Subiect: Gara Basarab - București
37 mesaje, 12958 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: ByOnu
- Membru Gold
- Scris:
-
Gara Basarab - București
ByOnu
Care este istoria si rostul acestei "suruori mai mici" a Garii de Nord? Era o gara pentru oamenii "mari", sau din contra, pentru "taranime"?
Care este istoria si rostul acestei "suruori mai mici" a Garii de Nord? Era o gara pentru oamenii "mari", sau din contra, pentru "taranime"?

-
- Autor: DanCld
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
DanCld
Gara Basarab nu are nicio istorie mai deosebita; a fost construita dupa razboi ca extensie a Garii de Nord, special pentru trenuri personale de scurt parcurs. Aparent in anii aia alergau destul de multe trenuri pe campiile si prin muntii patriei
Gara Basarab nu are nicio istorie mai deosebita; a fost construita dupa razboi ca extensie a Garii de Nord, special pentru trenuri personale de scurt parcurs. Aparent in anii aia alergau destul de multe trenuri pe campiile si prin muntii patriei

-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Gabi23
Si acu arata tot "ca dupa razboi"
.
DanCld a scris:
Gara Basarab... a fost construita dupa razboi...
Si acu arata tot "ca dupa razboi"

-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Marian Andrei
Au renovat cladirea la sfarsitul anului trecut prin zugraveala si schimbarea acoperisului, dar inafara de asta tot urat arata.
Au renovat cladirea la sfarsitul anului trecut prin zugraveala si schimbarea acoperisului, dar inafara de asta tot urat arata.
-
- Autor: Dominatrix
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Dominatrix
Gara Basarab a fost inaugurata pe data de 31 mai 1959, scopul ei principal fiind descongestionarea Garii de Nord.
Gara Basarab a fost inaugurata pe data de 31 mai 1959, scopul ei principal fiind descongestionarea Garii de Nord.
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Marian Andrei
Practic este o extensie a garii de nord care nu putea fi realizata in incinta acesteia din cauza lipsei de spatiu.
Practic este o extensie a garii de nord care nu putea fi realizata in incinta acesteia din cauza lipsei de spatiu.
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
-
- Autor: ByOnu
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
ByOnu
Doamne, ce a fost in capul lor cand au vopsit-o in rosu?!
Ce tiganie! Ar fi mers o renovare/modernizare calumea! Nu doar o mana de vopsea furata de la WC-ul Ministerului Transportului.
Aveam drumuri dese pana la Videle acum multi ani... Pot sa spun ca este doar o mare scarba aceasta gara.
Doamne, ce a fost in capul lor cand au vopsit-o in rosu?!

Aveam drumuri dese pana la Videle acum multi ani... Pot sa spun ca este doar o mare scarba aceasta gara.


-
- Autor: Dominatrix
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Dominatrix
ByOnu a scris:Modernizari "ca lumea" se fac la euro-gari care sunt apoi inaugurate in stil PORNO, asa cum a fost la Turnu Severin.
Ar fi mers o renovare/modernizare calumea!
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Dr2005
La cât de scumpe sunt biletele de tren raportat la calitatea serviciului oferit, măcar să includă şi filme porno în preţ. Cât despre Gara Basarab... da, arată a ţigănie, deci e adaptată perfect faunei din zonă.
La cât de scumpe sunt biletele de tren raportat la calitatea serviciului oferit, măcar să includă şi filme porno în preţ. Cât despre Gara Basarab... da, arată a ţigănie, deci e adaptată perfect faunei din zonă.
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
shoppy
zici ca e remiza pompierilor, sigur "A 10-a Damaroaia" se uita cu jind






- Autor: rosetti61
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
rosetti61
Doar cabinele ITB de la capete mai erau vopsite asa (unele inca mai sunt). Daca s-ar fi pus cu alucobondul pe ea, ar fi sarit lumea ca o sluteste; n-aveau din ce sa faca braul? Ca arhitectura, e mezinul aerogarii Otopeni, linie de hala industriala. Iar modul in care au dus copertina la mijlocul liniei si nu pana la capatul peronului, mai bine nu o mai realizau. Daca CFR duduia, se puneau de o reconstructie ca la carte, dar asa, e destul pentru directiile pe care le deserveste.
Doar cabinele ITB de la capete mai erau vopsite asa (unele inca mai sunt). Daca s-ar fi pus cu alucobondul pe ea, ar fi sarit lumea ca o sluteste; n-aveau din ce sa faca braul? Ca arhitectura, e mezinul aerogarii Otopeni, linie de hala industriala. Iar modul in care au dus copertina la mijlocul liniei si nu pana la capatul peronului, mai bine nu o mai realizau. Daca CFR duduia, se puneau de o reconstructie ca la carte, dar asa, e destul pentru directiile pe care le deserveste.
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
Marian Andrei
Vedere din capul garii Basarab azi...
Vedere din capul garii Basarab azi...
DSC_6478.JPG (260.27 KB; descărcat de 4998 ori)
DSC_6519.JPG (275.07 KB; descărcat de 4999 ori)
-
- Autor: aztec
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Gara Basarab - Bucuresti
aztec
Gara Basarab este in fundal.
Dupa autobuz, vagoanele din Gara de Nord si Cladirea in constructie din stanga, se poate chiar si data imaginea

Gara Basarab este in fundal.
Dupa autobuz, vagoanele din Gara de Nord si Cladirea in constructie din stanga, se poate chiar si data imaginea
📖 Opțiuni paginare