Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1342847 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nou_pe_aici

Axel wrote:
Deocamdata decat liniile '' medii '' gen: 126,185,221,303,227,181,223,302,312 etc. se practica acest '' program pilot ''.


Da, pe 302 exista de vreo 3 sapatamani asa ceva, dimineata nu-s, cred ca incep programul pe la 8 insa i-am vazut seara pe la 5-6, la statia de la depou alexandria in directia de mers Pod Bragadiru era sa-si manance bataie doamna controlor datorita discriminatilor.
In anumite zone nu se poate rezolva problema cu o persoana, in special femeie, acolo unde nu e bun simt, educatie, minte trebuie jandarmerie.

Principiul utilizat in zona este: " dupa ce ca stau juma' de ora vrei sa si platesc?".

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

.... si poate am abonament si nu-l validez ca-mi gasesc un loc bun in piciare (nu zic pe scaun) .... ca merg de la cap la cap ... ce-o sa faca soferul ? o sa ma tot strige ... ??? si daca sunt mai multi in situatia asta? hai ca asa ceva nu-i pentru Bucuresti, Romania !
Daca chiar se aplica prostia asta pe multe trasee o sa creasca durata cursei si asa mare din cauza traficului, plus distrugerile de care s-a mai spus.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Mircea G

nou_pe_aici wrote:
..............Principiul utilizat in zona este: " dupa ce ca stau juma' de ora vrei sa si platesc?".

Principiul este foarte corect daca doriti sa judecati putin . Daca eu am fost " pacalit " sa cumpar calatorii ratb , momit de un transport civilizat,  si lucrurile nu stau asa , respectivii sint indreptatiti sa procedeze ca atare , adica sa nu valideze .
Calatorii sint prosti sa bage bani in avans in conturile ratb si AIA apoi se bip pe ei ????

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nou_pe_aici

Mircea G wrote:
nou_pe_aici wrote:
.............. Daca eu am fost " pacalit " sa cumpar calatorii ratb , momit de un transport civilizat,  si lucrurile nu stau asa , respectivii sint indreptatiti sa procedeze ca atare ,/quote]

Cred ca este vorba de perceptie aici.

AM intalnit persoane venite din provincie ce nu plateau in Bucuresti transportul public pentru ca "nu au conditii".

Nu platesc pentru ca nu am conditii sau nu am conditii pentru ca nu platesc?

Am ramas socat sa vad diferite modalitati de abordare, in Viena spre exemplu la intrarea in metrou nu exista turnicheti sau alte sisteme similare, exista doar pe mijloc un dispozitiv unde validai cartela.
Dar ce sa spunem, sunt cu 100 ani inaintea noastra, nu?

Si, sa nu uitam un lucru, in Bucuresti din fericire transporul public este foarte ieftin, in special cel suprateran. 1.3 lei/ calatorie (0.28E), in Roma de exemplu este 1.5E/ calatorie, de 5 ori mai mult. Stiu, au salarii mai mari insa si la ei motorina e scumpa si la ei costa masinile, intretinerea etc.

Ce vreau sa spun este urmatorul lucru, stiu ca se fura si la Ratb si la Metrorex ca-n codru, insa aici se face diferenta intre noi si ei, prefer sa platesc ca un "fraier" abonament si sa dorm linistit.

O zi buna sa aveti.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Am remarcat astazi ca s-au infiintat statiile Arteca si Nipon (zona Prefabricate pentru cunoscatori) pentru linia 471 pe sos. Giurgiului, Jilava. Statiile erau pe sensul dinspre Jilava spre Bucuresti si nu am putut observa daca au corespondenta si pe sensul opus. Revin cu detalii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB telvanni

Reactia voastra la "schimbare" este tipica.
Va intreb altceva: e bine asa cum este acum? Ne invatam cu orice regula atat timp cat cineva are grija sa se respecte. Dupa un timp ni se va parea normal. Cand cineva va schimba noua regula...ni se va parea iar o prostie si vom plange dupa cum era inainte. E un lant fara sfarsit.

Vreti sa va spun ce am facut eu?  Am interzis fumatul in timpul programului, de fapt este permis dar daca-l prind ia amenda de 10 lei. Nimeni n-a crezut pana la salariu cand s-a trezit cu bani mai putini. Rezultatul? Abaterile sunt foarte rare pentru ca e cam scumpa o tigara la 10 lei. Acum, cand toti angajatii s-au obisnuit, nu mai e nimic ciudat pentru nimeni. Atentie, vorbesc de o firma de constructii.
Din inertie, suntem reticenti la schimbari. Dupa un timp, nu mai e nicio problema.

Trebuie facut cumva ca toata lumea sa valideze, fie ca e abonament, fie ca e o calatorie.
Criticam prea des si prea mult Regia dar ne uitam pe noi, calatorii. Si noi avem obligatii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

De o saptamana statia "Favorit" (sens Centru) a liniei 69 a fost mutata dupa intersectie, comuna cu cea a liniilor 90, 93, 126, 168, 268, 368 si 668.  ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Victor92 wrote:
De o saptamana statia "Favorit" (sens Centru) a liniei 69 a fost mutata dupa intersectie, comuna cu cea a liniilor 90, 93, 126, 168, 268, 368 si 668.  ;)


In sfarsit dadu sfantul. :evil:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Odata cu deschiderea noului pod de la Delfinului asi propune ca linia 254 sa aiba urmatorul traseu:
Complex Niro - Sos.Colentina - Str.Doamna Ghica - noul pod - Piata Delfinului - Bd.Chisinau - Bd.Basarabia - Costin Georgian >>(capat: 70,79). :) a.i. 101 sa-si pastreze traseul de baza. :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Nu poti asta pentru ca linia 254 este ceruta de cei de la Dragonul Rosu pentru a face legatura cu metroul la Obor.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Chev Celios wrote:
Nu poti asta pentru ca linia 254 este ceruta de cei de la Dragonul Rosu pentru a face legatura cu metroul la Obor.


Atunci 682 daca e. :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

Gabi23 wrote:
Care o fi mintea luminata din RATB care a gandit rationamentul celor 10 secunde? :evil:  Si urcarea doar pe la usa 1? Ce-as vrea sa-mi explice acel personaj cum poti urca calatorii pe la usa 1 cand ai autobuzul incarcat la gradul 4 spre 5! As vrea sa vad facuta miscarea asta pe linii gen 104, 123, 282, 335, 336, 381 etc. sau pe linii problema din alte puncte de vedere gen 117, 139, 141, 163 etc. Si sa fim seriosi, sa pui soferul sa anunte chestiile astea la microfon dupa fiecare statie mi se pare o stupizenie din mai multe motive: chiar daca conduc bine, unii nu au o dictie portivita sa-i pui sa transmita ceva vocal; folosirea microfonului ii distrage atentia de la trafic; nu au cum sa urmareasca ei calatorii care valideaza sau nu si motivele intemeiate pot continua... Aaa si sa nu uitam ca la destule autobuze sistemul audio este defect din diverse motive. S-ar fi putut implementa prin anunt vocal inregistrat aceste anunturi daca ar fi vrut sa faca acest lucru. Daca se aplica aceasta masura o sa se lase cu siguranta cu usi rupte, geamuri sparte si conducatori auto agresati fizic...



Daaaaaaaa sa vad acest ''program'' in actiune la Ikea Baneasa la ora 22:20-22:40 :shock:  :?  :evil:  :evil:  :evil:
Ce e in poza este rezultatul intervalelor praf :!: (25 de minute :shock:  :shock:  :evil:  :evil:  :? )  ale liniilor 131 si 335. :evil:  :evil:
Pana la Piata Presei Libere nu s-au mai deschis usile acelui autobuz. :evil:  :evil:
Frumos se vede ca oamenii care se ocupa cu turatia sau conducerea Regiei i doare undeva de vehicule,calatori si soferii/vatmanii acestora care ei sunt injurati. :evil:

P.S. Traiasca Nenea COBALCESCU cu titiurile lui. 8-)

E jale dupa ora 22:00 in liniile 131 si 335. :evil:
335 la interval de 25 minute.jpg (74.93 KB; downloaded 2924 times)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Eu unul as contopi liniile 101 si 254 intr-o singura linie 101 cu traseul:FAUR POARTA 4,Bulevardul 1 Decembrie 1918,Strada Postavarului,Bulevardul Nicolae Grigoerescu,Bulevardul Chisinau,Soseaua Pantelimon,Bulevardul Ferdinand,Soseaua Mihai Bravu,Bucur Obor,Soseaua Colentina,DRAGONUL ROSU.
Si pentru viitorul pasaj,as crea o linie 201 pe traseul FAUR POARTA 4-PLATFORMA INDUSTRIALA PIPERA,pe acelasi traseu cu 101 apoi pe pasajul Domna Ghica,Strada Doamna Ghica,Soseaua Petricani,PLTFORMA INDUSTRIALA PIPERA

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nokia2110

Acel 201 ar avea mai mare rost dacă ar merge până la rondul Pipera - Tunari.
Dar:
1) Capătul ar fi în afara oraşului şi nu cred că Primăria Voluntari (de care aparţine Com. Pipera - Tunari) va vrea să de bani pe linia R.A.T.B;
2) Indiferent de variantă, pe Şos. Petricani, la ore de vârf, se formează cozi de maşini pe o distanţă de 1-2 staţii spre sensul dinspre Colentina. Plus că mai sunt şi blocajele nenorocite de pe D-na Ghica.

 


Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421897 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use