Forum părinte: Locomotive electrice

 

Subiect: Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana)

516 mesaje, 130510 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 37
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Locomotive clasa 480 (Softronic TransMontana) Marian Andrei

480-001-3 este prima locomotiva din aceasta serie derivata din locomotiva EA 060 si Phoenix.
Ii uram bun venit in peisajul cailor ferate romane si asteptam sa o vedem pe trenurile ce tranziteaza Valea Prahovei.

480-001-3 04.10.2010.JPG (289.04 KB; descărcat de 11197 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Marian Andrei

La expozitia de astazi...

IMG_7589.JPG (217.29 KB; descărcat de 11197 ori)


IMG_7814.JPG (242.69 KB; descărcat de 11197 ori)


IMG_7817.JPG (217.38 KB; descărcat de 11197 ori)


IMG_7820.JPG (243.81 KB; descărcat de 11198 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Marian Andrei

Alte vederi...

IMG_7827.JPG (225.99 KB; descărcat de 11197 ori)


IMG_7830.JPG (233.81 KB; descărcat de 11198 ori)


IMG_7845.JPG (227.4 KB; descărcat de 11198 ori)


IMG_8077.JPG (252.81 KB; descărcat de 11199 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Marian Andrei

Postul de conducere

IMG_7990.JPG (194.08 KB; descărcat de 11198 ori)


IMG_7991.JPG (211.67 KB; descărcat de 11200 ori)


IMG_7992.JPG (214.33 KB; descărcat de 11198 ori)


IMG_7993.JPG (271.23 KB; descărcat de 11198 ori)

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Marian Andrei

Locomotiva este echipata cu pantografe marca Stemman Technik

IMG_8103.JPG (142.71 KB; descărcat de 11197 ori)

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Dr2005

I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat  :P€

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Marian Andrei

Dr2005 a scris:
I-ai făcut atâtea poze, dar faptul că suspensia secundară e diferită de restul EA-urilor nu l-ai observat  :P€


Este cu perna de aer daca vad eu bine ?  :?

 


  • Autor: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Chev Celios

Da si ea si Carpathia LDE are tot pe perne de aer.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) shoppy

La Carpathia sunt clasicele Half-Hourglas pe care le-am mai vazut si la alte modernizari de Sulzer, nici o noutate aici.
La TransMontana e interesant, nu cred ca s-a mai incercat modificarea suspensiei secundare la boghiul de EA.

(Andrei, vezi ca faci toate pozele inclinate spre stanga, poti alinia marcajele de pe ocular cu linii din poza care stii sigur ca sunt verticale/orizontale si asa sigur iese dreapta.)

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Dr2005

Acum văd mesajele de aici...

Pernă de aer este doar la automotorul VT614 (dintre vehiculele prezentate la expoziţie; în rest, o mai găseşti pe Z6100 seria 3xxx, pe ramele de metrou IVA şi BM şi pe o multitudine de autobuze şi camioane - vorbesc strict despre ţărişoara noastră). La LDE 2300 este folosită suspensia Half-Hourglass (tradus în română înseamnă ,,jumătate de clepsidră), formată din nişte perne de cauciuc pe un suport metalic (element metalastic). La ,,Transmontana" soluţia este asemănătoare, numai că este vorba de ,,clepsidra" întreagă, principiul fiind acelaşi.
Perne de aer la un vehicul de 120 t nu prea o să vezi... cel puţin nu de dimensiunile alea, ci mult mai mari şi / sau mai multe.€

 


  • Autor: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Chev Celios

Imi parea mie cam ciudat cum tineau acele perne de aer toata locomotiva.
Oricum sper ca sunt mult mai bune decat cea pe arcuri,sau si aici ma insel? :lol:

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Dr2005

Tot în categoria ,,arcuri" intră şi suspensia Hourglass/Half-Hourglass. Deasemenea, ea necesită amoritzoare. Cred, totuşi, că e mai ieftin de produs (arcurile elicoidale sunt greu de produs şi, mai ales, de testat, nu mai zic de cele în foi, la care trebuie testată individual fiecare foaie, după aia asamblat şi testat iară...), chiar dacă au şi ele problemele specifice (de exemplu, trebuie lăsat loc pentru a permite cauciucului să refuleze). Cred că avantajul lor e că sunt mai sensibile şi înmagazinează şocurile mai bine, cumulat cu preţul de achiziţie.€

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) ByOnu

Pun o intrebare mai 'tampita' aparitia acestei noi serii (TransMontana) inseamna neaparat ca seria Phoenix e 'done'? :oops:

Si o intrebare mai omeneasca acum, se lucreaza cumva la urmatorul exemplar TransMontana, sau se asteapta mai intai sa existe o cerere? Ca n-am mai auzit nimic despre acest proiect de la expo. :?:

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Locomotive Softronic Trans Montana (seria 480) Marian Andrei

Montana si Pheonix sunt serii diferite, dar Sotronic au cautat sa isi faca o gama mai larga de produse.
La expozitie reprezentantul Softronic a spus ca sunt puse bazele realizarii unei a doua locomotive din aceasta serie, dar probabil mai dureaza. Sa nu uitam ca nici nu este omologata aceasta masina, stand momentan in depoul Softronic.

 


 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7  ... 37
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Locomotive electrice  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare