Forum părinte: Tramvaie STB

 

Subiect: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati

981 mesaje, 139605 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

Problema este simpla, limitarea caroseriei de V3A unde ai de ales intre CA si AC in salon. Dupa cum s-a incercat si la 4036 iar compromisul a fost sa ramana tot CH dar cu AC in salon.

 


  • Autor: Albert
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Albert

La Bucur LF cum de s-a putut și AC și CA? Asa ziceau și la LF la inceput, ca nu se poate, apoi la ultimele 2 brusc s-a putut. Părerea mea e ca nu exista voința.

 


  • Autor: cris_m
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Daca iti zic ca nici dupa 50 de ani ai proiectului V3A nu se stie precis centrul de greutate m-ai crede? Asa si cu astea, se merge pe incercate. La Bucur a fost altceva, l-au conceput de la 0...

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

La Bucur LF a fost tocmai invers, nu au gasit solutia sa puna AC pe primele in CH pentru ca au si cutiile cu contactorii si alte echipamente secundare, care la CA nu mai exista, pe acoperis, lipsa spatiu. La V3A problema este si ingreunarea si dezechilibrarea acoperisului si a intregului vagon.

 


  • Autor: catalin1996
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati catalin1996

Astăzi, am văzut un V3A-2010-CA cu seria #204 pe linia 25, la capătul "CFR Progresul". Rar când văd tipul acesta de tramvai pe această linie.

V3A-2010-CA #204 pe linia 25 la CFR Progresul
20201009_V3A-2010-CA_204_linia25.jpg (333.5 KB; descărcat de 1447 ori)

 


  • Autor: barbuandrei
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati barbuandrei

Sunt tot mai dese aceste aparitii pe liniile 8, 11 sau 25, deoarece la depoul Alexandria a sosit de scurt timp un sef de statie ce roteste vatmanii foarte mult.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Este o idee buna sa circule vagoane noi pe toate liniile, se mai civilizeaza si calatorii daca vad ca nu sunt unii mai egali decat altii.
Cat despre vatmani, saracii de ei, au ajuns sa execute ce zice sefu...

 


  • Autor: Trole
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Trole

shoppy a scris:
Cat despre vatmani, saracii de ei, au ajuns sa execute ce zice sefu...


Asta e pentru topicul să mai și râdem.
Ca doar nu o fi normal să stabilească orice angajat activitatea firmei, după placul lui.
Scuze de off-topic.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 1689

Acesta e o ilustrare perfecta a situatiei actuale a transportului in comun bucurestean si a mentalitatii conducerii STB... Se impart doua paie (tramvaie) la trei magari (linii), creindu-se impresia ca parcul este mai modern decit in realitate...

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Mai bine decat sa ai un magar(depou/linie) de protocol iar restul apa, paie si bataie.

 


  • Autor: LucaTB
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati LucaTB

A fost cumva folosit #149 după ce a devenit vagon de școală?

 


  • Autor: Mariusv
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Mariusv

Deocamdata nu, inca nu a fost transformat in vagon de scoala.

 


  • Autor: SirVlady
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati SirVlady

A fost folosit pana acum. L-a vazut un prieten acum o saptamana prin zona Faur.

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Marian Andrei

204 si 076 la Pasaj Ciurel, zi de zi la datorie pe linia 41.
DSC_1985.JPG (577.71 KB; descărcat de 534 ori)
DSC_2007.JPG (580.05 KB; descărcat de 533 ori)

 


Mergi la pagina:  1  ... 65 66 67 68 69 70 71
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Tramvaie STB  • 
Alege destinația

 

© 2009 - 2020 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare