macazuri doar trebuia pornit din panoul aferent fiecaruia. La Giulesti/Orhideelor e putin mai complicat pentru ca nu mai exista patina de comanda de cand a fost agatata si rupta reteaua de un camion ce iesea din gabarit.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Victor92 wrote:
Raman la parerea ca linia 11 ar trebui pastrata intre Romprim S.A. si Ghencea, iar turele ramase din 11 sa fie repartizate in 44 + cele 5 Tatra existente...sau poate cei de la Victoria ar putea da cateva ture liniei 44. Ramane de vazut daca se vor mai face modificari. Oricum, 44 in formula actuala, fara suparare, nu e atractiva din cauza intervalelor mari de succedare, din punctul meu de vedere. Daca l-ar duce la 10 minute, si-ar castigat multi calatori!


La 11 de pe Giulesti nu se mai poate renunta! A devenit linia de baza in zona. Vagoanele liniei sunt mereu pline la Orhideea, in ambele sensuri. Este o legatura foarte buna catre Vasile Milea. Din 2006 cand s-a suspendat 44 catre Plevnei, fluxurile de calatori s-au schimbat.

Cu regret, 44 nu va mai fi niciodata ceea ce a fost (linia emblema a Giulestiului) daca bataia de joc semnalata de mine si colegi continua (vagoane putine, timpi lungi pe parcurgere, intersectia Orhideea, bonus tatre solo care nu fac fata la ore de varf daca pleaca inaintea lui 11). Si sa-mi fie cu iertare, dar cu 163 ajung mult mai repede la Vasile Parvan cu tot ocolul lui pe la Crangasi. Avem doua linii pe Giulesti care au aceleasi capete!

3mil wrote:
In exemplele date de tine, automatul la macazuri doar trebuia pornit din panoul aferent fiecaruia. La Giulesti/Orhideelor e putin mai complicat pentru ca nu mai exista patina de comanda de cand a fost agatata si rupta reteaua de un camion ce iesea din gabarit.


Daca patina e problema, mai bine sacrificau macazul de la Basarab si puneau patina la Orhideelor/Giulesti pentru 44. Dupa o patina noua vom astepta muult si bine. Drobu de sare.... :evil:  :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Lohengrin

Și dacă noul 01 sau 10 va merge pe la Filaret, pe la Șincai/Nerva Traian ce va mai trece în locul lui ? 601 ???

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

323 suplimentat...?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

A fost o greseala pe site.
Acum apare tot pe la Sincai...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Vineri  seara in jurul orei 19:00, am cronometrat un cuplu de tatre pe 44 de la Pasteur pana la Stirbei Voda. Am  asteptat doar 12-13min. :(  La 19:10 ma suiam in tramvai, iar la 19:34 coboram la Stirbei. Deci am  facut 24 min. Daca mai estimez inca 5 min pentru 16 Feb - Pasteur si Stirbei - Vasile Parvan rezulta o semicursa de 29 min.
Din pacate timpii sunt prea mari. Vatmanul a mers ca melcul! Pe unele portiuni mai ca se oprea. La Vulcanescu a mers incet pentru  a prinde semaforul pe rosu!! :evil:  La Orhideea/Giulesti a pierdut 5 min intrucat un 35 a  trecut viteaz intersectia spre Grozavesti si l-a lasat sa treaca, asteptand apoi in rond.  Este groaznica intersectia asta! Trebuie configurati timpii pentru tramvai  si semafoarele configurate pe directii pentru a nu aparea conflicte. 11-le nu are probleme, dar cu 44 si 35 e jale.

Asadar , 29 min pe semicursa inseamna bataie de joc. Traseul nu are  intersectii cu probleme (cu o exceptie) sau gatuiri de trafic, linia este in  stare perfecta. Tatrele functioneaza excelent. Incep  sa se adune calatori si pe portiunea Gara- Vasile Parvan. Chiar nu inteleg :evil:  :evil:  

Tot la capitolul bataie de joc, macazul de la Basarab dinspre Gara functioneaza. Ce tramvai o intra in bucla de la Basarab venind de la gara?
In  schimb, la celebrul macaz, cablurile pentru patina zac facute ghem pe firu de sustinere, langa macaz. :evil:  :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Azi de dimineata am constatat ca s-au marit intervalele pe linia 24 . Mergand spre munca in format 24+44 am constatat ca sunt mai putine vagoane pe 24. Intre Ion Mihalache (piata) si Stirbei am intalnit un singur vagon fata de saptamana trecuta cand intalneam 2-3 vagoane.  La Stirbei am asteptat dupa 44 cam 10 min timp in care nu a trecut nici un 24.  :x  O saptamana de lapte si miere, apoi praful  de pe toba.

La Gara de Nord am fost placut surprins sa vad calatori in statia lui 44 spre Giulesti.
Pe traseul Stirbei - Pasteur  am facut 20 min cu un cuplu de tatre mult mai rapid. 8-)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Foarte probabil si de la aglomeratie. Traficul de azi s-a simtit mult mai intens decat oricare zi de anul acesta.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

Robert24 wrote:
Foarte probabil si de la aglomeratie. Traficul de azi s-a simtit mult mai intens decat oricare zi de anul acesta.


Am gresit ca nu am specificat ora. Tot ce am relatat in postarea anterioara se intampla pe la ora 7:00, cand traficul  e foarte lejer! Nu am observat nici o schimbare in trafic fata de diminetile saptamanii trecute. Sper sa fie un  caz izolat azi.

 


Go to page:  1  ... 163 164 165 166 167 168 169  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use