Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)

675 posts, 308567 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) shoppy

014 in Predeal
DSC02397.JPG (483.89 KB; downloaded 3852 times)

 




Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Gaby

Montana 010, 20.07.2015, triaj Socola - Iași


DB 91 53 0 48010-4 by Lucian Găbițu, on Flickr

 




Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) gaddy

Această locomitvă poate merge şi cu 200 km/h sau 250 km/h? întrucât eu nu înţeleg un lucru.
Dacă s-a reabilitat tronsonul Bucureşti Nord-Constanţa iar doar 2 trenuri ating 160 km/h, practic se poate merge şi cu 250 km/h sau 300 km/h linia este nouă reabilitată. Este o linie nouă şi dreaptă. De ce nu se cumpără trenuri (rame electrice noi) pentru că am înţeles că avem bani, care să atingă această viteză şi ne complacem să mergem cu locomotivă produsă de Softronic şi vagoane recondiţionate?

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Robert24

De unde ai tras tu concluzia ca se poate merge cu 250 sau 300 km/h?
O linie conventionala poate permite MAXIM 200 km/h. Si pentru asta trebuie intrunite mai multe cerinte. Linia Bucuresti - Constanta este o linie de 160 km/h, chiar daca ar putea fi upgradata la 200km/h. Mai mult nu.
Liniile de 250, 300 sau chiar peste sunt linii de mare viteza (HSR) si trebuie construite asa de la zero. Iar pe aceste linii nu circula trenuri de marfa sau trenuri regionale de scurt parcurs.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) gaddy

Mulţumesc pentru răspuns. Dar, ce înţelegi tu prin linie convenţională ? Pe care merge TGV-ul şi alte trenuri de mare viteză, pare a fi o linie normală dreaptă ca cea dintre Bucureşti-Constanţa şi evident (pietrişul trebuie să aibă 50 cm sub şine) pentru mare viteză. Eu nu văd cu nimic special alte linii de mare viteză faţă de linia noastră.
Nu am tras concluzia, am întrebat, nu sunt inginer în domeniul căilor ferate sau al locomotivelor şi trenurilor. Voi, evident vă pricepeţi mult mai bine ca mine. Sau să mă exprim altfel, ar putea o locomotivă ca cea Transmontana să atingă şi 200 250 km/h cu un tren cu vagoane? Mă bucură şi este lăudabil acest lucru că în România după 25 de ani se construiesc din nou locomotive electrice + cea pe motorină împreună cu cei de la Caterpillar. Referitor la linia Bucureşti-Constanţa, totuşi sunt 1 miliard de euro investiţi în Bucureşti-Constanţa şi linia arată foarte bine, mă gândeam dacă pot merge şi trenuri de mare viteză pe o asemenea linie reablitată de la 0 cu foarte mulţi bani. Dacă guvernul nostru ar începe din toamna asta (dacă nu s-a şi sistat parteneriatul cu chinezii), am avea o linie de la 0 făcută pentru mare viteză care va lega Bucureştiul-Constanţa şi Oradea.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) andrei11

# gaddy, esti in stare sa respecti punctul 9 din regulamentul de functionare ? Sau nici nu te-ai muncit sa-l cauti / sa-l citesti ?
In alta ordine de idei, nu trebuie sa fii inginer ca sa te gandesti la anumite consecinte daca "bagi" un TGV pe o linie normala. La ce distanta fata de TGV trebuie sa ai "linia curata" ? Asta e o intrebare simpla.
Nota :
Nu sunt specialist in cai ferate absolut deloc.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) gaddy

Scuze, dar aşa m-am obişnuit să dau edit să mai modific ceva să mai scriu ceva În mesajul trecut, la asta se referă punctul 9. Nu vreau să fac off-topic dar te întreb câţi dintre cei care îşi fac cont pe forum citesc şi regulamentul. Eu cred că foarte foarte puţini. Oricum nu am încălcat grav regulamentul, nu am făcut spam, injurii şi alte prostii. Doar mici aspecte şi nu cred că am omorât pe nimeni cu aceste lucruri, corect? corect. Nu a murit nimeni. Iar în altă ordine de idei, referitor la punctul 12 care tot l-ai semnalat prin alte posturi ale mele, cred că faci o mare confuzie sau greşeală, nu am abuzat de majuscule pe nicăieri am scris în mod academic şi atât, cu diacritice şi semne de punctuaţie atâta tot. Oricum, îmi cer scuze dacă v-am creat neplăceri prin aceste mici încălcări ale regulamentului. Încă odată consider că acestea sunt chestiuni minuscule. Voi încerca să mă dezobişnuiesc de acest aspect care ţine punctului 9 din regulament dar şi de altele. În regulă?
on-topic, Locomotivele de la Softtronic sunt cele mai moderne din Europa sau din sud-estul Europei? Aşa am auzit pe la tv. Asta e un lucru mare.

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) andrei11

Da, evident, sunt minore, dar te rog eu daca raspunzi la o afirmatie facuta inainte nu mai cita si afirmatia respectiva, se subîntelege ca raspunzi la ea. La asta se refera pct 9.Confuzi cupct 8. Pct 8 nu se sanctioneaza in nici un fel. Referitor la pct 12 nu mai scrie toata fraza ingrosat, nu e nevoie.
Regulamentul evident trebuie citit, asta din respect pentru forum.
Si nici pct 11 nu-l respecti. E chiar asa de greu de citit regulamentul ?
Daca vrei sa continuam ma gasesti la Club  :)

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) gaddy

Sigur, am înţeles acum practic la ce te refereai. E în regulă. Îmi place forumul, sunt foarte foarte multe informaţii interesante despre tot ce ţine de transport în comun, vehicule, infrastructură, ş.a.m.d. Felicitări!

 


Re: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) shoppy

Pe tehnologia liniilor obisnuite se poate merge pana pe la 200, peste 200 problema nu mai e una de invingere a rezistentei la rostogolire ci de invingere a aerodinamicii, si in momentul acesta datele problemei se schimba.
Poti sa vezi si in Franta, o LGV(Ligne de Grande Vitesse) este diferita la toate capitolele, incepand de la profilul ciupercii si pana la zigzagul/tensionarea catenarei.

Ca sa treci de la 160 la 200 problema e de semnalizare, deja semnalizarea vizuala pe marginea liniei nu mai face fata. Apoi sunt si alte probleme ca un tren prea rapid iti blocheaza multe trenuri prea incete, si daca ar plati un TUI pe masura atunci probabil ca nu ar mai fi rentabil, mai ales la noi.

Transmontana, lafel ca EA-ul, poate merge fara probleme pana la 200, doar ca mai mai mult strici linia decat castigi ceva, un Co'-Co' de 120 de tone cu un boghiu de acum 50 de ani in serviciu de calatori e o mare cretinatate, sa il pui la 180 sau 200 e si mai mare.
Un Siemens "Taurus" cu cateva vagoane executa foarte bine serviciul de Rail Jet, dar acolo nu ai nici toate troacele de marfare sau personale care abia se tarasc sau care strica linia cu rotile patrate.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421244 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use