Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1337948 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 148 149 150 151 152 153 154  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Ce-as rade sa aiba 47-le si Dudestiul si sa vad LF pe 47.  :twisted:

 


Re: Stiri, noutati, perspective georgica2704

:lol: Asta-i tare.

 


Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Fie pentru a suplini lipsa lui 25 de pe Viilor, fie e unul care a uitat ca intoarce la Piata Unirii. Daca modificarea avea loc cand circula la CET Vest (sau daca mai avea si azi acest traseu) atunci il duceau Ghencea-Unirii !

 


Re: Stiri, noutati, perspective Aron

Ca o concluzie...pana la urma nu este o modificare neobservabila...vorbim de 5 linii de tramvai modificate care trec printr-o zona destul de circulata. Trebuia sa dea pe stirile nationale cu 2 zile inainte sau ceva dar cei au zis aia de la ratb...ee lasa un comunicat pe site si atat ca oricinie are calculator si net acasa. Acum 2 ore am vb cu vatmanul de pe #299(turat in 47) ca era sa faca ultima cursa astazi deaorece un individ avea probleme cu controlul si cand a aflat ca nu ajunge tramvaiul unde trebuie a inceuput sa dea cu picioarele in usa de interior de la vatman si a scos si cutitul. Pana la urma mi-a zis ca a coborat si nu a patit nimica. Deci deocamdata e haos total in zonele afectate.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Autobuzele liniei 608 veneau la un interval de 7-10 minute, dar la ora 16:00 era o coada la intersectia Soseaua Progresului cu 13 Septembrie. Acolo autobuzele pierdeau cam 10 minute la semafor. Pe sensul spre Piata Leul, au pe foaia de parcurs 17-20 minute, iar pe sensul spre Ghencea 13-15 minute.

Tramvaiele liniilor 11/47 veneau cam la 5 minute, dar erau cazuri cand veneau unul dupa altul...Ma miram ca in aceste tramvaie erau toate locurile pe scaun ocupate pe portiunea 13 Septembrie-Ghencea :shock: . Poate cei de la RATB se gandesc mai bine si mai suplimenteaza linia 47. Daca ar lasa-o la 10 minute ar fi perfect...dar deja visez  :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB crocodil

Va salut! Sunt nou inscris asa ca ma scuzati daca nu scriu unde trebuie. Am o mica intrebare legata de semaforizarea tramvaielor de sub pasajul Basarab. La fiecare din aceste semafoare se sta foarte mult. Personal am cronomatrat si am observat ca pentru tramvaie semafoarele tin pe verde aproximativ 15-16 secunde si pe rosu 2min si 48 secunde. Foarte rar pot trece 2 tramvaie in acelas timp intersectia . ( indicat ar fi sa treaca doar unu din motive de siguranta) In concluzie cei din linia 11 sau 35 pierd aprozimativ 8 minute doar la acele semafoare. ( intersectia Grozavesti si Orhideiei) Ma gandesc ca ar trebui reganditi timpii acelor semafoare pentru o mai buna fluidizare a traficului. Intr-un tramvai aglomerat 3 minute par interminabili!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB georgica2704

Nu , ci trebuie dus din nou 11 la Ghencea. In Giulesti poate sa il duc pe 8 (Zetarilor- Cart. 16 Feb. ), 1 Dep Militari- Piata Iancului, 47 Ghencea- Filaret- Pasaj Marasesti- Mihai Bravu adica cum intoarce acum 23.  :)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Am si eu niste propuneri pentru modificariile traseelor liniilor 62 si 178:
Linia 62 sa fie prelungita pana la ,,Carefour Militari".Astfel linia ar castiga calatori multi mai ales din zona Lujerului-Tudor Vladimirescu.
Linia 178 sa circule tot pana la ,,Militari Residence" dar de la intersectia Bulevardul Iuliu Maniu/Drumul Osiei,sa circule pe-un traseu modificat prin ,,Militari Shopping Center".Astfel linia ar mai castiga calatori din zona Orsova-Dreptatii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Este o problemă mai complexă întradevarăr cu semaforizarea de la Grozăveşti. Dacă ai ghinionul ca vatman să ţi se bage unii întârziaţi cu maşina pe linie sau nişte trecători adormiţi care nu respectă semaforul, e aiurea ca nu apuci să treci dintr-o parte în cealaltă. În general cei cu Tatrele de pe 35 reuşesc să fie mai "rapizi". Se pierde timp preţios, dar care nu poate fi remedial, la schimbarea automată a macazului, atunci când primul vagon încetineşte, în general următorul rămâne la mijlocul podului... Nu cred că se va "obosi" cineva să modifice temporizarea semafoarelor doar pentru a aduce un beneficiu tramvaielor, implicit călătorilor care folosesc transportul public.
Deasemnea tot legat de semafoare şi timp perierdut aiurea, mi se pare ca este o problemă majoră şi în intersectia Giuleşti - Orhideelor - Plevnei, unde toate tramvaiele şi autobuzele pierd minute bune. Din nou noroc că majoritatea celor care conduc Tatrele de pe 35, sunt capabili să treacă intersecţia. Am văzut însă şi cazuri de vatmani care dorm la pedală şi nu apucă să treacă...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Sunt de parere ca RATB ar trebui sa achizitioneze suporturi fizice mai serioase pentru informarea calatorilor in cazul devierilor de genul celei de weekend-ul acesta. Foile plastifiate lipite la repezeala in statii nu le rezista calatorilor nervosi care, dupa citirea comunicatului, aleg sa le smulga, privandu-i pe altii de informatii pretioase. Nu toata lumea intra zi de zi pe http://www.ratb.ro sa vada "noutatile". E nevoie de suporturi anti-vandalism pe care Regia sa le monteze in TOATE statiile de pe traseul liniilor care au suferit modificati.
Azi a fost haos pe majoritatea liniilor afectate de devieri. Singura hartie plastifiata cu informatii despre devieri am vazut-o vineri in statia Calea 13 Septembrie de pe sos. Progresului (azi lipsea). Sambata nu am vazut nimic pe Giurgiului, Viilor, sos. Progresului sau bd. Timisoara (calea Ferentari nici nu mai zic, unde linia 8 lipsea iar linia 23 circula la intervale similare cu programul normal, desi au spus ca va fi suplimentata). In multe statii lumea astepta in zadar linia pe care o stiau ei, data fiind informarea defectuoasa. Calatorii (cei platitori, restul nu merita nimic) au nevoie de o companie "customer-oriented", careia sa-i pese de de soarta "amaratilor" care le folosesc serviciile :!:  :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Aron

Ideea este, cum am zis si in alta topic, ca o modificare de asemea proprtii trebuia neaparat data la televizunea nationala, chiar daca nu o vedea toata lumea este clar ca oricum erau mult mai multi informati de la TV decat printr-un comunicat de pe site-ul ratb.! Confirm si eu cu haosul si pe langa asta la unii nervozitatea a adus la gesturi extreme de pilda pumni in geam de la tramvai, dat cu piciorul in usa vatmanului etc.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

De maine creste parcul, desi teoretic de azi trebuia, au mers pe graficele si parcul de vara.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

Utilizator anonim wrote:
De la ora 15 tramvaiele liniilor 14, 40, 56 sunt deviate din cauza unei surpari in zona Basarabia.

14 ajunge pe Basarabia?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

Yess! Atat de putin mai lipseste sa avem inca o linie circulara. Am putea sa o numerotam... 1, 1 bis, etc.
P.S. Ce bine ar fi prins o bucla de intoarcere in jurul Foisorului de foc acum.
Oricum e numai vina mea, am cobit, am spus ca liniile 56 si 40 vor fi deviate din cauza lucrarilor de la Muncii.
Tramvaie.JPG (106.4 KB; downloaded 2775 times)

 


Go to page:  1  ... 148 149 150 151 152 153 154  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421261 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use